Әдістеме Аль-фараби » Абылай хан атындағы № 4 орта мектебі
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің
"№4 Абылай хан атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы

01
сентябрь
2021

Әдістеме Аль-фараби

Әдістемелік жұмыс

Қазақстан Республикасы
 Білім және ғылым министрінің
 2021 жылғы 16 қырқүйек 

№ 472 Бұйрығына 2-қосымша

3.1 Ғылыми-әдістемелік жұмыстың жылдық жоспары 

2021-2022 оқу жылы.

Тақырыбы:      «Педагогтардың кәсіби дамуына бағытталған  үздіксіз үдерісінің  нәтижесінде, білім сапасын арттыру мақсатында   іс-әректтерді ұйымдастыру»

Мақсаты: Білімсапасынарттырудыңқазіргіпедагогикалықтехнологияларын білімтәрбие беру үрдісіненгізіп, жетілдіру;Ассоциация   жұмысын жетілдірудегі жұмыс бағыттарын бекіту, мұғалімдердің  ғылыми- әдістемелікдеңгейін, кәсібибіліктілігін, шеберлігіндамыту.

  •  Жеке тұлғаны зертханалық, ғылыми зерттеу жұмыстарына баулу
  • Үлгермеушіліктің алдын алу және білім беру қызметінің сапасын арттыру 
  • Мұғалімдердің оқытудың цифрлық түрін қолдану  үлесін арттыру

-Мектептің инновациялық жоба жұмысын қолғаалу

Міндеттері:

  • Жоғары оқу орындары  мен   тығыз байланыс жасай отырып, оқушылардың зерттеу-ізденушілік бағытындағы жұмыстарын дамыту;
  • Пәндік олимпиадаға, ғылыми жобаға дайындықтың тиімді тәсілдерін қарастыру; 
  • Мұғалімдердің шығармашылық кезеңдер жоспары бойынша жұмыстарының жүйелі жүргізілуін, өз іс-тәжірибесін өзіндік  жұмыстары (авторлық бағдарлама, жинақтар, әдістемелер) арқылы жинақтап, қорытындылауы н қолғаалу

Мұғалімдердің шығармашылық тақырыбы бойынша жұмыстарын  жаңартылған білім беру мазмұнын енгізу бағытында жүргізіп, жаңа форматтағы тапсырмалар жинағын дайындауға көңіл қою

Күнделікті білім   беру үрдісінде әлеуметтік желілерді, бұлтты сервистердіQR-кодтау технологиясын тиімді қолдану;

КүнделіктітәжірибедеQuizizz, Kahoot,  Quzle, Padlet, Plikersинтерактивтібілім беру қосымшаларын қолданатын мұғалімдер  үлесінарттыру 

Әр бірлестікте инновациялық жобалар мен жұмысты енгізуді қолғаалу

Жаңа технологияларды  тиімді қолдана отырып, білім сапасын арттыру

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 29 қарашадағы   583 бұйрығы.

             Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру. 


                                         Бөлімдер 

Мазмұны 

1

Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/


  • Директор жанындағы бақылау тестері 
  • Тоқсандық үлгерім сапасына 
  • БЖБ және ТЖБ талдаулары 
  •  Оқушылардың білім жетістіктерін бағалауға арналған халықаралық  салыстырмалы зерттеулерге дайындық жұмыстарын ұйымдастыру 
  • Қорытынды аттестаттауды ұйымдастыру
  • 4,9,11 сыныптарындағы оқытуды ұйымдастыру
  • Сабақ сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру
  • Педагог-психологпен біріккен жұмысты ұйымдастыру


2

Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

  • Нормативті құжаттармен жұмыс жүргізуді ұйымдастыру:
  • «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік

жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы»  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы  604 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 5 мамырдағы  182 бұйрығы;  http://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020580/history

  • Әдістемелік жұмысты қажетті материалдармен қамтамасыз ету


3

Ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындары мен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 


  • Сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру
  • Мектеп серіктестерінің жұмысын ұйымдастыру (ЖОО, ТжКБ)
  • Жобаларда енгізу және жүзеге асыруды ұйымдастыру 

4

Дарынды оқушылармен     және мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс /Білімалушылардыңғылымиәлеуетінанықтауүшін (Республикалық, халықаралықолимпиадалар мен конкурстарғақатысу) оқу-тәрбиепроцесінжетілдіругежәнебілім беру ұйымыныңпедагогынапрактикалықкөмеккөрсетугебағытталғанәдістемелік және ғылыми-әдістемелікжұмыстыңәртүрлінысандарындайындаужәнеөткізу;»/

  • Байқауларға қатысуды ұйымдастыру
  • Пән олимпиадасы
  • Ғылыми жобалар
  • «Ұлылыққа тағзым» көркем-әдеми шығармалар байқауы./ қазақ,орыс,ағылшын тілдері пән ассоциациялары бойынша/


                                                                                   ТАМЫЗ

Әдістемелік  жұмыс бағыттары

                                 Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру

Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау


/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/


  • Тамыз конференциясына қатысу
  • 1 педагогикалық кеңеске дайындық жұмыстарын ұйымдастыру 
  • Пән ассоциациясының жылдық жұмыс жоспарларын талқылау және бекітуге ұсыну
  • Білім сапасын арттыруға бағытталған пән мұғалімдерінің жоспарларын бекіту
  • ТЖБ кестесін бекіту
  • Мектепаралық желілік қоғамдастық және  мектепішілік желілік қоғамдастық жұмысын бекітуге ұсыну 
  • PISA, ТIMSS,PIRLS халықаралық зерттеулеріне  жоспарларын бекітуге ұсыну
  • Жаратылыстану пәндері бойынша жүргізілетін зертханалық жұмыстардың кестесін бекіту 
  • Дамыту жоспарын бекітуге ұсыну
  • 1 әдістемелік кеңеске дайындық жүргізу және ұйымдастыру 





Хавдрахман А


Токтарова Л.А.








