Инновацияларды енгізуге дайындық » Абылай хан атындағы № 4 орта мектебі
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің
"№4 Абылай хан атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы

12
май
2022

Инновацияларды енгізуге дайындық

5 жылға арналған мектеп дамуының перспективалық жоспары































Мектеп тәжірибесіне инновациялық идеяларды енгізу бойынша үш айға егжей-тегжейлі жоспар 2-тәжірибе

Мақсаты: инновациялық үдерістерді мектеп тәжірибесіне енгізуді жалғастыру


Тәжірибенің мерзімі 22.11.2021ж-11.02.2022ж










 

Атқарылатын іс-шаралар

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Жауаптылар

Орындалу мерзімі

Ресурстар

Эвалюация/мониторинг

Өнім

І-кезең — ұйымдастырушылық және дайындық кезеңі.Инновацияларды енгізуге дайындық

1

Әдістемелік алаң. Геймификация әдісінің жүргізілуі бойынша сыни рефлексия. 

Іс-әрекет және іс әрекетке арналған рефлексияның айырмашылығын анықтау

Тәжірибенің тиімділігінің анықталуы

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

22.11

«Закон лидерства» Джона Максвелла, Айтекин Танк «8 отличий между лидером и менеджером» оқулықтары

Нәтижесін саралау

Өзгерістер ауқымын кеңейтуге әсер ететін инновациялық әдіс-тәсілдер 

2

«Жарқын болашақ – зияткер мектеп» жобасында өзгерістер ауқымын кеңейтіп, білім алушыға бағдарланған білім берудің ойын тәсілмен өткізуді зерттеушілік сипаттан шығармашылық ізденіс процесіне түрлендіру

Мектептегі өзгерістерді басқару жүйесінде инновациялық бағыттарды жүйелеу

Білім берудегі инновация бағыттары анықталады

Шығармашылық команда

23.11

Хутерский А. «Инновациялық жаңғыртулар» оқулығы

Басқару жүйесіндегі идеяларды жүйелеу

Инновациялық бағыт

3

Геймификация әдісінің жүргізілуі бойынша сандық және сапалық деңгейдегі үйлесімділікті саралау нәтижесінде өзгерістер ауқымын кеңейту

Мектеп өміріне тиімді өзге де әдістерді енгізу

Мектеп өміріне тиімді әдістердің анықталуы

Ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

24.11

А.Сұлтанова «Жоспарлы мақсаттарды бағалау» оқулығы

Басқару процесіндегі сапалық өзгерістерді саралау

Инновациялық әдістер

4

М.П Щетининнің «Тереңдеп бойлау» жүйесінің моделімен танысу 

«Тереңдеп бойлау» жүйесін білім беру мазмұнына енгізу

Білім беру жүйесіне «Тереңдеп бойлау» жүйесін енгізу арқылы білім алушылардың шығармашылық дағдыларынің дамуы

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

25.11

«Білім мен дағдылардың болашағы:білім беру 2030» ЭЫДҰ жобасы

«Тереңдеп бойлау» жүйесінің моделін бақылау

«Тереңдеп бойлау» жүйесінің моделі

5

«Эвристикалық әдістің» сипаттамасы

«Эвристикалық әдісті»  білім беру мазмұнына енгізу. 

Білім алушылардың өзіндік шешім қабылдау дағдыларының дамуы

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

26.11

К.Шваб «Білім беруге жаңа көзқарас» оқулығы

«Эвристикалық әдістің»  білім беру мазмұнын бақылау

Эвристикалық әдіс

6

«Вальдорф мектебі» жүйесі туралы зерттеулердің салыстырмалы деректері 

«Вальдорф мектебі» жүйесін білім беру мазмұнына енгізу.

Эмоционалды жетілген еркін тұлғаның қалыптасуы

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

29.11

Б.Триллинг «Оқу бағдарламаларын қайта жобалау» оқулығы

«Вальдорф мектебі» жүйесінің сапасын бақылау

«Вальдорф мектебі» жүйесінің енуі

7

«Мобильдік оқыту технологиясы» жан-жақты зерттеу

«Мобильдік оқыту технологиясын» білім беру процесіне енгізу

жаңа технологияларды оқу үдерісіне енгізілуі

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

30.11

С.Резник «Өзгерістерді басқару» оқулығы

«Мобильді оқытудың» сапасын бақылау

«Мобильдік оқыту технологиясының» енуі

II- кезең — іске асыру. 

Мақсаты-жобаны енгізу және оны іске асыру үшін қолайлы жағдайлар жасау.

1

М.П Щетининнің «Тереңдеп бойлау» жүйесін қолданысқа енгізу 

Білім алушылар, дарынды балалармен жұмыс істеудің белсенді инновациялық технологияларын, «Тереңдеп бойлау» жүйесін  оқу-тәрбие үрдісіне енгізіп, педагогтардың ғылыми- әдістемелік деңгейін, шеберлігін, кәсіби біліктілік құзіреттілігін дамыта отырып білім сапасын арттыру

«Тереңдеп бойлау» жүйесін  «Жарқын болашақ – зияткер мектеп» жобасы арқылы сабақ кезеңдеріне кіріктіру

Ғылыми әдістемелік орынбасар

01-15.12

Әдістемелік көмек құралдары, әдістемлік нұсқау хат, типтік оқу бағдарламасы,  Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Жобаны зерттеу және бағалау

Жоба 

2

Әдістемелік алаң

«Инновациялық процесті жүзеге асыру үшін ресурстардың қажеттігі»

Инновациялық процесті ғылыми әдістемелік жағынан қамтамасыз етуді әзірлеу

Ғылыми әдістемелік ақпарат құралдар кешенінің құрылуы

Ғылыми әдістемелік орынбасар

2.12

К.Левин «Өзгеріс өтпелі процесс» оқулық

Әдістемелік құралдардың сапасын бағалау

Әдістемелік ақпараттар кешені

3

Коучинг. Педагогтарға арналған

«Өзгерістерді басқару моделі» 

Инновациялық қызметке көмек көрсету

Инновациялық қызметті қолдау

Мектеп басшысы. Ғылыми әдістемелік орынбасар

6.12

Джон Коттер «Өзгерістен бұрын» оқулығы

Қызмет көрсету сапасын анықтау, бағалау

Инновациялық қолдау

4

Зерттеу сабағы. 

«Квадрат теңдеулердің комплекс түбірлері» 11 сынып, алгебра

«Тереңдеп бойлау» жүйесін кіріктіру

Тереңдеп бойлау жүйесін кіріктіре отырып, білім алушылардың комплекс сандар жиынында квадрат теңдеулерді шешу арқылы жаңашылдық көзқарастарын арттыру

Білім алушылардың жаңашылдық көзқарастарын қалыптастыру

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

8.12

Сайттар, АКТ құзіреттілігі мен белсенді әдіс-тәсілдер

Инновациялық әдістің тиімділігін анықтау

Тиімді рефлексия


5

Зерттеу сабағы.

«Тербелмелі қозғалыстар», 9 сынып, физика

«Тереңдеп бойлау» жүйесін кіріктіру

Тереңдеп бойлау жүйесін кіріктіре отырып, білім алушылардың танымдық іс-әрекетіндегі ұтымды және эмоционалдық үйлесімді үйлесуі идеясын жүзеге асыру

білім алушылардың танымдық іс-әрекетіндегі ұтымды және эмоционалдық үйлесімді үйлесуі

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

10.12

Сайттар, АКТ құзіреттілігі мен белсенді әдіс-тәсілдер

Сабақ барысында педагог пен білім алушылардың әдісті игеруін бақылау, талдау

Тиімді рефлексия


6

Зерттеу сабағы.

