Даму жоспары » Абылай хан атындағы № 4 орта мектебі
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің
"№4 Абылай хан атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы

11
май
2022

Даму жоспары

 5 жылға арналған мектеп дамуының перспективалық жоспарының жобасы  (МДЖ-1)  және жүзеге асырылуы.

Әзірлеу үшін негіздеме

1.Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы.(№ 319  27.07.2007 ж )

2.Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 16 қыркүйектегі № 472 бұйрығы.

Мақсаттары

2021-2024 жылдарға арналған тұлғаны жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу және инновациялық идеялар негізінде  оқытуды қамтамасыз ету

Міндеттері

  • білім алу мүмкіндігіне жағдай туғызу;
  • Мектептің инновациялық жоба жұмысын қолға алу
  • білім алу үрдісін оқу-әдістемелік жағынан қамтамасыз ету;
  • білім алушылардың біліміндегі олқылықтарды толтыру;
  • Цифрлы инфрақұрылым мен ресурстармен қамтамасыз ету; 
  • оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру; 
  • білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету;
  • материалдық-техникалық базаны нығайту. 
  • педагогикалық білім беруді жаңғырту; 
  • оқытудың қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз ету;

Күтілетін нәтижелер

  • Мектептің инновациялық жоба жұмысының нәтижеге бағытталып жүйеленуі;
  • білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың жойылуы
  • Цифрлы инфрақұрылым мен ресурстармен қамтамасыз етілуі; 
  • оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырылуы; 
  • білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз етілуі;
  • материалдық-техникалық базаны нығайуы; 

оқытудың қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз етілуі;

Іске асыру мерзімдері

  1. жылдар

Кіріспе

3 жылға арналған даму жоспарымыздың қажеттілігіне тоқталатын болсақ, өткен оқу жылдарындағы SWOT-талдау нәтижесінде мектебіміздің әлсіз жақтарын анықтай отырып, осы құрылған жоспардың қажеттілігі анықталды. Бағдарламаның қызметі: инновацияны енгізе отырып, оқушылардың дарындылық дағдыларын арттыру. Қызметті жүзеге асырудың айқын мақсаты: 2021-2024 жылдарға арналған тұлғаны жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу және инновациялық идеялар негізінде  оқытуды қамтамасыз ету болса, ал міндеті – дарынды балалардың жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген әлем бейнесі туралы түсініктердің сапалы жоғары деңгейін дамыту арқылы білім сапасын арттыра отырып  педагогтардың кәсіби біліктілік құзыреттілік деңгейін көтеру. Бұл бағдарлама жаңартылған білім мазмұнына бойынша білім беру жағдайында білім берудің стратегиясын, негізгі бағыттарын, мақсаты мен міндеттерін және оларды жүзеге асырудың қызметін анықтайды. Сонымен бірге, бұл есеп білім беру үдерісіне өзгерістер мен толықтырулар енгізу үшін негіз болып табылады.

Бағдарлама педагогтер мен ата-аналар арасында талқыланып, ұтымды кеңестер ескерілді.

Жоспардың қажеттілігі: Перспективалық жоспар мектепті басқару ісінде инновациялық менеджмент бағыттарына даму жобаларын енгізе отырып, білім беру ұйымында білім алушылардың дарындылық дағдыларын қалыптастыруға, білім сапасын арттыруға бағытталған. 

Бағдарламаның даму кезеңдері: 

Іс-шаралар

Орындаушылар

2021 – 2022 оқу жылы

Құндылықтарға бағдарланған тәрбие

1.Оқушылардың өзін-өзі басқару жүйесіне сәйкес әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушы бойында құндылықтарды қалыптастыру шаралары

2. Тәрбие үдерісіне оқушыларды қатыстыру шаралары. Тәуелсіздіктің 30 жылдығына орай «30 игі іс» қайырымдылық жобасы

3.Үдеріске енгізілген «Оқуға құштар мектеп – оқуға құштар ұлт» жобасын енгізу және басқару

4.Үдеріске енгізілген «Дебат қозғалысы» жобасын енгізу және басқару

МДТІЖ орынбасары, педегог ұйымдастырушы сынып жетекшілер, пән мұғалімдері, 


Білім беру сапасын жақсарту

1.Оқыту мен оқуды жақсарту үшін сабақты зерттеуді енгізу

2.«Жарқын болашақ – зияткер мектеп» зерттеуші жобасын енгізу

  1. Геймификация оқыту әдісін енгізу
  2. М.П Щетиннің «Тереңдеп бойлау» жүйесін енгізу
  3. Білім алушылардың танымдық құндылықтарын арттыру мақсатында «Эвристикалық әдісті» енгізу
  4. Білім алушылардың икемділігі мен шығармашылығын арттыру мақсатында «Вальдорф мектебі» жүйесін енгізу
  5. Оқушының өзін-өзі талдау мақсатында «Модульдік оқыту технологиясы» жүйесін енгізу

3. Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру. 

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы/Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді енгізу/

4.Дарынды оқушылармен  және мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс /Білім алушыларды ңғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»

6.Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге     қойылатын талаптарды бекіту туралы

7. Шығармашлықпен  жұмыс жүргізетін мұғалімдердің  жаңашылдық  жұмыстарын, озат  іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары.

Зерттеуші топ


Көшбасшылық және басқару 

1.Көшбасшылар тобын құру, қызметтерін анықтау 

2. Мектеп әкімшілігінің кәсіби құзіреттілігін көтеру іс шаралары

3.Мектеп басшыларының сабақтарды зерттеуі

4. Ата-аналар мектебінің жұмысы

5. Қамқоршылық  кеңес жұмысы

Шығармашылық топ

Педагогтардың әлеуеті 

1.«Зияткер педагог» жобасын енгізу

2. Сабақты зерттеу бойынша іс-тәжірибе тарату, баяндама, таныстырылымдар жасау

3.Инновациялық оқыту тәсілдерін қолдану бойынша нұсқаулықтарды дайындау, шығару, тарату

4. Кәсіби байқаулар, пед оқулар, әдістемелік шеберханалар, тренингтер, шебер сыныптар өткізу, қатысу

Ғылыми әдістемелік орынбасары

Денсаулық және қауіпсіздік

1.Оқыту мен оқуға қолайлы жағдай жасау, «Қауіпсіз орта» жобасын енгізу, қақтығыстардың алдын алу шаралары: сұхбаттасу, тренинтер, кездесулер

2. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың білім алуына жағдай жасау


Қоғамдастық және кәсіби серіктестік 

1.«Жас зияткер» жобасын енгізу

2. Ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарымен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 

3. Ассоциациялардың жұмысын жақсарту

4. «Акселератор» аудандық шығармашылық топ ассоциациясымен байланыс орнату

Ғылыми әдістемелік орынбасары

Кадрмен қамтамасыз ету

1.«Тәуелсіз тестілеу» жобасы енгізу

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

Матбаза

1.Күрделі жөндеуден өту бағдарламасына ену

2.Электронды оқулықтар құру

Директордың шаруашылық ісі жөніндегі орынбасары

2022-2023 оқу жылы

Құндылықтарға бағдарланған тәрбие

1.Оқушылардың өзін-өзі басқару жүйесіне сәйкес әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушы бойында құндылықтарды қалыптастыру шаралары. 2-кезең

2. Тәрбие үдерісіне оқушыларды қатыстыру шаралары. Тәуелсіздіктің 30 жылдығына орай «30 игі іс» қайырымдылық жобасы. 2-кезең

3.Үдеріске енгізілген «Оқуға құштар мектеп – оқуға құштар ұлт» жобасын енгізу және басқару. 2-кезең

4.Үдеріске енгізілген «Дебат қозғалысы» жобасын енгізу және басқару. 2-кезең

МДТІЖ орынбасары, педегог ұйымдастырушы



Білім беру сапасын жақсарту

1.Оқыту мен оқуды жақсарту үшін сабақты зерттеуді енгізу. 2-кезеңі

2.«Жарқын болашақ – зияткер мектеп» зерттеуші жобасын енгізу. 2-кезеңі

  1. Геймификация оқыту әдісін енгізу
  2. М.П Щетиннің «Тереңдеп бойлау» жүйесін енгізу
  3. Білім алушылардың танымдық құндылықтарын арттыру мақсатында «Эвристикалық әдісті» енгізу
  4. Білім алушылардың икемділігі мен шығармашылығын арттыру мақсатында «Вальдорф мектебі» жүйесін енгізу
  5. Оқушының өзін-өзі талдау мақсатында «Модульдік оқыту технологиясы» жүйесін енгізу

3. Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру. 

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы/Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді енгізу/ 

2-кезеңі

4. Ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарымен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 2-кезең

5.Дарынды оқушылармен  және мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс /Білім алушыларды ңғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;» 2-кезең

6.Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге     қойылатын талаптарды бекіту туралы, 2-кезең

7. Шығармашлықпен  жұмыс жүргізетін мұғалімдердің  жаңашылдық  жұмыстарын, озат  іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 2-кезең

Зерттеуші топ


Көшбасшылық және басқару 

1.Көшбасшылар тобын құру, қызметтерін анықтау. 2-кезең

2. Мектеп әкімшілігінің кәсіби құзіреттілігін көтеру іс шаралары. 2-кезең

3.Мектеп басшыларының сабақтарды зерттеуі. 2-кезең

4. Ата-аналар мектебінің жұмысы. 2-кезең

5. Қамқоршылық  кеңес жұмысы. 2-кезең

Шығармашылық топ

Педагогтардың әлеуеті

1.«Зияткер педагог» жобасын енгізу. 2-кезең

2. Сабақты зерттеу бойынша іс-тәжірибе тарату, баяндама, таныстырылымдар жасау. 2-кезең

3.Инновациялық оқыту тәсілдерін қолдану бойынша нұсқаулықтарды дайындау, шығару, тарату. 2-кезең

4. Кәсіби байқаулар, пед оқулар, әдістемелік шеберханалар, тренингтер, шебер сыныптар өткізу, қатысу. 2-кезең

Ғылыми әдістемелік орынбасары

Денсаулық және қауіпсіздік 

1.Оқыту мен оқуға қолайлы жағдай жасау, «Қауіпсіз орта» жобасын енгізу, қақтығыстардың алдын алу шаралары: сұхбаттасу, тренинтер, кездесулер. 2-кезең

2. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың білім алуына жағдай жасау. 2-кезең

Мектеп медбикелері

Қоғамдастық және кәсіби серіктестік 

1.«Жас зияткер» жобасын енгізу. 2-кезең

2. Педагогикалық бағытта білім беретін ЖОО-мен кәсіби байланыс орнату. 2-кезең

3. Ассоциациялардың жұмысын жақсарту. 2-кезең

4. «Акселератор» аудандық шығармашылық топ ассоциациясымен байланыс орнату. 2-кезең

Ғылыми әдістемелік орынбасары

Кадрмен қамтамасыз ету

«Тәуелсіз тестілеу» жобасы, 2-кезеңі

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

Матбаза

1.Күрделі жөндеуден өту бағдарламасына ену, 2-кезеңі

2.Электронды оқулықтар құру, 2-кезеңі

Директордың шаруашылық ісі жөніндегі орынбасары

2023-2024 оқу жылы

Құндылықтарға бағдарланған тәрбие 

1.Оқушылардың өзін-өзі басқару жүйесіне сәйкес әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушы бойында құндылықтарды қалыптастыру шаралары. 3-кезең

2. Тәрбие үдерісіне оқушыларды қатыстыру шаралары. Тәуелсіздіктің 30 жылдығына орай «30 игі іс» қайырымдылық жобасы. 3-кезең

3.Үдеріске енгізілген «Оқуға құштар мектеп – оқуға құштар ұлт» жобасын енгізу және басқару. 3-кезең

4.Үдеріске енгізілген «Дебат қозғалысы» жобасын енгізу және басқару. 3-кезең

МДТІЖ орынбасары, педегог ұйымдастырушы


Білім беру сапасын жақсарту

1.Оқыту мен оқуды жақсарту үшін сабақты зерттеуді енгізу. 3-кезеңі

2. «Жарқын болашақ – зияткер мектеп» зерттеуші жобасын енгізу. 3-кезең

  1. Геймификация оқыту әдісін енгізу
  2. М.П Щетиннің «Тереңдеп бойлау» жүйесін енгізу
  3. Білім алушылардың танымдық құндылықтарын арттыру мақсатында «Эвристикалық әдісті» енгізу
  4. Білім алушылардың икемділігі мен шығармашылығын арттыру мақсатында «Вальдорф мектебі» жүйесін енгізу
  5. Оқушының өзін-өзі талдау мақсатында «Модульдік оқыту технологиясы» жүйесін енгізу

3. Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру. 

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы/Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді енгізу/ 

3-кезеңі

4. Ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарымен байланыс

Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 3-кезең

5.Дарынды оқушылармен  және мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс /Білім алушыларды ңғылыми әлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;» 3-кезең

6.Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге     қойылатын талаптарды бекіту туралы, 3-кезең

7. Шығармашлықпен  жұмыс жүргізетін мұғалімдердің  жаңашылдық  жұмыстарын, озат  іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары. 3-кезең

Зерттеуші топ


Көшбасшылық және басқару

1.Көшбасшылар тобын құру, қызметтерін анықтау. 3-кезең

2. Мектеп әкімшілігінің кәсіби құзіреттілігін көтеру іс шаралары. 3-кезең

3.Мектеп басшыларының сабақтарды зерттеуі. 3-кезең

4. Ата-аналар мектебінің жұмысы. 3-кезең

5. Қамқоршылық  кеңес жұмысы. 3-кезең

Шығармашылық топ

Педагогтардың әлеуеті

1.«Зияткер педагог» жобасын енгізу. 3-кезең

2. Сабақты зерттеу бойынша іс-тәжірибе тарату, баяндама, таныстырылымдар жасау. 3-кезең

3.Инновациялық оқыту тәсілдерін қолдану бойынша нұсқаулықтарды дайындау, шығару, тарату. 3-кезең

4. Кәсіби байқаулар, пед оқулар, әдістемелік шеберханалар, тренингтер, шебер сыныптар өткізу, қатысу. 3-кезең

Ғылыми әдістемелік орынбасары

Денсаулық және қауіпсіздік

1.Оқыту мен оқуға қолайлы жағдай жасау, «Қауіпсіз орта» жобасын енгізу, қақтығыстардың алдын алу шаралары: сұхбаттасу, тренинтер, кездесулер. 3-кезең

2. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың білім алуына жағдай жасау. 3-кезең

Мектеп медбикелері

Қоғамдастық және кәсіби серіктестік

1.«Жас зияткер» жобасын енгізу. 3-кезең

2. Педагогикалық бағытта білім беретін ЖОО-мен кәсіби байланыс орнату. 3-кезең

3. Ассоциациялардың жұмысын жақсарту. 3-кезең

4. «Акселератор» аудандық шығармашылық топ ассоциациясымен байланыс орнату. 3-кезең

Ғылыми әдістемелік орынбасары

Кадрмен қамтамасыз ету

«Тәуелсіз тестілеу» жобасы, 3-кезеңі

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

Матбаза

1.Күрделі жөндеуден өту бағдарламасына ену, 3-кезеңі

2.Электронды оқулықтар құру, 3-кезеңі

Директордың шаруашылық ісі жөніндегі орынбасары

Перспективалық жоспар мониторингі

  1. Мектеп қызметінің ағымдағы жағдайына қысқаша сипаттама

Мектеп негізгі және кіші мектеп ғимаратынан тұрады. Негізгі ғимарат 2 қабаттан тұрады, сыйымдылығы – 550 орын. Мектептің жалпы оқу аумағы – 11254,2 м2, мектептің оқу кабинеттерінің саны – 42, оқу бөлмесі – 22, спорт залы – 1, АКТ залы – 1. Дербес компьютерлер саны – 114, оның ішіндегі локалдық сетьтегі – 24. Жалпы кітапхана қоры – 42197, оқулықтар саны – 31000, көркем әдебиет саны – 12000, электронды оқулық саны – 197. Кадрлар саны -113, оның ішінде педагог-шебер-2, педагог-зерттеуші – 23, педагог-сарапшы – 23, педагог-модератор – 30, магистр – 7. Мектептегі оқушы саны – 1653, сынып комплектісі – 67. Инклюзивті оқушы саны – 14, оқу үздіктерінің саны – 304, оқу екпінділері – 634, «Алтын белгі» иегері – 17. «Үздік аттестат» иегерлері – 9. 

2020-2021 оқу жылының талдауының қорытындысы бойынша оқушылардың ғылыми әлеуметтік әлеуетін дамыту ең басты өзекті мәселе болып анықталды. Яғни, оқу процестерінің құндылықтарын арттыру жолдарының деңгейінің төмендігі анықталды.

  1. Мектептің 2021-2022 жылдардағы білім беру жүйесінің жағдайына талдау. Курсалды сауалнама нәтижесінде мектептің сыртқы және ішкі даму перспективаларын бағалау көрсеткіштерін анықтадық.

Кадрлық ресурстар

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Педагог кадрлардың біліктілік санаты мен біліктілігін арттыру курстары бойынша сапының жоғары болуы


Математика, орыс тілі пәндері бойынша  кадр тапшылығы;


Инновациялық жұмысты жандандыруға қабілетті педагогтар санын арттыруды ұйымдастыру


Орыс тілінде оқытылатын қазақ тілі пән мұғалімдері, математика, орыс тілі ұлт мектептерінде пәнінен  маман тапшылығынан білім сапасының төмендеуі;

Материалдық-техникалық ресурстар

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Модификацияланған пән кабинеттерінің құрылғыларын қолдану барысындағы құзіреттіліктерінің артуы 

Интернет желісіне қосылған қазіргі заманғы оқу кабинеттерінің, компьютерлік сыныптардың, спортпен айналысу үшін жағдайлардың, тамақтанумен, медициналық қызмет көрсетумен қамтамасыз етудің болуы.

Оқулықтармен, оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуі.

Ерекше балалардың қажеттілігіне бейімделген кедергісіз білім беру ортасының болмауы.

Компьютерлік паркті жаңарту. Онлайн-оқыту үшін Интернетті пайдалану мүмкіндіктері

Ерекше балалардың қажеттіліктеріне бейімделген кедергісіз білім беру ортасын құру үшін қаржыландырудың жеткіліксіздігі

Ақпараттық ресурстар

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Ұстаздардың оқыту платформаларында жұмыс істеу құзіреттіліктері артуда

Интернет желісіне қосылудың болуы. Оқыту сапасына мониторинг жүргізу; 

электрондық журнал және күнделіктер.

 Мектептің бірыңғай ақпараттық кеңістігі арқылы отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуі.

мектеп сайттарының жұмысының жанданбауы;

 Басқарушы қызметі автоматтандыруды ұйымдастыру.


Оқытудың интерактивті, жаңаша әдістермен жұмыс дағдыларын және оларды кәсіби қызметте пайдалану мүмкіндігіне ие болу

Электронды оқулықтар құру

Мектеп педагогтарының педагогикалық интернет-бірлестіктерге қатысуы.

Ата-аналар мен оқушылардың мектеп интернет-ресурстарын тұрақты пайдаланбауы.



Білім беру және инновациялық қызмет сапасын арттыруға оқу-әдістемелік шарттар

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

 Жұмыс істеуі – әдістемелік кеңес,   проблемалық шығармашылық ассоциациялар,

 - сертификатталған мұғалімдердің желілік қоғамдастығы.

 Педагогтардың ішкі біліктілігін арттыру (коучинг). 

Әдістемелік-дидактикалық құралдарды әзірлеу.


Мұғалімдердің     дарынды оқушыларға, олимпиада резервтерін дайындық дәрежесіне уақыттың тапшылығы;

Облыстық және республикалық деңгейде мұғалімдердің озық тәжірибесін ұсынбау. Педагогикалық шеберліктің, олимпиадалардың байқауларына тиімсіз қатысуы. 

Жалпы білім беретін мектеп жағдайында балаларды инклюзивті білім беру ұйымына ұжымның дайын еместігі.

Желілік қауымдастық жұмысы арқылы педагогтардың кәсіби білімдерін жетілдіру

Педагогогтарды инновация бойынша орта құруға ынталандыру және әртүрлі деңгейлерде ішкі, сыртқы уәждеу. 

Кәсіби қоғамдастықтың және зерттеу сұрағымен айналысатын ұстаздардың жұмыстарының бәсеңдеуі;

Жалпы білім беретін мектеп жағдайында балаларға инклюзивті білім беруді іске асыру кезінде мұғалім ассистент көмекшісін даярлаудың болмауы.

Білім беру мазмұнын іске асыру

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

 Мектепте білім берудің жаңартылған мазмұнын және үш тілді енгізу бойынша іс-шаралар жоспарының болуы және іске асырылуы. 

Lesson Study зерттеуін жүргізу. Оқушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелілігінің мониторингі.

 Оқыту жүйесінің өзгеруіне қатысты кейбір педагогтардың консервативті тәсілі. 

Мұғалімдердің шет тілін жеткіліксіз меңгеруі

 ЖОО әдіскерлерімен өзара іс-қимылды кеңейту.

Кейбір оқушылар мен олардың ата-аналарының білім берудегі олқылықтарды жоюға ықпалының төмендігі

Білім алушылардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерінің даму шарттары, білім беру сапасы

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Оқушылардың білім сапасы жылдан –жылға  көтерілуде.

Оқыту сапасының оң динамикасы. Қорытынды мемлекеттік аттестаттаудың, ҰБТ-ның оң нәтижелері.


Оқушылар білімінің бастауышта жоғары бағалануы.

8-9 сыныптарда математика, орыс тілі, қазақ тілі пәндері бойынша көрсеткіштердің төмендеуі және теріс динамика 

Жеткіліксіз іске асыру: 

- оқудағы үлгерімсіздікті жеңу мақсатында оқушылармен жеке жұмыс; 

-барлық оқушылардың зерттеу және жобалау қызметі; 

- мектеп оқушыларының республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадаларға қатысуы. 

Дарынды балалармен жұмыс жүйесінің нашар болуы.

Төмен сапа көрсетіп отырған математика, орыс тілі пәндері бойынша іс әрекетті зерттеу жұмыстарын жүргізу

Білім беру нәтижелеріне педагогтардың, ата-аналардың қызығушылығы

Оқушылардың жеке білім беру бағыттарын жүзеге асыру.

Мектептің дарынды оқушыларының шамадан тыс жүктелуі. 

Интернетті аралық аттестаттауда және бақылау жұмыстарында білім көзі ретінде пайдалану

Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар мен идеалдарға бағдарланған белсенді азаматтық ұстанымы бар жеке тұлғаны қалыптастыру және өзін-өзі іске асыру шарттары

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Оқу бағдарламаларына «Мәңгілік ел» құндылықтарының енгізілуі

Мектеп дәстүрлерінің болуы. Ата-аналарды жалпы мектептік іс-шараларға қатысуға тарту. 

Жалпы мектептік ата-аналар комитеті мен қамқоршылық кеңесінің, "қауіп тобындағы" балалармен алдын алу кеңесінің жұмысы, қала мекемелерімен әлеуметтік серіктестік.

 Мектептің ұйымдастыру құрылымында тең-басқару мен өзін-өзі басқарудың жеткіліксіз дамуы.


 «Білім алушылардың мектептегі өзін-өзі басқаруы», «Дебат қозғалысы», «Оқуға құштар мектеп – оқуға құштар ұлт» негізгі жобалардың енгізілуі


Мектепте басқару моделін жетілдіру. 

Жалпы қоғаммен байланысты кеңейту, мектептің әлеуметтік серіктестерін іздеу.

 Әр түрлі инновациялық педагогикалық технологияларды, тәрбие жұмысының түрлері мен әдістерін енгізу.

 Интернет желісінің өсуі. Контенттік (заңсыз және әдепсіз материалдар) және коммуникациялық тәуекелдердің болуы. 

БАҚ-тың өскелең ұрпақтың азаматтық сана-сезімінің қалыптасуына теріс әсері.

Білім алушылардың салауатты өмір салтын қалыптастыру және іске асыру шарттары

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

 Білім беру процесінде салауатты және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау жөніндегі құқықтық актілер мен нормативтік-техникалық құжаттарды орындау.

 Дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары, медициналық–психологиялық–педагогикалық консилиум жұмысын тиімді атқару, Денсаулық мониторингі жүйесінің болуы, ыстық тамақ.

Оқушылардың қозғалыс белсенділігінің жеткіліксіздігі жеке оқушылардың дене шынықтырумен және спортпен айналысуына мотивация деңгейі. 

Қосымша білім берумен және спорт секцияларымен жеткіліксіз қамту.

Оқушылар үшін таза ауада және рекреацияларда қозғалу белсенділігін (ойындар) ұйымдастыру.

 Балалар мен ата–аналардың дене шынықтыру-сауықтыру және ағартушылық бірлескен іс-шараларын өткізу

Мектеп оқушыларының кейбір отбасында дұрыс тамақтану мәдениеті мен салауатты өмір салты болмауы. Мектеп оқушыларының белгілі бір бөлігі үшін қажетті спорттық формаға ие болмауы.









ІІІ. Мектептің миссиясы: Білім алушыны жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу және инновациялық идеялар негізінде  мектептің жетістіктік көрсеткіштерін арттыру арқылы білім сапасын көтеру

Мектептің болашаққа бағдары: 2021-2024 жылдарға арналған «Жарқын болашақ – зияткер мектеп» жобасының өзіндік ерекшелігіне тоқталатын болсақ

Мектептің мақсаты: Белсенді инновациялық технологияларды  оқу-тәрбие үрдісіне енгізе отырып, білім сапасын арттыру, педагогтардың педагогтардың ғылыми- әдістемелік деңгейін, шеберлігін, кәсіби біліктілік құзіреттілігін дамыту

Мектептің міндеттері: 

  1. Сабаққа мақсат қоя отырып, нәтижеге бағытталған білім беру;
  2. Жаңартылған бағдарлама бойынша мұғалімдердің кәсіби курстардан өтуін 100% қамтамасыз ету;
  3. Цифрлы Қазақстан бағдарламасы аясында ақпараттық технологияларды, Kundelik.kz.порталында,Bilimland (imektep, itest) сайтының мүмкіндіктерін Pisa Timss халықаралық зерттеуге дайындықтарына пайдалану;
  4. Күнделікті тәжірибеде Quizizz, Kahoot,  Quzle, Padlet, Plikers интерактивті білім беру қосымшаларын қолданатын мұғалімдер  үлесін арттыру 
  5. Күнделікті білім  беру үрдісінде әлеуметтік желілерді, бұлтты сервистердіQR-кодтау технологиясын тиімді қолдану;
  6. 10-11 сыныптарға енген тереңдетілген пәндердің оқытылуын басшылыққа алу;
  7. Педагогтардың тәжірибесін тарату, өз білімін көтеру жұмыстарын жандандыру;
  8. Авторлық бағдарламалар, ғылыми жұмыстармен айналысуға жағдай жасау;
  9. Оқытудың ақпараттық  әдістерін сабақта тиімді пайдалану;
  10. «Дарын» сайтына тіркелу, талантты балалармен жұмысты жандандыру.
  11. Жас мамандар мен тәлімгерлік жұмысты жандандыру;
  12. Оқушы үнін тыңдау, оқушылардың қажеттілігін ескеріп жұмыстар жүргізу;
  13. Мектептегі кәсіби қоғамдастықтың жұмысын жандандыру «Тең – теңіне», «Көлденеңінен және тігінен қамқоршылық» қағидаттарын іске асыру
  14. Тұлғалық сапа негізі ретінде оқушыларды рухани тәрбиелеу; 


IV. Мектепті дамытудың басым бағыттары 

  • Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау

/Оқу кабинеттерін ақпараттандыру жұмысы//Ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың, өзіндік білімнің іскерлігі мен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру/

  • Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс
  • Ғылыми орталықтармен, жоғары оқуорындары мен байланыс
    • Сыныптан тыс, мектептен тыс пәндік және тәрбие жұмыстарын оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру; 
  • Дарынды оқушылармен  және мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс /Білімалушылардыңғылымиәлеуетін анықтау үшін (Республикалық, халықаралық олимпиадалар мен конкурстарға қатысу) оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру ұйымының педагогына практикалық көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу;»/
  • Мұғалімдердің кәсіби  біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.
    • Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және жүргізу, сондай-ақ педагогтің қызметін курстан кейінгі қолдау қағидалары
       Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 95 бұйрығы
  • Педагогикалық кадрлардың аттесттауды ұйымдастыру және олардың  қызметіне баға беру

"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы" Казақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қантардағы № 83 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 14 мамырдағы № 202 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 15 мамырда № 20636 болып тіркелді
  • Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу.Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау.
    • Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы
       Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 29 қарашадағы № 583 бұйрығы
  • Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі № 160 бұйрығы. 

  • Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы
  • Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау,насихаттау және тарату жұмыстары.

V. Бағдарламаны іске асыру тетіктері

  • білім беруде жаһандық, ұлттық және аймақтық бағытталған тәсілдерді жүзеге асыру; 
  • білім беруде инновациялық идеяларды енгізу тиімділігінің мониторинг жүйесін құру; 
  • оқушылардың өзін-өзі басқару жүйесін дамыту және оқушының ғылыми тұлғасын әлеуметтендіру; 
  • педагогтардың инновациялық бастамаларын ақпараттық қолдау; 
  • әлеуметтік серіктестік жүйесін кеңейту; 
  • Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру 
  • Оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау
  • Ғылыми орталықтармен, жоғары оқуорындары мен байланыс орнату 
  • Дарынды оқушылармен  және мотивациясы төмен оқушылармен жұмысты жетілдіру 
  • Мұғалімдердің кәсіби  біліктілігін арттыру, курстық даярлауды  жоспарлау, өзбетінше білім алуын жетілдіру.
  • Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру. Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау.
  • Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.
  • Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау, насихаттау және тарату жұмыстары.

VI. Бағдарламаны іске асырудан күтілетін нәтижелер

  1. Дарындылықты анықтау мақсатында мектеп оқушыларынан 2-11 сынып оқушылары арасында психологпен бірлескен сауалнама алынып, нәтижесі бойынша жоба құрылады;
  2. «Жарқын болашақ – зияткер мектеп», «Зияткер педагог», «Жас зияткер» жобаларын іске асыру командасының құрамы анықталады;
  3. «Жарқын болашақ – зияткер мектеп», «Зияткер педагог», «Жас зияткер» жобаларының жоспары құрылады
  4. «Жарқын болашақ – зияткер мектеп», «Зияткер педагог», «Жас зияткер» жобалары іске асады

5.«Жарқын болашақ – зияткер мектеп», «Зияткер педагог», «Жас зияткер» жобаларының сапасына мониторинг жүргізіледі

6.Байқауларға қатысады

  1. Пән олимпиадасына қатысады
  2. Ғылыми жобаларға қатысады 

9.«Ұлылыққа тағзым» көркем-әдеби шығармалар байқауы өткізіледі (қазақ,орыс,ағылшын тілдері пән ассоциациялары бойынша)

10.  «Жыл жас зияткері-2022» байқауы өткізіледі

  1. Сыныптан тыс іс-шаралар ұйымдастырылады
  2. Мектеп серіктестерінің жұмыс жүргізіледі (ЖОО, ТжКБ)
  3. Педагогтардың кәсіби дамуына бағытталған іс-әрекеттер жүргізіледі (кәсіби байқаулар, онкүндіктер, апталықтар, семинарлар, шебер сыныптар, коучингтар, вебинарлар)
  4. Педагогикалық іс-әрекетті диагностикаланады
  5. Оқыту жетістіктерінің деңгейі талданады
  6. Тәжірибелі ұстаздардың әдістемелік, коммуникабельдік тәсілдерін, дарынды балалармен жұмыс істеу тәжірибесін тарату коучинг, үздік сабақтар, педагогикалық тандем арқылы таратылады.
  7. Жас мамандармен диогностикалық зерттеу жұмыстары жүргізіледі.
  8. Біліктілік көтеру жұмыстары, курстарға, оқу семинарларына жіберіледі, біліктіліктері артады
  9. Тәжірибелі мамандардың тәлімгерлердің сабақтарына қатысуы жас мамандарға арналған оқу әдістемелік жұмыстар бойынша жүргізілетін мектепішілік теориялық және практикалық семинарлар, отырыстар, дөңгелек үстел, онкүндіктер, байқаулар өткізіледі
  10. Мектеп ішінде дарындылық жұмысы бойынша озат педагогикалық іс-тәжірибе жұмыстарының зерттеледі;
  11. Мектепішлік озат тәжірибелер: дөңгелек үстел, семинар, нұсқаулық семинар, әдістемелік күн, жобалар, байқаулар арқылы өткізіліп, форум арқылы қорытындыланады 

Табыс критерийі:

Дайындық кезеңі

Іске асыру кезеңі

Қорытынды кезеңі

Дарындылықты анықтау мақсатында мектеп оқушыларынан 2-11 сынып оқушылары арасында психологпен бірлескен сауалнама дайындау;




«Жарқын болашақ – зияткер мектеп», «Зияткер педагог», «Жас зияткер» жобаларын элективті және жаһандық құзіреттілік курстарында жүргізудің күнтізбелік-тақырыптық жоспарын құру








 «Жарқын болашақ – зияткер мектеп», «Зияткер педагог», «Жас зияткер» жобаларын іске асыру




 «Жарқын болашақ – зияткер мектеп», «Зияткер педагог», «Жас зияткер» жобаларының сапасын мониторингілеу

Дарындылықты анықтау мақсатында мектеп оқушыларынан 2-11 сынып оқушылары арасында психологпен бірлескен сауалнама алу;




«Жарқын болашақ – зияткер мектеп», «Зияткер педагог», «Жас зияткер» жобаларын элективті және жаһандық құзіреттілік курстарында жүргізудің күнтізбелік-тақырыптық жоспарындың авторлық бағдарламасын әдістемелік кеңеске ұсыну 




«Жарқын болашақ-зияткер мектеп» жобасына бағытталған білім беру ортасын құру.






1.Электронды оқулықты қарау. «JIGSAW» әдісі


2.оқушылардың сыни ойлауын дамыту мен сындарлы көзқарасын қалыптастыруды басшылыққа аламын.  

3.Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы элементтерін сабақтарда тиімді пайдалану

«Зерттеушілік конференциясы» әдісі. Көзбен көретін айғақтар негізінде сын тұрғысынан ойлау

«Болжам стратегиясы» 

«Жарқын болашақ – зияткер мектеп», «Зияткер педагог», «Жас зияткер» жобаларын іске асыру командасын құру; жобаның жұмыс жоспарларын құру

«Жарқын болашақ – зияткер мектеп», «Зияткер педагог», «Жас зияткер» жобаларын элективті және жаһандық құзіреттілік курстарында жүргізудің күнтізбелік-тақырыптық жоспарды бекітіп, эксперименттік курс ретінде енгізу

Сын тұрғысынан ойлауға арналған тапсырмаларды орындай білетін оқушылар саны артады






Байқауларға қатысуды ұйымдастыру

Пән олимпиадасын ұйымдастару

Ғылыми жобаларға қатыстыруды ұйымдастыру 

«Ұлылыққа тағзым» көркем-әдеби шығармалар байқауын ұйымдастыру (қазақ,орыс,ағылшын тілдері пән ассоциациялары бойынша)

«Жыл жас зияткері-2022» байқауын ұйымдастыру.

Дарынды оқушыларды аудандық, облыстық, республикалық, халықаралық пән олимпиадаларына, байқауларына, ғылыми жобаларына қатыстыру 


Сабақта қолдану, сыныптан тыс сабақтарда инновацияны қолдану, осы үдерістерді зерттеу, талдау, қорытындысын шығару, шешім шығару, осылардың дәлелдемелерін жинақтау

«Жыл жас зияткері-2022» байқауы өткізу


Сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру

Мектеп серіктестерінің жұмысын ұйымдастыру (ЖОО, ТжКБ)


Сыныптан тыс іс-шаралар ұйымдастырылады

Мектеп серіктестерінің жұмыс жүргізіледі (ЖОО, ТжКБ)


Педагогтардың кәсіби дамуына бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру (кәсіби байқаулар, онкүндіктер,апталықтар, семинарлар,шебер сыныптар,коучингтар,вебинарлар)

Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау

Оқыту жетістіктерінің деңгейін талдау жұмыстарын ұйымдастыру

  • Коучинг
  •  «Критериалды бағалау – оқушы білімін бағалау».
  •  «Оқушылардың білімін бағалаудағы мұғалімнің іс әрекеті».

1.«Үздік сабақ» байқауын ұйымдастыру, өткізу

2.«Педагогикалық тандем»  дарынды балалармен жұмыс жүргізудің әдістемелік  жәрмеңкесін өткізу


Тәжірибелі ұстаздардың әдістемелік, коммуникабельдік тәсілдерін, дарынды балалармен жұмыс істеу тәжірибесін тарату үшін олардың сабақтарына қатысуды ұйымдастыру. 


Педагогтардың кәсіби дамуына бағытталған іс-әрекеттер жүргізіледі (кәсіби байқаулар, онкүндіктер,апталықтар, семинарлар,шебер сыныптар,коучингтар,вебинарлар)

Педагогикалық іс-әрекетті диагностикаланады

Оқыту жетістіктерінің деңгейі талданады





Тәжірибелі ұстаздардың әдістемелік, коммуникабельдік тәсілдерін, дарынды балалармен жұмыс істеу тәжірибесін тарату коучинг, үздік сабақтар, педагогикалық тандем арқылы таратылады.





Мектеп тәжірибесіне инновациялық идеяларды енгізу бойынша бір айға егжей-тегжейлі жоспар (жүзеге асыру кезеңі – мектептегі тәжірибе 1):

Инновациялық жобаның толық атауы ( тақырыбы): «Жарқын болашақ – зияткер мектеп»  жобасы

  1. Геймификация оқыту әдісін енгізу
  2. М.П Щетиннің «Тереңдеп бойлау» жүйесін енгізу
  3. Білім алушылардың танымдық құндылықтарын арттыру мақсатында «Эвристикалық әдісті» енгізу
  4. Білім алушылардың икемділігі мен шығармашылығын арттыру мақсатында «Вальдорф мектебі» жүйесін енгізу
  5. Оқушының өзін-өзі талдау мақсатында «Модульдік оқыту технологиясы» жүйесін енгізу


Кезең / іске асыру мерзімі

Негізгі бағыттары

Ұйымдастырушылық-басқарушылық тұрғысынан 

қамтамасыз ету

Ақпараттық-аналитикалық

қамтамасыз ету

Ғылыми-әдістемелік

қамтамасыз ету

Педагогтермен жұмыс

Психологиялық-педагогикалық

сүйемелдеу

Нәтижелерді жоспарлау

Дайындық кезеңі

Жобаны құру, жоба жетекшісін тағайындап, мүшелерін анықтау

Дарынды балаларды оқыту бойынша Қазақстандық, әлемдік озық инновациялық әдіс-тәсілдер туралы ақпарат жинау және талдау

Нормативтік-құқықтық және оқу-әдістемелік базасын дайындау;

дарындылық құзіреттілік деңгейін арттырудың элективті білім беру, жаһандық құзіреттілік бағдарламаларын жасау;


1.Педагогтардың ғылыми- әдістемелік деңгейін көтеру

2.Педагогтардың шеберлік деңгейін көтеру

3.Педагогтардың кәсіби біліктілік құзыреттілік деңгейін көтеру


Педагогтар мен психологтардың дарындылықты арттырудың бірлескен жұмыс жоспарын құру


Жұмыс жоспары; 

Рефлексивті-

Диагностикалық кезең

2-11 сыныптарда жобаны іске асыру үшін қолайлы жағдай жасау

М.П Щетиннің «Тереңдеп бойлау» жүйесін енгізу


Жобаның нәтижесін диагностикалау

Жобаның атқарылу қызметін диагностикалау. «Модульдік оқыту технологиясы» жүйесін енгізу

«Вальдорф мектебі» жүйесін енгізу

Жобаның іске асырылуы туралы педагогтарға арналған сауалнама жүргізу

Жобаның диагностикасы 

Практикалық кезең

Жобаны 2-11 сыныптарда элективті және жаһандық құзіреттілік курстарына енгізу. Геймификация оқыту әдісін енгізу


2-11 сынып оқушыларының кері байланыс жүйесін қамтамасыз ететін біыңғай ақпараттық кеңістік қалыптастыру

2-11 сыныптарда элективті және жаһандық құзіреттілік курстарына енгізілген жобаның өткізілу деңгейіне     ғылыми-әдістемелік тиімді кері байланыс беру

2-11 сыныптарда элективті және жаһандық құзіреттілік курстарына енгізілген жобаның өткізілу деңгейіне     ғылыми-әдістемелік тиімді кері байланыс бере отырып, пеадгогтардың дарынды балалармен жұмыс істеу деңгейін арттыру

Жобаны іске асыру аясында педагог-психологтың дарынды балаларға арналған сауалнамасын жүргізу

2-11 сыныптарда элективті және жаһандық құзіреттілік курстарына енгізілген жобаның нәтиже беру деңгейін мониторингілеу

Қорытындылау кезеңі

Оқушылардың дарындылық құзіреттілік деңгейі 2-11 сынып контингентінің 40% - на дейін арттыру.


2-11 сынып оқушыларфн байқауларға, викториналарға, олимпиадаларға дайындау барысында мұғалімдерге пайдалануға арналған әдістемелік ұсынымдар әзірлеп, сайттар арқылы Қазақстан педагогтарына іс-тәжірибе тарату

дарындылық құзіреттілік деңгейін арттырудың элективті білім беру, жаһандық құзіреттілік бағдарламаларын шығару;

жобалық қызметті ұйымдастыруда жинақталған тәжірибені тарату. «Эвристикалық әдісті» енгізу


оқушылардың үлгермеушілік деңгейін төмендету


«Жарқын болашақ-зияткер мектеп» жобасына бағытталған білім беру ортасын құру.



2.Инновациялық идеяларды енгізу жобасын  іске асырудың өзектілігі

Жобаның өзектілігі:  2020-2021 оқу жылында атқарылған жұмыстарды талдау нәтижесінде жоба және дарынды балалармен жұмыс істеу бағыты мектебіміздің әлсіз тұсы болып анықталды. Сол себепті дарынды балалармен жұмысты жандандырудың инновациялық қызметін ұйымдастырдық. Ол үшін «Жарқын болашақ – зияткер мектеп» мектепішілік жобасын құрдық және оны  6 тармақша жобаға бөлдік:

  1. «Зияткер мектеп» жобасы – шығармашыл, педагог-зерттеуші педагогтармен жұмыс. М.П Щетиннің «Тереңдеп бойлау» жүйесін енгізу
  2. «Зияткер педагог» жобасы – педагогикалық өтілі 0-3 жыл аралығындағы жас мамандармен жұмыс. Геймификация оқыту әдісін енгізу
  3. «Жас зияткер» жобасы – 2-11 сыныптар арасында дарынды балалармен жұмыс. Геймификация оқыту әдісін енгізу
  4. «Білім алушылардың мектептегі өзін-өзі басқару» жобасы. Білім алушылардың танымдық құндылықтарын арттыру мақсатында «Эвристикалық әдісті» енгізу
  5. «Дебат» жобасы. «Вальдорф мектебі» жүйесін енгізу
  6. «Оқуға құштар мектеп – оқуға құштар ұлт» жобасы. «Модульдік оқыту технологиясы» жүйесін енгізу

3. Инновациялық идеяларды мектеп тәжірибесіне енгізу жобасының мақсаты мен міндеттері

Жобаның мақсаты: білім беру процесінің сапасын арттыру және мұғалімдердің кәсіби дамуы мен оқушылардың тұлғалық дамуы мақсатында мектептегі өзгерістерге бағытталған инновациялық қызмет арқылы жаңашылдықты игеру, инновациялық даму. 

Жобаның міндеттері: 

“Балаға өз бетімен зерттеуге мүмкіндік туғызған сайын одан әрі дами түседі”         Питер Клайн. 

  1. Геймификация оқыту әдісін енгізу 
  2. М.П Щетиннің «Тереңдеп бойлау» жүйесін енгізу
  3. Білім алушылардың танымдық құндылықтарын арттыру мақсатында «Эвристикалық әдісті» енгізу
  4. Білім алушылардың икемділігі мен шығармашылығын арттыру мақсатында «Вальдорф мектебі» жүйесін енгізу
  5. Оқушының өзін-өзі талдау мақсатында «Модульдік оқыту технологиясы» жүйесін енгізу
  6. Әр түрлі диагностиканы қолдана отырып, дарынды балаларды анықтау;
  7. Сабақта балалардың жеке ерекшеліктері негізінде дифференциацияны қолдану;
  8. Ойлау дербестігін, бастамашылдықты және ғылыми-зерттеу дағдыларын, оқу және сабақтан тыс іс-әрекеттегі шығармашылықты дамытуға ықпал ететін оқыту құралдарын іріктеу;
  9. Әр түрлі сабақтан тыс және мектептен тыс қызметті ұйымдастыру;
  10. Дарынды балалардың жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген әлем бейнесі туралы түсініктердің сапалы жоғары деңгейін дамыту.
  1. Баланың жеке тұлғалық ерекшеліктерін дамыту, оны қоғамда өмір сүруге психологиялық тұрғыдан дайындау;
  2. Педагогтардың ғылыми- әдістемелік деңгейін көтеру
  3. Педагогтардың шеберлік деңгейін көтеру
  4. Педагогтардың кәсіби біліктілік құзыреттілік деңгейін көтеру
  5. Білім сапасын арттыру

Жобаның күтілетін нәтижесі: 

  • Геймификация оқыту әдісін енгізу нәтижесінде ойын арқылы білім алушылардың жағымды жеке қасиеттері, сыртқы әлеммен қарым-қатынасы, шығармашылық әлеуетінің дамуы
  • М.П Щетиннің «Тереңдеп бойлау» жүйесін енгізу арқылы өзін-өзі бағалау, талдау құзіреттіліктері артады.
  • «Эвристикалық әдісті» енгізу арқылы  білім алушылардың танымдық құндылықтарын артады
  •  «Вальдорф мектебі» жүйесін енгізу нәтижесінде білім алушылардың икемділігі мен шығармашылығын артады
  • Оқушының өзін-өзі талдау мақсатында «Модульдік оқыту технологиясы» жүйесін енгізу нәтижесінде оқушылардың өз мүмкіндіктерін тексеруге, қабілетін тануға жетелейді, әр оқушының алдына оның әрі қарай жеке тұлға ретінде өсуіне мүмкіндік береді
  • Оқушылардың дарындылық құзіреттілік деңгейі 2-11 сынып контингентінің 40% - на дейін арттыру.
  • дарындылық құзіреттілік деңгейін арттырудың элективті білім беру, жаһандық құзіреттілік бағдарламаларын жасау;
  • «Жарқын болашақ-зияткер мектеп» жобасына бағытталған білім беру ортасын құру.
  • оқушылардың үлгермеушілік деңгейін төмендету

4.Инновациялық жоба негізделген ғылыми теориялар мен құралдардың сипаттамасы.

Әр тармақшаға инновациялық әдіс-тәсілдерді енгізе отырып, жүзеге асыра білсек,

  1. «Зияткер педагог» күнделікті тәжірибесінде Quizizz, Kahoot,  Quzle, Padlet, Plikers интерактивті білім беру қосымшаларын қолданатын мұғалімдер  үлесі артады; Оқытудың ақпараттық   әдістерін сабақта тиімді пайдалана білетін педагогтар саны артады; 
  2. «Зияткер мектеп» авторлық бағдарламалар, ғылыми жұмыстармен айналысатын педагогтар саны артады; Педагогтардың тәжірибесін тарату, өз білімін көтеру жұмыстары жанданады; Мектептегі кәсіби қоғамдастықтың жұмысын жандандыру арқылы «Тең - теңіне», «Көлденеңінен және тігінен қамқоршылық» қағидаттары жүзеге асады;

Біз өз білім алушыларымыздың дайындық деңгейін қоғам қажеттіліктерін қанағаттандыратындай деңгейге жеткіземіз. Яғни, «Дарын» сайтына тіркеле отырып, талантты балалармен жұмысты жандандырсақ, оқушы үнін тыңдап, қажеттілігі анықтасақ олардың дарындылығын арттыру жұмыстарын ұйымдастырамыз. Оқушының жеке қасиеттерін қалыптастыру арқылы олардың жетістіктерін арттырамыз. Жетістігін арттырсақ мектебіміздің басқа мектептермен бәсекеге қабілеттілігі артады. Бәсекеге қабілеттілік тетіктерінің бірі білім беру ұйымының мәдени коммуникация саласындағы инновациялық қызметі болып табылады. 

  1. Инновациялық жобаның негізгі идеясы, инновациялық модель, мақсаты күтілетін нәтиже.

Негізгі идеясы: Мектепте дарынды оқушылармен жұмыс жүйесін қалыптастыруға жағдай жасау. 

Инновациялық енгізілген модельдер:

  1. Геймификация оқыту әдісі
  2. М.П Щетиннің «Тереңдеп бойлау» жүйесі
  3.  «Эвристикалық әдіс» 
  4.  «Вальдорф мектебі» жүйесі
  5.  «Модульдік оқыту технологиясы» жүйесі


6. Инновациялық қызмет базасы (мақсатты аудитория)

Қазақ тілін оқыту кезінде 5, 9, 11 сыныптарда ақпаратты технологияларды пайдалану арқылы білім беру процесінде дарындылық дағдыларын дамыту жұмыстарын ұйымдастыру

7. Жобаны іске асыру бағдарламасы мен күнтізбелік жоспары


 

Атқарылатын іс-шаралар

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

жауаптылар

Орындалу мерзімі

Ресурстар

Эвалюация/мониторинг

Өнім

І-кезең — ұйымдастырушылық және дайындық кезеңі.инновациялық алаңның қызметі үшін тиісті ұйымдастырушылық-педагогикалық жағдаймен қамтамасыз ету. 

1

«Жарқын болашақ – зияткер мектеп» жобасын ұжымға таныстыру

Дарындылықты арттыру

Жобалардың жұмыс жасауы

Шығармашылық топ

11.10.

Әдістемелік көмек құралдары, әдістемлік нұсқау хат, типтік оқу бағдарламасы,  Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Жобаны зерттеу және бағалау

Жоба 

2

Жобаны іске асырушы команда құру 

Жаңа білім мен тәжірибені қалыптастырып, сол арқылы жобаның жүзеге асыру тиімділігін арттыру 

Жұмыс тобы құрылады

Шығармашылық топ

11.10.

К.Мэйби, С.Керд «Тиімді команда құру» оқулығы

Е.Максимова «Командалық жұмыс мектепті дамыту ресурсы» оқулығы

Команда құрамының сапасын, басымдылықтарын, басқару дағдыларын бағалау 

Жобаны іске асырушы жоғары жетілген команда құрылады

3

«Геймификация» оқыту әдісін енгізу және эксперименттік сынау

Оқытуға ойын элементтерін енгізе отырып, білім алушының жеке дарындылық қасиеттерін дамыту

Білім алушының шығармашылық әлеуеті дамиды

Ғылыми әдістемелік орынбасар

12-16.10

Т.Светенко, Г.Галковская «Мектепті басқарудыға инновациялық менеджмент» оқулығы; 

Lego foundation сайты

Әдісті зерттеу 

Дарындылықты дамытуда ойын элеметтері мен механикаларын ойыннан тыс мән-мәтінде қолдануды сабақ жоспарларына енгізу

4

Тәжірибелі ұстаздардың әдістемелік, коммуникабельдік тәсілдерін, дарынды балалармен жұмыс істеу тәжірибесін тарату үшін олардың сабақтарына қатысуды ұйымдастыру. 

Тәжірибелі ұстаздардың әдістемелік, коммуникабельдік тәсілдерін, дарынды балалармен жұмыс істеу тәжірибесін таратуы

Тәжірибелі ұстаздардың дарынды балалармен жұмыс істеу тәжірибесін жас мамандардың сабақтарында қолдануы

Педагог-шебер, педагог-зерттеушілер

12-16.10.

Түрлі платформалар, инновациялық әдіс-тәсілдер, сабақ жоспарлары

Сабақтастық жұмысының қорытындысын бағалау, талдау

Сабақтастық  

II- кезең — іске асыру. 

Мақсаты-жобаны енгізу және оны іске асыру үшін қолайлы жағдайлар жасау.

1

«Жарқын болашақ – зияткер мектеп» жобасын іске асыру

білім алушылар, дарынды балалармен жұмыс істеудің белсенді инновациялық технологияларын, «Геймификация» әдісін  оқу-тәрбие үрдісіне енгізіп, педагогтардың ғылыми- әдістемелік деңгейін, шеберлігін, кәсіби біліктілік құзіреттілігін дамыта отырып білім сапасын арттыру

«Геймификация» әдісін  «жарқын болашақ – зияткер мектеп» жобасы арқылы сабақ кезеңдеріне кіріктіру

Ғылыми әдістемелік орынбасар

18.10-30.10

Әдістемелік көмек құралдары, әдістемлік нұсқау хат, типтік оқу бағдарламасы,  Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Жобаны зерттеу және бағалау

Жоба 

2

«Геймификация» оқыту әдісін игеру және қолданысқа енгізу 

Оқытудың ең түсінікті қарапайым, тиімді әдісіне айналдыру

Ойын арқылы оқу тиімді ортасын жасау

Ғылыми әдістемелік орынбасар

18.10-30.10



Әдісті зерттеу және бағалау

«Геймификация» оқыту әдісінің енгізілуі

3

Әдістемелік алаң «Геймификация әдісін тиімді пайдалану арқылы білім сапасын арттыру»  

Педагогтардың белсенді инновациялық әдіс-тәсілдерді сабақ кезеңдерінде тиімді пайдалана білуін ұйымдастыру

Педагогтардың белсенді инновациялық әдіс-тәсілдерді сабақ кезеңдерінде тиімді пайдалана білуі

Ғылыми әдістемелік орынбасар

19.10

Сайттар, интеллектуалды ойындар, АКТ құзіреттілігі мен белсенді әдіс-тәсілдер

Әдістемелік күннің қорытындысы мен ұсынысын бағалау

Инновациялық әдістердің сабақ барысында үнемі қолданылуы

4

Коучинг. Педагогтарға арналған

«Нейрографика» Геймификация әдісін кіріктіру

Геймификация әдісін кіріктіре отырып, Іс-әрекеттегі зерттеуді жүргізу нәтижесінде мұғалімдердің      жаңалықты қабылдау, жүзеге асыру дағдыларын дамыту


Іс-әрекеттегі зерттеуді жүргізу нәтижесінде мұғалімдердің   кәсіби біліктілігінің, жаңалықты қабылдау, жүзеге асыру дағдыларының дамуы


Көркем еңбек пән мұғалімдері

20.10

Презентация, сайттар, видеороликтер, психологиялық тесттер. «Герчиков бойынша мотивация түрлері» сайт.

Коучингтар қорытындысын бағалау, талдау

Тиімді рефлексия


5

Коучинг. Педагогтарға арналған

«Фетр матасынан жасалған қалам қабы». Геймификация әдісін кіріктіру


Геймификация әдісін кіріктіре отырып, Іс-әрекеттегі зерттеуді жүргізу нәтижесінде мұғалімдердің      кәсіби біліктілігін дамыту. Жаңалықты әдістемелік қамтамасыз ету


Сәндік қолданбалы қолөнерді пайдалану арқылы жас мамандардың шығармашылық қабілеттерінің шыңдалуы

Көркем еңбек пән мұғалімдері

21.10.

Презентация, сайттар, видеороликтер, психологиялық тесттер

Коучингтар қорытындысын бағалау, талдау

Тиімді рефлексия


6

Зерттеу сабағы. Геймификация әдісін кіріктіру

 Қазақ әдебиеті пәні. «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл – еңбек адамы. 5-сынып


Трансформацияның басымдылығын анықтау

Дарынды оқушылармен тиімді жұмыс істеу құзіреттіліктерінің артуы

Ғылыми әдістемелік орынбасар

25.10

Сайттар, интеллектуалды ойындар, АКТ құзіреттілігі мен белсенді әдіс-тәсілдер

Зерттеу сабағының кәсіби талдауы

Педагогтардың дарындылық бойынша кәсіби біліктіліктерінің артуы

7

Зерттеу сабағы. Геймификация әдісін кіріктіру

 Қазақ әдебиеті пәні. «Махамбет – өршіл ақын»

 9-сынып

Білім алушылардың жұмыстары мен оқу нәтижелерін талдау

Білім алушылардың қызығушылығынң даму деңгейі


26.10




8

Зерттеу сабағы. Геймификация әдісін кіріктіру. 

Көркем еңбек пәні. «Пейзаж» 5 сынып

Жас маманның жаңашылдықты игеру және білім беру қызметіне енгізу барысында жаңалықтарды институцияландыруы

Жас маманның жаңашылдықты өз қызметіне енгізуі

Ғылыми әдістемелік орынбасар

27.10

Е.Алексанров «Кәсптік мектептегі педагогикалық инноватикалық мәселелері» оқулығы,сайттар, интеллектуалды ойындар, АКТ құзіреттілігі мен белсенді әдіс-тәсілдер

Білім беру қызметін талдау, өзгерістерге қажеттілікті анықтау

Жас маманның жаңашылдықты игеруі

9

Геймификация әдісін пайдалана отырып «Туған жерге тағзым»     суреттер көрмесін ұйымдастыру

 5-6 сыныптар 

Ойын элементтері арқылы сурет салуға бейім оқушылардың дарындылығын арттыру


Тәрбие орынбасары

28.10

Презентация, сайттар, видеороликтер

Көрме қорытындысын бағалау, талдау

Көрме 

10

Геймификация әдісін пайдалана отырып «Ұлылыққа тағзым» көркем-әдеби шығармалар байқауын ұйымдастыру (қазақ, орыс, ағылшын тілдері пән ассоциациялары бойынша)

Шабыттандыратын оқытудың ойын аспектісін белсенді дамыту


Қазақ, орыс, ағылшын тілдері пән ассоциациялары

29.10

Әдеби кітаптар

Тілдер апталығының қорытындысын бағалау, талдау

Көркем әдеби сөйлеуге бейім оқушылардың тізімі

III кезең-жобаның нәтижелі іске асырылғандығын талдау және бағалау. 2022 жыл

Мақсаты – жоба нәтижелерін бағалау.

1

Жобаны іске асыру командасының отырысы. Геймификация әдісінің тиімділігін талдау 

Тәжірибенің тиімділігін анықтау

Тәжірибенің тиімділігінің анықталуы

Мектеп әкімшілігі

01.11

Сауалнамалар, презентация

Тәжірибенің тиімділігін бағалау

Инновациялық даму нәтижесі

2

Геймификация әдісінің оқу іс-әрекетінің жаңа жағдайына бейімделу, қолданылуы бойынша білім алушылардан сауалнама алу. Бенчмаркинг. 


Тәжірибенің  әлсіз, күшті жақтарын әділ талдау 

Зерттеу нәтижесінде әдістің енуін жетілдіру

Мектеп әкімшілігі

02.11

В.С.Лазарев «Жаңашылдық енгізу иновациялық процестің кезеңдері» оқулығы

Нәтижесін саралау, түзетулер енгізу

Инновациялық даму нәтижесі

3

Эсперименттік алаң. 

Ұжыммен жоба әрекеттері бойынша бейресми сұхбаттасу. Пікіртерім


Енгізілген инновация нәтижесінің сапасын анықтау

Енгізілген инновация нәтижесінің сапасының артуы

Мектеп әкімшілігі

03.11

Сапа көрсеткіштері, диаграммалар, презентация

Енгізілген инновация нәтижесінің сапасын бағалау

Инновациялық даму нәтижесі

4

Әкімшілік кеңес отырысы. Инновациялық қызметтің мониторингі. 

Геймификация әдісінің жүргізілуі бойынша сандық және сапалық деңгейдегі үйлесімділікті саралау

«Геймификация» әдісін пайдалану бойынша триангуляция принципінің үйлесімділігі

Мектеп әкімшілігі

05.11

Гистограммалар, 

жетістіктер, презентация

Инновацияны басқару, түзету

Инновациялық даму нәтижесі












Өткен оқу жылына SWOT-талдау жасай отырып, нәтижесінде білім сапасының бірқалыпты болып, білім алушылардың үлгермеушілік деңгейінің төмендемегендігі байқалғандықтан «Мектепті басқарудағы инновациялық менеджмент» курсының І-кезеңі бойынша алынған білімді саралай отырып, мектептің 3 жылға арналған перспективалық жоспарын әзірлеуді мақсат етіп отырмын.

 Білім беру ұйымының басшысы ретінде мектептің проблемаларын тұтас және терең талдау, айқындау, дәл тұжырымдау және оларды шешудің көптеген балама тәсілдерінің ішінен мектептің нақты жағдайына сәйкес анағұрлым орынды, тиімді тәсілдерді табу барысында көшбасшылық менеджментің теорияларымен танысып, көптеген кейстерді талдадым. Нәтижесінде білім алушылардың үлгермеушілік деңгейлерін төмендетіп, дарындылықты арттыру мақсатында перспективалық жоспарға новация ретінде «Жарқын болашақ-зияткер мектеп» жобасын енгізу модельдерін Янир-Бар-Ям америкалық жүйелі зерттеушінің еңбектерімен танысып, талдап, жобаның мақсаты, міндеті, күтілетін нәтижесі мен табыс критерийлерін анықтадым. Жобаны іске асыру бағдарламасын дайындаудамын. Инновацияны басқару жағдайында «Педагогикалық команда» құру - инновацияларды енгізу процесінің тиімді құралы екенін Е.Александровтың еңбектерінен, К.Мэйби, С.Керд «Тиімді команда құру», Е.Максимова «Командалық жұмыс мектепті дамыту ресурсы» оқулықтарынан оқып біле отырып, біртұтас бір тәсілдер арқылы өзара әрекеттесетін педагогтар кеңістігін, жиыныны, тобын, бірлігін құрмақпын. 

7-модуль «Инновациялық және жобалық менеджмент» оқу құралын талдай отырып, мектеп тәжірибесіне өзгеріс енгізудің бірнеше инновациялық әдіс-тәсілдерін зерттей келе, оқуды ойын тәсілдерімен өткізу әдісі «Геймификация» оқыту әдісін енгізбекпін. Тәжірибелі ұстаздардың әдістемелік, коммуникабельдік тәсілдерін, дарынды балалармен жұмыс істеу тәжірибесін тарату үшін жас мамандарды олардың сабақтарына, коучингтарына қатысуды ұйымдастырмақпын. Педагогтардың белсенді инновациялық әдіс-тәсілдерді сабақ кезеңдерінде тиімді пайдалана білуін ұйымдастыру мақсатында «Геймификация әдісін тиімді пайдалану арқылы білім сапасын арттыру» тақырыбында әдістемелік алаң, коучингтар өткізе отырып, педагогтардың инновациялық қызмет әлеуетін арттырамын. Соның нәтижесінде шығармашыл команда ұстаздары өз сабақтарында «Геймификация» оқыту әдісін қолдана бастайды. Әдістің дарынды оқушылармен тиімді жұмыс істеу құзіреттіліктерінің артуына қаншалықты тиімді болатынын зерттеу сабақтары арқылы анықтаймыз. 

Жобаға «Геймификация» әдісін  енгізу үшін әдістің тиімділігінің теориялық білімін мектеп ұжымына, білім алушыларға бейресми сұхбаттар, пікіртерімдер, әдістемелік алаңдар өткіземін. Бұл жобаның мықты, әлсіз тұстарын мониторнгтеу арқылы көзге көрінбейтін дарынды балалардың ішкі, сыртқы уәждері, сенім, қамқорлық, назарларын, айтарлықтай көзге көрінетін сапа, жұмыстың нәтижелілігі, ұйымның дамуын көреміз. Геймификацияны енгізу арқылы оқытудың көмегімен теориялық білімдерді қалыптастыруға, алынған білімді тәжірибеде қолдануға көмектесеміз.

«Жарқын болашақ –зияткер мектеп» жобасына «Геймификация» оқуды ойын тәсілдерімен жүзеге асыруды жоспарлау әдісі арқылы жоспар бойынша жүзеге асырсақ, дарынды балалармен жұмыс жанданып, мұғалімдердің кәсіби шеберліктері артады. Нақты құрылым нәтижесінде оқушылар ақпаратты жақсы игереді, білім алу үшін қолайлы ахуал қалыптасып, салауатты бәсекелестік ахуал қалыптасады. Дарынды балаларды дамытуда сабақ барысында мұғалімдер әр түрлі геймификация сервистерін қолдану арқылы балалардың ақпараттық-коммуникативтік құзіреттілігін дамытып, жақсы нәтижеге қол жеткізуге ынталандырады. Геймификация оқыту әдісін енгізудің тағы бір ерекше мүмкіндігі сыныпта дарынды балалардың санының артуына командалық жұмыстың тиімділігі анықталады. Командалық жұмыс арқылы туындаған проблемаларды анықтау, шешу, өзгеріс енгізу, қателерді түзеу, қайта жүзеге асыру, шешім қабылдау жақсы іске асырылады. Жобаны мониторнгтеу арқылы инновациялық мененджментті оқу үрдісіне енгізу бағалау үшін баға жетпеу құрал бола біледі.





Қосымша №1





















































Қосымша №1/2













Қосымша №2