Көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу туралы шарт/Договор о государственных закупках услуг » Абылай хан атындағы № 4 орта мектебі
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің
"№4 Абылай хан атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы

» » » Көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу туралы шарт/Договор о государственных закупках услуг
31
август
2021

Көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу туралы шарт/Договор о государственных закупках услуг

#ID12901299                                                                                                                                    №380140000010/210040/00

Көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу туралы шарт

Алматы облысы                                                                            №40                        2021-06-15


Бұдан әрі «Тапсырыс беруші» деп аталатын "Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "Абылай хан атындағы

№4 орта мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі, жаргы негізінде әрекет ететін Директор Тункаева Лейля Ауелхановна атынан бір тараптан және бұдан әрі «Өнім беруші» деп аталынатын ЖК Нокабаева Ж.Ж., жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы куәлік негізінде әрекет ететін ЖК Нокабаева Жанна Жумабаевна атынан екінші тараптан, бұдан әрі бірлесіп

«Тараптар» деп аталатындар, 39-бап 3-тармақ 28-тармақша арнаулы әлеуметтік көрсетілетін қызметтердің кепілдендірілген көлемінде көзделген арнаулы әлеуметтік көрсетілетін қызметтер мен арнаулы әлеуметтік көрсетілетін қызметтерді бағалау және қажеттілікті айқындау бойынша көрсетілетін қызметтерді сатып алу; «Мемлекеттік сатып алу туралы» 2015 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң), «Тікелей шарт тұжырымы бір дерекөздерден» мемлекеттік сатып алудың тәсілі негізінде осы көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу туралы шартты (бұдан әрі – Шарт) жасасты және мына төмендегі туралы келісімге келді:

1 Шарттың мәні


  1. Өнім беруші осы Шарттың ажырамас бөлігі болып табылатын оған қосымшаларда көрсетілген шарттарға, талаптарға сәйкес және баға бойынша Қызмет(тер) көрсетуге міндеттенеді, ал Тапсырыс беруші осы Шарттың талаптарымен Көрсетілген қызмет(тер)ді қабылдауға және Шарт бойынша Өнім беруші өз міндеттемелерін тиісінше орындау шартында төлеуге міндеттенеді:


ерекшелігі бойынша 082-015-163 Затраты Фонда всеобщего обязательного среднего образования (Услуги по организации обеспечения питания детей);


  1. Төменде келтірілген құжаттар мен онда келісілген шарттар осы Шартты құрайды және оның ажырамас бөлігі болып табылады, атап айтқанда:


  1. осы Шарт;


  1. сатып алынатын көрсетілетін қызметтер көрсету шарты (1-қосымша);


  1. техникалық ерекшелік (2-қосымша).

2 Шарттың сомасы және ақы төлеу шарттары


  1. Шарттың жалпы сомасы Шартқа № 1 қосымшада айқындалады және 2 052 975.00 (екі миллион елу екі мың тоғыз жүз жетпіс бес тенге нөл тиын) ) теңгені құрайды және қызметтерді көрсетумен байланысты барлық шығыстарды, ҚҚС-сыз (бұдан әрі – Шарттың сомасы) қамтиды.


  1. Қазынашылықтың аумақтық органында Шарт

082 Мемлекеттік бастауыш, негізгі және жалпы орта білім беру ұйымдарында жалпы білім беру бюджеттік бағдарламасы, 015 Жергілікті бюджет қаражаты есебінен кіші бағдарламасы, 163 Жалпыға бiрдей мiндеттi орта бiлiм қорының шығындары ерекшелігі бойынша - 2 052 975.00 (екі миллион елу екі мың тоғыз жүз жетпіс бес тенге нөл тиын) ҚҚС есепке алмағанда 2021 жылы тіркеуге жатады.


Осы құжат «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Қазақстан


 
  1. Көрсетілген қызмет үшін төлемді Тапсырыс беруші көрсетілген қызмет актісіне Тараптар қол қойған күннен бастап 30 (отыз) күнтізбелік күннен кешіктірмей Өнім берушінің есеп шотына ақшалай қаражат аудару арқылы жүргізеді.


  1. Орындалатын қызметтердің көлемі Шарттың 1 Қосымшасында көрсетілген.


  1. Төлеу алдындағы қажетті құжаттар:


  1. аумақтық қазынашылық органында тіркелген Шарт;


  1. көрсетілген қызмет актісі (актілері);


  1. осы Қағидаларға 22-5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердегі жергілікті қамту үлесі бойынша есеп;


  1. Өнім беруші Тапсырыс берушіге көрсеткен қызметтердің сипаттамасымен, жалпы сомасы көрсетіле отырып, шот-фактура;

3 Тараптардың міндеттемелері


  1. Өнім беруші мыналарға:


  1. Шарт бойынша өзіне алған міндеттемелердің толық және тиесілі орындалуын қамтамасыз етуге;