«Усеченный конус и его элементы» 11 сынып, геометрия

«Тереңдеп бойлау» жүйесін кіріктіру

Тереңдеп бойлау жүйесін кіріктіре отырып, білім алушылардың шығармашылығын арттыру

білім алушылардың шығармашылығын арттыру

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

13.12

Сайттар, АКТ құзіреттілігі мен белсенді әдіс-тәсілдер

«Тереңдеп бойлау» жүйесіне құрылған тапсырманың орындалу нәтижесін талдау

Тиімді рефлексия


7

Коучинг. Педагогтарға арналған

«Қайта құру сапасын бағалау құралдарын әзірлеу»

Қайта құру сапасының орындалу деңгейін жіне нәтижелер арасындағы ауытқуларды анықтау

Ауытқуларды түзету жоспары

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

15.12

Дж. Браусен «Стратегиялық циклдар» оқулығы

Қайта құру сапасын бағалау

Түзету жоспары

8

«Эвристикалық әдісті» қолданысқа енгізу және эксперименттік сынау

Білім алушылардың сабақ барысында бұрын белгісіз болған форма, әдіс құралдарды құрастыру және пайдалану, мәлімет пен шешімді өзі таба алу қабілетінің артуы

Тиімді оқу ортасын жасау

Ғылыми әдістемелік орынбасар

18-31.12


К.Шваб «Білім беруге жаңа көзқарас» оқулығы

Әдісті зерттеу және бағалау

«Эвристикалық» оқыту әдісінің енгізілуі

9

Әдістемелік алаң 

«Табысқа жетелейтін инновациялық басқарудың тиімді дағдылары» 



Субъект, объект қызметін жүзеге асыру, рефлексиялауды қамтуға көшу 

Субъект, объект қызметінің жүзеге асырылуы

Ғылыми әдістемелік орынбасар

20.12

Сайттар, интеллектуалды ойындар, АКТ құзіреттілігі мен белсенді әдіс-тәсілдер

Әдістемелік күннің қорытындысы мен ұсынысын бағалау

Инновациялық әдістердің сабақ барысында үнемі қолданылуы

10

Коучинг. Педагогтарға арналған

«Эвристикалық әдіс бойынша өз мүмкіндіктеріңізді жүзеге асыра алу дербестігіңіз қандай?»

Эвристикалық әдісті жүзеге асырудағы педагогтардың әлеуетін зерттеу

Эвристикалық әдіспен жұмыс істейтін педагогтардың қабілеттерінің жеткіліктілігі

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

21.12

Презентация, сайттар, видеороликтер, психологиялық тесттер. «Герчиков бойынша мотивация түрлері» сайт.

Коучингтар қорытындысын бағалау, талдау

Тиімді рефлексия


11

Зерттеу сабағы. Тәжірибелі ұстаз 

«Our body» 2 сынып, ағылшын тілі

«Эвристикалық әдісті»  кіріктіру

Әр оқушыға жеке білім беру маршрутын құру

Баланың бойында эмоционалды жетілу, бастамашылдық пен шығармашылық қасиеттерінің дамуы 

Ғылыми әдістемелік орынбасар

22.12

Сайттар, интеллектуалды ойындар, АКТ құзіреттілігі мен белсенді әдіс-тәсілдер

Зерттеу сабағының кәсіби талдауы

Педагогтардың дарындылық бойынша кәсіби біліктіліктерінің артуы

12

Зерттеу сабағы. Тәжірибелі ұстаз 

««Сan» for ability and permission» 6 сынып, ағылшын тілі

 «Эвристикалық әдісті» кіріктіру

оқушының өзіндік идеясын қалыптастыру 

оқушының шығармашылық қабілеті мен іс-әрекет түрлерін пайдалана отырып жеке білім нәтижесін көрсетуге бағытталған тапсырмалардың дайындалуы

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

23.12

Презентация, сайттар, видеороликтер, психологиялық тесттер

Зерттеу сабағының кәсіби талдауы

Тиімді рефлексия


13

Зерттеу сабағы. 

«Use of English: had» 5 сынып, ағылшын тілі

«Эвристикалық әдісті» кіріктіру. 


Оқушының шығармашылық мүмкіндігіне сүйену арқылы шығармашылық қабілетін дамытуды қамтамасыз ету

Білім алушының өзі үшін жаңалық ашуы

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

24.12

Е.Алексанров «Кәсптік мектептегі педагогикалық инноватикалық мәселелері» оқулығы,сайттар, интеллектуалды ойындар, АКТ құзіреттілігі мен белсенді әдіс-тәсілдер

Зерттеу сабағының кәсіби талдауы

Жас маманның жаңашылдықты игеруі

14

Коучинг. Педагогтарға арналған

«Эвристикалық әдістің нәтижелерін мониторингтеу, талдау, бағалау»

Эвристикалық әдістің SWOT-талдуы

Эвристикалық әдістің нәтижелерінің білім беру сапасына оң әсерін беруі

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

27.12

Презентация, сайттар, видеороликтер, психологиялық тесттер

Коучингтар қорытындысын бағалау, талдау

Тиімді рефлексия


15

«Вальдорф мектебі» жүйесін қолданысқа енгізу және эксперименттік сынау

Білім алушылардың эмоционалды жетілуін, шығармашылығын, жауапкершілігін, парасаттылығын дамытуды, яғни әрекет ете алатын, іс-әрекетіне жауапкершілікпен қарайтын еркін тұлғаны тәрбиелеу

әрекет ете алатын, іс-әрекетіне жауапкершілікпен қарайтын еркін тұлғаның қалыптасуы

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

1-15.01

 Б.Триллинг «Оқу бағдарламаларын қайта жобалау» оқулығы

Білім беру қызметін талдау, 

«Вальдорф мектебі» жүйесінің енуі

16

Әдістемелік алаң 

«Вальдорф мектебі» жүйесі негізінде шеберлікке жету жолдары»  

Педагогтардың білім алушыларға қандай мәселені болсын шешу үшін оқыту әдістемесінің реттілігі арқылы икемді әдістерді игеруі

Педагогтардың оқыту әдістемесінің реттілігі арқылы икемді әдістерді өз тәжірибелерінде пайдалануы

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

10.01

 Б.Триллинг «Оқу бағдарламаларын қайта жобалау» оқулығы

Мәселелерді шешудегі әдістердің тиімділігін талдау

Вальдорф мектебі» жүйесінің тиімділігі

17

«Мобильдік оқыту технологиясы» жүйесін қолданысқа енгізу және эксперименттік сынау

Білім беру стандартын сапалы жүзеге асыру, білім беру жүйесін жетілдіру,  жаңа технологияларды оқу үдерісіне енгізуді жүзеге асыру 

білім беру жүйесін жетілдіру

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

12.01

Презентация, сайттар, видеороликтер

Инновациялық әдістің әлеуетін бағалау

«Мобильдік оқыту технологиясының» енуі

18

Әдістемелік алаң

«Эволюция мазмұнын қалыптастыру» 

Енгізілген жобаның тиімділігі, нәтижелілігі, тұрақтылығы тұрғысынан жүзеге асыру

Негізгі проблемаларды шешуде енгізілген инновациялардың тиімділігінің артуы

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

13.01

М.Поташник «Негізгі проблемалардың мүкіндіктерін қарастыру» оқулығы

енгізілген инновациялардың тиімділігін бақылау, бағалау

Тиімді инновациялық ойлардың қалыптасуы

19

Коучинг. Педагогтарға арналған

«Эйзенхауэр қағидаты бойынша мобильді оқыту технологиясы жүйесінің басымдылықтарын талдау»

Эйзенхауэр матрицасын қолданып, басқарушылықтың басымдылықтарын талдау

Басқарушылық басымдылықтары 

Ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

14.01

Эйзенхауэр матрицасы

Басқарушылықтың басымдықтарын бағалау

Мобильді оқыту технологиясының тиімділігі

20

Коучинг. Педагогтарға арналған

«Мобильді оқыту заманауи оқыту талаптарына қаншалықты сәйкес?»

Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің артып, нысанның мобильді нұсқасын жасауларына дағдыландыру

Білім беру процесінде мобильді оқыту технологиясын үнемі пайдалану

Ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

15.01

Презентация, сайттар, видеороликтер

Шығармашылық топтың жұмысын бағалау

Оқыту әдісінің тиімділігі

21

Зерттеу сабағы. Тәжірибелі ұстаз

«'Екі таңбалы санды бір таңбалы санға

жазбаша көбейту»  3 сынып, математика

«Вальдорф мектебі» жүйесін кіріктіру


Тапқыр және шығармашыл адамдар ретінде өздерін көрсете білуге дағдыландыру

Сабақ барысында білім алушылардың тапқырлықтары мен шығармашылықтары айқын көрініс табады

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

17-31.01

Презентация, сайттар, видеороликтер, белсенді әдіс тәсілдер

Сабақ барысындағы оқушы әрекетін бағалау

Тиімді рефлексия

22

Зерттеу сабағы. Тәжірибелі ұстаз

''Cөз таптары'', 2 сынып, қазақ тілі

«Вальдорф мектебі» жүйесін кіріктіру

Білім алушының ішкі қарсылығынсыз игере алатын әрекеттерін дамыту

Парасаттылық және жауапкершіліктің жоғарылауы сияқты қасиеттерінің дамуы

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

19.01

Презентация, сайттар, видеороликтер

Сабақ барысындағы педагог пен оқушы  әрекетін бағалау

Тиімді рефлексия

23

Зерттеу сабағы. 

"Мені қоршаған орта", 4 сынып, әдебиеттік оқу

«Вальдорф мектебі» жүйесін кіріктіру

Білім алушылардың табиғи қабілеттерін дамыту және оған ересек жасында қажет болатын өзіне деген сенімділікті нығайту

Мектепте білім негізделетін білім мен тәжірибенің берік негізінің қалануы

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

24.01

Презентация, сайттар, видеороликтер

Шығармашыл педагогтардың жұмыс тәжірибесін бағалау, талдау

Тиімді рефлексия

24

Зерттеу сабағы. Тәжірибелі ұстаз 

"Салт-дəстүр жəне ауыз əдебиеті. Аңқау

арыстан"  2сынып, әдебиеттік оқу

«Мобильдік оқыту технологиясы» жүйесін кіріктіру

Оқушылардың белсенді сөздік қорын, ауызша және жазбаша тілін дамыту

Мобильді құрылғыларды пайдалана отырып, білім алушылардың өзіндік дағдылары қалыптасады

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

26.01

Логинова А. В. Использование технологии мобильного обучения в образовательном процессе» оқулығы

Зерттеу сабағының кәсіби талдауы

Тиімді рефлексия

25

Зерттеу сабағы. Тәжірибелі ұстаз

«Цикл for», 8 сынып, информатика

 «Мобильдік оқыту технологиясы» жүйесін кіріктіру

оқушылардың жан-жақты танымдылық белсенділігін көтеру

Мобильді технологиялармен жұмыс істей отырып, оқушылардың жан-жақты танымдылық белсенділігі артады

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

27.01

Презентация, сайттар, видеороликтер

Әдістемелік құралдардың сапасын бағалау

Тиімді рефлексия

26

Зерттеу сабағы. Жас маман «Роботехниканың тарихы және оның келешегі»

«Мобильдік оқыту технологиясы» жүйесін кіріктіру. 

мобильді құрылғылардың мүмкіндігін сабақ кезеңдерінде тиімді пайдалану

Сабақ барысында мобильді технологиялар арқылы оқушылардың роботехникаға қызығушылығы артады.