16-15.09

Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

  • ҚР білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту туралы 2021-2022 оқу жылына арналған нұсқау хатпен мұғалімдерді таныстыру 
  • 130-бұйрыққа сәйкес нормативті құжаттарды жүйелеу.
  • «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы  125 бұйрығына толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 17 сәуірдегі  149 бұйрығы http://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020428
  • Оқыту семинары: 

«2021-2022 оқу жылына арналған нормативтік құжаттарды пайдалану» оқыту семинары 

  • Жеке пәндер бойынша күнтізбелік- тақырыптық жоспарлар, оқу жүктемелерінің бөлінуі. 





Мектеп әкімшілігі




23-27.08

Ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарымен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 

Мектеп серіктестерінің жұмысын ұйымдастыру 


Мектеп әкімшілігі

23-27.08

Дарынды оқушылармен  және мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс /Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

  • Дарынды және қабілетті оқушылармен жұмыс жоспарын бекіту
  • Дарынды және пән олимпиадасы резервтерінің тізімін толықтыру
  • Мотивациясы төмен оқушылар жұмыс жоспарын бекіту
  • «Жас зерттеуші» ОҒҚ жұмысының жоспарын бекіту 


Хавдрахман А



Токтарова Л.А

26-28.08

ҚЫРКҮЙЕК

          Әдістемелік  жұмыс бағыттары

             Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру

Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/


Пән мұғалімдерінің білім сапасын арттыруға бағытталған жеке жұмыс жоспарларын жинақтау

Токтарова Л.А

01-10.09

Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

ҚР 6 сәуір 2020 жылғы 130 бұйрығының-7     қосымшасын жүзеге асыру

  • «Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі  160 бұйрығы; http://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020486 

Мектеп әкімшілігі

13-18.09

Ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарымен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 


Дөңгелек үстел: «Ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру»


Хавдрахман А

Шынтаева Р.Ж

ОҒҚ  жетекшісі

20-25.09

Дарынды оқушылармен  және мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

Оқушылардың ғылыми қоғамының отырысы 

Күн тәртібі

  • «Жас зерттеуші» ОҒҚ ережесімен таныстыру
  • «Жас зерттеуші»» ОҒҚ мүшелерін бекіту
  • «Жас зерттеуші»» ОҒҚ апталығының жұмыс жоспарын талқылау, бекіту
  • «Ұлылыққа тағзым» көркем-әдеми шығармалар байқауы./ қазақ,орыс,ағылшын тілдері пән ассоциациялары бойынша/

Хавдрахман А.




20-30.09


 ҚАЗАН


Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әректтерді ұйымдастыру

Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/


  • 1- тоқсан қорытындысы бойынша пәндер ассоциациясында жүргізілген жұмыстарға талдау жасау


Хавдрахман А

Әдістемелік БЖ

01-09.10

Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

  • ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 21 қаңтардағы 453  бұйрығы(ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы  18 науырыздағы 125 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы)
  • «Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы  83 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы» «Педагогтерге біліктілік санаттарын беру (растау) қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 11 мамырдағы  192 бұйрығы; http://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020618

Мектеп әкімшілігі

11-16.10

Ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарымен байланыс

Сыныптантыс, мектептентыспәндікжәнетәрбиежұмыстарыноқытудыңтүрлінысандары мен әдістерінжәнешығармашылықтүрдемеңгеру; 


-«Сұранысқа сай мамандықты таңдай білу жолдары» тақырыбында семинар (9,11 сыныптар); 

-Жоғары оқу орындарымен байланыс орнату. 


Нурбаева Г.Ж

9,11 сынып жетекшілері

18-23.10

Дарынды оқушылармен жұмыс /Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

  • Мектепішілік олимпиада 2-4 сынып
  • Мектепішілік олимпиада 5-11  сынып
  • КИО, «Кенгуру», «Ақбота», «British Bulldog» байқауларына, қашықтық олимпиадаға қатысу
  • «Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында «Өзің оқы өзгеге ұсын» тақырыбында оқырмандар арасында ой алмасу

Хавдрахман А









Мусулманкулова Г.Г

25-30.10

                                                                                                  ҚАРАША

Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/


  • 1- тоқсан қорытындысы бойынша төмен сапа көрсеткен сынып, пән және      мұғалімдердің тізімдерін анықтап, жұмыс жоспарын құру.
  • «Оқу бағдарламаларының жүзеге асыру деңгейін анықтау»  3 сынып
  • 1 –тоқсан қорытындысы бойынша зертханалық және практикалық жұмыстардың жүргізілуін зерделеу 
  • 2 әдістемелік кеңесті ұйымдастыру және жүргізу

Токтарова Л.А






Хавдрахман А

01-06.11

Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 21 қаңтардағы 453  бұйрығы(ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы  18 науырыздағы 125 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы)

ҚР БҒМ 2021 жылдың 16 қыркүйегіндегі № 472 бұйрығы

Мектеп әкімшілігі 

08-13.11

Ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарымен      байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 

  • Оқыту семинары«Күнделікті білім беру үрдісінде әлеуметтік желілерді, бұлтты сервистердіQR-кодтау технологиясын тиімді қолдану» Жетекші мектеп жоспарына сай коучинг 
  • «Бастауыш  сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жұмыс үлгілері»

Хавдрахман А


Шойбекова Р.Ж






Мырзабаева А.Е

18-23.11

Дарынды оқушылармен жұмыс /Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

  • АББ тарапынан ұйымдастырылған оқулардыцң мектепішілік кезеңдерін ұйымдастыру 
  • Ұшқыр ой алаңы дебаттық клуб мүшелерінің пікірсайысы. Тақырыбы: «Бейіндік пәндерді таңдаудың маңыздылығы»
  • Аудандық пән олимпиадасына қатысатын оқушылар тізімін құру, олимпиадаға дайындық жұмыс барысын қадағалау
  • «Жас зерттеуші»» 8-11 сынып оқушыларының ғылыми жұмыстарыныңмектепішілік байқауын ұйымдастыру.


