Әдістемелік Жексенбеков ОМ » Абылай хан атындағы № 4 орта мектебі
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің
"№4 Абылай хан атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы

01
сентябрь
2021

Әдістемелік Жексенбеков ОМ

Ғылыми-әдістемелік жұмыс 

2021-2022 оқу жылы

Тақырыбы:   “Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін,сабақ беру әдістемесін, үздіксіз жетілдіру арқылы оқушылардың сапалы білім алуымен қатар,  шығармашылық деңгейін  үздіксіз жетілдіру”

Мақсаты:

-Ұстаздардың кәсіптік шеберлігін арттыру бағытында үздіксіз жетілдіру арқылы, оқу үрдісіндегі жаңа технологияларды қолдану, 

-Білім сапасын арттырудың қазіргі педагогикалық технологияларын білім тәрбие беру үрдісін енгізіп, жетілдіру;  Ассоциация   жұмысын жетілдірудегі жұмыс бағыттарын бекіту, 

-Мұғалімдердің  ғылыми- әдістемелік деңгейін, кәсіби біліктілігін, шеберлігін дамыту.

Міндеттері:

-Пәндік олимпиадаға, ғылыми жобаға дайындықтың тиімді тәсілдерін қарастыру; 

-Мұғалімдердің шығармашылық кезеңдер жоспары бойынша жұмыстарының жүйелі жүргізілуін, өз іс-тәжірибесін өзіндік  жұмыстары(авторлықбағдарлама, жинақтар, әдістемелер)  , қорытындылауын  қолға алу

-Мұғалімдердің шығармашылық тақырыбы бойынша жұмыстарын  жаңартылған білім беру мазмұнын енгізу бағытында жүргізіп, жаңа форматтағы тапсырмалар жинағын дайындауға көңіл қою

-Күнделікті білім  беру үрдісінде әлеуметтік желілерді, бұлтты сервистердіQR-кодтау технологиясын тиімді қолдану;

-Күнделікті тәжірибеде Quizizz, Kahoot,  Quzle, Padlet, Plikers интерактивті білім беру қосымшаларын қолданатын мұғалімдер  үлесін арттыру 

Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру.


                                         Бөлімдер 

Мазмұны 

1

Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру. Білімдегі олқылықтарды жою.  Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/


  1. Директор жанындағы бақылау. Білімдегі олқылықтарды анықтау бойынша тест жұмысын алу. 
  2. Тоқсандық үлгерім сапасына 
  3. БЖБ және ТЖБ талдаулары 
  4.  Оқушылардың білім жетістіктерін бағалауға арналған халықаралық     салыстырмалы зерттеулерге дайындық жұмыстарын ұйымдастыру 
  5. 4,9,11 сыныптарындағы оқытуды ұйымдастыру
  6. Сабақ сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру
  7. Педагог-психологпен біріккен жұмысты ұйымдастыру


2

Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

  1. Нормативті құжаттармен жұмыс жүргізуді ұйымдастыру
  2. Әдістемелік жұмысты қажетті материалдармен қамтамасыз ету


3

Серіктес мектептермен, ғылыми орталықтармен,     жоғары оқу орындарымен  байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 


  1. Сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру
  2. Мектеп серіктестерінің жұмысын ұйымдастыру (ЖОО, ТжКБ)
  3. Жобаларда енгізу және жүзеге асыруды ұйымдастыру 

4

Дарынды оқушылармен  және мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс /Білімалушылардыңғылымиәлеуетінанықтауүшін (Республикалық, халықаралықолимпиадалар мен конкурстарғақатысу) оқу-тәрбиепроцесінжетілдіругежәнебілім беру ұйымыныңпедагогынапрактикалықкөмеккөрсетугебағытталғанәдістемелікжәнеғылыми-әдістемелікжұмыстыңәртүрлінысандарындайындаужәнеөткізу;»/

  1. Байқауларға қатысуды ұйымдастыру
  2. Пән олимпиадасы
  3. Ғылыми жобалар
  4. «Ұлылыққа тағзым» көркем-әдеми шығармалар байқауы./ қазақ,орыс,ағылшын тілдері пән ассоциациялары бойынша/




ТАМЫЗ


Әдістемелік  жұмыс бағыттары

                                 Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру. Білімдегі олқылықтарды жою.  Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/


  • Тамыз конференциясына, вебинарларға қатысу
  • №1 педагогикалық кеңеске дайындық жұмыстарын ұйымдастыру 
  • Пән ассоциациясының жылдық жұмыс жоспарларын талқылау және бекітуге ұсыну
  • Білім сапасын арттыруға бағытталған пән мұғалімдерінің жоспарларын бекіту
  • Мектепаралық желілік қоғамдастық және          мектепішілік желілік қоғамдастық жұмысын бекітуге ұсыну 
  • PISA, ТIMSS,PIRLS халықаралық зерттеулеріне          жоспарларын бекітуге ұсыну
  • Жаратылыстану пәндері бойынша жүргізілетін зертханалық жұмыстардың кестесін бекіту 
  • Дамыту жоспарын бекітуге ұсыну
  • №1 әдістемелік кеңеске дайындық жүргізу және ұйымдастыру 








        ДӘІЖО








18-28.08

Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

  • ҚР білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту туралы 2021-2022 оқу жылына арналған нұсқау хатпен мұғалімдерді таныстыру 
  • №130-бұйрыққа сәйкес нормативті құжаттарды жүйелі жүргізу
  • Оқыту семинары: 

«2021-2022 оқу жылына арналған нормативтік құжаттарды пайдалану» оқыту семинары 

  • Жеке пәндер бойынша күнтізбелік- тақырыптық жоспарлар, оқу жүктемелерінің бөлінуі. 



Мектеп әкімшілігі




23-28.08

Серіктес мектептермен, ғылыми орталықтармен,  жоғары оқу орындары мен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 


Мектеп серіктестерінің жұмысын ұйымдастыру,  жоспарын бекітуге ұсыну


Мектеп әкімшілігі

23-27.08

Дарынды оқушылармен  және мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс /Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

  1. Дарынды және қабілетті оқушылармен жұмыс жоспарын бекіту
  2. Дарынды және пән олимпиадасы резервтерінің тізімін толықтыру
  3. Мотивациясы төмен оқушылар жұмыс жоспарын бекіту
  4. «Зерек» ОҒҚ жұмысының жоспарын бекіту 


ДӘІЖО

26-28.08











ҚЫРКҮЙЕК


          Әдістемелік  жұмыс бағыттары

             Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әректтерді ұйымдастыру

Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/


  1. Негізгі пәндер бойынша директор жанындағы бақылау жұмыстарын ұйымдастыру және талдау. Анықталған олқылықтар бойынша іс-шаралар ұйымдастыру 
  2. Пән мұғалімдерінің білім сапасын арттыруға бағытталған жеке жұмыс жоспарларын жинақтау

ДӘІЖО

Мектеп әкімшілігі 


01-11.09

Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

ҚР 6 сәуір 2020 жылғы №130 бұйрығының-7  қосымшасын жүзеге асыру 

Мектеп әкімшілігі

13-18.09

Дарынды оқушылармен  және мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс Білім  алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалы қ көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

Оқушылардың ғылыми қоғамының отырысы 

Күн тәртібі

  1. «Зерек» ОҒҚ ережесімен таныстыру
  2. «Зерек» ОҒҚ мүшелерін бекіту
  3. «Зерек» ОҒҚ апталығының жұмыс жоспарын талқылау, бекіту
  4. ««Болашақтың көкжиегі- үш тұғырлы тілде» көркем-әдеми шығармалар кеші./ қазақ,орыс,ағылшын тілдері пән ассоциациялары бойынша/
  5. «Көңілді старт және ұлттық ойындар» жарыс сабақ
  6. «Кермеде тартылу, секіру»
  7. «Шынықсаң шымыр боласың» спорт сайысы
  8. Баскетбол, Алтындоп
  9. Шах және мат сайысы



ДӘІЖО

02.09.






09.09






24.09
























                                                                                                 ҚАЗАН


Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әректтерді ұйымдастыру

Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/


  1.  «Оқу бағдарламаларының жүзеге асыру деңгейін анықтау»  4 сынып
  2. ТЖБ жұмысын талдау
  3. Педагогикалық кеңеске дайындық
  4. 1- тоқсан қорытындысы бойынша пәндер ассоциациясында жүргізілген жұмыстарға талдау жасау


ДӘІЖО

01-09.10



18-30.10

27-28.10


29-30.10




Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

  1. ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 21 қаңтардағы  №453  бұйрығы(ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы  18 наурыздағы №125 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы)
  2. ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 21 қаңтардағы №453  бұйрығы(ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2020 жыл 6 сәуірдегі № 130 бұйрықтың 6 қосымшаның негізінде 

Мектеп әкімшілігі

11-16.10

Серіктес мектептермен, ғылыми орталықтармен,     жоғары оқу орындары мен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 


тақырыбында семинар

ДӘІЖО


18-23.10

Дарынды оқушылармен жұмыс /Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

  1. Мектепішілік олимпиада

 4-11  сынып

  1. КИО, «Кенгуру», «Ақбота», «British Bulldog» байқауларына, қашықтық олимпиадаға қатысу
  2. Дарынды оқушылармен жұмыс. Work with talented students. Ағылшын тілі пәні мұғалімі
  3. Ағылшын тілі пәні бойынша оқушылар арасында олимпиада. «English Olympiad 2021»
  4. «Зерек» 8-11 сынып оқушыларының ғылыми жұмыстарының мектепішілік байқауын ұйымдастыру.
  5. «Зерде» бастауыш сынып оқушыларының ғылыми жұмыстарынан мектепішілік байқау ұйымдастыру

ДӘІЖО

Мектеп кітапханашысы 

25-30.10





05.10


07.10



26.10





27.10




                                                                                                  ҚАРАША


Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/


  1. ТЖБ жұмысының талдауының қорытындысы негізінде олқылықтармен жұмыс жүргізу 
  2. 1- тоқсан қорытындысы бойынша төмен сапа көрсеткен сынып, пән және      мұғалімдердің тізімдерін анықтап, жұмыс жоспарын құру.
  3. «Оқу бағдарламаларының жүзеге асыру деңгейін анықтау»  4 сынып
  4. 1 –тоқсан қорытындысы бойынша зертханалық және практикалық жұмыстардың жүргізілуін зерделеу 
  5. №2 әдістемелік кеңесті ұйымдастыру және жүргізу

ДӘІЖО

01-06.11




02.11







03.11



04.11




06.11


Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 21 қаңтардағы №453     бұйрығы(ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы  18 науырыздағы №125 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы)

Мектеп әкімшілігі 

08-13.11

Серіктес мектептермен, ғылыми орталықтармен,     жоғары оқу орындары мен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 


  1. Оқыту семинары«Күнделікті білім беру үрдісінде әлеуметтік желілерді, бұлтты сервистердіQR-кодтау технологиясын тиімді қолдану» Жетекші мектеп жоспарына сай коучинг 

ДӘІЖО


15-20.11

Дарынды оқушылармен жұмыс /Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

  1. АББ тарапынан ұйымдастырылған оқулардың мектепішілік кезеңдерін ұйымдастыру 
  2. Аудандық пән олимпиадасына қатысатын оқушылар тізімін құру, олимпиадаға дайындық жұмыс барысын қадағалау
  3. «Зерек» 8-11 сынып оқушыларының ғылыми жұмыстарының мектепішілік байқауын ұйымдастыру.
  4. «Тарих-рухани  ізгілікке үндейді»  дарынды оқушылар арасында интеллектуалды ойын
  5. «Тарих қадамдары» интеллектуалды сайысы


ДӘІЖО

ДТІЖО

22-30.11



15-30.11






22-26.11




16.11




18.11














                                                                                              ЖЕЛТОҚСАН


Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/

  1. 1- жарты жылдық бойынша білім сапасына диагностикалық талдау жүргізу.
  2. Оқу бағдарламаларының орындалуы мен ТЖБ жұмысының талдауының қорытындысы негізінде олқылықтармен жұмыс жүргізу 
  3. 1- жарты жылдық қорытындысы бойынша төмен сапа көрсеткен сынып, пән және      мұғалімдердің тізімдерін анықтап, жұмыс жоспарын құру.
  4. 1- жарты жылдық  қорытындысы бойынша пәндер ассоциациясында жүргізілген жұмыстарға талдау жасау
  5. Педагогикалық кеңеске дайындық және ұйымдастыру 

