Сабақты зерттеу рахат орта мектебі » Абылай хан атындағы № 4 орта мектебі
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің
"№4 Абылай хан атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы

01
сентябрь
2021

Сабақты зерттеу рахат орта мектебі


«Бекітемін»                                                                                                                                                                          

Мектеп директоры:                      А.Н.Кожакова                                                                             

«»   «»   2021 жыл                                                                                                                                                           



Еңбекшіқазақ ауданының білім бөліміне қарасты «Рахат орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі  «Зерде» кәсіби қоғамдастығының 2021-2022 оқу жылындағы 

 «Сабақты зерттеу үдерісі арқылы іс-тәжірибені жетілдіру» 

тақырыбындағы     ДАМУ ЖОСПАРЫ


Проблема (басымдылық): 

1) Мұғалімдердің кәсіби     біліктілігін  дамыту;  

2) Сабақты зерттеу үдерісін іс-тәжірибеге енгізу

SMART  мақсаты: Жоспарлы  іс-шараларды өткізе отырып мұғалімдердің  кәсіби біліктілігін  дамытады.

Сабақты зерттеу, іс әрекетті зерттеу арқылы іс-тәжірибе жетілдіріледі, оқушылардың қажеттілігіне қарай білім беріледі

Себептері: 

  1. Мұғалімдер өздеріне қажетті кәсіби даму әрекеттерінің жауапкершілігін өз мойындарына өте сирек алады;
  2. Мұғалімдер оқып келген оқыту курстарындағы әдіс-тәсілдерін өз тәжірибелерінде  жүйелі қолданбайды;     

3.Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу курсын оқыған мұғалімдердің іс-тәжірибесін тарату

4. Іс-әрекеттегі зерттеу үдерісін енгізу арқылы білім сапасын 

арттыру


Міндеттері:

  1. Мектеп мұғалімдерінің сұранысы мен қажеттілігін жүйелі анықтап отыру керек;
  2. Психологпен бірлесе отырып, сауалнама сұрақтарының қорын жасау керек;
  3. Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу курсын оқыған мұғалімдерден  фокус топтар құру
  1. Мұғалімдердің бірлескен жұмыстарын  жүйелі түрде ұйымдастыру  











Қоғамдастық атауы: «Зерде»


Қоғамдастық мақсаты: Ынтымақтастық орта құра отырып,   мұғалімдердің кәсіби біліктілігін жетілдіру



Қоғамдастық міндеттері:

-Қоғамдастық  мүшелерімен сенімді қарым-қатынас құру, қауымдастық ішінде жағымды ахуалды қалыптастыру,  кәсіби қызығушылықтары бойынша мұғалімдердің жұмыстарын жандандыру, кәсіби-әдістемелік біліктілігін жетілдіру;

-Сабақты зерртеу үдерісі бойынша мұғалімдердің қалауы бойынша бірнеше фокус топтра құру

-Фокус топтардың өзара ынтымақтастығы мен тәжірибе алмасуын ұйымдастыру


Күтілетін нәтиже: Кәсіби қоғамдастық туралы ұғым қалыптасады, оқытудағы жаңа идеяларды ұсынады. Жаңа әдістерді іс-әрекетте зерттеуді ұйымдастырады.

-Мақсат –міндеттерге сәйкес іс- әрекеттің әр түрлілігі;

-Белсенді қатысушылардың санын арттыру, жас мамандарды тарту;

-Іс- шаралар бойынша кері байланыс ұсыну;

-Сауалнамаларды диагностикалау;

-Сұрақ- жауапқа тарту арқылы қоғамдастық мүшелерінің оң пікірлері.


Қоғамдастық құрамындағы фокус топтар: «Болашақ», «Ізденіс», «Шығармашыл»

«Болашақ» тобының жетекшісі: Хабдоллаева Н  -  3-деңгей бойынша сертификатталған, мұғалім тәжірибесіндегі курсты оқыған, 2-сынып мұғалімі

«Ізденіс» тобының жетекшісі : Фазилова А  - мектеп тренері

«Шығармашыл» тобының жетекшісі: Рысбаева Г – мектеп тренері

«Дарын» тобының жетекшісі: Беккожаева Д- мұғалім тәжірибесіндегі курсты оқыған,қазақ тілі пән мұғалімі


Жұмыс істеу қағидаттары: сенімділік, жауапкершілік, өзара қолдау, ынтымақтастық   

   Кәсіби қоғамдастық мүшелері:

Басқару тобы:    1.Қожакова А.Н

                           2.Қанаева А

             3. Рысбаева Г

Ұйымдастырушы тобы:   Фазилова А, Кәдірбай Ұ,  Абженбаева Б,Бекқожаева Д,Юсупова Г, Веливаева М

Дамытушы тобы:     1.Хабдоллаева Н ,      Утешова Ж,Акимбаева М

Нақты іс-шаралар

Мақсаты

Шараны өткізу әдіс-тәсілдері

Күтілетін нәтиже

Мониторинг     дәлелдеме

Мерзімі

Жауап тылар

1

Мектептің оқу мен оқыту процесіндегі басымдылығын талқылау

Мұғалімдердің кәсіби қажеттіліктерін анықтау

Сабақтарына бақылау жүргізу,сауалнама алу

 оқыту мен оқудағы  басымдық анықталады.

