Стратегия Абылай хан » Абылай хан атындағы № 4 орта мектебі
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің
"№4 Абылай хан атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы

01
сентябрь
2021

Стратегия Абылай хан

  Бағдарлама паспорты

Атауы

2021-2026 жылдарға арналған мектептің даму бағдарламасы

  Әзірлеу үшін негіздеме

Заң нөмері

Мазмұны 

Шыққан жылы

Сілтемелері 

QR-код


№ 319 Заң

ҚР Білім туралы заңы

2007 жылы 27 шілде

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000319_ 



№ 293-VІ

Педагог мәртебесі туралы

2019 жылы 27 желтоқсан

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1900000293 



№ 604 бұйрық

Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы

2018 жылы 31 қазан

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1800017669 



№ 125 бұйрық

Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы

2008 жылы 18 наурыз

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V080005191_ 



№130 бұйрық

Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы

2020 жылы 6 сәуір

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020317 



№472 бұйрық

ҚР Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы

2021 жылы 16 қыркүйек

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2100024429 



№ 726 қаулы

"Білімді ұлт" сапалы білім беру" ұлттық жобасын бекіту туралы 

2021 жылы 12 қазан

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P2100000726#z3 



Қаулы 

Бала құқықтары туралы Конвенцияны ратификациялау туралы

1994 жылы 8 маусым

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/B940001400_ 



N 345 Заңы

Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы

2002 жылы 8 тамыз

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z020000345_ 



N 583 Бұйрығы

Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы

2007 жылы 29 қараша

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V070005036_ 



Негізгі әзірлеуші

«Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Абылай хан атындағы №4 орта мектеп» КММ ұжымы, әкімшілік

Мақсаттары

Білім алушылардың білім сапасын арттыру

Міндеттері

·        Білім беру сапасын арттыру

·        Мектептерді жайлы, қауіпсіз және заманауи білім беру ортасымен қамтамасыз ету

·        Білім беруді басқару және қаржыландыру тиімділігін арттыру

·        Педагогтардың цифрлық әлеуетін дамыту

·        Тәрбие мен оқытудың қолжетімділігін және сапасын қамтамасыз ету

·        Орта білім беру сапасын арттыру: Қалалық және зияткер мектептер арасындағы оқыту сапасындағы алшақтықты қысқарту

  • Халықаралық зерттеулерге (PISA, TIMSS,PIRLS, TALLIS) білім алушыларды дайындау

·        Жаһандық бәсекеге қабілеттілікті арттыру

·        Балаларды қосымша білім берумен қамту

·        Даму мүмкіндіктері шектеулі балаларды арнайы психологиялық-педагогикалық қолдау

·        .Білім және кәсіби машық – заманауи білім беру, кадрларды даярлау мен қайта даярлау жүйесінің негізгі бағдарларын жүзеге асыру

Күтілетін нәтиже

·        Білім беру сапасы 65%-85% артады

·        Мектептерді жайлы, қауіпсіз және заманауи білім беру ортасымен қамтамасыз етіледі

·        Білім беруді басқару және қаржыландыру тиімділігі артады

·        Педагогтардың цифрлық әлеуеті дамиды

·        Қалалық және зияткер мектептер арасындағы оқыту сапасындағы алшақтық қысқарады

  • Халықаралық зерттеулерде (PISA, TIMSS,PIRLS, TALLIS) білім алушылар нәтижелі көрсеткіштер көрсетеді

·        Білім алушылардың жаһандық бәсекеге қабілеттіліктітері артады

·        Балаларды қосымша білім берумен қамту үлесі артады

·        Даму мүмкіндіктері шектеулі балаларды арнайы психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету үлесі артады

·        Білім және кәсіби машық – заманауи білім беру, кадрларды даярлау мен қайта даярлау жүйесінің негізгі бағдарлары жүзеге асады.

Іске асыру мерзімдері

2021-2026 жылдар



Кіріспе

«Бақытты ұстаз, бақытты оқушы, бақытты ата-ана, бақытты мектеп» ұстанымы


"Білімді ұлт" сапалы білім беру" ұлттық жобасын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 12 қазандағы № 726 қаулысы негізінде 5 жылға арналған даму жоспарымыздың қажеттілігіне тоқталатын болсақ, өткен оқу жылдарындағы SWOT-талдау нәтижесінде мектебіміздің әлсіз жақтарын анықтай отырып, осы құрылған жоспардың қажеттілігі анықталды. Бағдарламаның қызметі: инновацияны енгізе отырып, оқушылардың дарындылық дағдыларын арттыру. Қызметті жүзеге асырудың айқын мақсаты: 2021-2026 жылдарға арналған тұлғаны жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу және инновациялық идеялар негізінде   оқытуды қамтамасыз ету болса, ал міндеті – дарынды балалардың жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген әлем бейнесі туралы түсініктердің сапалы жоғары деңгейін дамыту арқылы білім сапасын арттыра отырып  педагогтардың кәсіби біліктілік құзыреттілік деңгейін көтеру. Бұл бағдарлама білім берудің стратегиясын, негізгі бағыттарын, мақсаты мен міндеттерін және оларды жүзеге асырудың қызметін анықтайды. Сонымен бірге, бұл жоспар білім беру үдерісіне өзгерістер мен толықтырулар енгізу үшін негіз болып табылады.

Бағдарлама педагогтер мен ата-аналар арасында талқыланып, ұтымды кеңестер ескерілді.







                 Бағдарлама мақсаты: Білім алушылардың білім сапасын арттыру

Бағдарлама кезеңдері:

Жылдар

Іс-шаралар

Орындаушылар

2021 – 2022 оқу жылы

Құндылықтарға бағдарланған тәрбие


1.Оқушылардың өзін-өзі басқару жүйесіне сәйкес әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушы бойында құндылықтарды қалыптастыру шаралары

2. Тәрбие үдерісіне оқушыларды қатыстыру шаралары. Тәуелсіздіктің 30 жылдығына орай «30 игі іс» қайырымдылық жобасы

3.Үдеріске енгізілген «Оқуға құштар мектеп – оқуға құштар ұлт» жобасын енгізу және басқару

4.Үдеріске енгізілген «Дебат қозғалысы» жобасын енгізу және басқару

МДТІЖ орынбасары, педегог ұйымдастырушы сынып жетекшілер, пән мұғалімдері, 



Білім беру сапасын жақсарту


1.Оқыту мен оқуды жақсарту үшін сабақты зерттеуді енгізу

2.«Жарқын болашақ – зияткер мектеп» зерттеуші жобасын енгізу

  1. Геймификация оқыту әдісін енгізу
  2. М.П Щетиннің «Тереңдеп бойлау» жүйесін енгізу
  3. Білім алушылардың танымдық құндылықтарын арттыру мақсатында «Эвристикалық әдісті» енгізу
  4. Білім алушылардың икемділігі мен шығармашылығын арттыру мақсатында «Вальдорф мектебі» жүйесін енгізу
  5. Оқушының өзін-өзі талдау мақсатында «Модульдік оқыту технологиясы» жүйесін енгізу

3. Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру. 

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы/Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді енгізу/

4.Дарынды оқушылармен  және мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс /Білім алушыларды ңғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»

6.Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге     қойылатын талаптарды бекіту туралы

7. Шығармашлықпен     жұмыс жүргізетін мұғалімдердің     жаңашылдық  жұмыстарын, озат  іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары.

Зерттеуші топ



Көшбасшылық және басқару 


1.Көшбасшылар тобын құру, қызметтерін анықтау 

2. Мектеп әкімшілігінің кәсіби құзіреттілігін көтеру іс шаралары

3.Мектеп басшыларының сабақтарды зерттеуі

4. Ата-аналар мектебінің жұмысы

5. Қамқоршылық  кеңес жұмысы

Шығармашылық топ


Педагогтардың әлеуеті 


1.«Зияткер педагог» жобасын енгізу

2. Сабақты зерттеу бойынша іс-тәжірибе тарату, баяндама, таныстырылымдар жасау

3.Инновациялық оқыту тәсілдерін қолдану бойынша нұсқаулықтарды дайындау, шығару, тарату

4. Кәсіби байқаулар, пед оқулар, әдістемелік шеберханалар, тренингтер, шебер сыныптар өткізу, қатысу

Ғылыми әдістемелік орынбасары


Денсаулық және қауіпсіздік


1.Оқыту мен оқуға қолайлы жағдай жасау, «Қауіпсіз орта» жобасын енгізу, қақтығыстардың алдын алу шаралары: сұхбаттасу, тренинтер, кездесулер

2. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың білім алуына жағдай жасау



Қоғамдастық және кәсіби серіктестік 


1.«Жас зияткер» жобасын енгізу

2. Ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарымен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 

3. Ассоциациялардың жұмысын жақсарту

4. «Акселератор» аудандық шығармашылық топ ассоциациясымен байланыс орнату

Ғылыми әдістемелік орынбасары


Кадрмен қамтамасыз ету


1.«Тәуелсіз тестілеу» жобасы енгізу

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары


Матбаза


1.Күрделі жөндеуден өту бағдарламасына ену

2.Электронды оқулықтар құру

Директордың шаруашылық ісі жөніндегі орынбасары

2022-2023 оқу жылы

2023-2024 оқу жылы

2024-2025 оқу жылы

Құндылықтарға бағдарланған тәрбие


1.Оқушылардың өзін-өзі басқару жүйесіне сәйкес әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушы бойында құндылықтарды қалыптастыру шаралары. 2-кезең

2. Тәрбие үдерісіне оқушыларды қатыстыру шаралары. Тәуелсіздіктің 30 жылдығына орай «30 игі іс» қайырымдылық жобасы. 2-кезең

3.Үдеріске енгізілген «Оқуға құштар мектеп – оқуға құштар ұлт» жобасын енгізу және басқару. 2-кезең

4.Үдеріске енгізілген «Дебат қозғалысы» жобасын енгізу және басқару. 2-кезең

МДТІЖ орынбасары, педегог ұйымдастырушы




Білім беру сапасын жақсарту


1.Оқыту мен оқуды жақсарту үшін сабақты зерттеуді енгізу. 2-кезеңі

2.«Жарқын болашақ – зияткер мектеп» зерттеуші жобасын енгізу. 2-кезеңі

  1. Геймификация оқыту әдісін енгізу
  2. М.П Щетиннің «Тереңдеп бойлау» жүйесін енгізу
  3. Білім алушылардың танымдық құндылықтарын арттыру мақсатында «Эвристикалық әдісті» енгізу
  4. Білім алушылардың икемділігі мен шығармашылығын арттыру мақсатында «Вальдорф мектебі» жүйесін енгізу
  5. Оқушының өзін-өзі талдау мақсатында «Модульдік оқыту технологиясы» жүйесін енгізу

3. Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру. 

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы/Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді енгізу/ 

2-кезеңі

4. Ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарымен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 2-кезең

5.Дарынды оқушылармен  және мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс /Білім алушыларды ңғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;» 2-кезең

6.Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге     қойылатын талаптарды бекіту туралы, 2-кезең

7. Шығармашлықпен     жұмыс жүргізетін мұғалімдердің     жаңашылдық  жұмыстарын, озат  іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 2-кезең

Зерттеуші топ



Көшбасшылық және басқару 


1.Көшбасшылар тобын құру, қызметтерін анықтау. 2-кезең

2. Мектеп әкімшілігінің кәсіби құзіреттілігін көтеру іс шаралары. 2-кезең

3.Мектеп басшыларының сабақтарды зерттеуі. 2-кезең

4. Ата-аналар мектебінің жұмысы. 2-кезең

5. Қамқоршылық  кеңес жұмысы. 2-кезең

Шығармашылық топ


Педагогтардың әлеуеті


1.«Зияткер педагог» жобасын енгізу. 2-кезең

2. Сабақты зерттеу бойынша іс-тәжірибе тарату, баяндама, таныстырылымдар жасау. 2-кезең

3.Инновациялық оқыту тәсілдерін қолдану бойынша нұсқаулықтарды дайындау, шығару, тарату. 2-кезең

4. Кәсіби байқаулар, пед оқулар, әдістемелік шеберханалар, тренингтер, шебер сыныптар өткізу, қатысу. 2-кезең

Ғылыми әдістемелік орынбасары


Денсаулық және қауіпсіздік 


1.Оқыту мен оқуға қолайлы жағдай жасау, «Қауіпсіз орта» жобасын енгізу, қақтығыстардың алдын алу шаралары: сұхбаттасу, тренинтер, кездесулер. 2-кезең

2. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың білім алуына жағдай жасау. 2-кезең

Мектеп медбикелері


Қоғамдастық және кәсіби серіктестік 


1.«Жас зияткер» жобасын енгізу. 2-кезең

2. Педагогикалық бағытта білім беретін ЖОО-мен кәсіби байланыс орнату. 2-кезең

3. Ассоциациялардың жұмысын жақсарту. 2-кезең

4. «Акселератор» аудандық шығармашылық топ ассоциациясымен байланыс орнату. 2-кезең

Ғылыми әдістемелік орынбасары


Кадрмен қамтамасыз ету


«Тәуелсіз тестілеу» жобасы, 2-кезеңі

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары


Матбаза


1.Күрделі жөндеуден өту бағдарламасына ену, 2-кезеңі

2.Электронды оқулықтар құру, 2-кезеңі

Директордың шаруашылық ісі жөніндегі орынбасары

2025-2026 оқу жылы

Құндылықтарға бағдарланған тәрбие 


1.Оқушылардың өзін-өзі басқару жүйесіне сәйкес әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушы бойында құндылықтарды қалыптастыру шаралары. 3-кезең

2. Тәрбие үдерісіне оқушыларды қатыстыру шаралары. Тәуелсіздіктің 30 жылдығына орай «30 игі іс» қайырымдылық жобасы. 3-кезең

3.Үдеріске енгізілген «Оқуға құштар мектеп – оқуға құштар ұлт» жобасын енгізу және басқару. 3-кезең

4.Үдеріске енгізілген «Дебат қозғалысы» жобасын енгізу және басқару. 3-кезең

МДТІЖ орынбасары, педегог ұйымдастырушы



Білім беру сапасын жақсарту


1.Оқыту мен оқуды жақсарту үшін сабақты зерттеуді енгізу. 3-кезеңі

2. «Жарқын болашақ – зияткер мектеп» зерттеуші жобасын енгізу. 3-кезең

  1. Геймификация оқыту әдісін енгізу
  2. М.П Щетиннің «Тереңдеп бойлау» жүйесін енгізу
  3. Білім алушылардың танымдық құндылықтарын арттыру мақсатында «Эвристикалық әдісті» енгізу
  4. Білім алушылардың икемділігі мен шығармашылығын арттыру мақсатында «Вальдорф мектебі» жүйесін енгізу
  5. Оқушының өзін-өзі талдау мақсатында «Модульдік оқыту технологиясы» жүйесін енгізу

3. Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру. 

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы/Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді енгізу/ 

3-кезеңі

4. Ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарымен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 3-кезең

5.Дарынды оқушылармен  және мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс /Білім алушыларды ңғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;» 3-кезең

6.Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге     қойылатын талаптарды бекіту туралы, 3-кезең

7. Шығармашлықпен     жұмыс жүргізетін мұғалімдердің     жаңашылдық  жұмыстарын, озат  іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 3-кезең

Зерттеуші топ



Көшбасшылық және басқару


1.Көшбасшылар тобын құру, қызметтерін анықтау. 3-кезең

2. Мектеп әкімшілігінің кәсіби құзіреттілігін көтеру іс шаралары. 3-кезең

3.Мектеп басшыларының сабақтарды зерттеуі. 3-кезең

4. Ата-аналар мектебінің жұмысы. 3-кезең

5. Қамқоршылық  кеңес жұмысы. 3-кезең

Шығармашылық топ


Педагогтардың әлеуеті


1.«Зияткер педагог» жобасын енгізу. 3-кезең

2. Сабақты зерттеу бойынша іс-тәжірибе тарату, баяндама, таныстырылымдар жасау. 3-кезең

3.Инновациялық оқыту тәсілдерін қолдану бойынша нұсқаулықтарды дайындау, шығару, тарату. 3-кезең

4. Кәсіби байқаулар, пед оқулар, әдістемелік шеберханалар, тренингтер, шебер сыныптар өткізу, қатысу. 3-кезең

Ғылыми әдістемелік орынбасары


Денсаулық және қауіпсіздік


1.Оқыту мен оқуға қолайлы жағдай жасау, «Қауіпсіз орта» жобасын енгізу, қақтығыстардың алдын алу шаралары: сұхбаттасу, тренинтер, кездесулер. 3-кезең

2. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың білім алуына жағдай жасау. 3-кезең

Мектеп медбикелері


Қоғамдастық және кәсіби серіктестік


1.«Жас зияткер» жобасын енгізу. 3-кезең

2. Педагогикалық бағытта білім беретін ЖОО-мен кәсіби байланыс орнату. 3-кезең

3. Ассоциациялардың жұмысын жақсарту. 3-кезең

4. «Акселератор» аудандық шығармашылық топ ассоциациясымен байланыс орнату. 3-кезең

Ғылыми әдістемелік орынбасары


Кадрмен қамтамасыз ету


«Тәуелсіз тестілеу» жобасы, 3-кезеңі

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары


Матбаза


1.Күрделі жөндеуден өту бағдарламасына ену, 3-кезеңі

2.Электронды оқулықтар құру, 3-кезеңі

Директордың шаруашылық ісі жөніндегі орынбасары




































Бағдарлама мониторингі:

  1. Мектеп қызметінің ағымдағы жағдайына қысқаша сипаттама

Ұйымның  атауы 


«Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Абылай хан атындағы №4 орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Ұйым түрі мен типі

Жалпы білім беретін орта мектеп

Ұйымдастырушылық - заңды  формасы

Коммуналды мемлекеттік мекеме

Құрылған жылы

1938 жыл

Заңды мекен-жайы

Есік қаласы, Абай көшесі №138

Телефон / факс

8 727756 4-15-36

Электронды поштасы

abylai_sch4@mail.ru

Сайт адресі

http://abylaikhan-enkaz.mektebi.kz 

Басшының аты-жөні, тегі

Директор: Тункаева Лейля Ауелхановна



















               Мектеп құрылымы

Басқару

ұйымының атауы

және басқару формалары


Негізгі функциялары

Педагогикалық кеңес

(алқалы орган)

  1. Мектепте білім беру аумағында мемлекеттік саясатты жүзеге асыру.
  2. Білім беру мазмұнын жүзеге асыру жолдарын анықтау.
  3. Білім беру процесіндегі педагогикалық ұжымның қызметіне бағдар.
  4. Білім беру сапасының жоғарылауына педагогикалық ұжымның үлес қосуы, оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруы, олардың қызығушылықтарын дамытуы.
  5. Мектептің жалпы әдістемелік және педагогикалық тақырыбы бойынша жұмыс; озық педагогикалық іс-тәжірибе мен педагогикалық ғылыми жетістіктері бар мұғалімдердің жұмыс тәжірибелерін енгізу.
  6. Көшіру, оқу жылы қорытындысы бойынша аралық және қорытынды аттестаттауға жіберу, сәйкесінше білім туралы құжаттарын беру, Мақтау қағаздарымен марапаттау.
  7. Оқу-тәрбие процесі деңгейінің өсуіне педагогикалық ұжымның күш салуы, озық тәжірибелі мамандар тәжірибесін практикаға енгізу.

Оқушылардың өзін- өзі басқару кеңесі (оқушылардың өзін- өзі басқаруы)

  • Мектепті  басқаруға қатысты сұрақтарды оқушылардың қатысуымен шешеді.
  • Мектепте өзін-өзі басқару ұйымын қалыптастырады.
  • Жұмыстарды жүзеге асырудағы оқушылар ұсынысын талдайды, қалыптастырады.
  • Ұжымда оқушылардың мектепішілік ішкі қызметтерін жүйеге келтіреді: нұсқаулықтар мен ережелерді қарайды, бекітеді.
  • өзін-өзі басқару ұйымының жұмыс нәтижесін бағалайды, ақпараттары мен
  • есептерін тыңдайды.




               Ұйымның ресурстық базасы

Ғимарат сипаттамасы (жағдайы, салынған жылы, күрделі жөндеуден өткен жылы)

  • Мектеп негізгі және кіші мектеп ғимаратынан тұрады. 
  • Негізгі ғимарат 2 қабаттан тұрады, сыйымдылығы – 550 орын. 
  • Мектептің жалпы оқу аумағы – 11254,2 м2
  • мектептің оқу кабинеттерінің саны – 42, 
  • оқу бөлмесі – 22, 
  • спорт залы – 1, 
  • АКТ залы – 1. 


Компьютерлер 

  • Дербес компьютерлер саны – 114
  • оның ішіндегі локалдық сетьтегі – 24. 


Кітапхана қоры

  • Жалпы кітапхана қоры – 42197
  • оқулықтар саны – 31000,
  • көркем әдебиет саны – 12000, 
  • электронды оқулық саны – 197.



     Педагогикалық кадрлардың сандық және сапалық құрамы

Педагог кадрлардың жалпы саны, оның ішінде қоса атқарушылар

113

Орта жас

40

Орта педагогикалық өтіл

18 жыл

Санаттары бар:

Педагог-шебер - 2

педагог-зерттеуші – 23

педагог-сарапшы – 23

педагог-модератор – 30

Санатсыз – 35

«НЗМ» бағдарламасы бойынша сертификаты бар

Бірінші деңгей – 5 

Екінші деңгей – 3 Үшінші деңгей -12




Ғылыми дәрежелер мен марапаттар

Ғылыми дәрежелері

Ғылым кандидаты – 0

Ғылым докторы – 0 Ғылым магистрі – 7

Үкіметтік наградалар

«Білім беру ісінің үздігі» – 1

Құрметті атақ

«Ы.Алтынсарин» төсбелгісі – 1

Салалық марапаттар

«ҚР Білім және ғылым министрінің Құрмет грамотасы» – 14

Конкурс жеңімпаздары (конкурс аты, жылы, мұғалімнің аты-жөні, нәтижесі)

Республикалық пән олимпиадалары:

1.     Симович Екатерина Сергеевна математика пәнінен олимпиада Ідәрежелі диплом 2020 жыл 

2.     Сарман Айнамкөз Дәуренқызы математика пәнінен олимпиада І дәрежелі диплом  2020 жыл 

3.     Барақбай Назерке Республикалық «Қадыр Мырзалиевтің өлеңдерін оқу» байқауында «Көркем сөз» оқу жанры бойынша І орын диплом, 2018 жыл 

4.     Айболқызы Інжу – сурет «Ұлы Абайды ұлықтау – ұрпақ міндеті» республикалық өнер және білім конкурсының ІІ орын лауреаты

5.     Билал Расул – «Ұлы Абайды ұлықтау – ұрпақ міндеті» ІІІ дәрежелі лауреаты, 2018

Аудандық ғылыми жобалар-2019-2020:

  1. Круглова Ксения – «Зерде» оқушылардың аудандық ғылыми-практикалық жобасынан биология пәні бойынша «Влияние сока алое на рост и развитие растений» тақырыбында 1 орын, 2019 жылы
  2. Билал Амина – «Зерде» ғылыми жобасы «Заманауи сән әлеміндегі қажетті лактың құрамындағы химиялық зарттардың зияны» І орын, 2020 жылы

3.     Мыныхан Балжан 8-сынып оқушысы аудандық математика пәні бойынша І орын диплом 

4.     Ештаева Айым  8-сынып оқушысы аудандық математика пәні бойынша І орын диплом 

5.     Ештаева Аяулым 8-сынып оқушысы аудандық математика пәні бойынша І орын диплом 

Байқаулар мен интеллектуалдық марафонға  қатысқан оқушылар: 

  1. 6а сынып оқушысы Көксегенов Қанат пен 6ә сынып оқушысы Султанажина Асыл Алматы қаласындағы Назарбаев  зияткерлік интеллектуалдық мектебіне математика, ағылшын тілдерінен өте жоғары көрсеткіштер көрсетіп, Қазақстан Республикасының Тұңғыш президентінің – Елбасының «Өркен» білім грантын жеңіп алды, 2019
  2. Айтбай Гүлназ – Әбіш Кекілбаев оқуларында жүлделі 2 орын, 2020
  3. Толбай Бахтжан – А.Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай ұйымдастырылған «Алаштану, тәуелсіздік және поэзия» атты аймақтық жас ақындар мүшайрасының «Жас қаламгер» номинация иегері, 2021 ж. 
  4. А.Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай ұйымдастырылған «Алаштану, тәуелсіздік және поэзия» атты аймақтық жас ақындар мүшайрасының «Сөз шебері» номинация иегері, 2021 ж. 6 Желтоқсан 
  5. «Оқуға құштар мектеп» жобасы бойынша үздік нәтиже көрсеткен «Үздік оқырман -2021» номинациясын жеңіп алған 10б Алдаберген Талғат, 10б Утемисов Ерболат, 10б Иконников Егор, 10в Филиппов  Владимир, 10в Бобылев Артем, 2021 жыл


Жалпы білім беру

Барлық оқушы саны - 1653

  • Бастауыш 1-4 сынып

682 оқушы (инклюзив-1, үйде оқыту-1)

  • Орта 5-9 сынып 

839 оқушы (инклюзив-1, үйден оқыту-3)

  • Жоғары 10-11 сынып

132 оқушы (үйден оқыту-1)


 

Мектеп оқу үздіктерінің, екпінділерінің және «Алтын белгі» мен «Үздік        аттестат» иегерлерінің салыстырмалы кестесі


Оқу жылдары

Оқу үздіктері 1–11

сыныптар бойынша

Екпінділер 1–11

сыныптар бойынша

Үздік куәлік иегерлері, негізгі мектеп бойынша

«Алтын белгі» иегерлері

Үздік аттестат иегерлері, орта мектеп бойынша

2017-2018

294

600

22

5

7

2018-2019

299

612

13

8

5

2019-2020

302

625

16

10

3

2020-2021

304

634

32

9

2

2020-2021 оқу жылының талдауының қорытындысы бойынша оқушылардың ғылыми әлеуметтік әлеуетін дамыту ең басты өзекті мәселе болып анықталды. Яғни, оқу процестерінің құндылықтарын арттыру жолдарының деңгейінің төмендігі анықталды.
















  1. Мектептің 2021-2022 жылдардағы білім беру жүйесінің жағдайына талдау. Курсалды сауалнама нәтижесінде мектептің сыртқы және ішкі даму перспективаларын бағалау көрсеткіштерін анықтадық.

Кадрлық ресурстар

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Педагог кадрлардың біліктілік санаты мен біліктілігін арттыру курстары бойынша сапының жоғары болуы


Математика, орыс тілі пәндері бойынша  кадр тапшылығы;


Инновациялық жұмысты жандандыруға қабілетті педагогтар санын арттыруды ұйымдастыру


Орыс тілінде оқытылатын қазақ тілі пән мұғалімдері, математика, орыс тілі ұлт мектептерінде пәнінен  маман тапшылығынан білім сапасының төмендеуі;

Материалдық-техникалық ресурстар

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Модификацияланған пән кабинеттерінің құрылғыларын қолдану барысындағы құзіреттіліктерінің артуы 

Интернет желісіне қосылған қазіргі заманғы оқу кабинеттерінің, компьютерлік сыныптардың, спортпен айналысу үшін жағдайлардың, тамақтанумен, медициналық қызмет көрсетумен қамтамасыз етудің болуы.

Оқулықтармен, оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуі.

Ерекше балалардың қажеттілігіне бейімделген кедергісіз білім беру ортасының болмауы.

Компьютерлік паркті жаңарту. Онлайн-оқыту үшін Интернетті пайдалану мүмкіндіктері

Ерекше балалардың қажеттіліктеріне бейімделген кедергісіз білім беру ортасын құру үшін қаржыландырудың жеткіліксіздігі

Ақпараттық ресурстар

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Ұстаздардың оқыту платформаларында жұмыс істеу құзіреттіліктері артуда

Интернет желісіне қосылудың болуы. Оқыту сапасына мониторинг жүргізу; 

электрондық журнал және күнделіктер.

 Мектептің бірыңғай ақпараттық кеңістігі арқылы отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуі.

мектеп сайттарының жұмысының жанданбауы;

 Басқарушы қызметі автоматтандыруды ұйымдастыру.


Оқытудың интерактивті, жаңаша әдістермен жұмыс дағдыларын және оларды кәсіби қызметте пайдалану мүмкіндігіне ие болу

Электронды оқулықтар құру

Мектеп педагогтарының педагогикалық интернет-бірлестіктерге қатысуы.

Ата-аналар мен оқушылардың мектеп интернет-ресурстарын тұрақты пайдаланбауы.



Білім беру және инновациялық қызмет сапасын арттыруға оқу-әдістемелік шарттар

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

 Жұмыс істеуі – әдістемелік кеңес,   проблемалық шығармашылық ассоциациялар,

 - сертификатталған мұғалімдердің желілік қоғамдастығы.

 Педагогтардың ішкі біліктілігін арттыру (коучинг). 

Әдістемелік-дидактикалық құралдарды әзірлеу.


Мұғалімдердің     дарынды оқушыларға, олимпиада резервтерін дайындық дәрежесіне уақыттың тапшылығы;

Облыстық және республикалық деңгейде мұғалімдердің озық тәжірибесін ұсынбау. Педагогикалық шеберліктің, олимпиадалардың байқауларына тиімсіз қатысуы. 

Жалпы білім беретін мектеп жағдайында балаларды инклюзивті білім беру ұйымына ұжымның дайын еместігі.

Желілік қауымдастық жұмысы арқылы педагогтардың кәсіби білімдерін жетілдіру

Педагогогтарды инновация бойынша орта құруға ынталандыру және әртүрлі деңгейлерде ішкі, сыртқы уәждеу. 

Кәсіби қоғамдастықтың және зерттеу сұрағымен айналысатын ұстаздардың жұмыстарының бәсеңдеуі;

Жалпы білім беретін мектеп жағдайында балаларға инклюзивті білім беруді іске асыру кезінде мұғалім ассистент көмекшісін даярлаудың болмауы.

Білім беру мазмұнын іске асыру

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

 Мектепте білім берудің жаңартылған мазмұнын және үш тілді енгізу бойынша іс-шаралар жоспарының болуы және іске асырылуы. 

Lesson Study зерттеуін жүргізу. Оқушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелілігінің мониторингі.

 Оқыту жүйесінің өзгеруіне қатысты кейбір педагогтардың консервативті тәсілі. 

Мұғалімдердің шет тілін жеткіліксіз меңгеруі

 ЖОО әдіскерлерімен өзара іс-қимылды кеңейту.

Кейбір оқушылар мен олардың ата-аналарының білім берудегі олқылықтарды жоюға ықпалының төмендігі

Білім алушылардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерінің даму шарттары, білім беру сапасы

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Оқушылардың білім сапасы жылдан –жылға  көтерілуде.

Оқыту сапасының оң динамикасы. Қорытынды мемлекеттік аттестаттаудың, ҰБТ-ның оң нәтижелері.


Оқушылар білімінің бастауышта жоғары бағалануы.

8-9 сыныптарда математика, орыс тілі, қазақ тілі пәндері бойынша көрсеткіштердің төмендеуі және теріс динамика 

Жеткіліксіз іске асыру: 

- оқудағы үлгерімсіздікті жеңу мақсатында оқушылармен жеке жұмыс; 

-барлық оқушылардың зерттеу және жобалау қызметі; 

- мектеп оқушыларының республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадаларға қатысуы. 

Дарынды балалармен жұмыс жүйесінің нашар болуы.

Төмен сапа көрсетіп отырған математика, орыс тілі пәндері бойынша іс әрекетті зерттеу жұмыстарын жүргізу

Білім беру нәтижелеріне педагогтардың, ата-аналардың қызығушылығы

Оқушылардың жеке білім беру бағыттарын жүзеге асыру.

Мектептің дарынды оқушыларының шамадан тыс жүктелуі. 

Интернетті аралық аттестаттауда және бақылау жұмыстарында білім көзі ретінде пайдалану

Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар мен идеалдарға бағдарланған белсенді азаматтық ұстанымы бар жеке тұлғаны қалыптастыру және өзін-өзі іске асыру шарттары

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Оқу бағдарламаларына «Мәңгілік ел» құндылықтарының енгізілуі

Мектеп дәстүрлерінің болуы. Ата-аналарды жалпы мектептік іс-шараларға қатысуға тарту. 

Жалпы мектептік ата-аналар комитеті мен қамқоршылық кеңесінің, "қауіп тобындағы" балалармен алдын алу кеңесінің жұмысы, қала мекемелерімен әлеуметтік серіктестік.

 Мектептің ұйымдастыру құрылымында тең-басқару мен өзін-өзі басқарудың жеткіліксіз дамуы.


 «Білім алушылардың мектептегі өзін-өзі басқаруы», «Дебат қозғалысы», «Оқуға құштар мектеп – оқуға құштар ұлт» негізгі жобалардың енгізілуі


Мектепте басқару моделін жетілдіру. 

Жалпы қоғаммен байланысты кеңейту, мектептің әлеуметтік серіктестерін іздеу.

 Әр түрлі инновациялық педагогикалық технологияларды, тәрбие жұмысының түрлері мен әдістерін енгізу.

 Интернет желісінің өсуі. Контенттік (заңсыз және әдепсіз материалдар) және коммуникациялық тәуекелдердің болуы. 

БАҚ-тың өскелең ұрпақтың азаматтық сана-сезімінің қалыптасуына теріс әсері.

Білім алушылардың салауатты өмір салтын қалыптастыру және іске асыру шарттары

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

 Білім беру процесінде салауатты және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау жөніндегі құқықтық актілер мен нормативтік-техникалық құжаттарды орындау.

 Дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары, медициналық–психологиялық–педагогикалық консилиум жұмысын тиімді атқару, Денсаулық мониторингі жүйесінің болуы, ыстық тамақ.

Оқушылардың қозғалыс белсенділігінің жеткіліксіздігі жеке оқушылардың дене шынықтырумен және спортпен айналысуына мотивация деңгейі. 

Қосымша білім берумен және спорт секцияларымен жеткіліксіз қамту.

Оқушылар үшін таза ауада және рекреацияларда қозғалу белсенділігін (ойындар) ұйымдастыру.

 Балалар мен ата–аналардың дене шынықтыру-сауықтыру және ағартушылық бірлескен іс-шараларын өткізу

Мектеп оқушыларының кейбір отбасында дұрыс тамақтану мәдениеті мен салауатты өмір салты болмауы. Мектеп оқушыларының белгілі бір бөлігі үшін қажетті спорттық формаға ие болмауы.









ІІІ. Мектептің миссиясы: Білім алушылардың білім сапасын арттыру 

Мектептің мақсаты: Белсенді инновациялық технологияларды  оқу-тәрбие үрдісіне енгізу және педагогтардың ғылыми-әдістемелік әлеуетін, шеберлігін, кәсіби біліктілік құзіреттілігін дамыту арқылы білім алушылардың білім сапасын арттыру

Мектептің міндеттері: 

  1. Білім алушылардың нәтижеге бағытталған іс-әрекеттерін тиімді ұйымдастыру
  2. Педагогтардың кәсіби құзіреттіліктерін 100 арттыруды ұйымдастыру
  3. Педагогтардың цифрлық әлеуеті дамыту бағдарламасы аясында ақпараттық технологияларды, Kundelik.kz.порталында, Bilimland жаттықтырушылары (imektep, itest, ISEQUZZI) сайтының мүмкіндіктерін Pisa Timss халықаралық зерттеуге дайындықтарына пайдалану;
  4. Күнделікті тәжірибеде Quizizz, Kahoot,  Quzle, Padlet, Plikers интерактивті білім беру қосымшаларын қолданатын мұғалімдер  үлесін арттыру 
  5. Күнделікті білім  беру үрдісінде әлеуметтік желілерді, бұлтты сервистердіQR-кодтау технологиясын тиімді қолдану;
  6. 10-11 сыныптарға енген тереңдетілген пәндердің оқытылуын басшылыққа алу;
  7. Педагогтардың тәжірибесін тарату, өзін-өзі зерттеу-бағалау жұмыстарын жандандыру;
  8. Авторлық бағдарламалар, ғылыми жұмыстармен айналысуға жағдай туғызу;
  9. Дарынды және қабілетті білім алушылармен жұмысты жандандыру.
  10. Тәлімгерлік жұмысты жандандыру;
  11. Педагог үні – оқушы үні – ата-ана үні триангулянциясын жүзеге асыру             
  12. Мектептегі кәсіби қоғамдастықтың жұмысын жандандыру «Тең – теңіне», «Көлденеңінен және тігінен қамқоршылық» қағидаттарын планер-стендап жүйесімен іске асыру. 










IV. Мектепті дамытудың басым бағыттары 

  • Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/

  • Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс
  • Ғылыми орталықтармен, жоғары оқуорындары мен байланыс
    • Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 
  • Дарынды оқушылармен  және мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс /Білімалушылардыңғылымиәлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/
  • Мұғалімдердің кәсіби  біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.
    • Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және жүргізу, сондай-ақ педагогтің қызметін курстан кейінгі қолдау қағидалары
       Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 95 бұйрығы
  • Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру

"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы" Казақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қантардағы № 83 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 14 мамырдағы № 202 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 15 мамырда № 20636 болып тіркелді
  • Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау.
    • Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы
       Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 29 қарашадағы № 583 бұйрығы
  • Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі № 160 бұйрығы. 

  • Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы
  • Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары.





























V. Бағдарламаны іске асыру тетіктері

  • білім беруде жаһандық, ұлттық және аймақтық бағытталған тәсілдерді жүзеге асыру; 
  • білім беруде инновациялық идеяларды енгізу тиімділігінің мониторинг жүйесін құру; 
  • оқушылардың өзін-өзі басқару жүйесін дамыту және оқушының ғылыми тұлғасын әлеуметтендіру; 
  • педагогтардың инновациялық бастамаларын ақпараттық қолдау; 
  • әлеуметтік серіктестік жүйесін кеңейту; 
  • Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру 
  • Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау
  • Ғылыми орталықтармен, жоғары оқуорындары мен байланыс орнату 
  • Дарынды оқушылармен  және мотивациясы төмен оқушылармен жұмысты жетілдіру 
  • Мұғалімдердің кәсіби  біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.
  • Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру. Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау.
  • Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.
  • Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау, насихаттау және тарату жұмыстары.


















VI. Бағдарламаны іске асырудан күтілетін нәтижелер

  1. Дарындылықты анықтау мақсатында мектеп оқушыларынан 2-11 сынып оқушылары арасында психологпен бірлескен сауалнама алынып, нәтижесі бойынша жоба құрылады;
  2. «Жарқын болашақ – зияткер мектеп», «Зияткер педагог», «Жас зияткер» жобаларын іске асыру командасының құрамы анықталады;
  3. «Жарқын болашақ – зияткер мектеп», «Зияткер педагог», «Жас зияткер» жобаларының жоспары құрылады
  4. «Жарқын болашақ – зияткер мектеп», «Зияткер педагог», «Жас зияткер» жобалары іске асады
  5. «Жарқын болашақ – зияткер мектеп», «Зияткер педагог», «Жас зияткер» жобаларының сапасына мониторинг жүргізіледі
  6. Байқауларға қатысады
  7. Пән олимпиадасына қатысады
  8. Ғылыми жобаларға қатысады 
  9. «Ұлылыққа тағзым» көркем-әдеби шығармалар байқауы өткізіледі (қазақ,орыс,ағылшын тілдері пән ассоциациялары бойынша)
  10. «Жыл жас зияткері-2022» байқауы өткізіледі

11.Сыныптан тыс іс-шаралар ұйымдастырылады

12.Мектеп серіктестерінің жұмыс жүргізіледі (ЖОО, ТжКБ)

13.Педагогтардың кәсіби дамуына бағытталған іс-әрекеттер жүргізіледі (кәсіби байқаулар, онкүндіктер,апталықтар, семинарлар,шебер сыныптар,коучингтар,вебинарлар)

14.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикаланады

15.Оқыту жетістіктерінің деңгейі талданады

  1. Тәжірибелі ұстаздардың әдістемелік, коммуникабельдік тәсілдерін, дарынды балалармен жұмыс істеу тәжірибесін тарату коучинг, үздік сабақтар, педагогикалық тандем арқылы таратылады.

17.Жас мамандармен диогностикалық зерттеу жұмыстары жүргізіледі.

18.Біліктілік көтеру жұмыстары, курстарға, оқу семинарларына жіберіледі, біліктіліктері артады

19.Тәжірибелі мамандардың тәлімгерлердің сабақтарына қатысуы жас мамандарға арналған оқу әдістемелік жұмыстар бойынша жүргізілетін мектепішілік теориялық және практикалық семинарлар, отырыстар, дөңгелек үстел, онкүндіктер, байқаулар өткізіледі

20.Мектеп ішінде дарындылық жұмысы бойынша озат педагогикалық іс-тәжірибе жұмыстарының зерттеледі;

21.Мектепішлік озат тәжірибелер: дөңгелек үстел, семинар, нұсқаулық семинар, әдістемелік күн, жобалар, байқаулар арқылы өткізіліп, форум арқылы қорытындыланады