ДӘІЖО

01-11.12





02.12





03.12








04.12






11.12

Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

  1. ҚР Білім және ғылым министрлігінің  2013 жыл 3 сәуірдегі №115-бұйрыққа сәйкес нормативті құжаттарды жүйелеу
  2. ҚР Білім және ғылым министрлігінің  2018 жыл 31 қазандағы №604 -бұйрыққа сәйкес нормативті құжаттарды жүйелеу

Мектеп әкімшілігі 

13-18.12

Серіктес мектептермен, ғылыми орталықтармен,     жоғары оқу орындары мен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 


  1. Әдістемелік семинар «Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды оқытудың ерекшеліктері»

Мектеп серіктестерімен жұмысты ұйымдастыру / жеке жоспар бойынша  



Мектеп әкімшілігі 

20-25.12

Дарынды оқушылармен жұмыс /Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

  1. Оқуға құштар мектеп жобасы аясында «Өзің оқы, өзгеге ұсын» тақырыбында оқырмандар арасында ой бөлісу
  2. Конкурс «Самый грамотный ученик школы» олимпиада
  3. Конкурс на лучшую тетрадь по предмету «Мое лицо-моя тетрадь»


27-29.12






Қаңтар


Әдістемелік     жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

  Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/


  1. «Оқу бағдарламаларының жүзеге асыру деңгейін анықтау»  5 сынып
  2. Жазба жұмыстарының жүргізілуіне талдау жасау/ қоғамдық пәндер бағыты бойынша / жеке жоспар бойынша 
  3. №3 әдістемелік кеңесті ұйымдастыру және жүргізу

ДӘІЖО

03-08.01





06-07.01






08.01

 Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

  1. Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының орындалуы Алматы облысы білім басқармасының №42-42/3154 30.12.2020 хаты, (548 бұйрық, 68 қаулы,68 қаулы  таныстыру)    

ҚР Білім және ғылым министрлігінің 28.12.2020 –ғы     №548 бұйрығының  қосымшасымен таныстыру (БЖБ,ТЖБ өзгерістері)\

  1. Әдістемелік (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік) кеңес қызметі және оны сайлау тәртібінің үлгі ережесін бекіту туралы
     Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2007 жылғы 21 желтоқсандағы № 644 Бұйрығы

Мектеп әкімшілігі 

10-15.01

Серіктес мектептермен, ғылыми орталықтармен,     жоғары оқу орындары мен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 


  1. «Жас ғалым» конференциясына, ЖОО ұйымдастырған конференция, байқау, семинарларға қатысу, ой алмасу
  2. «Бейім пәндерді таңдаудағы тұрақтылық»/ ашық алаң. 9 сынып 

Мектеп әкімшілігі 

17-22.01

Дарынды оқушылармен жұмыс /Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

  1. «Архимед» интеллектуалдық ойынын     өткізу.
  2. Білімділер көрмесі (оригами, геометриялық фигуралардың макетін жасау)
  3. Қызықты есептер «Ой сергіту» (жұмбақтар шешу)
  4. Логикалық тапсырмалар,магиялық шаршы құрастыру.


ДӘІЖО

24-31.01


АҚПАН


Әдістемелік     жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

  Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/

  1. «Оқу бағдарламаларының жүзеге асыру деңгейін анықтау»  6 сынып
  2. Жазба жұмыстарының жүргізілуіне талдау жасау/ жаратылыстану пәндер бағыты бойынша / жеке жоспар бойынша 




ДӘІЖО

01-05.02

Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

  1. Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының орындалуы Алматы облысы білім басқармасының №42-42/3154 30.12.2020 хаты, (548 бұйрық, 68 қаулы,68 қаулы  таныстыру)    ҚР Білім және ғылым министрлігінің 28.12.2020 –ғы  №548 бұйрығының  қосымшасымен таныстыру (БЖБ,ТЖБ өзгерістері)
  2. ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 21 қаңтардағы №453     бұйрығы(ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы  18 науырыздағы №125 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы)



07-12.02

Серіктес мектептермен, ғылыми орталықтармен,     жоғары оқу орындары мен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 


  1. ЖОО «Оқушылардың ізденушілік, зерттеушілік қабілеттерін арттыру жолдары» тақырыбында 9-11 сынып оқушыларымен вебинар ұйымдастыру.


ДӘІЖО

14-19.02


Дарынды оқушылармен жұмыс /Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/


1.«Оқушының оқу жылдамдығын арттырудағы тиімді әдістер»




ДӘІЖО

ДТІЖО

Мектеп кітапханашылары



21-26.02














НАУРЫЗ


Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

  Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/

  1. «Оқу бағдарламаларының жүзеге асыру деңгейін анықтау»  7 сынып
  2. Жазба жұмыстарының жүргізілуіне талдау жасау/ бастауыш сыныптар бағыты бойынша / жеке жоспар бойынша
  3.  №4 әдістемелік кеңесті ұйымдастыру және жүргізу
  4. ТЖБ жұмысын талдау
  5. Педагогикалық кеңеске дайындық
  6. 3- тоқсан қорытындысы бойынша пәндер ассоциациясында жүргізілген жұмыстарға талдау жасау

ДӘІЖО

01-05.03

Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 21 қаңтардағы №453  бұйрығы (ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы  18 науырыздағы №125 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы)

Оқу ісі орынбасарлары 

07-12.03

Серіктес мектептермен, ғылыми орталықтармен,     жоғары оқу орындары мен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 




14-19.03

Дарынды оқушылармен жұмыс /Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

  1.  1. «Қызықты география» сайыс сабақ
  2. 2. «Биология әлемі» КТА
  3. 3. Қызық екен..... 