Мектеп басшысы, ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

28.01

В.С.Лазарев «Жаңашылдық енгізу иновациялық процестің кезеңдері» оқулығы

Әдісті зерттеу және бағалау

Тиімді рефлексия

27

Әдістемелік шеберхана 

«Инновациялық қызметтің мониторингі»

Әлемдік білім кеңістігіне ене отырып бәсекеге қабілетті тұлға дайындау


Ғылыми әдістемелік орынбасар, шығармашылық команда

1.02

Л.Галиева «Қазіргі мектептегі білім берудегі өзгерістерге қарсы тұру: бағалау және жеңу құралдары»

Инновациялық әдістің тиімділігін анықтау

Тиімді рефлексия

III кезең-жобаның нәтижелі іске асырылғандығын талдау және бағалау. 

Мақсаты – жоба нәтижелерін бағалау.

1

Әдістемелік шеберхана 

Мен нәтижеге жеткенімді қалай білемін? 

Мектеп басшысының өзіне-өзі сыни көзқарасын 

Өзіндік даму

Мектеп басшысы, шығармашылық команда, зерттеу тобы

3.02

Жұмыс дәптері, 3 модуль

Өзіндік бағалау 

Нәтижелерді бағалау

2

 Жобаны іске асыру командасының отырысы. Инновациялық әдістердің тиімділігін талдау

Тәжірибенің тиімділігін анықтау

Тәжірибенің тиімділігінің анықталуы

Мектеп әкімшілігі

4.02

Сауалнамалар, презентация

Тәжірибенің тиімділігін бағалау

Инновациялық даму нәтижесі

3

Инновациялық әдістердің оқу іс-әрекетінің жаңа жағдайына бейімделу, қолданылуы бойынша білім алушылардан сауалнама алу. 


Тәжірибенің  әлсіз, күшті жақтарын әділ талдау 

Зерттеу нәтижесінде әдістің енуін жетілдіру

Мектеп әкімшілігі

7.02


Нәтижесін саралау, түзетулер енгізу

Инновациялық даму нәтижесі

4

Эсперименттік алаң. 

Ұжыммен жоба әрекеттері бойынша сұхбаттасу. 


Енгізілген инновация нәтижесінің сапасын анықтау

Енгізілген инновация нәтижесінің сапасының артуы

Мектеп әкімшілігі

9.02

Сапа көрсеткіштері, диаграммалар, презентация

Енгізілген инновация нәтижесінің сапасын бағалау

Инновациялық даму нәтижесі

5

Шығармашылық топ отырысы. Инновациялық қызметтің мониторингі.

Инновациялық  әдістердің жүргізілуі бойынша сандық және сапалық деңгейдегі үйлесімділікті саралау

«Инновациялық әдістерді пайдалану бойынша үйлесімділікті анықтау

Мектеп әкімшілігі

11.02

Гистограммалар, 

жетістіктер, презентация

Инновацияны басқару, түзету

Инновациялық даму нәтижесі












 

Жоспарлауға түсініктеме

Перспективалық жоспардың жобасына мынандай өзгерістер енгізілді. 

Мектептің болашаққа бағдары: «Жарқын болашақ – зияткер мектеп» жобасында өзгерістер ауқымын кеңейтіп, білім алушыға бағдарланған білім берудің ойын тәсілмен өткізуді зерттеушілік сипаттан шығармашылық ізденіс процесіне түрлендіру

Мектептің мақсаты: білім алушылардың дарындылық дағдыларын дамытуға бағдарланған инновациялық білім беру элементтерін өзгертіп, іс-әркеттің жаңа жағдайларына бейімдеу, педагогтардың инновациялық әлеуетін арттыру

Күтілетін нәтижелері: 

  1. Білім беруде жеке тұлғаның дарындылығының даму жүйесі енеді.
  2. Инновацияларды сараптау әдістемесі енеді.
  3. Мектепішілік басқару құрылымы жаңарады
  4. Материалдық-техникалық жабдықтау қайта құрылады
  5. Табыс критерийлері: инновациялық жобаларды қолданудың нәтижелілігін бақылау, талдау, бағалау, сандық және сапалық деректермен салыстыра отырып тиімділігін анықтау

Енгізілген өзерістер қажеттіліктен туындады. Білімді басқару білімді қалыптастыруға, оны таратуға және пайдалануға, сондай-ақ инновациялармен оқытуды дамытуға байланысты іс-әрекеттерді қамтитын ұйымды басқарудың негізгі бөлігі. Ұйымды басқарудағы негізгі мақсат – ұйымның бәсекелестік артықшылығына ықпал ететін инновациялық білім мен өнімдерді қалыптастыру болып табылады. Инновациялық процесті қамтамамыз ету шаралар кешені ретінде М.П Щетининнің «Тереңдеп бойлау» жүйесін, «Эвристикалық» әдісті, «Вальдорф мектебі» жүйесін, «Мобильдік оқыту» технологиясын білім беру процесінде эксперименттік сынау алаңына салмақпыз. Білім алушылармен жұмыс істеудің белсенді инновациялық технологияларын, «Тереңдеп бойлау» жүйесін  оқу-тәрбие үрдісіне енгізіп, педагогтардың ғылыми- әдістемелік деңгейін, шеберлігін, кәсіби біліктілік құзіреттілігін дамыта отырып білім сапасын арттыру мақсаты көзделуде. Сондай-ақ,  «Эвристикалық» әдіс негізінде білім алушылардың сабақ барысында бұрын белгісіз болған форма, әдіс құралдарды құрастыру және пайдалану, мәлімет пен шешімді өзі таба алу қабілеттерін арттыру іс-шаралары ұйымдастырылуда. «Вальдорф мектебі» жүйесі іс-шаралары дарынды оқушылардың эмоционалды жетілуін, шығармашылығын, жауапкершілігін, парасаттылығын дамытуды, яғни әрекет ете алатын, іс-әрекетіне жауапкершілікпен қарайтын еркін тұлғаны тәрбиелеуге бағытталып, ол мектептің негізгі миссиясымен сәйкес келіп отыр. «Мобильді оқыту» технологиясы білім беру стандартын сапалы жүзеге асыру, білім беру жүйесін жетілдіру,  жаңа технологияларды оқу үдерісіне енгізуді жүзеге асыру екенін шығармашылық команда толыққанды түсініп, таңдап отыр. Осы кезеңде жоспарланған зерттеу сабақтары, іс-әрекетті зерттеуді іске асыру бойынша ғылыми-әдістемелік қызмет орындалады. Зерттеу нәтижелері талданады және қорытынды жасалынады. Ғылыми-әдістемелік қызмет бағдарламасының тиімділігіне мониторинг жүргізіледі. Талдау нәтижелері бойынша ғылыми-әдістемелік қызмет пен педагогикалық процесті одан әрі жетілдіру бойынша практикалық ұсынымдар мен нұсқаулықтар әзірленеді. Тәжірибелік ұсынымдар озық тәжірибені жариялау және тарату негізінде тәжірибедегі инновациялық жаңалықтарды одан әрі іске асыру жүзеге асырылады. Осы өзгеріс шеңберінде ғылыми-әдістемелік жұмыстың сапасын басқаруды барлық басқару субъектілері, мониторингті іске асыру және педагогтарды аттесттау, ғылыми-әдістемелік жұмыстың тиімділігіне мониторинг жүргізу және бағалау басқару процесін бағалау негізінде іске асырылады. Жаңалықты іске асыру нәтижесі инновациялық ғылыми-әдістемелік қызмет жағдайында педагог кадрлардың кәсіби әлеуетін арттыруда көрінеді. Осы инновациялық іс-әрекеттерді енгізу жүзеге асыру, педагогтардың кәсіби құзіреттілігін арттырудағы қажеттіліктерін қанағаттандырып қана қоймай, сонымен қатар, көбінесе инновациялық дидактикалық және әдістемелік шешімдерді әзірлеу, практикаға енгізу арқылы белгілі бір мектептегі білім беру процесіне тән дарынды балалардың дарындылығын арттыру дербес мәселелерін де шешеді.