Абылай хан атындағы №4 орта мектеп туралы жалпы мәліметтер
Абылай хан атындағы №4
орта мектеп туралы жалпы
мәліметтер
Мектеп директоры: Тункаева Лейля Ауелхановна
«Абылай хан атындағы №4 орта мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы мәлімет
2019-2020 оқу жылы
Мектептің материалдық базасы туралы
- Негізгі ғимараты – 1938 жылы салынды.
- Кіші мектеп ғимараты-1960 жылы салынды.
- Қосымша ғимараты – 1971 жылы қосылған.
- Жалпы мектептің ауданы -11254,2 м2
- Автотұрақ- жоқ
- Тир- 1
- Бетон мен қоршалған қоршаудың сол түстік жағының – биіктігі 2,10м ені 80м
- Бетон мен қоршалған шығыс жағының – биіктігі 1,5м, ені 120м
- Бетон мен қоршалған оң түстік жағының – биіктігі 1,5м, ені 120м
- Темір қоршалған қоршаудың батыс жағының - биіктігі 1,5м, ені 120м
- Мектептегі кабинеттер саны – 47, ауданы 2756,3м2
- 1-этаждың сыныптарының саны – 22 олардың ауданы – 1564,6м2
- Оқу кабинеттері-10
- Зертхана -1
- Дәретхана -1
- Мед пункт-1
- Қабылдау бөлмесі-1
- Директордың кабинеті -1
- Директордың әдістеме ісі жөніндегі орынбасарының бөлмесі-1
- Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарының бөлмесі-1
- Директордың шаруашылық ісі жөніндегі орынбасарының бөлмесі-1
- Асхана -1
- Тренерлер бөлмесі -1
- Киім ауыстыратын бөлме-1
- Спорт зал-1
- 2-этаждың сыныптарының саны – 20, олардың ауданы – 1191,7 м2
Оқу кабинеттері -12
Жүйе әкімшісі -1
Мұрағат-1
Мұғалімдер бөлмесі -1
Оқу-тәрбие ісі-жөніндегі орынбасарлар бөлмесі -1
Акт залы-1
Тіс дәрігерінің бөлмесі-1
Кітапхана -1
Шеберхана -1
- Негізгі кіру есігі-1
- Қосымша кіру есіктерінің саны-2
- Мектептің ең максималды сыйымдылығы жалпы – 550 оқушыға арналған;
- Мектептің ең минималды сыйымдылығы жалпы – 350 оқушыға арналған;
- Негізгі ғимараттағы бейне бақылау камералар саны-16 оның ішінде 4- мектеп сыртын, 12- мектеп ішін түсіреді.
- Қосымша ғимараттағы бейне бақылау камералар саны-16 оның ішінде 9- мектеп сыртын, 7- мектеп ішін түсіреді.Бейнені сақтау мерзімі-12 күн.
- Су келетін көздер- 11
- Жылу қазандықтарының саны -2
Оқу үрдісіне қатысты мәліметтер
- Оқу үрдісі –сағат 8.00 басталып , 19.00 аяқталады.
- Мектепке Н.К Крупскаяның аты - 1949 жылы берілді
- Мектепке Абылай хан есімі -1993 жылы берілді.
- Осы уақытқа дейін- 13 мектеп директоры жұмыс атқарды.
- Қазіргі кезде мектеп директоры –Тункаева Лейля Ауелхановна
- Бүгінгі күні біздің мектепте еңбек етіп жүрген - 107 мұғалім
Жоғары санатты- 34 мұғалім
Бірінші санатты- 37 мұғалім
Екінші санатты - 20 мұғалім
Педагог шебер- 2 мұғалім
Педагог зерттеуші – 7 мұғалім
Педагог- сарапшы -30 мұғалім
Жаңа білім мазмұны бойынша -99 мұғалім жұмыс жасауда.