ДОТІЖ орынбасарлары


ӘБ жетекшілері


ДТІЖО

Мектеп кітапханашысы 

24-31.03






















СӘУІР

Әдістемелік     жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/

  1. «Оқу бағдарламаларының жүзеге асыру деңгейін анықтау»  4 сынып



ДӘІЖО

01-09.04

Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 21 қаңтардағы №453  бұйрығы(ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы  18 науырыздағы №125 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Мектеп әкімшілігі

11-16.04

Серіктес мектептермен, ғылыми орталықтармен,     жоғары оқу орындары мен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 


Дөңгелек үстел: «Ғылыми жұмыстар ды ұйымдастыруда мектеп пен ЖОО байланысы»

Әдістемелік семинар: «Зерттеу сабағы –сәттілік өлшем шарты»


ДӘІЖО

18-23.04

Дарынды оқушылармен жұмыс /Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

  1. «Өнерлі өрге жүзер» сайысы
  2. «Білімді оқушы-ел ертеңі» сайысы
  3. «Алғырлар алаңы» математикалық сайыс


ДӘІЖО


25-30.04


                                                                                       МАМЫР

Әдістемелік     жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/

  1. «Оқу бағдарламаларының жүзеге асыру деңгейін анықтау»  9сынып
  2. Пән ассоциациясының жыл  бойы атқарылған жұмыстарының есебі
  3. Мектептің даму жоспарының жүргізілуі бойынша қорытынды есеп
  4. Оқу жылында ұйымдастырылған жобалардың жылдық есебі
  5. №5 әдістемелік кеңесті ұйымдастыру және жүргізу
  6. 1- 2 жарты жылдық бойынша білім сапасына диагностикалық талдау жүргізу
  7. Оқу бағдарламаларының орындалуы мен ТЖБ жұмысының талдауының қорытындысы негізінде олқылықтармен жұмыс жүргізу 
  8. 2- жарты жылдық  қорытындысы бойынша пәндер ассоциациясында жүргізілген жұмыстарға талдау жасау
  9. Педагогикалық кеңеске дайындық және ұйымдастыру 

ӘБ  жетекшілері

02-06.05

Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс

ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 21 қаңтардағы №453  бұйрығы(ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы  18 науырыздағы №125 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы)

Мектеп әкімшілігі

10-14.05

Серіктес мектептермен, ғылыми орталықтармен,     жоғары оқу орындары мен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 


  1. Дөңгелек үстел: «Ғылыми жұмыстар ды ұйымдастыруда мектеп пен ЖОО байланысы»
  2. «Шоқ жұлдыз»     озық тәжірибе мектебінің жылдық жұмыс қорытындысы бойынша есеп беру отырысы



ДӘІЖО

16-21.05

Дарынды оқушылармен жұмыс /Білім алушылардың ғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/

  1. Дарынды оқушылармен жұмыстың жетістіктері мен кемшіліктерін анықтап, талдау.
  2. ОҒҚ-ның әрбір мүшесі өз жұмысы жөнінде есеп беру



ДӘІЖО

ДТІЖО

23-31.05









Әдістемелік (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік) кеңес қызметі және оны сайлау тәртібінің

 үлгі ережесін бекіту туралы


      Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2007 жылғы 21 желтоқсандағы N 644 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2008 жылғы 14-қаңтарда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5090 болып енгізілді.

      Әдістемелік (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік)   кеңес қызметі және оны сайлау тәртібінің үлгі ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Білім беру ұйымдарында әдістемелік (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік) кеңес қызметі және оны сайлау тәртібінің үлгі ережесі (бұдан әрі-Ереже) "Білім туралы" Қазақстан Республикасы 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының  44-бабы  9-тармағына сәйкес әзірленген.

      2. Ереже білім беру ұйымдарында басқарудың алқалы органдары болып табылатын әдістемелік ғылыми кеңестің мүшелерін сайлау тәртібін қамтитын әдістемелік кеңес (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік) (бұдан әрі - Кеңес) қызметін ұйымдастыру тәртібін анықтайды.

      3. Кеңес өз қызметінде "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі  Заңын , білім беру ұйымның жарғысын және осы Ережені басшылыққа алады.

2. Кеңестің негізгі міндеттері

      4. Кеңестің негізгі міндеттері:                 
 
      1) оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз етудің сапа мониторингісін ұйымдастыру;
       2) білім беру ұйымдарында шығарылатын оқу, оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді, құралдарды және басқа да материалдарды басып шығаруға жоспарлауды, сараптаманы және ұсынымды ұйымдастыру;
       3) білім беру ұйымдарындағы оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз ету және жетілдіру;
       4) оқу-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру және жетілдіру жөніндегі озық тәжірибелерді қорыту және тарату;
       5) біліктілікті арттыру, педагогикалық және ғылыми кадрларды қайта даярлау және аттестаттау жүйесін жетілдіру, оқу үдерісінің мазмұнын талдау;
       6) сапа менеджменті жүйесін дамыту және оқу үдерісін әдістемелік әзірлемелердің нәтижесін енгізу жөніндегі ұсынымдарды дайындау;
       7) білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмыстарды үйлестіру;
       8) білім беру ұйымдарында білім беру үдерісінің жаңа және қолданыстағы технологиялар, әдістер, құралдар нысандарын енгізу және жетілдіру жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру;
       9) оқытушылардың оқу-әдістемелік бірлестіктерінің шығармашылық (тұрақты және уақытша) орталықтарының жұмысын ұйымдастыру;
       10) педагогтік ұжымның ғылыми-әдістемелік әлеуетін жетілдіру жөніндегі жұмыстарды басқару;
       11) білім беруді дамыту және басым бағыттарды қалыптастыру және оны іске асыру мәселелері бойынша ұсыныстар әзірлеу;
       12) білім беру саласындағы қызметкерлерді аттестаттауға қатысу.

3. Кеңес қызметінің негізгі бағыттары

      5. Кеңес қызметінің негізгі бағыттары:
       1) мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары талаптарын ескере отырып жұмыс оқу жоспарлары мен жұмыс оқу бағдарламаларын сараптауын ұйымдастыру;
       2) құрылымдық бөлімшелердің әдістемелік кеңестердің жұмыс жоспарларын қарау және келісу;
       3) жеке пәндер бойынша жұмыс оқу бағдарламаларын талқылау және қолдау;
       4) білім беру ұйымдарда оқу үдерісін қамтамасыз ету үшін әдістемелік қамтамасыз ету мәселелерін қарау;
       5) білім беру ұйымдарда әдістемелік қамтамасыз етуге байланысты нормативтік-құқықтық актілерді жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізу;
       6) оқулықтарды, оқу-әдістемелік құралдарды, оның ішінде электрондық түрде және дидактикалық материалдар ұйымдастыру;
       7) өндіріс пен ғылыми технологиялардың басым бағыттарын болжау негізінде білім беру мамандарының (кәсіптерінің) тізбесін жетілдіру жөнінде ұсыныстарды талқылау;
       8) оқу-тәрбие үдерісін жетілдіруге және педагог қызметкерлеріне, білім беру ұйымдарына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік жұмыстардың әртүрлі нысандарын енгізу мәселелерін қарау;
       жекелеген пәндер бойынша оқу жұмыс бағдарламаларын талқылау және бекіту;
       9) элективті пәндер каталогын қарау және бекіту;
       10) пререквизит және постреквизиттерді бекіту;
       11) әдістемелік бірлестіктер қызметінің жылдық жоспарларын келісу және бекіту;
       12) білім алушылардың білімін бағалау үшін тест тапсырмаларын және басқа түрлерін әзірлеу және сараптамадан өткізу мәселелері;
       13) білім алушылардың өздік жұмысын және оқытушының қолдауымен өткізілетін өздік жұмыстарды әдістемелік қамтамасыз ету;
       14) оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жетілдіру бойынша семинарлар, конференциялар, кеңестер ұйымдастыру және өткізу болып табылады.

4. Кеңестің сайлау және жұмыс тәртібі

      6. Кеңестің құрамына кафедра өкілдері, оқытушылар, оқу-әдістемелік ұйымдардың басшылары, педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру, қайта даярлау және аттестаттау, білім беруді ақпараттандыру жөніндегі құрылымдық бөлімшелер басшылары кіреді. Кеңестің құрамы білім беру ұйымның басшысының бұйрығымен бекітіледі.

      7. Кеңесті оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі басшының орынбасары - Төраға басқарады.

      8. Кеңес мүшелерінен ашық дауысы арқылы хатшы сайланады.

      9. Кеңестің жұмысы әдістемелік кеңестің отырысында қабылданған және білім беру ұйымның бекіткен жылдық жұмыс жоспарына сәйкес жүзеге асырылады.

      10. Кеңестің отырысы екі айда бір рет өткізіледі.

      11. Әдістемелік кеңестің отырысында қаралған мәселенің нәтижесі бойынша қатысып отырған мүшелерінің басым көпшілік дауысымен әдістемелік кеңестің ұсынысы қабылданады және хаттамамен рәсімделеді. Отырыстың хаттамалары мен әдістемелік кеңестің шешімдеріне кеңестің төрағасы мен хатшысы қол қояды.

      12. Егер әдістемелік кеңестің отырысында оның мүшелерінің үштен екі бөлігі қатысып отырса, онда әдістемелік кеңес құқықты өкілетті деп табылады.

      13. Кеңестің төрағасы жылына бір рет Кеңес қызметінің нәтижелері туралы білім беру ұйымдарының педагогикалық, ғылыми кеңесінің алдында есеп береді.

      14. Әдістемелік кеңестің әрбір мүшесі кеңестің барлық отырысына қатысуға, оның жұмысына белсенді араласуға, жүктелген тапсырмаларды уақытылы және нақты орындауға тиісті.



ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КАДРЛАРМЕН ЖҰМЫС

Мақсаты:

Нәтижеге бағдарланған   білім беруде мұғалімдердің кәсіптік шеберлігі мен құзыреттілігін қалыптастыру

Мұғалімнің педагогикалық шеберлігін, шығармашылығын жетілдіріп, дамытуда тиісті әдістемелік көмек көрсету


Әдістемелік     жұмыс бағыттары

Әдістемелік     жұмыс мазмұны

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.

  • Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және жүргізу, сондай-ақ педагогтің қызметін курстан кейінгі қолдау қағидалары
     Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 95 бұйрығы


  • Мұғалімдердің өз білім қорын жетілдіру бойынша жұмыстарының жоспарлануы:
  • Курстан өткен мұғалімдердің перспективалық жоспарын жасау
  • Курстан өткен мұғалімдердің сертификаттарын жинақтау, жүйелеу

2.

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру

  • "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы" Казақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қантардағы № 83 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы
  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 14 мамырдағы № 202 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 15 мамырда № 20636 болып тіркелді



  • Мектептің аттестаттау комиссия құрамын бекіту.
  • Аттестаттау жұмысының жоспары.
  • Аттестаттау ережесімен таныстыруы, құжаттардың дайындалуы, олардың сабақтарына қатысу,тәрбие жоспарлары,пән бойынша жасалған күнтізбелік жоспарлары, құрылымы, мазмұндық сапасын жетілдіру.
  • Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің өткізілген апталықтары және сапасы туралы.
  • Мұғалімдерді аттестаттаудан өткізу және қорытындысы туралы.

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау.

  • Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы
     Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 29 қарашадағы № 583 бұйрығы


  • Педагогтардың кәсіби дамуына бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру (кәсіби байқаулар, онкүндіктер,апталықтар, семинарлар,шебер сыныптар,коучингтар,вебинарлар)
  • Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау
  • Оқыту жетістіктерінің деңгейін талдау жұмыстарын ұйымдастыру

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі № 160 бұйрығы. 

Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы


  • Жас мамандармен жүргізілетін диогностикалық зерттеу жұмыстары.
  • Біліктілік көтеру жұмыстары,курстарға,оқу семинарларына жіберілуі.
  • Тәжірибелі мамандардың тәлімгерлердің сабақтарына қатысуы жас мамандарға арналған оқу әдістемелік жұмыстар бойынша жүргізілетін мектепішілік теориялық және практикалық семинарлардың өткізілуі.

5.

Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

  • Мектепішінде озат педагогикалық іс-тәжірибе жұмыстарының зерттелуін жетілдіру.
  • Мектепішлік озат тәжірибенің жинақталуы,қолданылуы.
















                                                                                                      Тамыз


Әдістемелік     жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби  біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.


Педагог кадрлардың  курстан өткізу кешенді жоспарын құру және бекіту.

ДӘІЖО

16-20.08

2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


Аттестация комиссиясының  құрамын бекіту.

Педагог кадрлардың аттесттаттаудың  кешенді жоспарын құру және бекіту.

ДӘІЖО




23-27.08

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

Мектеп мұғалімдері туралы мәліметтер базасын құру.

Мектеп  мұғалімдерінің  пән ассоциациясын және  сараптамалық  кеңес құрамын бекіту.  

ДӘІЖО

23-27.08

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

Жас     және жаңадан келген мұғалімдерді жеке еңбек келісім шарттармен таныстыру.