Хавдрахман А




Жанадилова Г.Ж




Хавдрахман А

25-30.11


                                                                                              ЖЕЛТОҚСАН

Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/


  • «Оқу бағдарламаларының жүзеге асыру деңгейін анықтау»  8 сынып
  • 1- жарты жылдық қорытындысы бойынша төмен сапа көрсеткен сынып, пән және      мұғалімдердің тізімдерін анықтап, жұмыс жоспарын құру.
  • 1- жарты жылдық  қорытындысы бойынша пәндер ассоциациясында жүргізілген жұмыстарға талдау жасау
  • Педагогикалық кеңеске дайындық және ұйымдастыру 




Хавдрахман А






Токтарова Л.А.






Хавдрахман А

01-11.12

Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

  • ҚР Білім және ғылым министрлігінің  2013 жыл 3 сәуірдегі 115-бұйрыққа сәйкес нормативті құжаттарды жүйелеу
  • ҚР Білім және ғылым министрлігінің  2018 жыл 31 қазандағы  604 -бұйрыққа сәйкес нормативті құжаттарды жүйелеу

Мектеп әкімшілігі 

13-18.12

Ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарымен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 

  • Әдістемелік семинар: «Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды оқытудың ерекшеліктері»

Мектеп серіктестерімен жұмысты ұйымдастыру / жеке жоспар бойынша  




Токтарова Л.А.

20-25.12

Дарынды оқушылармен жұмыс /Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

  • Мектепішілік «Ай Қанат» интеллектуалдық марафонын өткізу
  • Мектепішілік «Абай Құнанбайұлы» 

оқуларын өткізу

  • Оқуға құштар мектеп жобасы аясында «Өзің оқы, өзгеге ұсын» тақырыбында оқырмандар арасында ой бөлісу




Хавдрахман А


Шауеева А.А



Мусулманкулова Г.Г

27-31.12



Қаңтар

Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

  Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/


  • «Оқу бағдарламаларының жүзеге асыру деңгейін анықтау»  5 сынып
  • Жазба жұмыстарының жүргізілуіне талдау жасау/ қоғамдық пәндер бағыты бойынша / жеке жоспар бойынша 
  • 3 әдістемелік кеңесті ұйымдастыру және жүргізу


Хавдрахман А





ӘБ жетекшілері





Хавдрахман А

04-09.01

 Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

  • ҚР БҒМ 12 қараша 2021 жылдың №561 бұйрығы  

Мектеп әкімшілігі 

11-16.01

Ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарымен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 

«Жас ғалым» конференциясына, ЖОО ұйымдастырған конференция, байқау, семинарларға қатысу, ой алмасу

«Бейім пәндерді таңдаудағы тұрақтылық»/ ашық алаң. 9 сынып 

Мектеп әкімшілігі 

18-23.01

Дарынды оқушылармен жұмыс /Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

•                    



АҚПАН


Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

  Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/

  • «Оқу бағдарламаларының жүзеге асыру деңгейін анықтау»  
  • 6 сынып
  • Жазба жұмыстарының жүргізілуіне талдау жасау/ жаратылыстану пәндер бағыты бойынша / жеке жоспар бойынша 
  • Қорытынды аттестаттауға дайындықты ұйымдастыру
  • «Алтын белгі» белгісіне үміткер оқушылар арасында білім сайысын ұйымдастыру

Хавдрахман А.


ӘБ жетекшісі




Нурбаева Г.Ж











01-06.02

Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

  • ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 21 қаңтардағы 453  бұйрығы(ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы  18 науырыздағы 125 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы)



08-13.02

Ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарымен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру;

  • ЖОО «Оқушылардың ізденушілік, зерттеушілік қабілеттерін арттыру жолдары» тақырыбында 9-11 сынып оқушыларымен вебинар ұйымдастыру.


Нурбаева Г.Ж

15-20.02

Дарынды оқушылармен жұмыс /Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

  • Оқуға құштар мектеп жобасы бойынша «Кітапханаға кітап сыйла» акциясын ұйымдастыру
  • ТЖБ жұмысын талдау
  • Педагогикалық кеңеске дайындық
  • 1- тоқсан қорытындысы бойынша пәндер ассоциациясында жүргізілген жұмыстарға талдау жасау




Мусулманкулова Г.Г.



Әкімшілік



ӘБ жетекшілері

22-27.02


НАУРЫЗ

Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

  Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/

  • «Оқу бағдарламаларының жүзеге асыру деңгейін анықтау»  7 сынып
  • Жазба жұмыстарының жүргізілуіне талдау жасау/ бастауыш сыныптар бағыты бойынша / жеке жоспар бойынша
  • 4 әдістемелік кеңесті ұйымдастыру және жүргізу
  • ТЖБ жұмысын талдау
  • Педагогикалық кеңеске дайындық
  • 3- тоқсан қорытындысы бойынша пәндер ассоциациясында жүргізілген жұмыстарға талдау жасау

Хавдрахман А







Шегебаева К.К


01-06.03

Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 21 қаңтардағы 453  бұйрығы(ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы  18 науырыздағы 125 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы)

Оқу ісі орынбасарлары 

08-13.03

Ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарымен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру;

ЖОО ынтымақтастық меморандумларына отыру. 

ЖОО өтетін конференцияларға оқушыларды қатыстыру 

Хавдрахмна А

ӘБ жетекшілері


15-20.03

Дарынды оқушылармен жұмыс /Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

  • «Кітаппен өткен демалыс күндер қызық» тақырыбында оқушылармен кездесу ұйымдастыру


Хавдрахмна А

ӘБ жетекшілері




ДТІЖО


22-31.03


СӘУІР

Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/

«Оқу бағдарламаларының жүзеге асыру деңгейін анықтау»  4 сынып



Хавдрахман А.