«Ерен еңбегі» үшін төсбелгісінің иегері-1
«ҚР еңбек сіңірген қызметкер» -1
«Ы.Алтынсарин» төсбелгісінің иегері – 1
Педагогикалық шеберлік орталығында бірінші деңгей бітірген мұғалімдер саны-8
«Өрлеу»АО 2 –деңгей бітірген мұғалімдер саны- 1
3-деңгейлерін бітірген мұғалімдер саны -17
- Жалпы оқушы саны -1634 оның ішінде -І ауысымда- 798 оқушы,
ІІ ауысымда -836 оқушы білім алуда. 1 тоқсан қорытындысы бойынша
білім сапасы- 54%
оның ішінде үздік оқушылар саны-254
Екпінділер саны-511
- Компьютерлердің жалпы саны -130 , оның жалпы есеппен шаққанда1 компьютер 12 балаға тиесілі.
- Мұғалімдерге арнайы берілген компьютер саны-42 ,ал әр мұғалімге 3 компьютерден келеді.
- Физика , химия, биология пәндеріне арналған кабинеттер проектрлермен жабдықталған. Проектрлер саны-8
- Лингафонды – мультимедиалық кабинеттер саны-1, ал ондағы 2011 жылдан жабдықталған ноутбуктер саны -16
- Соңғы бес жылда келген компьютерлер саны-51
2015 жыл- 31
2018жыл-10
2019жыл-10
Класс комплектісі – 64
Қазақ сыныптары-36
Орыс сыныптары -28
Әлеуметтік –педагог ісі бойынша мәліметтер
Әлеуметтік карта бойынша мектепте:
- Жетім оқушы саны – 11
- Бір әкемен тұратын оқушы саны -7
- Бір анамен тұратын оқушы саны – 61
- Аз қамтылған отбасындағы оқушы саны -31
- Көп балалы отбасындағы оқушы саны -109
- Өгей анамен тұратын оқушы саны -1
- Өгей әкемен тұратын оқушы саны -7
- ЖБББ қорынан ыстық тамақпен қамтамасыз етілген оқушы саны -123
- Мектеп жалға алушысының есебінен тамақтанатын оқушы саны -30
Тәрбие жұмысы бойынша мәліметтер
2019-2020 оқу жылындағы сыныптарға бөлінген кабинеттерге жауапты сынып жетекшілер:
Кабинеттің № | Сынып | І - ауысым | Сынып | ІІ- ауысым |
№2 | 10г | Кунбагисова А | 7г | Басариева Г |
№3 | 8а | Умирова Ж | 6в | Уразимбетова Ж |
№4 | 10а | Армия А | 5б | Досымханова А |
№5 | 8д | Рока Л | 5д | Таролина И |
№6 | 10б | Қырбасова Ғ | 7ә | Мырзахметова И |
№10 | 9в | Ахшатаева Ж | 5е | Омаркулова Г |
№14 | 6а | Турикбаева с | 5в | Нургалиева М |
№15 | 8г | Ромаренко М | 5г | Семенцова Т |
№16 | 11а | Жазылбекова А | 6б | Жунисжанова А |
№21 | 11в | Мамедова Е | 6г | Сарсекеева |
№22 | 9б | Тасыбаева А | 7б | Муртазаева Х |
№26 | 8б | Мукажанов С | 7в | Керімбаева Г |
№27 | 9а | Алипбаева М | 6ә | Жуманазарова А |
№28 | 8в | Низамова З | 5а | Мыркалыкова О |
№29 | 10в | Жумабаева М | 6е | Ажмолдаева А |
№32 | 11б | Турманбетова Г | 7а | Рузиева Н |
№33 | 7д | Маймерова Ч | 6д | Кунбагисова А |
№37 | 9г | Торопова А | 5ә | Жексенбинова Р |
Бастауыш сыныптары бойынша 2019-2020 оқу жылына бекітілген оқу кабинеттері
1-ауысым
№ | Кабинет № | Сынып | Сынып жетекшісінің аты-жөні | Уақыты | Корпус |
1 | №1 | 1А | А.Серікбайқызы | 08.00-11.30 | 1-корпус |
2 | №2 | 1В | А. Кадыр | 08.00-11.30 | 1-корпус |
3 | №3 | 1Е | К.Казиева | 08.00-11.30 | 1-корпус |
4 | №4 | 4А | Л. Тузелбекова | 08.00-12.30 | 1-корпус |
5 | №5 | 4Ә | И. Булантаева | 08.00-12.30 | 1-корпус |
6 | №6 | 4Д | А. Речкина | 08.00-12.30 | 1-корпус |
7 | №7 | 4Г | М. Талипова | 08.00-12.30 | 1-корпус |
8 | №8 | 4В | Л. Темірхан | 08.00-12.30 | 1-корпус |
9 | №9 | 4Е | Б. Конаева | 08.00-12.30 | 2-корпус |
10 | №10 | 1Б | Л. Мырзабек | 08.00-11.30 | 2-корпус |
11 | №11 | 1Ә | Н. Байкенова | 08.00-11.30 | 2-корпус |
12 | №14 | 1Ж | С. Санина | 08.00-11.30 | 3-корпус |
13 | №15 | 1Г | С. Асланова | 08.00-11.30 | 3-корпус |
14 | №16 | 1Д | Р. Ниязова | 08.00-11.30 | 3-корпус |
2-ауысым
№ | Кабинет № | Сынып | Сынып жетекшісінің аты-жөні | Уақыты | Корпус |
1 | №1 | 3А | А. Кадыр | 13.45-18.15 | 1-корпус |
2 | №2 | 4Б | А. Чаимбекова | 13.45-18.15 | 1-корпус |
3 | №3 | 3Ә | А. Тургунбекова | 13.45-18.15 | 1-корпус |
4 | №4 | 2А | К.Казиева | 13.45-18.15 | 1-корпус |
5 | №5 | 2Ә | Р.Измаганбетова | 13.45-17.30 | 1-корпус |
6 | №6 | 2Г | М.Марфич | 13.45-17.30 | 1-корпус |
7 | №7 | 2Д | Е.Нартова | 13.45-17.30 | 1-корпус |
8 | №8 | 2Б | А. Бихожаева | 13.45-17.30 | 1-корпус |
9 | №9 | 2Е | Ш. Хуршудова | 13.45-17.30 | 2-корпус |
10 | №10 | 3Б | А.Нысанбаева | 13.45-18.15 | 2-корпус |
11 | №11 | 3В | А. Кугенбаева | 13.45-18.15 | 2-корпус |
12 | №14 | 3Г | Н.Шумарова | 13.45-18.15 | 3-корпус |
13 | №15 | 3Д | Е.Муслимова | 13.45-18.15 | 3-корпус |
14 | №16 | 2В | М. Нұрғожаева | 13.45-17.30 | 3-корпус |
2019-2020 оқу жылындағы «КТІЖІБ» есебіндегі оқушылар тізімі
№ | Оқушының аты-жөні | Туған жылы | Сыныбы | Отбасы жағдайы | Тізімде тұру себебі | Мекен жайы |
1 | Иванов Владимир | 25.06.2004 | 9 «В» | Анасымен тұрады | Сәтсіз жанұя, сабақтан жиі қалады | Есік қаласы, Колхозная 12 |
2019-2020 оқу жылындағы бастауыш сыныптары бойынша мәліметі
(1-тоқсан қорытындысы бойынша)
Ғимарат бой көтерген жыл | Жалпы оқушылар саны | 1-ауысым оқушыларының саны | 2-ауысым оқушыларының саны | Барлық сынып комплектісі | Қазақ тілінде | Орыс тілінде | Бастауыш сынып мұғалімдері | Қазақ тілінде | Орыс тілінде |
1960ж. | 730 | 360 | 370 | 28 | 17 | 11 | 27 | 16 | 11 |
Оқу озаттары | Оқу екпінділері | Жалпы кабинеттер саны | Оқу процесіндегі кабинеттер саны | Логопед кабинеті | Спортзал | ДТІЖО кабинеті | Мұғалім бөлмесі | ||
115 | 205 | 20 | 16 | 1 | 1 | 1 | 1 |
1-сыныптар – 208 оқушы (қазақ тілінде – 136, орыс тілінде – 72)
2-сыныптар – 175 оқушы (қазақ тілінде - 105, орыс тілінде - 70
3-сыныптар – 169 оқушы (қазақ тілінде - 100, орыс тілінде – 69)
4-сыныптар – 178 оқушы (қазақ тілінде - 109, орыс тілінде – 69)
Шығыс құжаттары:
Аудандық білім бөліміне және қалалық әкімдікке төмендегідей сұраныстар жасалды :
- Мектеп ауласын жарықтандыру;
- Мектептің жылу қазандықтарының жұмысына қажетті дизелді сорғыш;
- Өрт сөндіру құралдарына
Қорытынды
Қорыта келгенде мектеп әкімшілігі, жоғарыда аталған мәліметтерді және жасалынған сұраныстарды ескере отырып, мектептің материялдық базасы ескіргендіктен мемлекет тарапынан күрделі жөндеуді қажет етеді.
Мектеп директоры : Л.Тункаева
Справка
В 1 «Г» классе была проведена «Диагностика отношения первоклассника к школе». Классный руководитель: Асланова С.М.
В классе: 25 ученика Сентябрь 2019 г
Участвовали: 18 ученика
Результаты исследования:
№ | Фамилия имя ученика | Баллы | Уровень адаптации | Оценка ситуации |
1 | Абдулбакиева Махинур | 9 | Высокий | Благоприятный |
2 | Аляев Эмиль | 12 | Средний | Условно-благоприятный |
3 | Антониади Анастасия | 9 | Высокий | Благоприятный |
4 | Бектұрсын Тамерлан | 9 | Выскокий | Благоприятный |
5 | Ван Станислав | 8 | Высокий | Благоприятный |
6 | Газиева Ясмин | |||
7 | Гербер Алексей | 15 | Низкий | Неблагоприятная |
8 | Гормашова Вероника | 8 | Высокий | Благоприятный |
9 | Ерболат Мөлдір | |||
10 | Жексебаев Диас | 13 | Средний | Условно-благоприятный |
11 | Игнатченко Сергей | 9 | Выскоий | Благоприятный |
12 | Калиева Айша | 6 | Высокий | Благоприятный |
13 | Кебекбай Анеля | 9 | Высокий | Благоприятный |
14 | Кооп Владимир | 7 | Высокий | Благоприятный |
15 | Қамарбек Алихан | |||
16 | Қартай Бейбіт | 7 | Высокий | Благоприятный |
17 | Лонская Дарья | |||
18 | Нартов Родион | 5 | Высокий | Благоприятный |
19 | Оразбек Нұрғали | 8 | Высокий | Благоприятный |
20 | Өмірхан Амина | 5 | Высокий | Благоприятный |
21 | Потлова Милана | |||
22 | Станкевич Дмитрий | |||
23 | Статникова Варвара | 8 | Высокий | Благоприятный |
24 | Супиева Нафиса | |||
25 | Шалин Дмитрий | 9 | Высокий | Благоприятный |
По результатом исследования было выявлено: уровень адаптации высокий показали 15 учеников т.е 85% учащихся к школьной жизни. Оценка ситуации: благоприятная. Уровень адаптации средний показал 2 учеников т.е 8.1% учащихся. Оценка ситуации: условно-благоприятная. Показатель с низким уровнем адаптации 1 ученик т.е 4.1% оценка ситуации: неблагоприятная.
Рекомендации: продолжить работу над созданием положительного микроклимата, доброжелательной атмосферы в классе. Оказать помощь в устоновлении межличностных отношений между детьми. С учащимся Гербер Алексей индивидуальная работа, поощрение, приобщение к классному коллективу.
Педагог-психолог З.Омарова
Справка
В 1 «Д» классе была проведена «Диагностика отношения первоклассника к школе». Классный руководитель: Ниязова Р.Б.
В классе: 23 ученика Сентябрь 2019 г
Участвовали: 17 учеников
Результаты исследования:
№ | Фамилия имя ученика | Баллы | Уровень адаптации | Оценка ситуации |
1 | Абдиева Ариадна | |||
2 | Аксенов Георгий | 8 | высокий | Благопритяный |
3 | Асыл Арман | 10 | Средний | Условно –благоприятный |
4 | Барақбай Алихан | 9 | Высокий | Благоприятный |
5 | Водик Ника | |||
6 | Волощенко Артур | 11 | Средний | Условно-благоприятный |
7 | Гакштетер Матвей | 10 | Средний | Условно –благоприятный |
8 | Зверев Артем | |||
9 | Гилева Таисия | 8 | Высокий | Благоприятный |
10 | Лапшукова Евгения | 7 | Высокий | Благоприятный |
11 | Маратов Адилет | 10 | Средний | Условно-благоприятный |
12 | Мохова Василисса | |||
13 | Ниязова Айсарам | 9 | Высокий | Благоприятный |
14 | Носова Наталья | 9 | Высокий | Благоприятный |
15 | Нургожаева Динара | 7 | Высокий | Благоприятный |
16 | Солодовник Дарья | 7 | Высокий | Благоприятный |
17 | Таранов Даниил | 8 | Высокий | Благоприятный |
18 | Тұрмахан Торегельды | 13 | Средний | Условно-благоприятный |
19 | Туртуров Мансур | 9 | Высокий | Благоприятный |
20 | Ушаков Ярослав | 10 | Средний | Условно-благоприятный |
21 | Халезин Емельян | |||
22 | Халезин Петр | |||
23 | Целлер Ульяна | 11 | Средний | Условно-благоприятный |
По результатом исследования было выявлено: уровень адаптации высокий показали 10 учеников т.е 75% учащихся к школьной жизни. Оценка ситуации: благоприятная. Уровень адаптации средний показал 7 учеников т.е 20% учащихся. Оценка ситуации: условно-благоприятная.
Рекомендации: продолжить работу над созданием положительного микроклимата, доброжелательной атмосферы в классе. Оказать помощь в устоновлении межличностных отношений между детьми. С учащимся Гербер Алексей индивидуальная работа, поощрение, приобщение к классному коллективу.
Педагог-психолог З.Омарова
Справка
В 1 «Ж» классе была проведена «Диагностика отношения первоклассника к школе». Классный руководитель: Санина С.С.
В классе: 25 ученика Сентябрь 2019 г
Участвовали: 25 ученика
Результаты исследования:
№ | Фамилия имя ученика | Баллы | Уровень адаптации | Оценка ситуации |
1 | Алимхан Султан | 14 | Средний | Условно-благоприятный |
2 | Батырбекова Елдана | 13 | Средний | Условно-благоприятный |
3 | Биахмет Дамир | 8 | Высокий | Благоприятный |
4 | Горпинченко Руслан | 8 | Высокий | Благоприятный |
5 | Жұмабай Темірлан | 13 | Средний | Условно-благоприятный |
6 | Жұмамұрат Ақерке | 10 | Средний | Условно-благоприятный |
7 | Исламов Кинталь | 11 | Средний | Условно –благоприятный |
8 | Калиева Милана | 15 | Низкий | Неблагоприятная |
9 | Красножонов Максим | |||
10 | Латышев Глеб | 14 | Средний | Условно-благоприятный |
11 | Македон Кира | 10 | Средний | Условно-благоприятный |
12 | Моисеева Кира | 8 | Высокий | Благоприятный |
13 | Молдан Ақмарал | 7 | Высокий | Благоприятный |
14 | Наурызбай Жания | 11 | Средний | Условно-благоприятный |
15 | Оленёв Роман | 6 | Высокий | Благоприятный |
16 | Омирзак Амина | 10 | Средний | Условно –благоприятный |
17 | Рудь Пётр | 9 | Высокий | Благоприятный |
18 | Сраелов Авраам | 8 | Высокий | Благоприятный |
19 | Тасбулатова Мерей | 7 | Высокий | Благоприятный |
20 | Тиранов Махмуд | 13 | Средний | Условно –благоприятный |
21 | Тющин Михаил | 8 | Высокий | Благоприятный |
22 | Умбетали Алихан | 13 | Средний | Условно-благоприятный |
23 | Цой Екатерина | 7 | Высокий | Благоприятный |
24 | Шустова Александра | 3 | Высокий | Благоприятный |
25 | Юсупова Дария | 8 | Высокий | Благоприятный |
По результатом исследования было выявлено: уровень адаптации высокий показали 12 учеников т.е 70% учащихся к школьной жизни. Оценка ситуации: благоприятная. Уровень адаптации средний показал 11 учеников т.е 25% учащихся. Оценка ситуации: условно-благоприятная. Показатель с низким уровнем адаптации 1 ученик т.е 4.1% оценка ситуации: неблагоприятная.
Рекомендации: продолжить работу над созданием положительного микроклимата, доброжелательной атмосферы в классе. Оказать помощь в устоновлении межличностных отношений между детьми. С учащимся Калиева Милана индивидуальная работа, поощрение, приобщение к классному коллективу.
Педагог-психолог З.Омарова