Абылай хан атындағы №4 орта мектеп туралы жалпы мәліметтер » Абылай хан атындағы № 4 орта мектебі
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің
"№4 Абылай хан атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы

» » » Абылай хан атындағы №4 орта мектеп туралы жалпы мәліметтер
01
сентябрь
2021

Абылай хан атындағы №4 орта мектеп туралы жалпы мәліметтер

Абылай хан атындағы №4


 орта мектеп туралы жалпы 


мәліметтер













Мектеп директоры: Тункаева Лейля Ауелхановна
















«Абылай хан атындағы №4 орта мектеп»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы мәлімет

2019-2020 оқу жылы


Мектептің материалдық базасы туралы 

  1. Негізгі ғимараты – 1938 жылы салынды.
  2. Кіші мектеп ғимараты-1960 жылы салынды.
  3. Қосымша ғимараты – 1971 жылы қосылған. 
  4. Жалпы мектептің ауданы -11254,2 м2
  5. Автотұрақ- жоқ
  6. Тир- 1
  7. Бетон мен қоршалған қоршаудың  сол түстік жағының – биіктігі 2,10м ені 80м
  8. Бетон мен қоршалған шығыс жағының – биіктігі  1,5м, ені 120м
  9. Бетон мен қоршалған оң түстік жағының – биіктігі 1,5м, ені 120м
  10. Темір қоршалған қоршаудың  батыс жағының - биіктігі 1,5м, ені 120м
  11.  Мектептегі кабинеттер саны – 47, ауданы 2756,3м2 
  12. 1-этаждың сыныптарының саны – 22  олардың   ауданы – 1564,6м2
  13. Оқу кабинеттері-10
  14. Зертхана -1
  15. Дәретхана -1
  16. Мед пункт-1
  17. Қабылдау бөлмесі-1
  18. Директордың кабинеті -1
  19. Директордың әдістеме ісі жөніндегі орынбасарының бөлмесі-1
  20. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарының бөлмесі-1
  21. Директордың шаруашылық  ісі жөніндегі орынбасарының бөлмесі-1
  22. Асхана -1
  23. Тренерлер бөлмесі -1
  24. Киім ауыстыратын бөлме-1
  25. Спорт зал-1
  26. 2-этаждың сыныптарының саны – 20, олардың ауданы – 1191,7 м2

Оқу кабинеттері -12

Жүйе әкімшісі -1

Мұрағат-1

Мұғалімдер бөлмесі -1

Оқу-тәрбие ісі-жөніндегі орынбасарлар бөлмесі -1

Акт залы-1

Тіс дәрігерінің бөлмесі-1

Кітапхана -1

Шеберхана -1

  1. Негізгі кіру есігі-1
  2. Қосымша  кіру есіктерінің  саны-
  3. Мектептің  ең максималды сыйымдылығы жалпы – 550 оқушыға арналған;
  4.  Мектептің   ең минималды сыйымдылығы жалпы – 350 оқушыға арналған;
  5. Негізгі ғимараттағы бейне бақылау камералар саны-16 оның ішінде  4- мектеп сыртын, 12- мектеп ішін түсіреді.              
  6. Қосымша ғимараттағы бейне бақылау камералар саны-16 оның ішінде  9- мектеп сыртын, 7- мектеп ішін түсіреді.Бейнені сақтау мерзімі-12 күн.
  7. Су келетін көздер- 11
  8. Жылу қазандықтарының саны -2


Оқу үрдісіне қатысты мәліметтер

  1.  Оқу үрдісі –сағат 8.00 басталып , 19.00 аяқталады.
  2. Мектепке Н.К Крупскаяның аты  - 1949 жылы берілді
  3. Мектепке Абылай хан есімі -1993 жылы берілді.
  4. Осы уақытқа дейін- 13 мектеп директоры жұмыс атқарды.
  5. Қазіргі кезде мектеп директоры –Тункаева Лейля Ауелхановна 
  6. Бүгінгі күні біздің мектепте еңбек етіп жүрген - 107 мұғалім

Жоғары санатты- 34 мұғалім

Бірінші санатты- 37 мұғалім

Екінші санатты -  20 мұғалім

Педагог шебер-    2 мұғалім

Педагог зерттеуші – 7 мұғалім

Педагог- сарапшы -30 мұғалім

Жаңа білім мазмұны бойынша -99 мұғалім жұмыс жасауда.