01-11.04

Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 21 қаңтардағы 453  бұйрығы(ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы  18 науырыздағы 125 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Мектеп әкімшілігі

13-18.04

Ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарымен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру;

Дөңгелек үстел: «Ғылыми жұмыстар ды ұйымдастыруда мектеп пен ЖОО байланысы»


Хавдрахман А

20-25.04

Дарынды оқушылармен жұмыс /Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

Әдеби кітап оқу айлығы

Оқуға құштар мектеп жобасы бойынша Абайдың қара сөздерін оқу


Мусулманкулова Г.Г

27-30.04


                                                                                       МАМЫР

Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/

«Оқу бағдарламаларының жүзеге асыру деңгейін анықтау»  9сынып

Пән ассоциациясының жыл  бойы атқарылған жұмыстарының есебі

Мектептің даму жоспарының жүргізілуі бойынша қорытынды есеп

Оқу жылында ұйымдастырылған жобалардың жылдық есебі

5 әдістемелік кеңесті ұйымдастыру және жүргізу

1- жарты жылдық бойынша білім сапасына диагностикалық талдау жүргізу

Оқу бағдарламаларының орындалуы мен ТЖБ жұмысының талдауының қорытындысы негізінде олқылықтармен жұмыс жүргізу 

2- жарты жылдық қорытындысы бойынша төмен сапа көрсеткен сынып, пән және   мұғалімдердің тізімдерін анықтап, жұмыс жоспарын құру.

2- жарты жылдық  қорытындысы бойынша пәндер ассоциациясында жүргізілген жұмыстарға талдау жасау

Педагогикалық кеңеске дайындық және ұйымдастыру 

ӘБ  жетекшілері



әкімшілік



Хавдрахман А





Токтарова Л.А










03-08.05

Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 21 қаңтардағы 453  бұйрығы(ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы  18 науырыздағы 125 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы)

Мектеп әкімшілігі

10-15.05

Ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарымен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 

  • Дөңгелек үстел: «Ғылыми жұмыстар ды ұйымдастыруда мектеп пен ЖОО байланысы»
  • «Ынтымақ»  желідік қауымдастығының  жылдық жұмыс қорытындысы бойынша есеп беру отырысы



Нурбаева Г.Ж

Токтарова Л.А.

9,11  сынып жетекшілері


Хавдрахман А

Токтарова Л.А.

17-22.05

Дарынды оқушылармен жұмыс /Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

Дарынды оқушылармен жұмыстың жетістіктері мен кемшіліктерін анықтап, талдау.

Ұшқыр ой алаңы дебаттық клубы мүшелерінің пікірсайысы. Тақырыбы:

 «Шет тілін үйренуге барлық       оқушы міндетті ме?» пікірталас

ОҒҚ-ның әрбір мүшесі өз жұмысы жөнінде есеп беру



Хавдрахман А





ДТІЖО

24-30.05


ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КАДРЛАРМЕН ЖҰМЫС

Мақсаты:

Нәтижеге бағдарланған  білім беруде мұғалімдердің кәсіптік шеберлігі мен құзыреттілігін қалыптастыру

Мұғалімнің педагогикалық шеберлігін, шығармашылығын жетілдіріп, дамытуда тиісті әдістемелік көмек көрсету


Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Әдістемелік  жұмыс мазмұны

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.

  • Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және жүргізу, сондай-ақ педагогтің қызметін курстан кейінгі қолдау қағидалары
     Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы 
     95 бұйрығы


  • Мұғалімдердің өз білім қорын жетілдіру бойынша жұмыстарының жоспарлануы:
  • Саяси идеологиялық көзқарасын қалыптастыру,мемлекеттік саясатты қолдану және жүзеге асыру,
  • Теориялық,педагогикалық,психологиялық,әдістемелік білімін көтеру жұмыстарының жоспарлануы жәнеі ске асырылыуы мен қадағалануы.

2.

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру

  • "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы" Казақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қантардағы  83 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы
  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 14 мамырдағы  202 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 15 мамырда  20636 болып тіркелді



  • Мекетептің аттестаттау комиссия құрамын бекіту.
  • Аттестаттау жұмысының жоспары.
  • Аттестаттау ережесімен танстыруы,құжаттардың дайындалуы,олардың сабақтарына қатысу,тәрбие жоспарлары,пән бойынша жасалған күнтізбелік жоспарлары,құрылымы,мазмұндық сапасын жетілдіру.
  • Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің өткізілген апталықтары және сапасы туралы.
  • Мұғалімдерді аттестаттаудан өткізу және қорытындысы туралы.

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау.

  • Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы
     Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 29 қарашадағы 
     583 бұйрығы


  • Педагогтардың кәсіби дамуына бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру (кәсіби байқаулар, онкүндіктер,апталықтар, семинарлар,шебер сыныптар,коучингтар,вебинарлар)
  • Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау
  • Оқыту жетістіктерінің деңгейін талдау жұмыстарын ұйымдастыру

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі  160 бұйрығы. 

Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы


  • Жас мамандармен жүргізілетін диогностикалық зерттеу жұмыстары.
  • Біліктілік көтеру жұмыстары,курстарға,оқу семинарларына жіберілуі.
  • Тәжірибелі мамандардың тәлімгерлердің сабақтарына қатысуы жас мамандарға арналған оқу әдістемелік жұмыстар бойынша жүргізілетін мектепішілік теориялық және практикалық семинарлардың өткізілуі.

5.

Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

  • Мектепішінде озат педагогикалық іс-тәжірибе жұмыстарының зерттелуін жетілдіру.
  • Мектепішлік озат тәжірибенің жинақталуы,қолданылуы.

                                                                                                      Тамыз


Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.


Педагог кадрлардың  курстан өткізу кешенді жоспарын құру және бекіту.



Хавдрахман А





16-20.08

2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


Аттестатция комиссиясының  құрамын бекіту.

Педагог кадрлардың аттесттаттаудың  кешенді жоспарын құру және бекіту.

Хавдрахман А




23-27.08

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

Мектеп мұғалімдері туралы мәліметтер базасын құру.

Мектеп  мұғалімдерінің  пән ассациоциясын және  сараптамалық  кеңес құрамын бекіту.  

Хавдрахман А

23-27.08

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

Жас  және жаңадан келген мұғалімдерді жеке еңбек келісім шарттармен таныстыру.

Тәлімгерлерін тағайындау.

Хавдрахман А

26-28.08

5.

Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

Әдістемелік кеңес құрамын бекіту.

Әдістемелік бірлестіктердің жетекшілерін тағайындау


Хавдрахман А



Қыркүйек


Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.


Облыстық және АББ-тарапынан ұйымдастырылатын білім жетілдіру курстарына мұғалімдерді қатыстыру.

Хавдрахман А

01-11.09

2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


Педагог  кадрларды аттесттатау  ережесімен таныстыру. 

Хавдрахман А

13-18.09

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу .Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

«Тілдер мерекесіне» арналған онкүндік  «Мәңгілік –ел, мәңгілік тіл»

Хавдрахман А


ӘБ  жетекшілері

20-30.09

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

1 Жас мамандар отырысы 

Жас мұғалімдер диагностикасын жүргізу, көмек қажет ететін тұстарын анықтау

Хавдрахман А


Жас мамандар жетекшісі

Педагог-психолог

27-30.09

5.

Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

 Дөңгелек стол 

«Педагогикалық ізденіс»

Хавдрахман А

Қазан


Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.





2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


  • Аттестациядан өтетін мұғалімдердің сабақтарына қатысу
  • Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің  өтінішін қабылдау, біліктілік  тестке нұсқау беру.

Хавдрахман А


ӘБ  жетекшілері

01-09.10

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

1.«Зерде» пән ассоциясының  онкүндігін ұйымдастыру


Хавдрахман А

ӘБ  жетекшілері

11-21.10

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

1.Жас  мұғалімдерді  тәлімгерлердің  сабақтарына қатыстыру.

Хавдрахман А


Тәлімгерлер

18-23.10

5.

Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

1.Мектепішілік семинар

«Шығармашылық мүмкіндіктер»

2.Нұсқаулық семинар

«БЖБ, ТЖБ-ны  дұрыс   ұйымдастыру».

  •  «Ашық сабақтар сессиясын» ұйымдастыру.


Хавдрахман А


Токтарова Л.А.


Педагог-зерттеуші мұғалімдер



20-30.10

Қараша


Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.


Пән кабинеттерін дидактикалық     материалдармен толықтыру

Хавдрахман А

01-06.11

2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


Аттестатциядан  өтетін мұғалімдердің  құжаттарын АББ өткізу.

Мектепшілік аттестациялау комиссия  отырысын өткізу.

Хавдрахман А

08-13.11

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

1.«Білім бастауы» бастауыш сынып  пән ассоциясының онкүндігін ұйымдастыру.

4.Модерация отырысын сараптау

Хавдрахман А


Токтарова Л.А.

15-20.11

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.


Дөңгелек стол «Педагогикалық психологиялық  міндеттерді және проблемалық  ситуацияларды шешу»

Хавдрахман А


Жас мамандар жетекшісі


22-30.11

5.

Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

1.Әдістемелік күн

«Инновациялық әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану арқылы білім сапасын арттыру».

 «Ашық сабақтар сессиясын» ұйымдастыру.


Хавдрахман А



Педагог-сарапшы мұғалімдер


Желтоқсан


Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.



Пән кабинеттерін заманауи үлгіде жабдықтау

Хавдрахман А

01-11.12

2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру

Нормативті іс құжаттармен таныстыру 

Хавдрахман А


3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

«Начало пути» пән ассоциясының онкүндігін ұйымдастыру


1.«Ұшқын» пән ассоциясының онкүндігін ұйымдастыру.

Әдістемелік семинар: «Зерттеу сабағы –сәттілік өлшем шарты»

Хавдрахман А





Мынбаева Г.Т


13-23.12

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі  160 бұйрығы.

Семинар: «Жас ұстаздардың өздігінен білім көтеруі-біліктілікті  арттырудың кепілі»

Хавдрахман А

Жас мамандар жетекшісі


20-25.12

5.

Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

1.Коучинг «Оқушылардың білімін бағалаудағы мұғалімнің іс әрекеті».

 «Үздік әдістемелік бірлестік»  байқауын ұйымдастыру, өткізу.


Турдиева Р.М

Хавдрахман А


Турсынбекқызы А

20-30.12

Қаңтар


Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.


Перспективалық жоспар бойынша білім жетілдіру курсына баруды ұйымдастыру

Хавдрахман А

ӘБ  жетекшілері

04-09.01

2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


Перспективалық  жоспар бойынша аттестациядан өтетін мұғалімдердің  тізімдерін  жасау, ережемен таныстыру, арыздарын тіркеу.

Хавдрахман А


ӘБ  жетекшілері

11-16.01

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

2.ТЖБ  қорытындысына талдау жасау, төмен  сапа көрсеткен пәндер мен мұғалімдер жұмысын ұйымдастыру.

3.Модерация отырысын сараптау

4. Коучинг "Сабақты зерттеуді (Lesson Study) тиімді ұйымдастыру жолдары

1.«Тілмаш » пән ассоциясының онкүндігін ұйымдастыру.

1.«Дарын» пән ассоциясының онкүндігін ұйымдастыру.



Токтарова Л.А.


ӘБ  жетекшілері


Таркова И.Н

Мынбаева Г.Т

18-23.01

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.




5.

Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

1.«Үздік сабақ» байқауын ұйымдастыру, өткізу

2.«Педагогикалық тандем»  әдістемелік     жәрменке өткізу

 «Ашық сабақтар сессиясын» ұйымдастыру.



Хавдрахман А

ӘБ  жетекшілері

Педагог-модератор мұғалімдер

25-30.01


Ақпан


Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.





2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


Аттестациядан өтетін мұғалімдердің сабақтарына қатысу


Хавдрахман А

01-06.02

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

Әдістемелік семинар: «Оқушылардың ізденушілік, зерттеушілік қабілеттерін арттыру жолдары».