Тәлімгерлерін тағайындау. Жас маманмен атқарылатын жұмыстың жылдық жоспарын жасау

ДӘІЖО

26-28.08

5.

Шығармашылықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау, насихаттау және тарату жұмыстары. 

Әдістемелік кеңес құрамын бекіту.

Әдістемелік бірлестіктердің жетекшілерін тағайындау


ДӘІЖО









Қыркүйек

Әдістемелік  жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.


Облыстық және АББ-тарапынан ұйымдастырылатын білім жетілдіру курстарына мұғалімдерді қатыстыру.

ДӘІЖО

01-11.09

2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


Педагог  кадрларды аттесттатау  ережесімен таныстыру. 

ДӘІЖО

13-18.09

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу. Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

«Денсаулық сақшысы» дене шынықтыру пән ассосациасының онкүндігін ұйымдастыру, жоспарлау

ДӘІЖО

ӘБ     жетекшілері

20-25.09

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

№1 Жас мамандар отырысы 

Жас мұғалімдер диагностикасын жүргізу,  көмек қажет ететін тұстарын анықтау

Дөңгелек үстел «Жас мамандармен қалыптастырушы бағалау тиімділігі»


ДӘІЖО

Жас мамандар жетекшісі

Педагог-психолог

13-25.09

5.

Шығармашылықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау, насихаттау және тарату жұмыстары. 

 Дөңгелек стол 

«Салауатты ұрпақ тәрбиелеудегі дене тәрбиесі пәні мұғалімдерінің қол жеткізген табыстары» 

ДӘІЖО

Қазан


Әдістемелік     жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.


Облыстық және АББ-тарапынан ұйымдастырылатын білім жетілдіру курстарына мұғалімдерді қатыстыру.



2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


  1. Аттестациядан өтетін мұғалімдердің сабақтарына қатысу
  2. Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің  өтінішін қабылдау, біліктілік  тестке нұсқау беру.

ДӘІЖО

ӘБ     жетекшілері

01-09.10

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу. Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

«Іntelligent teachers» ағылшын тілі пән ассосациасының онкүндігін ұйымдастыру, жоспарлау

ДӘІЖО

ӘБ     жетекшілері

11-16.10

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

1.Жас  мұғалімдерді  тәлімгерлердің  сабақтарына қатыстыру.

2.ТЕДх «Ағылшын тілін үйренудің оңай жолдары»

3. «Сабақ мұғалімнің шығармашылық көрінісі»

ДӘІЖО

Тәлімгерлер


5.

Шығармашылықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

1. Мектепішілік семинар.  «Мұғалімнің өзіндік инновациялық даярлығын қалыптастыру».

2.Тәжірибе алаңы. «Дарынды дамыту ұстаз парызы»


ДӘІЖО


Педагог-сарапшы мұғалімдер



Қараша


Әдістемелік     жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.


Мұғалімдерді курстарға аудандық кестеге сай жіберу

ДӘІЖО

01-06.11

2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


Аттестациядан     өтетін мұғалімдердің  құжаттарын АББ өткізу.

Мектепішілік аттестациялау комиссия  отырысын өткізу.

ДӘІЖО

08-13.11

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

1.«Мөлдір бұлақ» жас мамандар  пән ассоциясының онкүндігін ұйымдастыру. 

2. «Тарих тағылымы» қоғамдық пәндер пән ассоциясының апталығын ұйымдастыру

2.І тоқсан қорытындысы бойынша пәндердің     оқытылу сапасын диагностикалау

3.ТЖБ  қорытындысына талдау жасау, төмен  сапа көрсеткен пәндер мен мұғалімдер жұмысын ұйымдастыру.

4.Модерация отырысын сараптау

ДӘІЖО

15-20.11

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.


1.Дөңгелек стол «Педагогикалық психологиялық  міндеттерді және проблемалық  ситуацияларды шешу»

2.«Менің кәсіби өсуімдегі тәлімгер көмегі» жас мұғалімдермен тәлімгерлердің бірігіп сабақ беруі

3.«Жас келсе іске»

4.«Қалыптастырушы бағалауды тиімді қолдану» коучинг

ДӘІЖО

Жас мамандар жетекшісі

психолог


22-30.11

5.

Шығармашылықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

А.Байтұрсынұлы «Ұлт ұстазы»

«Тарих. Тағылым. Тәуелсіздік»




ДӘІЖО

Педагог-шебер,

Педагог-зерттеуші мұғалімдер














Желтоқсан


Әдістемелік     жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.


Перспективалық жоспар бойынша білім жетілдіру курсына баруды ұйымдастыру

ДӘІЖО


01-11.12

2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


Аттестациядан өткен мұғалімдердің перспективалық кестесін жасау 1-жарты жылдық



3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

Орыс тілі пәнінің онкүндігі


ДӘІЖО


13-18.12

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі № 160 бұйрығы.

1.«Биік мақсат жетістікке жетелейді» вебинар


ДӘІЖО

Жас мамандар жетекшісі


20-25.12

5.

Шығармашылықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

1.Коучинг «Оқушылардың білімін бағалаудағы мұғалімнің іс әрекеті».


ДӘІЖО

Педагог-шебер,

Педагог-зерттеуші мұғалімдер

27-30.12



Қаңтар


Әдістемелік     жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.


Перспективалық жоспар бойынша білім жетілдіру курсына баруды ұйымдастыру

ДӘІЖО

ӘБ     жетекшілері

04-09.01

2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


Перспективалық     жоспар бойынша аттестациядан өтетін мұғалімдердің  тізімдерін     жасау, ережемен таныстыру, өтініштерін тіркеу.

ДӘІЖО

ӘБ  жетекшілері

11-16.01

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

1.І,ІІ-тоқсан қорытындысы бойынша пәндердің  оқытылу сапасын диагностикалау

2.ТЖБ  қорытындысына талдау жасау, төмен  сапа көрсеткен пәндер мен мұғалімдер жұмысын ұйымдастыру.

3.Модерация отырысын сараптау

4.«Ғылымдар патшасы » математика  пән ассоциясының онкүндігін ұйымдастыру.

ДӘІЖО

ӘБ  жетекшілері

18-23.01

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

«Жарқын елдің шамшырағы жас маман»




5.

Шығармашылықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

Дөңгелек үстел «Педагогикалық шеберліктен-педагогикалық ынтымақтастық»

ДӘІЖО

ӘБ  жетекшілері

25-30.01

                                                                                                   Ақпан


Әдістемелік     жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.


Перспективалық жоспар бойынша білім жетілдіру курсына баруды ұйымдастыру



2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


Аттестациядан өтетін мұғалімдердің сабақтарына қатысу


ДӘІЖО


01-06.02

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

Әдістемелік семинар: «Оқушылардың ізденушілік, зерттеушілік қабілеттерін арттыру жолдары».

«Сүйіспеншілік әлемі» өзін-өзі тану» пәні ассоциясының онкүндігі

«Тіл жанашырлары» қазақ тілі мен әдебиеті пәні ассоциясының онкүндігі

ДӘІЖО


08-13.02

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

«Жаңғыру жолындағы жас маман»

ДӘІЖО

15-20.02

5.

Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

1.«Жылдың үздік  мұғалімі-2021» байқауын өткізу.

«Дарынды шәкірт –білікті ұстаздан»


ДӘІЖО

ӘБ  жетекшілері

22-27.02


Наурыз


Әдістемелік     жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.


Перспективалық жоспар бойынша білім жетілдіру курсына баруды ұйымдастыру



2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


Педагогтардың біліктілік арттыруға берген өтініштері

негізінде  тестқа тіркеуін қадағалау


ДӘІЖО


01-06.03

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

 «Эврика»     жаратылыстану пәні ассоциясының онкүндігі


ДӘІЖО


08-13.03

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

(Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі № 160 бұйрығы.)

Тәжірибелі ұстаздардың әдістемелік, коммуникабельдік тәсілдерін үйрету үшін олардың сабақтарына қатысуды ұйымдастыру. 

«Бүгінгі жас маман-ертеңгі жарқын болашақ»



ДӘІЖО


15-20.03

5.

Шығармашылықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

1Педагогикалық оқу» пән мұғалімдері арасында ұйымдастыру. 

2. ЖМЦ-пәндерін ағылшын тілінде оқыту бойынша жұмыстар ұйымдастыру.

3. «Дарынды ұрпақ-жарқын болашақ»

ДӘІЖО


22-31.03

Сәуір


Әдістемелік     жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.


Перспективалық жоспар бойынша білім жетілдіру курсына баруды ұйымдастыру



2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


Біліктілік арттыру  тесттен өтіп келген  педагогтардың  құжаттарымен жұмыс  

ДӘІЖО


01-11.04

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

«Білім баспалдағы» бастауыш сынып ассоцациасының онкүндігі

ДӘІЖО


13-18.04

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі № 160 бұйрығы.

Дөңгелек үстел «Оқу жетістігін бағалау үшін цифрлық технолог қолдану»

«Дарынды оқушы- ұлт болашағы»

ДӘІЖО

тәлімгерлер

20-25.03

5.

Шығармашылықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

1.«Үздік әдістемелік бірлестік» байқауын өткізу .



ДӘІЖО

тәлімгерлер


27-30.04


                                                                                                                     Мамыр 


Әдістемелік     жұмыс бағыттары

Іс -шара

Жауапты 

Орындау мерзімі

1.

Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.


Білім жетілдіру курсына жіберудің  кешенді     жоспарына мониторинг жүргізу 

ДӘІЖО


03-08.05

2. 

Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру


Педагогтардың аттестатциядан өтуі бойынша кешенді жоспарға мониторинг     жүргізу

ДӘІЖО


10-15.05

3.

Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау


Пән бірлестіктерінің жыл  бойы атқарған   жұмыстарына мониторинг жүргізу 

ДӘІЖО

ӘБ жетекшілері

17-22.05

4.

Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

(Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі № 160 бұйрығы.)

«Менің кәсіби өсуімдегі тәлімгер көмегі» жас мұғалімдер мен тәлімгерлердің бірігіп сабақ беруі

Жас ұстаздардың жұмысына талдау жасау, ұсыныс беру 



ДӘІЖО

тәлімгерлер

24-31.05

5.

Шығармашылықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 

Мектептің жылдық  жоспарының жүргізілуі бойынша қорытынды  талдау.

ФОРУМ

«Білім-бақыт бастауы»

оқу жылының қорытындысы бойынша.

Мектеп әкімшілігі 


                                     Педагогикалық кадрлармен жүргізілетін жұмыстардың сызба кестесі


Айлар

қыркүйек

қазан

қараша

желтоқсан

қаңтар

ақпан

наурыз

сәуір

1.

Онкүндік

тер

1. Тіл апталығы  05-09.09

2. «Денсаулық сақшысы» дене шынықтыру пән ассоциясының онкүндігін ұйымдастыру. 13-25.09

1.«Іntelligent teachers» ағылшын тілі пән ассоциясының  онкүндігі. 04-16.10


1.«Мөлдір бұлақ» жас мамандар пән апталығы 08-13.11 және «Тарих тағылымы» тарих пәні ассоциясының апталығын ұйымдастыру. 15.11-20.11


1.«Орыс тілі » пән ассоцациясының онкүндігін ұйымдастыру. 29.11-11.12



1.«Ғылым

дар патшасы» математика пән ассоцациясының онкүндігін ұйымдастыру. 17-29.01


1.«Сүйіспеншілік әлемі» өзін өзі тану пәні ассоциясының  онкүндігі 01-12.02

2.«Тіл жанашырлары » қазақ тілі мен әдебиеті пәні ассоциясының  онкүндігі. 14-26.02


«Эврика» жаратылыстану пәні ассоциясының  онкүндігі. 01-10.03

.

1.«Білім баспалдағы» бастауыш сыныптар ассоциясының  онкүндігі. 11.04-23.04

2.«Өнер» музыка, көркем еңбек пәні ассоциясының  апталығы. 25.04-30.04


2. 

Байқаулар мен семинар, тренингтер, дөңгелек үстелдердің жүргізілуі

1.«Спорт бағытқа бастар жол»дөңгелек үстел


1. Педагогикалық дебют-2020” байқауы

2.Дебад «Қашықтықтан білім берудің артықшылығы мен кемшілігі» «The advantages and dısadvantages of distance teaching»

3. БЖБ, ТЖБ жұмыстарын дайындау жолдары. 

1. Семинар: 

«Жас ұстаздардың өздігінен білім көтеруі-біліктілікті  арттырудың кепілі»

2. Дөңгелек үстел «Елбасы және Тәуелсіздік»

3. БЖБ, ТЖБ жұмыстарын дайындау жолдары




1.Дөңгелек үстел «Табысты оқушы мұғалім шеберлігі» 

2. БЖБ, ТЖБ жұмыстарын дайындау жолдары

3. 1.Коучинг «Оқушылардың білімін бағалаудағы мұғалімнің іс әрекеті».



1.«Жаңашылдық, ізденіс, тәжірибе»  тәжірибе алаңы 

2. БЖБ, ТЖБ жұмыстарын дайындау жолдары




1.Әдістемелік семинар: «Оқушылардың ізденушілік, зерттеушілік қабілеттерін арттыру жолдары».

2. БЖБ, ТЖБ жұмыстарын дайындау жолдары

3. «Жылдың үздік  мұғалімі-2021» байқауын өткізу.






1.БЖБ, ТЖБ жұмыстарын дайындау жолдары

2. ”Үштілді білім беру құзіретті тұлғаны қалыптастыру” үштілділікті меңгерген мұғалімдер үшін дөңгелек үстел

3.«Педагогикалық оқу» пән мұғалімдері арасында ұйымдастыру





1. БЖБ, ТЖБ жұмыстарын дайындау жолдары

2. “Сабақтағы тиімді кері байланыс - мұғалім жетістігі”

3. Дөңгелек үстел

“Оқушының оқу жылдамдығын арттырудағы тиімді әдістер”

Үздік әдістемелік бірлестік» байқауын өткізу






3

Озық іс-тәжірибелі мұғалімдермен жұмыс

. «Салауатты ұрпақ тәрбиелеудегі дене тәрбиесі пәні мұғалімдерінің қол жеткізген табыстары» семинар

1.Дөңгелек үстел «Success», «Успех» 2. «Дарынды дамыту- ұстаз парызы» 

1.«Ахмет Байтұрсынов – ұлт ұстазы» 

2.«Тарих.Тағылым.Тәуелсіздік» 

«Елбасы естеліктері»


Әдістемелік семинар: «Зерттеу сабағы –сәттілік өлшем шарты»

Дөңгелек үстел «Педагогикалық шеберліктен – педагогикалық ынтымақтастық»

«Дарынды шәкірт- білікті ұстаздан»


 «Дарынды ұрпақ-жарқын болашақ»



«Дарынды оқушы- ұлт болашағы»


4

Дарынды оқушылармен жұмыс

1.Көпсайыс (кермеде тартылу, секіру т.б)

2.«Шынықсаң шымыр боласың» атты тақырыпта спорт сайысы.

3.Баскетбол «Алтын доп »

4.«Кіші футбол»           

5.«Шах және Мат» сайысы

6.«Көңілді алаң»  сайыс сабақ

7.«Көңілді старт және ұлттық ойындар» жарыс 

8.«Эстафеталық ойындар» сайысы

9.«Дені сау ұрпақ ұлт болашағы» спорттық жарыс


1.Бастауыш сынып оқушылар арасындағы сайыс "We are learning English»

  2.Ағылшын тілі пәні бойынша оқушылар арасында олимпиада. «English Olympiad 2021»

3.  Жоғары сынып оқушылар арасындағы интеллектуалды сайыс. «Intellectual battle»

4. Дарынды оқушылармен жұмыс. Work with talented students

5.«Қызықты ағылшын» ойын.«English is fun»

6.Викторина «Ағылшын тілін білесің бе?» «Do you know English?» 7. Оқушылардың өздерін таныстыру бейнеролик.«About me»

8. Дебат оқушылар арасында. «Some people think that modern technology people make more sociable, while others think is is making less sociable»

1.Тарих-рухани     ізгілікке үндейді»  дарынды оқушылар арасында интеллект ойын

2.«Тарих қадамдары» интеллектуалды сайысы

Конкурс «Самый грамотный ученик школы» олимпиада

«Ларец мудрых мыслей» (пословицы, книге, чтении)

Конкурс рисунков «Мой любимый литературный герой»

Литературная викторина «Да здравствует классика!»

Конкурс на лучшую тетрадь по предмету  “Мое лицо – моя тетрадь”.

Общешкольный конкурс чтецов “Мое любимое стихотворение”


1.Математикалық ойын. «Жүзді кім бірінші айтады».

2. Қызықты есептер «Ой сергіту» (жұмбақтар шешу)

3.Логикалық тапсырмалар,магиялық шаршы құрастыру.

4.Білімділер көрмесі (оригами, геометриялық фигуралардың макетін жасау)

5.«Жас математик »(5-7сыныптар)

6.«Әлемнің әміршісі сандар»

«Оқушының оқу жылдамдығын арттырудағы тиімді әдістер»

1.«Қызықты география» сайыс

2.«Жаратылыстану тіршілік туралы ғылым» презентация кеші

3.«Биология әлемі»

4.«Қызық екен...» 


1.«Өнерлі өрге жүзер» сайысы

2.«Білімді оқушы-ел ертеңі» сайысы

3. «Алғырлар алаңы» математикалық сайыс

5

Жас мамандармен жұмыс


Дөңгелек үстел «Жас мамандармен қалыптастырушы бағалау тиімділігі»

1. Tedx «Ағылшын тілін үйренудің оңай жолдары» «The easıest way to learn Englısh» 

2.«Сабақ – мұғалімнің шағын шығармашылық көрінісі»




1. . «Менің кәсіби өсуімдегі тәлімгер көмегі» жас мұғалімдер мен тәлімгерлердің бірігіп сабақ беруі

2.«Қалыптас бағалауды тиімді қолдану» коучинг

3. Дөңгелек стол «Педагогикалық психол.міндеттерді және пробл.ситуацияларды шешу»

«Жас келсе іске...» тренинг 


«Биік мақсат жетістікке жетелейді» вебинар


1. «Жарқын елдің шамшырағы- жас маман»


 1. «Жаңғыру жолындағы жас маман»


1. «Бүгінгі жас маман- ертеңгі жарқын болашақ»


1.Дөңгелек үстел «Оқу жетістігін бағалау үшін цифрлық технологияларды қолдану»







Похожие публикации:

01 сентябрь 2021 А.Байтұрсынов ВШК
01 сентябрь 2021 Әдістеме Аль-фараби
01 сентябрь 2021 Әдістеме Абылай хан