«Ерен еңбегі» үшін төсбелгісінің иегері-1

«ҚР еңбек сіңірген қызметкер» -1

 «Ы.Алтынсарин» төсбелгісінің иегері – 1

Педагогикалық шеберлік орталығында   бірінші  деңгей бітірген мұғалімдер саны-8

 «Өрлеу»АО 2 –деңгей бітірген мұғалімдер саны- 1

 3-деңгейлерін бітірген мұғалімдер саны -17

  1. Жалпы оқушы саны -1634 оның ішінде  -І ауысымда- 798 оқушы,

 ІІ ауысымда -836 оқушы білім алуда. 1 тоқсан қорытындысы бойынша

 білім сапасы- 54%

оның ішінде үздік оқушылар саны-254

Екпінділер саны-511

  1. Компьютерлердің жалпы  саны -130 , оның жалпы есеппен шаққандакомпьютер 12 балаға тиесілі.
  2. Мұғалімдерге арнайы берілген компьютер саны-42 ,ал әр мұғалімге 3 компьютерден келеді.
  3. Физика , химия, биология пәндеріне арналған кабинеттер проектрлермен жабдықталған. Проектрлер саны-8
  4. Лингафонды – мультимедиалық кабинеттер саны-1, ал ондағы 2011 жылдан жабдықталған ноутбуктер саны -16
  5. Соңғы бес жылда келген компьютерлер саны-51

2015 жыл- 31

2018жыл-10

2019жыл-10

Класс комплектісі   – 64

Қазақ сыныптары-36

Орыс сыныптары -28 

Әлеуметтік –педагог   ісі бойынша мәліметтер


Әлеуметтік карта бойынша мектепте:

  1. Жетім оқушы саны – 11
  2. Бір әкемен тұратын оқушы саны -7
  3. Бір анамен тұратын оқушы саны – 61
  4. Аз қамтылған отбасындағы оқушы саны -31
  5. Көп балалы отбасындағы оқушы саны -109
  6. Өгей анамен тұратын оқушы саны -1
  7. Өгей әкемен тұратын оқушы саны -7
  8. ЖБББ қорынан ыстық тамақпен қамтамасыз етілген оқушы саны -123
  9. Мектеп жалға алушысының есебінен тамақтанатын оқушы саны -30

Тәрбие жұмысы бойынша мәліметтер

2019-2020 оқу жылындағы сыныптарға бөлінген кабинеттерге жауапты сынып жетекшілер:


Кабинеттің 

Сынып


І - ауысым

Сынып

ІІ- ауысым

№2

10г

Кунбагисова А

Басариева Г

№3

Умирова Ж

Уразимбетова Ж

№4

10а

Армия А

Досымханова А

№5

Рока Л

Таролина И 

№6

10б

Қырбасова Ғ

Мырзахметова И

№10

Ахшатаева Ж

Омаркулова Г

№14

Турикбаева с

Нургалиева  М

№15

Ромаренко М

Семенцова Т   

№16

11а

Жазылбекова А

Жунисжанова А

№21

11в

Мамедова Е

Сарсекеева

№22

Тасыбаева А

Муртазаева Х

№26

Мукажанов С 

Керімбаева Г

№27

Алипбаева М

Жуманазарова А

№28

Низамова  З

Мыркалыкова О 

№29

10в

Жумабаева М

Ажмолдаева А

№32

11б

Турманбетова Г

Рузиева Н

№33

Маймерова Ч

Кунбагисова А

№37

Торопова А

Жексенбинова Р


Бастауыш   сыныптары бойынша 2019-2020 оқу жылына бекітілген оқу кабинеттері

1-ауысым

Кабинет №

Сынып

Сынып жетекшісінің аты-жөні

Уақыты

Корпус

1

№1

А.Серікбайқызы 

08.00-11.30

1-корпус

2

№2

А. Кадыр 

08.00-11.30

1-корпус

3

№3

К.Казиева 

08.00-11.30

1-корпус

4

№4

Л. Тузелбекова 

08.00-12.30

1-корпус

5

№5

И. Булантаева

08.00-12.30

1-корпус

6

№6

А. Речкина

08.00-12.30

1-корпус

7

№7

М. Талипова

08.00-12.30

1-корпус

8

№8

Л. Темірхан

08.00-12.30

1-корпус

9

№9

Б. Конаева

08.00-12.30

2-корпус

10

№10

Л. Мырзабек 

08.00-11.30

2-корпус

11

№11

Н. Байкенова 

08.00-11.30

2-корпус

12

№14

С. Санина

08.00-11.30

3-корпус

13

№15

С. Асланова

08.00-11.30

3-корпус

14

№16

Р. Ниязова

08.00-11.30

3-корпус


2-ауысым

Кабинет №

Сынып

Сынып жетекшісінің аты-жөні

Уақыты

Корпус

1

№1

А. Кадыр 

13.45-18.15

1-корпус

2

№2

А. Чаимбекова

13.45-18.15

1-корпус

3

№3

А. Тургунбекова

13.45-18.15

1-корпус

4

№4

К.Казиева

13.45-18.15

1-корпус

5

№5

Р.Измаганбетова  

13.45-17.30

1-корпус

6

№6

М.Марфич 

13.45-17.30

1-корпус

7

№7

Е.Нартова 

13.45-17.30

1-корпус

8

№8

А. Бихожаева

13.45-17.30

1-корпус

9

№9

Ш. Хуршудова

13.45-17.30

2-корпус

10

№10

А.Нысанбаева  

13.45-18.15

2-корпус

11

№11

А. Кугенбаева

13.45-18.15

2-корпус

12

№14

Н.Шумарова 

13.45-18.15

3-корпус

13

№15

Е.Муслимова 

13.45-18.15

3-корпус

14

№16

М. Нұрғожаева

13.45-17.30

3-корпус


2019-2020 оқу жылындағы «КТІЖІБ»  есебіндегі оқушылар тізімі

Оқушының аты-жөні

Туған жылы

Сыныбы

Отбасы жағдайы 

Тізімде тұру себебі

Мекен жайы

1

Иванов Владимир

25.06.2004

9 «В»

Анасымен тұрады

Сәтсіз жанұя, сабақтан жиі қалады

Есік қаласы, 

Колхозная 12







2019-2020 оқу жылындағы бастауыш сыныптары бойынша мәліметі

(1-тоқсан қорытындысы бойынша)


Ғимарат бой көтерген жыл

Жалпы оқушылар саны

1-ауысым оқушыларының саны

2-ауысым оқушыларының саны

Барлық сынып комплектісі

Қазақ тілінде

Орыс тілінде

Бастауыш сынып мұғалімдері


Қазақ

тілінде

Орыс тілінде

1960ж.

730

360

370

28

17

11

27

16

11

Оқу озаттары

Оқу екпінділері

Жалпы кабинеттер саны

Оқу процесіндегі кабинеттер саны

Логопед

кабинеті

Спортзал

ДТІЖО

кабинеті

Мұғалім бөлмесі



115

205

20

16

1

1

1

1




1-сыныптар – 208 оқушы  (қазақ тілінде – 136, орыс тілінде – 72)

2-сыныптар – 175 оқушы  (қазақ тілінде - 105, орыс тілінде - 70

3-сыныптар – 169 оқушы  (қазақ тілінде - 100, орыс тілінде – 69)

4-сыныптар – 178 оқушы  (қазақ тілінде - 109, орыс тілінде – 69)


Шығыс құжаттары: 

Аудандық білім бөліміне және қалалық әкімдікке төмендегідей сұраныстар жасалды :

  1. Мектеп ауласын жарықтандыру;
  2. Мектептің жылу қазандықтарының жұмысына қажетті дизелді сорғыш;
  3. Өрт сөндіру құралдарына 

Қорытынды 

                          Қорыта келгенде мектеп әкімшілігі, жоғарыда аталған мәліметтерді және жасалынған сұраныстарды ескере отырып, мектептің материялдық базасы ескіргендіктен мемлекет тарапынан күрделі жөндеуді қажет етеді.




Мектеп директоры :                   Л.Тункаева


Справка 

В 1 «Г» классе была проведена «Диагностика отношения первоклассника к школе». Классный руководитель: Асланова С.М.

В классе: 25 ученика Сентябрь 2019 г

Участвовали: 18 ученика

Результаты исследования:

Фамилия имя ученика

Баллы

Уровень адаптации

Оценка ситуации

1

Абдулбакиева Махинур

9

Высокий

Благоприятный

2

Аляев Эмиль

12

Средний

Условно-благоприятный

3

Антониади Анастасия

9

Высокий

Благоприятный

4

Бектұрсын Тамерлан

9

Выскокий

Благоприятный

5

Ван Станислав

8

Высокий     

Благоприятный

6

Газиева Ясмин




7

Гербер Алексей

15

Низкий

Неблагоприятная 

8

Гормашова Вероника

8

Высокий

Благоприятный 

9

Ерболат Мөлдір




10

Жексебаев Диас

13

Средний

Условно-благоприятный

11

Игнатченко Сергей

9

Выскоий 

Благоприятный

12

Калиева Айша

6

Высокий

Благоприятный 

13

Кебекбай Анеля

9

Высокий

Благоприятный

14

Кооп Владимир

7

Высокий

Благоприятный

15

Қамарбек Алихан




16

Қартай Бейбіт

7

Высокий

Благоприятный

17

Лонская Дарья




18

Нартов Родион

5

Высокий

Благоприятный

19

Оразбек Нұрғали

8

Высокий

Благоприятный

20

Өмірхан Амина

5

Высокий

Благоприятный

21

Потлова Милана




22

Станкевич Дмитрий




23

Статникова Варвара

8

Высокий

Благоприятный

24

Супиева Нафиса




25

Шалин Дмитрий

9

Высокий

Благоприятный


           По результатом исследования было выявлено: уровень адаптации высокий показали 15 учеников т.е 85% учащихся к школьной жизни. Оценка ситуации: благоприятная. Уровень адаптации средний показал 2 учеников т.е 8.1%   учащихся. Оценка ситуации: условно-благоприятная. Показатель с низким уровнем адаптации 1 ученик т.е 4.1% оценка ситуации: неблагоприятная.

          Рекомендации: продолжить работу над созданием положительного микроклимата, доброжелательной атмосферы в классе. Оказать помощь в устоновлении межличностных отношений между детьми. С учащимся Гербер Алексей индивидуальная работа, поощрение, приобщение к классному коллективу.

                                                                                          Педагог-психолог                          З.Омарова 

Справка 

В 1 «Д» классе была проведена «Диагностика отношения первоклассника к школе». Классный руководитель: Ниязова Р.Б.

В классе: 23 ученика Сентябрь 2019 г

Участвовали: 17 учеников

Результаты исследования:

Фамилия имя ученика

Баллы

Уровень адаптации

Оценка ситуации

1

Абдиева Ариадна




2

Аксенов Георгий

8

высокий

Благопритяный 

3

Асыл Арман

10

Средний

Условно –благоприятный 

4

Барақбай Алихан

9

Высокий 

Благоприятный

5

Водик Ника




6

Волощенко Артур

11

Средний

Условно-благоприятный

7

Гакштетер Матвей

10

Средний

Условно –благоприятный

8

Зверев Артем




9

Гилева Таисия

8

Высокий 

Благоприятный 

10

Лапшукова Евгения

7

Высокий

Благоприятный

11

Маратов Адилет

10

Средний 

Условно-благоприятный

12

Мохова Василисса




13

Ниязова Айсарам

9

Высокий

Благоприятный

14

Носова Наталья

9

Высокий

Благоприятный

15

Нургожаева Динара

7

Высокий 

Благоприятный

16

Солодовник Дарья

7

Высокий

Благоприятный

17

Таранов Даниил

8

Высокий

Благоприятный

18

Тұрмахан Торегельды

13

Средний 

Условно-благоприятный

19

Туртуров Мансур

9

Высокий 

Благоприятный

20

Ушаков Ярослав

10

Средний

Условно-благоприятный

21

Халезин Емельян




22

Халезин Петр




23

Целлер Ульяна

11

Средний

Условно-благоприятный


           По результатом исследования было выявлено: уровень адаптации высокий показали 10 учеников т.е 75% учащихся к школьной жизни. Оценка ситуации: благоприятная. Уровень адаптации средний показал 7 учеников т.е 20%   учащихся. Оценка ситуации: условно-благоприятная. 

          Рекомендации: продолжить работу над созданием положительного микроклимата, доброжелательной атмосферы в классе. Оказать помощь в устоновлении межличностных отношений между детьми. С учащимся Гербер Алексей индивидуальная работа, поощрение, приобщение к классному коллективу.

                                                                                          Педагог-психолог                          З.Омарова 

Справка 

В 1 «Ж» классе была проведена «Диагностика отношения первоклассника к школе». Классный руководитель: Санина С.С.

В классе: 25  ученика Сентябрь 2019 г

Участвовали: 25 ученика 

Результаты исследования:

Фамилия имя ученика

Баллы

Уровень адаптации

Оценка ситуации

1

Алимхан Султан

14

Средний 

Условно-благоприятный

2

Батырбекова Елдана

13

Средний 

Условно-благоприятный

3

Биахмет Дамир

8

Высокий

Благоприятный 

4

Горпинченко Руслан

8

Высокий 

Благоприятный 

5

Жұмабай Темірлан

13

Средний 

Условно-благоприятный

6

Жұмамұрат Ақерке

10

Средний 

Условно-благоприятный

7

Исламов Кинталь

11

Средний 

Условно –благоприятный

8

Калиева Милана

15

Низкий 

Неблагоприятная 

9

Красножонов Максим




10

Латышев Глеб

14

Средний 

Условно-благоприятный 

11

Македон Кира

10

Средний 

Условно-благоприятный

12

Моисеева Кира

8

Высокий 

Благоприятный 

13

Молдан Ақмарал

7

Высокий 

Благоприятный 

14

Наурызбай Жания

11

Средний 

Условно-благоприятный

15

Оленёв Роман

6

Высокий 

Благоприятный 

16

Омирзак Амина

10

Средний 

Условно –благоприятный 

17

Рудь Пётр

9

Высокий 

Благоприятный 

18

Сраелов Авраам

8

Высокий 

Благоприятный 

19

Тасбулатова Мерей

7

Высокий 

Благоприятный

20

Тиранов Махмуд

13

Средний 

Условно –благоприятный

21

Тющин Михаил

8

Высокий 

Благоприятный 

22

Умбетали Алихан

13

Средний 

Условно-благоприятный

23

Цой Екатерина

7

Высокий 

Благоприятный 

24

Шустова Александра

3

Высокий 

Благоприятный 

25

Юсупова Дария

8

Высокий 

Благоприятный 

           По результатом исследования было выявлено: уровень адаптации высокий показали 12 учеников т.е 70% учащихся к школьной жизни. Оценка ситуации: благоприятная. Уровень адаптации средний показал 11 учеников т.е 25%   учащихся. Оценка ситуации: условно-благоприятная. Показатель с низким уровнем адаптации 1 ученик т.е 4.1% оценка ситуации: неблагоприятная.

          Рекомендации: продолжить работу над созданием положительного микроклимата, доброжелательной атмосферы в классе. Оказать помощь в устоновлении межличностных отношений между детьми. С учащимся Калиева Милана индивидуальная работа, поощрение, приобщение к классному коллективу.

                                                                                          Педагог-психолог                          З.Омарова