«Өзін-өзі тану» пәніассоциясының онкүндігі


«Асыл мұра» пәні ассоциясының онкүндігі


Хавдрахман А


Таирова Д.Х



Ширлинг Е.Ю.



Шауеева А.А.

08-13.02

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

Коучинг «Критериалды бағалау – оқушы білімін бағалау».


Салимбаева Б.Т.

15-20.02

5.

Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

1.«Жылдың үздік  мұғалімі-2022» байқауын өткізу.

 «Ашық сабақтар сессиясын» ұйымдастыру.


Хавдрахман А

ӘБ  жетекшілері

Педагог-сарапшы мұғалімдер

22-27.02

Наурыз


Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.





2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


Педагогтардың біліктілік арттыруға берген өтініштері

негізінде  тестқа тіркеуін қадағалау


Хавдрахман А

01-06.03

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

 «Лира» пәніассоциясының онкүндігі

«Үздік авторлық бағдарламалар» байқауын ұйымдастыру.

Хавдрахман А

ӘБ     жетекшілері

08-13.03

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

(Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі  160 бұйрығы.)

Тәжірибелі ұстаздардың әдістемелік, коммуникабельдік тәсілдерін үйрету үшін олардың сабақтарына қатысуды ұйымдастыру. 



Хавдрахман А

15-20.03

5.

Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

1.«Жылдың үздік сынып жетекшісі-2022»байқауын өткізу

4.ЖМЦ-пәндерін ағылышын тілінде оқыту бойынша жұмыстар ұйымдастыру.

«Дене шынықтыру» пәніассоциясының онкүндігі

«технология, музыка» пәніассоциясының онкүндігі


Жанадилова Г.Ж






10-20.03

                                                                                                  Сәуір


Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.





2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


Біліктілік арттыру  тесттан өтіп келген  педагогтардың  құжаттарымен жұмыс  (Сараптамалық топқа құжат тапсыру


Хавдрахман А

01-11.04

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

«Жаңартылған бағдарлама аясында инновациялық технологияларды қолданудың тиімділігі» педагогикалық оқу өткізу

Хавдрахман А

13-18.04

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі  160 бұйрығы.

«Жас келсе іске...»жасмамандарассоциясының онкүндігі


Хавдрахман А


тәлімгерлер

20-30.04

5.

Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау, насихаттау және тарату жұмыстары. 




Хавдрахман А



тәлімгерлер

Жас мамандар




27-30.04

Мамыр


Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.


Білім жетілдіру курсына жіберудің     кешенді  жоспарына мониторинг жүргізу 

Хавдрахман А

03-08.05

2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


Педагогтардың аттестатциядан өтуі бойынша кешенді жоспарға мониторинг     жүргізу

Хавдрахман А

10-15.05

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау


Пән бірлестіктерініңжыл  бойы атқарған   жұмыстарына мониторинг жүргізу 

Хавдрахман А


ӘБ жетекшілері

17-22.05

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

(Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі  160 бұйрығы.)

«Менің кәсіби өсуімдегі тәлімгер көмегі» жас мұғалімдер мен тәлімгерлердің бірігіп сабақ беруі

Жас ұстаздардың жұмысына талдау жасау, ұсыныс беру 



Хавдрахман А


тәлімгерлер

24-31.05

5.

Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

Мектептің жылдық  жоспарының жүргізілуі бойынша қорытынды  талдау.

ФОРУМ

«Білім-бақыт бастауы»

оқу жылының қорытындысы бойынша.

Мектеп әкімшілігі 



Әдістемелік (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік) кеңес қызметі және оны сайлау тәртібінің үлгі ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2007 жылғы 21 желтоқсандағы N 644 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2008 жылғы 14 қаңтарда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5090 болып енгізілді.

      Әдістемелік (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік) кеңес қызметі және оны сайлау тәртібінің үлгі ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Білім беру ұйымдарында әдістемелік (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік) кеңес қызметі және оны сайлау тәртібінің үлгі ережесі (бұдан әрі-Ереже) "Білім туралы" Қазақстан Республикасы 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының  44-бабы  9-тармағына сәйкес әзірленген.

      2. Ереже білім беру ұйымдарында басқарудың алқалы органдары болып табылатын әдістемелік ғылыми кеңестің мүшелерін сайлау тәртібін қамтитын әдістемелік кеңес (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік) (бұдан әрі - Кеңес) қызметін ұйымдастыру тәртібін анықтайды.

      3. Кеңес өз қызметінде "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі  Заңын , білім беру ұйымның жарғысын және осы Ережені басшылыққа алады.

2. Кеңестің негізгі міндеттері

      4. Кеңестің негізгі міндеттері:
 
      1) оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз етудің сапа мониторингісін ұйымдастыру;
       2) білім беру ұйымдарында шығарылатын оқу, оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді, құралдарды және басқа да материалдарды басып шығаруға жоспарлауды, сараптаманы және ұсынымды ұйымдастыру;
       3) білім беру ұйымдарындағы оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз ету және жетілдіру;
       4) оқу-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру және жетілдіру жөніндегі озық тәжірибелерді қорыту және тарату;
       5) біліктілікті арттыру, педагогикалық және ғылыми кадрларды қайта даярлау және аттестаттау жүйесін жетілдіру, оқу үдерісінің мазмұнын талдау;
       6) сапа менеджменті жүйесін дамыту және оқу үдерісін әдістемелік әзірлемелердің нәтижесін енгізу жөніндегі ұсынымдарды дайындау;
       7) білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмыстарды үйлестіру;
       8) білім беру ұйымдарында білім беру үдерісінің жаңа және қолданыстағы технологиялар, әдістер, құралдар нысандарын енгізу және жетілдіру жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру;
       9) оқытушылардың оқу-әдістемелік бірлестіктерінің шығармашылық (тұрақты және уақытша) орталықтарының жұмысын ұйымдастыру;
       10) педагогтік ұжымның ғылыми-әдістемелік әлеуетін жетілдіру жөніндегі жұмыстарды басқару;
       11) білім беруді дамыту және басым бағыттарды қалыптастыру және оны іске асыру мәселелері бойынша ұсыныстар әзірлеу;
       12) білім беру саласындағы қызметкерлерді аттестаттауға қатысу.

3. Кеңес қызметінің негізгі бағыттары

      5. Кеңес қызметінің негізгі бағыттары:
       1) мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары талаптарын ескере отырып жұмыс оқу жоспарлары мен жұмыс оқу бағдарламаларын сараптауын ұйымдастыру;
       2) құрылымдық бөлімшелердің әдістемелік кеңестердің жұмыс жоспарларын қарау және келісу;
       3) жеке пәндер бойынша жұмыс оқу бағдарламаларын талқылау және қолдау;
       4) білім беру ұйымдарда оқу үдерісін қамтамасыз ету үшін әдістемелік қамтамасыз ету мәселелерін қарау;
       5) білім беру ұйымдарда әдістемелік қамтамасыз етуге байланысты нормативтік-құқықтық актілерді жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізу;
       6) оқулықтарды, оқу-әдістемелік құралдарды, оның ішінде электрондық түрде және дидактикалық материалдар ұйымдастыру;
       7) өндіріс пен ғылыми технологиялардың басым бағыттарын болжау негізінде білім беру мамандарының (кәсіптерінің) тізбесін жетілдіру жөнінде ұсыныстарды талқылау;
       8) оқу-тәрбие үдерісін жетілдіруге және педагог қызметкерлеріне, білім беру ұйымдарына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік жұмыстардың әртүрлі нысандарын енгізу мәселелерін қарау;
       жекелеген пәндер бойынша оқу жұмыс бағдарламаларын талқылау және бекіту;
       9) элективті пәндер каталогын қарау және бекіту;
       10) пререквизит және постреквизиттерді бекіту;
       11) әдістемелік бірлестіктер қызметінің жылдық жоспарларын келісу және бекіту;
       12) білім алушылардың білімін бағалау үшін тест тапсырмаларын және басқа түрлерін әзірлеу және сараптамадан өткізу мәселелері;
       13) білім алушылардың өздік жұмысын және оқытушының қолдауымен өткізілетін өздік жұмыстарды әдістемелік қамтамасыз ету;
       14) оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жетілдіру бойынша семинарлар, конференциялар, кеңестер ұйымдастыру және өткізу болып табылады.

4. Кеңестің сайлау және жұмыс тәртібі

      6. Кеңестің құрамына кафедра өкілдері, оқытушылар, оқу-әдістемелік ұйымдардың басшылары, педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру, қайта даярлау және аттестаттау, білім беруді ақпараттандыру жөніндегі құрылымдық бөлімшелер басшылары кіреді. Кеңестің құрамы білім беру ұйымның басшысының бұйрығымен бекітіледі.

      7. Кеңесті оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі басшының орынбасары - Төраға басқарады.

      8. Кеңес мүшелерінен ашық дауысы арқылы хатшы сайланады.

      9. Кеңестің жұмысы әдістемелік кеңестің отырысында қабылданған және білім беру ұйымның бекіткен жылдық жұмыс жоспарына сәйкес жүзеге асырылады.

      10. Кеңестің отырысы екі айда бір рет өткізіледі.

      11. Әдістемелік кеңестің отырысында қаралған мәселенің нәтижесі бойынша қатысып отырған мүшелерінің басым көпшілік дауысымен әдістемелік кеңестің ұсынысы қабылданады және хаттамамен рәсімделеді. Отырыстың хаттамалары мен әдістемелік кеңестің шешімдеріне кеңестің төрағасы мен хатшысы қол қояды.

      12. Егер әдістемелік кеңестің отырысында оның мүшелерінің үштен екі бөлігі қатысып отырса, онда әдістемелік кеңес құқықты өкілетті деп табылады.

      13. Кеңестің төрағасы жылына бір рет Кеңес қызметінің нәтижелері туралы білім беру ұйымдарының педагогикалық, ғылыми кеңесінің алдында есеп береді.

      14. Әдістемелік кеңестің әрбір мүшесі кеңестің барлық отырысына қатысуға, оның жұмысына белсенді араласуға, жүктелген тапсырмаларды уақытылы және нақты орындауға тиісті.

Әдістемелік  кеңес    отырысының жоспары 

Әдістемелік кеңес      отырысы

Күн тәртібінде қаралатын мәселелер

мерзімі

Жауапты 


Әдістемелік кеңес отырысы 1

Тақырыбы.

«2021-2022 оқу жылынждағы ерекшеліктер және басшылыққа алынатын нормативті-құқықтық құжаттар».

  • Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары талаптарын ескере отырып жұмыс оқу жоспарлары мен жұмыс оқу бағдарламаларын және элективті пәндер каталогын қарау және бекітуге ұсыну.
  • Білім беру ұйымдарда оқу үдерісін қамтамасыз ету үшін әдістемелік нұсқау хатпен таныстыру.
  •  Әдістемелік бірлестіктер қызметінің жылдық жоспарларын талқылау  және бекітуге ұсыну.

4 .Оқулықтарды, оқу-әдістемелік құралдарды, оның ішінде электрондық түрде және дидактикалық материалдармен жұмыс жүргізу ұсынымдарымен таныстыру.

5.Аттестация ережесімен және қойылатын талаптармен таныстыру.

6. Тәлімгер мұғалімдердің жас мамандармен және жаңадан келген мұғалімдердің жүргізетін жұмыс жоспары.




Тамыз




Нурбаева Г.Ж


Хавдрахман А


Әдістемелік кеңес отырысы 2

Тақырыбы 

МЕКТЕП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ӨЗ БЕТІМЕН БІЛІМІН КӨТЕРУІН ҰЙЫМДАСТЫРУ АРҚЫЛЫ БІЛІМДЕГІ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІКТІ АРТТЫРУ

  • БАҒДАРЛАМАЛАРДЫ ӘЗІРЛЕУ МЕН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР.
  • Оқу-тәрбие үдерісін жетілдіруге және педагог қызметкерлеріне, білім беру ұйымдарына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік жұмыстардың тиімді тұстарын ұсыну.
  • Озат іс-тәжірибемен танысу:

«Білім алушылардың білімін бағалау және тест тапсырмаларын және басқа түрлерін әзірлеу және сараптамадан өткізудің тиімділігі».

Дарынды балалармен жұмыс барысы 



Қараша 



Хавдрахман А

Омурзакова Г.Б


Ерасилова А.К.


ӘБ  жетекшілер


Әдістемелік кеңес отырысы 

3

Тақырыбы: «Сабақты жоспарлауда көп кездесетін кемшіліктер,сәтті сабақты жоспарлаудың тиімділігі».


  • Білім алушылардың өздік жұмысын және оқытушының қолдауымен өткізілетін өздік жұмыстарды әдістемелік қамтамасыз ету;
  • Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жетілдіру : Семинар:«Саралау тапсырмаларының тиімділігі»
  • Пән мұғалімдерінің өзара  сабаққа     қатысу қорытындысы



Қаңтар 

Хавдрахман А

Шауеева А.А.


Батырбаева Д.А

ӘБ  жетекшілер


Әдістемелік кеңес отырысы 4

Тақырыбы: «Тәлімгерлер мен тәлімалушы жұмысын ұйымдастыру тиімділігі».



1.Қорытынды аттестаттауды ұйымадстыру және басшылыққа алныатын құжаттармен таныстыру.

2.Тәлімгерлер мен тәлімалушы жұмысын ұйымдастырудағы  тиімді әдіс-тәсілдер.

Бастауыш пен орта буынның арасындағы     сабақтастық

Наурыз 

Нурбаева Г.Ж.


Садыкова И.А.


ӘБ жетекшілері


Әдістемелік кеңес отырысы 5

Тақырыбы:

«Біз бағындырған белестер»

1.2021-2022 оқу жылында пән ассоцияцында жүргізілген жұмыстарға талдау.

2.2021-2022 оқу жылында әдістемелік жұмыстар жүргізілген жұмыстарға таладау,келесі оқу жылының мақсат міндеттерін айқындау.

9.11 сынып оқушыларын мемлекеттік қорытынды аттестаттауға, ОЖСБ –ға     дайындық кезінде психологиялық қолдау

Мамыр 

Хавдрахман А



Психологтар




Педагогикалық кадрлармен жүргізілетін жұмыстардың сызба кестесі


Айлар

қыркүйек

қазан

қараша

желтоқсан

қаңтар

ақпан

наурыз

сәуір

1.

Онкүндіктер

«Тілдер мерекесіне» арналған онкүндік     «Мәңгілік –ел, мәңгілік тіл»

1.«Зерде» пән ассоциациясының  онкүндігін ұйымдастыру


Білім бастауы»  бастауыш пән ассоциацияының онкүндігін ұйымдастыру.


1.«Ұшқын », «Начало пути» пән ассоциациясының онкүндігін ұйымдастыру.


1.«Тілмаш », «Дарын» пән ассоциациясының онкүндігін ұйымдастыру


1.«Өзін-өзі тану», «Асыл мұра» пәні ассоциациясының  онкүндігі



«Лира», «Спорт» пәні ассоциациясының  онкүндігі

«Үздік авторлық бағдарламалар» байқауын ұйымдастыру.

«Жас келсе іске...»жасмамандар  онкүндігі

2. 

Семинарлар


Мектепішілік семинар

 «Шығармашылық мүмкіндіктер»

2.Нұсқаулық семинар

«БЖБ, ТЖБ-ны  дұрыс      ұйымдастыру»



Семинар: 

«Жас ұстаздардың өздігінен білім көтеруі-біліктілікті  арттырудың кепілі»

Әдістемелік семинар: «Зерттеу сабағы –сәттілік өлшем шарты»


Әдістемелік семинар: «Оқушылардың ізденушілік, зерттеушілік қабілеттерін арттыру жолдары».




3.

Коучингтер




Коучинг «Оқушылардың білімін бағалаудағы мұғалімнің іс әрекеті»

Коучинг "Сабақты зерттеуді (Lesson Study) тиімді ұйымдастыру жолдары


Коучинг «Критериалды бағалау – оқушы білімін бағалау».




4.

Дөңгелек столдар

Дөңгелек стол 

«Педагогикалық ізденіс»


Дөңгелек стол «Педагогикалық психологиялық  міндеттерді және проблемалық  ситуацияларды шешу»






5.

Әдістемелік күн



Әдістемелік күн

«Инновациялық әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану арқылы білім сапасын арттыру»






6

Ашық сабақтар сессиясы және байқаулар

 «Ашық сабақтар сессиясын» ұйымдастыру.



 «Ашық сабақтар сессиясын» ұйымдастыру.



 «Ашық сабақтар сессиясын» ұйымдастыру.



 «Ашық сабақтар сессиясын» ұйымдастыру.



«Үздік сабақ» байқауын ұйымдастыру, өткізу

«Педагогикалық тандем»     әдістемелік  жәрменке өткізу

 «Ашық сабақтар сессиясын» ұйымдастыру.


«Жылдың үздік  мұғалімі-2022» байқауын өткізу

 «Ашық сабақтар сессиясын» ұйымдастыру.



«Ашық сабақтар сессиясын» ұйымдастыру.

«Жылдың үздік сынып жетекшісі-2022» байқауын өткізу

 «Ашық сабақтар сессиясын» ұйымдастыру.

 «Ашық сабақтар сессиясын» ұйымдастыру.




7

Педагогикалық оқулар







«Педагогикалық оқу» пән мұғалімдері арасында ұйымдастыру

«Жаңартылған бағдарлама аясында инновациялық технологияларды қолданудың тиімділігі » педагогикалық оқу өткізу



Похожие публикации:

01 сентябрь 2021 А.Байтұрсынов ВШК
01 сентябрь 2021 Әдістеме Абылай хан