Зерттеуші мектеп Жексенбеков ОМ
«Зерттеуші мектеп» жобасы аясында жүргізілетін жұмыс жоспары. 2021ж қаңтар айы-2022ж қаңтар айы
Мақсаты: Мұғалімдердің ұжымдық зерттеулерге ынталандыру арқылы, әрбір оқушының білімдегі олқылықтарын тани біліп, білім сапасын арттыру үшін кәсіпқойлығын көтеру.
Міндеттері:
- Мұғалімдер ХХІ ғасырда кәсіби біліктілігін арттыру үшін өз тәжірибелерін зерттеу ісі арқылы ғана жинақтай алатынына жағдайлар жасап, қолдау көрсету;
- Жоспарлау мен бағалау ісін сапаландыру негізінде оқу мен оқытуды жақсарту;
- Өз тәжірибесіндегі өзгерістерді өлшей алатындай, өзінің кәсіпқойлығын бағалай алатындай кәсіби деңгейге ұмтылу және «Іс-әрекетті зерттеуді» жүйелі іске асыру;
Негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Жауаптылар | Орындау мерзімі | ||
«Зерттеуші мектеп» журналымен танысу | Таныстырылым | Мектеп тренері | Қаңтар 2021ж. | ||
Мұғалімдердің кәсіби дамуындағы негізгі мәселелер | Сауалнама құрастыру, жүргізу | Мектеп тренері | Қаңтар. 2021ж | ||
«Зерттеуші мектеп» журналымен танысу | Таныстырылым | Мектеп тренері | Жыл бойы | ||
«Зерттеуші мектеп» журналының редакторымен кездесу. | Ұжымдық жанды семинар | Мектеп тренері | Қаңтар.2021ж | ||
Фокус топтарын құру, топ жетекшілерін бекіту | Оқу кедергілерін топтастыру негізінде мұғалімдер топтарға бірігеді, отырыс | Мектеп тренері | Қаңтар.2021ж | ||
Мұғалімдердің Оқу клубын ұйымдастыру | Әр аптада журналдан бір зерттеуші мұғалімнің зерттеу тәжірибесін оқып талқылау | Мектеп тренері | Әр аптаның сенбі күні. 2021ж | ||
Теориялармен танысу | Әйгілі педагог- ғалымдардың зерттемелерінен өз идеяңды ғылыми қуаттауды үйрену. | Мектеп тренері | Әр аптаның сенбі күні.2021ж | ||
Іс-әрекеттегі зерттеу үдерісінің айқындаушы кезеңі | Сыныптағы оқу кедергілеріне байланысты сауалнама құрастырып үйрену | Мектеп тренері | 15-30 қаңтар. 2022ж | ||
Зерттеу сұрақтарын анықтау жолдары. | Мектепішілік семинар | Мектеп тренері | Қаңтар.2022ж | ||
Лас сабақтарды жоспарлап өткізу | Фокус топ мүшелерінің өзара сабақтарына қатысу, эксперименттік сабақтарды талдауы. | Мектеп тренері | Ақпан айының басы.2022ж | ||
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ КЕЗЕҢДЕГІ ЖҰМЫСТАР | |||||
Мектепішілік жоспарлау күнін бекітіп әр аптада зерттеу сабақтарын жоспарлап отыру | Фокус топтардың өзара сабақтар жоспарлауы. Сабақтар оқу кедергілерін шешуге бағытталған ба? | Мектеп тренері | Әр аптада жоспарлау.2022ж | ||
Зерттеу сабақтарын өткізіп, оның рефлексиясымен мәліметтер сараптап не жақсарғанын бағалап отыру. | Жеке рефлексиялар мен бірлескен сабақ талдаулар | Мектеп тренері | Әр аптада.2022ж | ||
Бақылаудағы оқушылардан сұхбат алып отыру | Бағалаушы сұхбат диалогы | Мектеп тренері | Ай сайын, қажетті жағдайда апта сайын.2022ж | ||
Тәжірибені зерттеуді жинақтау,дәлелдер негізіндегі жазу, постерлер мен слайдтар. | Жеке жұмыс | Мектеп тренері | 1-2 апта.2022ж | ||
ҚОРЫТЫНДЫ КЕЗЕҢ | |||||
Іс-әрекеттегі зерттеу үдерісін қорытындылау мақсатында жазу семинарына қатысу | Педагогикалық кеңес | Мектеп тренері | Наурыз .2022ж | ||
Қорытынды сауалнама Мұғалімдердің кәсіби дамуын салыстырмалы бағалау | Көшбасшылар зерттемесі | Мектеп тренері | Наурыз.2022ж | ||
Зерттеуші ұстаздардың өз тәжірибесін жинақтап таратуы | Мектепішілік конференция | Мектеп тренері | Сәуір.2022ж | ||
Зерттеуші ұстаздардың өз тәжірибесін жинақтап таратуы Республика деңгейінде | Республикалық конференция және Зерттеуші мектеп журналына тәжірибені жариялау | Мектеп тренері | Мамыр, маусым.2022ж | ||
Мектеп тренері Тулешова Г.Б