Сауалнама,бақылау парақтары

2.09-7.09

Қоғамдастық мүшелері

2

МДЖ ны талқылау

Мектептің  стратегиялық даму жоспарын  жақсартуға кәсіби қоғамдастықтың ықпалын айқындау

Дөңгелек үстел

МДЖ жасалады

МДЖ, суреттер

4.09.19

Әкімшілік мүшелері,

Қоғамдастық мүшелері

3

«Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу» бойынша 

таныстырылы

Мұғалімдердің кәсіби дамуы

Дөңгелек үстел

Мұғалімдердің

кәсіби біліктілігі артады

Сабақ жоспарлары,

Суреттер, есеп

11-Қыркүйек


Рысбаева Г

4

Мұғалімдердің сұраныстары бойынша шеберлік сыныптарын

өткізу

Мұғалімдердің қажеттіліктеріне қарай

кәсіби қолдау

Шеберлік сыныптары

Мұғалімдердің

Іс-тәжірибесі жетіледі

Сурет, есеп

Айына 1,2 рет

Хабдоллаева Н

5

Мұғалімдердің сұраныстары бойынша

Коучинг өткізеді

Мұғалімдердің 

шығармашылық жұмыстарын дамыту

коучинг

Мұғалімдердің шығармашылықпен жұмыс істеуі қалыптасады

Сурет, есеп

Айына 1, 2 рет

Рысбаева Г

3

Орта және қысқа мерзімді жоспарлар құру арқылы сабақ үрдісін жүйелеу

Орта және қысқа мерзімді жоспарлар түзуді қалыптастыруды үйренеді

коучинг

Қысқа және орта мерзімді жоспарларды түзе алады

ОМЖ,ҚМЖ

18.09

Фазилова А

4

Сабақты зерттеу-мұғалім тәжірибесініңжетілдіру кепілі

Сабақты зерттеу үдерісі туралы тәжірибе алмасады

таныстырылым

Іс тәжірибе жетіледі

Есеп,суреттер

25.09.19

Фазилова А

5

Іс-әрекетті зерттеу-оқушының проблемасын

шешу әдісі

Іс-әрекеттегі зерттеуді

тәжірибеге енгізуге бағыт-бағдар алады

таныстырылым

Іс тәжірибе жетіледі

Есеп, суреттер

2.10

Фазилова А

6

Сабақты зерттеу үдерісін іс –тәжірибеде қолдану

Сабақты зерттеу үдерісін жүргізу арқылы іс-тәжірибені жетілдіру

Зерттеу сабақтары

Іс тәжірибе жетіледі

Сабақты зерттеу үдерісінің рефлексиялық есебі

Қазан-желтоқсан

Зерттеу топтары

8

Қалыптастырушы бағалауды тиімді қолдану

Қалыптастырушы бағалауды тиімді қолдану тәсілдерін

Іс-тәжірибесіне енгізеді

Диалогтік алаң

Іс тәжірибе жетіледі

Сурет,есеп

қараша

Рысбаева Г

9

Оқу мақсатына жетудің тиімді жолдары

Мұғалімдердің кәсіби біліктілігі артады

Семинар -практикум

Іс-тәжірибе таратылады

Сурет, есеп

қараша

Қоғамдастық мүшелері

10

Іс-әрекетті зерттеу үдерісін жүргізу

Білім алушылардың қажеттілігі анықталып, іс-әрекетті зерттеу үдерісі жоспарланып жүргізіледі

Зерттеу сабақтары

Іс тәжірибе жетіледі

Іс-әрекетті зерттеу үдерісінің рефлексиялық есебі

Қаңтар-сәуір

Зерттеу топтары

11

«Үздік сабақ» сайысы

Үздік тәжірибені тарату

Апталық

Мұғалімдердің іс тәжірибесі жетіледі

Суреттер,есеп

сәуір

Қоғамдастық мүшелері

12

Сабақты зерттеу және іс әрекеттегі зерттеу 

қорытындысы

Тыңдаушылардың есептерімен танысады

Семинар-практикум

Мұғалімдердің іс тәжірибесі жетіледі

Есептер,суреттер

мамыр

Зерттеу топтраы





«Зерде» кәсіби қоғамдастық жетекшісі: Рысбаева Г













Еңбекшіқазақ ауданы Рахат орта мектебі КММ


2021-2022 оқу жылы


«Зерде» кәсіби қоғамдастығының


даму жоспары




























Похожие публикации: