ЛС РАХАТ
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы
Рахат орта мектебі
Іс-әрекеттегі зерттеу жоспары
№ | іс-әрекеттегі зерттеу кезеңдері | жоспарланған іс-әрекет | жауапты |
1 | Зерттеу тобын құру |
| тренер |
2 | Зерттеу сұрағын анықтау | Проблеманы анықтау, шешу жолдарын қарастыру | Зерттеу тобы |
3 | Іс әрекеттегі зерттеуді жоспарлау |
| Зерттеу тобы |
4 | Бірлескен сабақ жоспарын құрастыру |
| Зерттеу тобы |
5 | Бақылау жүргізуді жоспарлау |
| Зерттеу тобы |
5 | Зерттеу сабағын жүргізу, қадағалау. Оқушылармен сұқбаттасу |
бақылау парақтарын толтырады
| Зерттеу тобы |
6 | Талқылау. Зерттеу сұрағына өзгеріс енгізу |
| Зерттеу тобы |
7 | Бірлескен сабақ жоспарын құрастыру |
| Зерттеу тобы |
7 | Сабақ жүргізу, қадағалау. Оқушылармен сұқбаттасу | 2- зерттеу сабағын жүргізеді. Бақылаушылар бақылаудағы оқушыларды қадағалап,бақылау парақтарын толтырады Бақылаудағы оқушылармен сұқбаттасады | Зерттеу тобы |
8 | Талқылау. Сабақты жоспарлау |
| Зерттеу тобы |
10 | Талқылау. Қорытындылау | Өзгерістерді анықтау мақсатында нәтижелерін талқылау,іс-әркеттегі зерттеу нәтижесін жариялау | Зерттеу тобы |
Бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылған сұрақтар
- Саған сабақта бәрінен де не ұнады?
- Сен нені үйрендің?
- Бұрын істей алмағандарыңнан қазір нені істей аласың?
- Нені жақсырақ істей аласың?
- Қаншалықты жақсы? т.б.
- Оқытудың қай бөлігі сен үшін барынша тиімді болды?
- Егер дәл осы сабақ қайта өткізілетін болса,сен нені өзгертер едің?
- Неліктен өзгертер едің?