ЛС РАХАТ » Абылай хан атындағы № 4 орта мектебі
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің
"№4 Абылай хан атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы

01
сентябрь
2021

ЛС РАХАТ

Алматы облысы

Еңбекшіқазақ ауданы


Рахат орта мектебі 


Іс-әрекеттегі зерттеу жоспары


іс-әрекеттегі зерттеу кезеңдері

жоспарланған іс-әрекет

жауапты

1

Зерттеу тобын құру

  • Бір сыныпқа сабақ беретін мұғалімдер тобы
  • Бір пәннен сабақ беретін мұғалімдер тобы

тренер

2

Зерттеу сұрағын анықтау

Проблеманы анықтау, шешу жолдарын қарастыру

Зерттеу тобы

3

Іс әрекеттегі  зерттеуді жоспарлау

  • Зерттеудің табыс критерийлерін анықтау
  • Тізбектелген сабақтарға өзгеріс енгізу
  • Өзгерістің ықпалын үдеріс кезінде бағалау әдістерін анықтау
  • Нәтижені бағалау әдісін анықтау

Зерттеу тобы

4

Бірлескен сабақ жоспарын құрастыру

  • Зерттеу сабағының жоспарын құрады
  • Зерттеу сұрағын сабақ жоспарына кіріктіреді
  • Мұғалімдер оқытуда нені жақсарту керек екендігін анықтайды.

Зерттеу тобы

5

Бақылау жүргізуді жоспарлау

  • Бақыланатын оқушылар туралы деректер жинақтайды
  • Бақылау парақтарын дайындайды
  • Бақылау жүргізетін зерттеу топ мүшесін анықтайды
  • Бақылаушының траекториясы нақтыланады

Зерттеу тобы

5

Зерттеу сабағын  жүргізу,

қадағалау.

Оқушылармен сұқбаттасу

  • 1-зерттеу сабағын жүргізеді.
  • Бақылаушылар бақылаудағы оқушыларды қадағалап,

бақылау парақтарын толтырады

  • Бақылаудағы оқушылармен сұқбаттасады


Зерттеу тобы

6

Талқылау.

Зерттеу сұрағына өзгеріс енгізу

  • жүргізілген сабақ бойынша талқылау арқылы оқыту әдістемесін дамытады, қайта қарастырады және жаңартады. 


Зерттеу тобы

7

Бірлескен сабақ жоспарын құрастыру

  • 2-Зерттеу сабағының жоспарын құрады
  • Зерттеу сұрағын сабақ жоспарына кіріктіреді
  • Мұғалімдер оқытуда нені жақсарту керек екендігін анықтайды.

Зерттеу тобы

7

Сабақ жүргізу, қадағалау. Оқушылармен сұқбаттасу


2- зерттеу сабағын жүргізеді.

Бақылаушылар бақылаудағы оқушыларды қадағалап,бақылау парақтарын толтырады

Бақылаудағы оқушылармен сұқбаттасады

Зерттеу тобы

8

 Талқылау. Сабақты жоспарлау


  • жүргізілген сабақ бойынша талқылау арқылы оқыту әдістемесін дамытады.
  • Өзгерістің ықпалын  бағалайды


Зерттеу тобы

10

Талқылау. Қорытындылау


Өзгерістерді анықтау мақсатында нәтижелерін талқылау,іс-әркеттегі зерттеу нәтижесін жариялау

Зерттеу тобы






Бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылған сұрақтар 

  1. Саған сабақта бәрінен де не ұнады? 
  2.  Сен нені үйрендің? 
  3.  Бұрын істей алмағандарыңнан қазір нені істей аласың? 
  4.   Нені жақсырақ істей аласың? 
  5.  Қаншалықты жақсы? т.б. 
  6.  Оқытудың қай бөлігі сен  үшін барынша тиімді болды? 
  7.  Егер дәл осы сабақ қайта өткізілетін болса,сен нені өзгертер едің? 
  8.   Неліктен өзгертер едің? 








                                                                                                                           

Похожие публикации: