Сабақты зерттеу рахат орта мектебі
«Бекітемін»
Мектеп директоры: А.Н.Кожакова
«» «» 2021 жыл
Еңбекшіқазақ ауданының білім бөліміне қарасты «Рахат орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі «Зерде» кәсіби қоғамдастығының 2021-2022 оқу жылындағы
«Сабақты зерттеу үдерісі арқылы іс-тәжірибені жетілдіру»
тақырыбындағы ДАМУ ЖОСПАРЫ
Проблема (басымдылық): 1) Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін дамыту; 2) Сабақты зерттеу үдерісін іс-тәжірибеге енгізу | SMART мақсаты: Жоспарлы іс-шараларды өткізе отырып мұғалімдердің кәсіби біліктілігін дамытады. Сабақты зерттеу, іс әрекетті зерттеу арқылы іс-тәжірибе жетілдіріледі, оқушылардың қажеттілігіне қарай білім беріледі |
Себептері:
3.Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу курсын оқыған мұғалімдердің іс-тәжірибесін тарату 4. Іс-әрекеттегі зерттеу үдерісін енгізу арқылы білім сапасын арттыру | Міндеттері:
|
Қоғамдастық атауы: «Зерде»
Қоғамдастық мақсаты: Ынтымақтастық орта құра отырып, мұғалімдердің кәсіби біліктілігін жетілдіру
Қоғамдастық міндеттері:
-Қоғамдастық мүшелерімен сенімді қарым-қатынас құру, қауымдастық ішінде жағымды ахуалды қалыптастыру, кәсіби қызығушылықтары бойынша мұғалімдердің жұмыстарын жандандыру, кәсіби-әдістемелік біліктілігін жетілдіру;
-Сабақты зерртеу үдерісі бойынша мұғалімдердің қалауы бойынша бірнеше фокус топтра құру
-Фокус топтардың өзара ынтымақтастығы мен тәжірибе алмасуын ұйымдастыру
Күтілетін нәтиже: Кәсіби қоғамдастық туралы ұғым қалыптасады, оқытудағы жаңа идеяларды ұсынады. Жаңа әдістерді іс-әрекетте зерттеуді ұйымдастырады.
-Мақсат –міндеттерге сәйкес іс- әрекеттің әр түрлілігі;
-Белсенді қатысушылардың санын арттыру, жас мамандарды тарту;
-Іс- шаралар бойынша кері байланыс ұсыну;
-Сауалнамаларды диагностикалау;
-Сұрақ- жауапқа тарту арқылы қоғамдастық мүшелерінің оң пікірлері.
Қоғамдастық құрамындағы фокус топтар: «Болашақ», «Ізденіс», «Шығармашыл»
«Болашақ» тобының жетекшісі: Хабдоллаева Н - 3-деңгей бойынша сертификатталған, мұғалім тәжірибесіндегі курсты оқыған, 2-сынып мұғалімі
«Ізденіс» тобының жетекшісі : Фазилова А - мектеп тренері
«Шығармашыл» тобының жетекшісі: Рысбаева Г – мектеп тренері
«Дарын» тобының жетекшісі: Беккожаева Д- мұғалім тәжірибесіндегі курсты оқыған,қазақ тілі пән мұғалімі
Жұмыс істеу қағидаттары: сенімділік, жауапкершілік, өзара қолдау, ынтымақтастық
Кәсіби қоғамдастық мүшелері:
Басқару тобы: 1.Қожакова А.Н
2.Қанаева А
3. Рысбаева Г
Ұйымдастырушы тобы: Фазилова А, Кәдірбай Ұ, Абженбаева Б,Бекқожаева Д,Юсупова Г, Веливаева М
Дамытушы тобы: 1.Хабдоллаева Н , Утешова Ж,Акимбаева М
№ | Нақты іс-шаралар | Мақсаты | Шараны өткізу әдіс-тәсілдері | Күтілетін нәтиже | Мониторинг дәлелдеме | Мерзімі | Жауап тылар |
1 | Мектептің оқу мен оқыту процесіндегі басымдылығын талқылау | Мұғалімдердің кәсіби қажеттіліктерін анықтау | Сабақтарына бақылау жүргізу,сауалнама алу | оқыту мен оқудағы басымдық анықталады. | Сауалнама,бақылау парақтары | 2.09-7.09 | Қоғамдастық мүшелері |
2 | МДЖ ны талқылау | Мектептің стратегиялық даму жоспарын жақсартуға кәсіби қоғамдастықтың ықпалын айқындау | Дөңгелек үстел | МДЖ жасалады | МДЖ, суреттер | 4.09.19 | Әкімшілік мүшелері, Қоғамдастық мүшелері |
3 | «Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу» бойынша таныстырылы | Мұғалімдердің кәсіби дамуы | Дөңгелек үстел | Мұғалімдердің кәсіби біліктілігі артады | Сабақ жоспарлары, Суреттер, есеп | 11-Қыркүйек | Рысбаева Г |
4 | Мұғалімдердің сұраныстары бойынша шеберлік сыныптарын өткізу | Мұғалімдердің қажеттіліктеріне қарай кәсіби қолдау | Шеберлік сыныптары | Мұғалімдердің Іс-тәжірибесі жетіледі | Сурет, есеп | Айына 1,2 рет | Хабдоллаева Н |
5 | Мұғалімдердің сұраныстары бойынша Коучинг өткізеді | Мұғалімдердің шығармашылық жұмыстарын дамыту | коучинг | Мұғалімдердің шығармашылықпен жұмыс істеуі қалыптасады | Сурет, есеп | Айына 1, 2 рет | Рысбаева Г |
3 | Орта және қысқа мерзімді жоспарлар құру арқылы сабақ үрдісін жүйелеу | Орта және қысқа мерзімді жоспарлар түзуді қалыптастыруды үйренеді | коучинг | Қысқа және орта мерзімді жоспарларды түзе алады | ОМЖ,ҚМЖ | 18.09 | Фазилова А |
4 | Сабақты зерттеу-мұғалім тәжірибесініңжетілдіру кепілі | Сабақты зерттеу үдерісі туралы тәжірибе алмасады | таныстырылым | Іс тәжірибе жетіледі | Есеп,суреттер | 25.09.19 | Фазилова А |
5 | Іс-әрекетті зерттеу-оқушының проблемасын шешу әдісі | Іс-әрекеттегі зерттеуді тәжірибеге енгізуге бағыт-бағдар алады | таныстырылым | Іс тәжірибе жетіледі | Есеп, суреттер | 2.10 | Фазилова А |
6 | Сабақты зерттеу үдерісін іс –тәжірибеде қолдану | Сабақты зерттеу үдерісін жүргізу арқылы іс-тәжірибені жетілдіру | Зерттеу сабақтары | Іс тәжірибе жетіледі | Сабақты зерттеу үдерісінің рефлексиялық есебі | Қазан-желтоқсан | Зерттеу топтары |
8 | Қалыптастырушы бағалауды тиімді қолдану | Қалыптастырушы бағалауды тиімді қолдану тәсілдерін Іс-тәжірибесіне енгізеді | Диалогтік алаң | Іс тәжірибе жетіледі | Сурет,есеп | қараша | Рысбаева Г |
9 | Оқу мақсатына жетудің тиімді жолдары | Мұғалімдердің кәсіби біліктілігі артады | Семинар -практикум | Іс-тәжірибе таратылады | Сурет, есеп | қараша | Қоғамдастық мүшелері |
10 | Іс-әрекетті зерттеу үдерісін жүргізу | Білім алушылардың қажеттілігі анықталып, іс-әрекетті зерттеу үдерісі жоспарланып жүргізіледі | Зерттеу сабақтары | Іс тәжірибе жетіледі | Іс-әрекетті зерттеу үдерісінің рефлексиялық есебі | Қаңтар-сәуір | Зерттеу топтары |
11 | «Үздік сабақ» сайысы | Үздік тәжірибені тарату | Апталық | Мұғалімдердің іс тәжірибесі жетіледі | Суреттер,есеп | сәуір | Қоғамдастық мүшелері |
12 | Сабақты зерттеу және іс әрекеттегі зерттеу қорытындысы | Тыңдаушылардың есептерімен танысады | Семинар-практикум | Мұғалімдердің іс тәжірибесі жетіледі | Есептер,суреттер | мамыр | Зерттеу топтраы |
«Зерде» кәсіби қоғамдастық жетекшісі: Рысбаева Г
Еңбекшіқазақ ауданы Рахат орта мектебі КММ
2021-2022 оқу жылы
«Зерде» кәсіби қоғамдастығының
даму жоспары