  1. Шарт бойынша өз міндеттемелерін орындау кезінде Шарттың ажырамас бөлігі болып табылатын осы Шартқа қосымшаларда көрсетілген талаптарға көрсетілетін қызметтердің сәйкестігін қамтамасыз етуге;


  1. Тапсырыс берушінің алдын ала жазбаша келісімінсіз Тапсырыс беруші немесе Шарттың жағдайларын орындау үшін Өнім беруші тартқан персоналдан басқа оның атынан басқа тұлғалар ұсынған техникалық құжаттаманың мазмұнын ашпауға міндеттенеді. Көрсетілген ақпарат бұл персоналға құпия түрде және міндеттемелерді орындауға қажетті шамада ұсынылуы тиіс;


  1. Тапсырыс берушінің алдын ала жазбаша келісімінсіз жоғарыда көрсетілген құжаттарды және ақпаратты Шартты жүзеге асыру мақсатынан басқа мақсатта пайдаланбауға;


  1. Тапсырыс берушінің бірінші талабы бойынша Шарт бойынша міндеттемелердің орындалу барысы туралы ақпарат ұсынуға;


  1. Өнім берушінің Шарттың талаптарын тиісінше орындамауынан және/немесе өзге де заңсыз іс-әрекеттермен туындаған келтірілген залалдарды Тапсырыс берушіге толық көлемде өтеуге міндеттенеді.


  1. Тапсырыс берушіге веб-портал арқылы электрондық цифрлық қолтаңбамен бекітілген көрсетілген қызметтер актісін жіберу және ресімдеуге


  1. Тапсырыс беруші орындалған жұмыстар актісін бекіткеннен кейін Электрондық шот- фактуралардың ақпараттық жүйесінде шот-фактураны электронды нысанда жазып беру қағидаларына сәйкес электрондық шот-фактуралардың ақпараттық жүйесі арқылы электрондық нысанда шот-фактура жазуға міндеттенеді;


  1. ОӨсыніқмұжбаетр«уЭшлеі:ктрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Қазақстан

 
  1. Тапсырыс берушіден Шарт бойынша көрсетілген Қызметтерге төлем талап етуге;


  1. Тапсырыс берушімен алдын ала орындау мерзімін келісе отырып, Шартқа № 1 қосымшада көрсетілген Қызметті мерзімінен бұрын көрсетуге құқылы.


  1. Тапсырыс беруші:


  1. Қызметтерді көрсету үшін Өнім берушінің мамандарының қол жеткізуін қамтамасыз етуге;


  1. көрсетілген Қызметтердің сәйкессіздіктері анықталған кезде тез арада Өнім берушіні жазбаша хабарландыруға;


3-1) көрсетілген қызметтер актісін бекіткеннен кейін Электрондық шот-фактуралардың ақпараттық жүйесінде шот-фактураны электронды нысанда жазып беру қағидаларына сәйкес электрондық шот-фактуралар ақпараттық жүйесі арқылы электрондық нысанда Өнім беруші жазып берген шот-фактураны бекіткеннен кейін қабылдауға;


3-2) Қызметті қабылдау кезінде веб-портал арқылы көрсетілген қызметтер актісін бекітуге не Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларының 426-тармағында белгіленген мерзімде оның қабылданбауына дәлелді негіздемелерді көрсете отырып жұмысты қабылдаудан бас тартуға


4) осы Шартта белгіленген тәртіпте және мерзімдерде төлем жүргізуге міндеттенеді.


  1. Тапсырыс беруші:


  1. көрсетілген Қызметтердің сапасын тексеруге;


  1. Қызмет мерзімінен бұрын көрсетілген жағдайда Тапсырыс беруші қызметті мерзімінен бұрын қабылдауға және ол үшін Шарт талаптарына сәйкес ақы төлеуге құқылы. Қызметті мерзімінен бұрын көрсетуден бас тартуға оны қабылдау мүмкін болмаған жағдайларда жол беріледі.

4 Қызметтердің техникалық ерекшелікке сәйкестігін тексеру


  1. Тапсырыс беруші немесе оның өкілдері Көрсетілетін қызметтердің техникалық ерекшелікте (Шартқа 2-қосымша) көрсетілген талаптарға сәйкестігі тұрғысынан бақылау мен тексеру жүргізе алады. Бұл ретте осы тексерістер бойынша барлық шығыстарды Өнім беруші көтереді. Тапсырыс беруші Өнім берушіні осы мақсаттар үшін белгіленген өз өкілдері туралы жазбаша түрде уақтылы хабарлауы тиіс.


  1. Осы Шарт шеңберінде көрсетілген Қызметтер техникалық ерекшелікте көрсетілген стандарттарға сәйкес немесе олардан жоғары болуы тиіс.


  1. Егер тексеру кезінде көрсетілген Қызметтердің нәтижелері техникалық ерекшеліктің (Шартқа 2-қосымша) талаптарына сәйкес келмейді деп танылса, Өнім беруші, Тапсырыс беруші тарапынан ешқандай қосымша шығынсыз, техникалық ерекшелік талаптарына сәйкессіздіктерді жою бойынша шараларды тексеру сәтінен бастап 2 ішінде қолданады.


  1. Жоғарыда көрсетілген ешбір тармақ Өнім берушіні Шарт бойынша басқа міндеттемелерден босатпайды.

                                                                                      5 Қызметтер көрсету                                                                                         


 
  1. Өнім берушінің қызметтерді көрсетуі Шарттың ажырамас бөлігі болып табылатын Шартқа 1-қосымшада көрсетілген мерзімдерде жүзеге асырылады.


  1. Өнім беруші Тапсырыс берушіге осы Шартқа қосымшаларда көрсетілген талаптарға дәл сәйкестікте қызметті толық тапсыруы шартында Қызмет көрсетілді деп есептеледі.

6 Кепілдік


  1. Өнім беруші Тапсырыс берушіге үздіксіз, сапалы және уақтылы Қызмет көрсетудің қамтамасыз етілуіне кепілдік етеді.


  1. Өнім беруші техникалық ерекшеліктің (Шартқа 2-қосымша) Қызметтерінің қателерін, жете өңдеулері мен басқа да сәйкессіздіктерін ақысыз түзетуге кепілдік береді.


  1. Тапсырыс беруші берілген кепілдікке байланысты барлық шағымдары туралы Өнім берушіге жазбаша түрде жедел хабарлауға міндетті, одан кейін Өнім беруші, осыған байланысты барлық шығыстарды қоса алғанда, өз есебінен кемшіліктерді жою шараларын Тапсырыс беруші хабарламасында айқындалған мерзімде қолдануға тиіс


  1. Егер Өнім беруші хабарламаны алып, кемшіліктерді жою шараларын уақтылы қолданбаса, Тапсырыс беруші Шарт бойынша Өнім берушіге қатысты өзінің басқа құқықтарына ешқандай нұқсан келтірмей және Өнім беруші есебінен қажетті санкциялар мен кемшіліктерді жою шараларын қолдана алады.

7 Тараптардың жауапкершілігі


  1. Тараптар осы Шарт шеңберіндегі өз міндеттемелерін орындамаған немесе тиісінше орындамаған жағдайда барлық даулар мен келіспеушіліктер Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес шешіледі.


  1. Секвестр және/немесе тиісті бюджеттердің қолма-қол ақшаны бақылау шотында/мемлекеттік кәсіпорындардың, дауыс беретін акцияларының елу және одан астам проценті мемлекетке тиесілі заңды тұлғалардың есеп шотында ақша жетіспеген жағдайларды қоспағанда, егер Тапсырыс беруші Өнім берушіге тиесілі қаражатты Шартта көрсетілген мерзімдерде төлемесе, Тапсырыс беруші Өнім берушіге мерзімі өткен әрбір күн үшін тиесілі соманың 0,1 % (нөл бүтін оннан бір) мөлшерінде ұсталған төлемдер бойынша тұрақсыздық айыбын (өсімпұл) төлейді. Бұл ретте тұрақсыздық айыбының (өсімпұл) жалпы сомасы Шарттың жалпы сомасының 10 %-ынан аспауға тиіс.


  1. Қызмет көрсету мерзімдерін өткізіп алған жағдайда, Тапсырыс беруші Өнім берушіден ол міндеттемелерін толық орындамаған жағдайда мерзімі өткен әрбір күн үшін шарттың жалпы сомасының 0,1 % мөлшерінде тұрақсыздық айыбын (айыппұл, өсімпұл) ұстайды (өндіріп алады) не міндеттемелерін тиісінше орындамаған (ішінара орындамаған) жағдайда мерзімі өткен әрбір күн үшін орындалмаған міндеттемелер сомасының 0,1 % мөлшерінде тұрақсыздық айыбын (айыппұл, өсімпұл) ұстайды (өндіріп алады). Бұл ретте тұрақсыздық айыбының (өсімпұл) жалпы сомасы Шарттың жалпы сомасының 10 %-нан аспауға тиіс.


  1.  



     
     Өнім беруші Қызмет көрсетуден бас тартқан немесе Шарт бойынша Қызмет көрсету мерзімі өткен күннен бастап, бірақ Шарт қолданысының аяқталу мерзімінен кешіктірмей, бір айдан аса мерзімге Қызмет көрсету мерзімін өткізіп алған жағдайда, Тапсырыс беруші Өнім берушіден мерзімі өткен әрбір күн үшін шарттың жалпы сомасының 0,1 % мөлшерінде тұрақсыздық айыбының (айыппұл, өсімпұл) сомасын өндіріп ала отырып, бір жақты тәртіпте осы Шартты бұзуға құқылы.

 
  1. Тұрақсыздық айыбын (айыппұл, өсімпұл) төлеу Тараптарды осы Шартта көзделген міндеттемелерді орындаудан босатпайды.


  1. Егер кез келген өзгеріс Өнім берушіге Шарт бойынша қызмет көрсету үшін қажетті құнның немесе мерзімдердің азаюына әкелетін болса, Шарт сомасы немесе қызмет көрсету кестесі, немесе екеуі де тиісінше түзетіледі, ал Шартқа тиісті түзетулер енгізіледі. Өнім берушінің түзету жүргізуге барлық сұрау салулар Өнім беруші Тапсырыс берушіден өзгерістер туралы өкім алған күннен бастап 30 (отыз) күн ішінде ұсынуға тиіс.


  1. Өнім берушінiң осы Шарт бойынша өз міндеттемелерін Тапсырыс берушінің алдын-ала жазбаша келісімінсіз біреуге не толық, не ішінара беруіне рұқсат етілмейді


  1. Қосалқы мердігерлерді (бірлесіп орындаушыларды) тартқан жағдайда Өнім беруші осы Шарт шеңберінде жасалған барлық қосалқы мердігерлік шарттардың көшірмелерін Тапсырыс берушіге ұсынады. Қосалқы мердігерлердің (бірлесіп орындаушылардың) болуы Өнім берушіні Шарт бойынша материалдық немесе басқа жауапкершіліктен босатпайды.

Қызмет көрсету үшін қосалқы мердігерлерге (бірлесіп орындаушыларға) берілуі мүмкін көрсетілетін қызметтің шекті көлемі жиынтықта көрсетілетін қызмет көлемінің екіден бірінен аспауға тиіс.

Бұл ретте қосалқы мердігерлерге өткізілетін мемлекеттік сатып алу мәні болып табылатын қызмет көрсету көлемдерін өзге қосалқы мердігерлерге (бірлесіп орындаушыларға) беруге тыйым салынады.

Қазақстан Республикасының мүгедектер қоғамдық бірлестіктеріне және Қазақстан Республикасының мүгедектер қоғамдық бірлестіктері құрған ұйымдарға көрсетілетін қызметтерге өткізілетін мемлекеттік сатып алу мәні болып табылатын қызмет көрсету бойынша қосалқы мердігерлер тартуға жол берілмейді

8 Шарттың қолданыс мерзімі және бұзу талаптары


  1. Шарт Тапсырыс беруші оны Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық органында тіркегеннен кейін күннен бастап күшіне енеді және 2021-12-31 дейін қолданылады.


  1. Мынадай оқиғалар олардың көбеюi бөлiгінде қызмет көрсету ұзақтығы мерзiмдерiнің өзгеруiне әкеп соқтырады:


  1. Тапсырыс беруші Объектiнiң барлық учаскелерiн пайдалануға тыйым салады, ол өз кезегінде қызмет көрсетудің кешіктірілуіне әкеп соқтырады;


  1. Тапсырыс беруші Өнім берушіге Шартта жоспарланбаған сынақтарды жүргiзу үшiн қызмет көрсетуді тоқтатуға нұсқау береді. Бұл ретте, егер аталған сынақтар ақауларды анықтамаған жағдайда, қызмет көрсетуді тоқтату уақыты қызмет көрсету мерзіміне қосылады;


  1. Егер Өнім беруші банкрот немесе төлеуге қабілетсіз болса, Тапсырыс беруші кез келген уақытта Өнім берушіге тиісті жазбаша хабарлама жіберіп біржақты тәртіпте Шарт талаптарын орындаудан бас тарта алады. Бұл жағдайда Шарттың талаптарын орындаудан бас тарту тез арада жүзеге асырылады, және Тапсырыс беруші егер Шарттың талаптарын орындаудан бас тарту ешқандай залал келтірмейтін немесе салдарынан Тапсырыс берушіге қойылған немесе қойылатын қандай да бір әрекеттерді жасауға немесе санкцияларды қолдануға құқықтарды қозғамайтын шартта Өнім берушіге қатысты ешқандай қаржылық міндет көтермейді.


  1. Шарт одан әрі оны орындау орынсыз болған жағдайда, тараптардың келісімі бойынша бұзылОусыы мқұүжмактін«Э.лектрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Қазақстан

 
  1. Жоғарыда көрсетілген жағдаяттар негiзiнде Шарт жойылған кезде, Өнім беруші Шарт бойынша бұзуға байланысты оны бұзатын күнгi iс жүзiндегi шығындар үшiн ғана ақы талап етуге құқылы.


  1. Шарт талаптарын бұзғаны үшін қандай да бір санкцияларға зиян келтірместен Тапсырыс беруші осы Шарттың 7.4-тармағының талаптарын ескере отырып, Өнім берушіге міндеттемелерін орындамағаны туралы жазбаша хабарлама жібере отырып:


  1. егер Өнім беруші көрсетілетін қызметті Шартта көзделген мерзімде немесе Тапсырыс беруші ұсынған осы Шарттың ұзартылған кезеңі ішінде орындай алмаса;


  1. егер Өнім беруші өз міндеттемелерін орындай алмаса, осы Шартты толық немесе ішінара бұза алады.


  1. Шарт


  1. оның негізінде осы Шарт жасалған сатып алуға қатысты Заңның 6-бабында көзделген шектеулердің бұзылғаны анықталған;


  1. мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушы Өнім берушіге Заңда көзделмеген қолдауды көрсеткен;


  1. уәкілетті орган міндеттемелері тиісінше орындалған шарттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасы бұзыла отырып Шарт жасасу фактісін анықтаған;
  2. Хабарлама


  1. Шартқа сәйкес бір тарап екінші тарапқа жіберетін кез келген хабарлама төленген тапсырыс хатпен немесе телеграмма, телекс, телефакс не веб-портал арқылы жіберіледі.


  1. Хабарлама жеткізілгеннен кейін немесе көрсетілген күшіне ену күні (егер хабарламада көрсетілсе), осы екі күннің қайсысы кеш келетініне байланысты күшіне енеді.
  2. Форс-мажор


  1. Егер Шарт талаптарының орындалмауы форс-мажорлық жағдаяттардың нәтижесі болып табылса, Тараптар ол үшін жауапкершілік көтермейді.


  1. Шарт мақсаттары үшін «форс-мажор» Тараптардың бақылауына бағынбайтын және күтпеген сипаттағы оқиғаны білдіреді. Мұндай оқиғалар мыналарды қамти алады, бірақ тек олар ғана емес: соғыс қимылдары, табиғи немесе дүлей апаттар және басқалар.


  1. Форс-мажорлық жағдаяттар туындаған кезде Өнім беруші тез арада Тапсырыс берушіге осындай жағдаяттар мен олардың себептері туралы жазбаша хабарлама жіберуге тиіс. Егер Тапсырыс берушіден басқа жазбаша нұсқаулықтар келіп түспесе, Өнім беруші Шарт бойынша өз міндеттерін мүмкіндігінше орындауды жалғастырады және форс-мажорлық жағдаяттарға байланысты емес Шартты орындаудың баламалы тәсілдерін іздейді.
  2. Даулы мәселелерді шешу


  1. Тапсырыс беруші мен Өнім беруші Шарт бойынша немесе оған байланысты олардың арасында туындайтын барлық келіспеушіліктер немесе даулар тікелей келіссөздер үдерісінде шешуге барлық күш-жігерлерін салуға тиіс.

Осы құжат «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Қазақстан


 
  1. Егер осындай келіссөздерден кейін Тапсырыс беруші мен Өнім беруші Шарт бойынша дауларды шеше алмаса, Тараптардың кез келгені бұл мәселені Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес шешуді талап ете алады.
  2. Өзге де шарттар


  1. Салықтар мен бюджетке басқа міндетті төлемдер Қазақстан Республикасының салық және кеден заңнамасына сәйкес төленуге жатады.


  1. Шартқа кез келген өзгерістер мен толықтырулар Шарт жасасу нысаны сияқты нысанда жасалады.


  1. Өнім берушінің таңдауы үшін негіз болған сапаның өзгермеуі шарты мен басқа да шарттарда жасалған Шартқа өзгерістерді енгізуге:


  1. көрсетілетін Қызметтің бағасын және тиісінше Шарт сомасының азаюы бөлігінде Тараптардың өзара келісімі бойынша;


  1. Шартта көрсетілген Қызметтердің бірлігі үшін бағаның өзгермеуі шартында көрсетілетін Қызметтер көлемінде қажеттіліктің азаюымен не ұлғаюымен байланысты Шарт сомасының азаюы не ұлғаюы бөлігінде. Жасалған шартты осындай өзгертуге осы мемлекеттік сатып алу бойынша қалыптасқан үнемдеу шегінде жол беріледі;


  1. егер Өнім беруші онымен жасасқан Шартты орындау үдерісінде көрсетілетін қызмет бірлігі үшін бағаның өзгермеуі шартында онымен жасасқан Шарттың мәні болып табылған көрсетілетін қызметтің анағұрлым жақсы сапалы және (немесе) техникалық сипаттамасын не мерзімін және (немесе) талаптарын ұсынған жағдайда рұқсат беріледі;


  1. жасалған шарт сомасының өзгермеуі талабымен мемлекеттік бюджет есебінен жылдар бойынша қаржыландыру өзгертілген немесе жұмыстардың сметалық құны азайтылған және кейіннен сараптамадан өткен жобалау-сметалық құжаттамаға тиісті өзгерiстер енгiзілген жағдайда, жұмыстарды орындау жөніндегі мемлекеттік сатып алу туралы шарттың орындалу мерзімдерін өзгерту бөлiгiнде рұқсат беріледі.


  1. Тараптардың біреуінің Шарт бойынша міндеттерін беруіне тек екінші Тараптың жазбаша келісімімен жол беріледі.


  1. Шарт веб-портал арқылы жасалған бірдей заңды күшіне ие қазақ және орыс тілінде жасалды.


  1. Шартта реттелмеген бөлікте Тараптар Қазақстан Республикасының заңнамасын басшылыққа алады.
  2. Реквизиттер



 

Тапсырыс беруші:

"Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "Абылай хан атындағы №4 орта мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Алматинская область, Енбекшиказахский район, г.Есик, АБАЙ, 138

БСН 380140000010 БСК KKMFKZ2A

ЖСК KZ90070103KSN0912000

"ҚР Қаржы министрлігінің Қазынашылық Комитеті" РММ Тел.: 87778115967


 


Өнім беруші:

ЖК Нокабаева Ж.Ж.

Алматинская область, Енбекшиказахский район, с.Ават, АБЛАЙХАНА, 42

БСН/ЖСН 680718402066 БСК IRTYKZKA

ЖСК KZ65965T221202660602

"ForteBank" АҚ Тел.: 77773408408

ЖК Нокабаева Жанна Жумабаевна


 

ДиректОорсыТуқнұкжаеавта«ЛЭейллеяктАруоелнхдаынқовқнұажат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Қазақстан


 

Аббревиатураларды таратып жазу: БСН – бизнес-сәйкестендіру нөмірі; БСК – банктік сәйкестендіру коды; ЖСК – жеке сәйкестендіру коды; ЖСН – жеке сәйкестендіру нөмірі;

ССН – салық төлеушінің сәйкестендіру нөмірі; ТЕН – төлеушіні есепке алу нөмірі;

ҚҚС – қосылған құн салығы; Т.А.Ә. – тегі аты әкесінің аты

2021-06-09 10:19:50

Тункаева Лейля Ауелхановна "Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "Абылай хан атындағы №4 орта мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Коммунальное государственное учреждение "Средняя школа №4 имени Абылай хана" государственного учреждения "Отдел образования по Енбекшиказахскому району Управления образования Алматинской области"


 









2021-06-15 13:39:09

Нокабаева Жанна Жумабаевна

ЖК Нокабаева Ж.Ж. ИП Нокабаева Ж.Ж.


 




















Осы құжат «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Қазақстан


 

1-қосымша



Сатып алынатын тауарлар (көрсетілетін қызметтер, жұмыстардың) тізімі


Электрондық конкурстың №:

Электрондық конкурстың атауы: Решение о проведении государственных закупок






Лоттың




Тапсырыс беруші атауы





Атауы




Қысқа сипаттама




Қосымша сипаттама




Өлшем бірлік




Саны, көлемі




Бірлік бағасы, тенге


Тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету мерзімі

Шарт бойынша тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету мерзімі




Жеткізу орндар



Аванс төлемінің мөлшері

%, %




Жалпы сома, тенге

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

082-015-163 : Жалпыға бiрдей мiндеттi орта бiлiм қорының шығындары

Затраты Фонда всеобщего обязательного среднего образования (Услуги по организации обеспечения питания детей)



"Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "Абылай хан атындағы №4 орта мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі






Услуги по организации обеспечения питания детей






Услуги по организации обеспечения питания детей






Услуги по организации обеспечения питания детей







Бір қызмет







1







2 052

975.00







1 ай







1 ай





Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Есік қ. АБАЙ, 138

(1)







0







2 052

975.00


 

#ID12901299                                                                                                                                    №380140000010/210040/00

Договор о государственных закупках услуг

Алматинская область                                                                                 №40                   2021-06-15


Коммунальное государственное учреждение "Средняя школа №4 имени Абылай хана" государственного учреждения "Отдел образования по Енбекшиказахскому району Управления образования Алматинской области", именуемый (ое)(ая) в дальнейшем Заказчик, от лица которого выступает Директор Тункаева Лейля Ауелхановна, действующий на основании устав, с одной стороны и ИП Нокабаева Ж.Ж., именуемый(ое)(ая) в дальнейшем Поставщик, от лица которого выступает ИП Нокабаева Жанна Жумабаевна, действующий на основании Свидетельство о государственной регистрации индивидуального предпринимателя, с другой стороны, далее совместно именуемые «Стороны», на основании пп.28 п.3 ст.39 приобретения специальных социальных услуг, предусмотренных гарантированным объемом специальных социальных услуг и услуг по оценке и определению потребности в специальных социальных услугах; Закона Республики Казахстан от 4 декабря 2015 года «О государственных закупках» (далее - Закон), государственных закупок способом «Из одного источника путем прямого заключения договора» заключили настоящий договор о государственных закупках услуг (далее

- Договор) и пришли к соглашению о нижеследующем:

1 Предмет договора


  1. Поставщик обязуется оказать Услугу(и) согласно условиям, требованиям и по ценам, указанным в приложениях к настоящему Договору, являющихся неотъемлемой его частью, а Заказчик обязуется принять оказанную(ые) Услугу(и) и оплатить за нее на условиях настоящего Договора при условии надлежащего исполнения Поставщиком своих обязательств по Договору:

по специфике 082-015-163 Затраты Фонда всеобщего обязательного среднего образования (Услуги по организации обеспечения питания детей);


  1. Перечисленные ниже документы и условия, оговоренные в них, образуют данный Договор и считаются его неотъемлемой частью, а именно:


  1. настоящий Договор;


  1. условия оказания закупаемых услуг (приложение 1);


  1. техническая спецификация (Приложение 2).

2 Сумма Договора и условия оплаты


  1. Общая сумма Договора определяется Приложением № 1 к Договору и составляет 2 052

975.00 (два миллиона пятьдесят две тысячи девятьсот семьдесят пять тенге ноль тиын) и включает все расходы, связанные с оказанием Услуг, без НДС (далее – сумма Договора).


  1. В территориальном органе казначейства Договор подлежит регистрации

по бюджетной программе 082 Общеобразовательное обучение в государственных организациях начального, основного и общего среднего образования, по подпрограмме 015 За счет средств местного бюджета, по специфике 163 Затраты Фонда всеобщего обязательного среднего образования - на 2021 год 2 052 975.00 (два миллиона пятьдесят две тысячи девятьсот семьдесят пять тенге ноль тиын) без учета НДС.


2.3 Оплата за оказанные Услуги производится Заказчиком путем перечисления денежных


 

средств на расчетный счет Поставщика не позднее 30 (тридцати) календарных дней с даты подписания Сторонами акта оказанных Услуг.


  1. Объем оказываемых Услуг в количественном и стоимостном выражении оговорен в Приложении 1 к Договору.


  1. Необходимые документы, предшествующие оплате:


  1. зарегистрированный в территориальном органе казначейства Договор;


  1. акт(ы) оказанных услуг;


  1. отчет о местном содержании в работах и услугах по форме согласно приложению 22-5 к Правилам;


  1. счет-фактура с описанием, указанием общей суммы оказанных услуг, предоставленная Поставщиком Заказчику

3 Обязательства Сторон


  1. Поставщик обязуется:


  1. обеспечить полное и надлежащее исполнение взятых на себя обязательств по Договору;


  1. при исполнении своих обязательств по Договору обеспечить соответствие оказываемых услуг требованиям, указанным в приложениях к настоящему Договору, являющихся неотъемлемой частью Договора;


  1. не раскрывать без предварительного письменного согласия Заказчика содержание технической документации, представленной Заказчиком или от его имени другими лицами, за исключением того персонала, который привлечен Поставщиком для исполнения условий Договора. Указанная информация должна предоставляться этому персоналу конфиденциально и в той мере, насколько это необходимо для исполнения обязательств;


  1. без предварительного письменного согласия Заказчика не использовать какие-либо вышеперечисленные документы и информацию, кроме как в целях реализации Договора;


  1. по первому требованию Заказчика предоставлять информацию о ходе исполнения обязательств по Договору;


  1. возмещать Заказчику в полном объеме причиненные ему убытки, вызванные ненадлежащим выполнением Поставщиком условий Договора и/или иными неправомерными действиями;


  1. оформить и направить Заказчику посредством веб-портала утвержденный электронно- цифровой подписью акт оказанных услуг


  1. после утверждения Заказчиком акта оказанных услуг выписать счет-фактуру в электронной форме посредством информационной системы электронных счетов-фактур в соответствии с Правилами выписки счет-фактуры в электронной форме в информационной системе электронных счетов-фактур;


  1. Поставщик вправе:

 
  1. требовать от Заказчика оплату за оказанные Услуги по Договору;


  1. на досрочное оказание Услуг, указанных в Приложении №1 к Договору, заранее согласовав с Заказчиком сроки выполнения.


  1. Заказчик обязуется:


  1. обеспечить доступ специалистов Поставщика для оказания Услуг;


  1. при выявлении несоответствий оказанных Услуг незамедлительно письменно уведомить Поставщика;


3-1) после утверждения акта оказанных услуг принять счет-фактуру, выписанную Поставщиком в электронной форме посредством информационной системы электронных счетов-фактур в соответствии с Правилами выписки счет-фактуры в электронной форме в информационной системе электронных счетов-фактур;


3-2) при приемке Услуг утвердить посредством веб-портала Акт оказанных услуг либо отказать в принятии с указанием аргументированных обоснований ее непринятия в сроки установленные пунктом 426-4 Правил осуществления государственных закупок


4) произвести оплату в порядке и сроки, установленные настоящим Договором.


  1. Заказчик вправе:


  1. проверять качество оказанных Услуг;


  1. в случае досрочного оказания Услуг, Заказчик вправе досрочно принять услуги и оплатить за нее в соответствии с условиями Договора. Отказ в досрочном оказании Услуг допускается в случаях отсутствия возможности его принятия.

4 Проверка Услуг на соответствие технической спецификации


  1. Заказчик или его представители могут проводить контроль и проверку оказываемых Услуг на предмет соответствия требованиям, указанным в технической спецификации (приложение 2 к Договору). При этом все расходы по этим проверкам несет Поставщик. Заказчик должен в письменном виде и своевременно уведомляет Поставщика о своих представителях, определенных для этих целей.


  1. Услуги, оказываемые в рамках настоящего Договора, должны соответствовать или быть выше стандартов, указанных в технической спецификации.


  1. Если результаты оказанных Услуг при проверке будут признаны не соответствующими требованиям технической спецификации (приложение 2 к Договору), Поставщик принимает меры по устранению несоответствий требованиям технической спецификации, без каких-либо дополнительных затрат со стороны Заказчика, в течение 2 с момента проверки.


  1. Ни один вышеуказанный пункт не освобождает Поставщика от других обязательств по Договору.

5 Оказание Услуг


  1. Оказание Услуг Поставщиком осуществляется в сроки, указанные в приложении 1 к Договору, являющемся неотъемлемой частью Договора.

 
  1. Услуга считается оказанной при условии полной сдачи Поставщиком услуги Заказчику в точном соответствии требованиям, указанным в приложениях к настоящему Договору

6 Гарантия


  1. Поставщик гарантирует обеспечение бесперебойного, качественного и своевременного оказания Услуг Заказчику.


  1. Поставщик гарантирует безвозмездное исправление ошибок, недоработок и других несоответствий Услуг технической спецификации (Приложение 2 к Договору).


  1. Заказчик обязан оперативно уведомить Поставщика в письменном виде обо всех претензиях, связанных с данной гарантией, после чего Поставщик должен принять меры по устранению недостатков за свой счет, включая все расходы, связанные с этим, в срок, определенный Заказчиком в уведомлении


  1. Если Поставщик, получив уведомление, своевременно не примет соответствующие меры по устранению недостатков, Заказчик может применить необходимые санкции и меры по устранению недостатков за счет Поставщика и без какого-либо ущерба другим правам, которыми Заказчик может обладать по Договору в отношении Поставщика.

7 Ответственность сторон


  1. В случае невыполнения или ненадлежащего выполнения Сторонами своих обязательств в рамках настоящего Договора все споры и разногласия разрешаются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.


  1. За исключением случаев секвестра и/или недостаточности денег на контрольном счете наличности соответствующих бюджетов/расчетном счете государственного предприятия, юридического лица, пятьдесят и более процентов голосующих акций которых принадлежат государству, если Заказчик не выплачивает Поставщику причитающиеся ему средства в сроки, указанные в Договоре, то Заказчик выплачивает Поставщику неустойку (пеню) по задержанным платежам в размере 0,1% (ноль целых один) от причитающейся суммы за каждый день просрочки. При этом общая сумма неустойки (пени) не должна превышать 10 % от общей суммы Договора.


  1. В случае просрочки сроков оказания Услуг, Заказчик удерживает (взыскивает) с Поставщика неустойку (штраф, пеню) в размере 0,1 % от общей суммы договора за каждый день просрочки в случае полного неисполнения поставщиком обязательств либо удерживает (взыскивает) неустойку (штраф, пеню) в размере 0,1 % от суммы неисполненных обязательств за каждый день просрочки в случае ненадлежащего исполнения (частичного неисполнения) обязательств. При этом общая сумма неустойки (штрафа, пени) не должна превышать 10 % от общей суммы Договора.


  1. . В случае отказа Поставщика от оказания Услуг или просрочки оказания Услуг на срок более одного месяца со дня истечения срока оказания Услуг по Договору, но не позднее срока окончания действия Договора, Заказчик имеет право расторгнуть настоящий Договор в одностороннем порядке с взысканием с Поставщика суммы неустойки (штрафа, пени) в размере 0,1 % от общей суммы Договора за каждый день просрочки.


  1. Уплата неустойки (штрафа, пени) не освобождает Стороны от выполнения обязательств, предусмотренных настоящим Договором.


       7.6 Если любое изменение ведет к уменьшению стоимости или сроков, необходимых


 

Поставщику для оказания Услуг по Договору, то сумма Договора или график оказания Услуг, или и то и другое соответствующим образом корректируется, а в Договор вносятся соответствующие поправки. Все запросы Поставщика на проведение корректировки должны быть предъявлены в течение 30 (тридцати) дней со дня получения Поставщиком распоряжения об изменениях от Заказчика.


  1. Не допускается передача Поставщиком ни полностью, ни частично кому-либо своих обязательств по настоящему Договору без предварительного письменного согласия Заказчика.


  1. В случае привлечения субподрядчиков (соисполнителей) Поставщик предоставляет Заказчику копии всех субподрядных договоров, заключенных в рамках данного Договора. Наличие субподрядчиков (соисполнителей) не освобождает Поставщика от материальной или другой ответственности по Договору.

Предельные объемы услуг, которые могут быть переданы субподрядчикам (соисполнителям) для оказания услуг, не должны превышать в совокупности одной второй объема оказываемых услуг.

При этом субподрядчикам запрещается передавать иным субподрядчикам (соисполнителям) объемы оказания услуг, являющихся предметом проводимых государственных закупок.

Оказываемым услуги, общественным объединениям инвалидов Республики Казахстан и организациям, созданным общественными объединениями инвалидов Республики Казахстан, не допускается привлечение субподрядчиков по оказанию услуг, являющихся предметом проводимых государственных закупок.

8 Срок действия и условия расторжения договора


  1. Договор вступает в силу после регистрации его Заказчиком в территориальном подразделении казначейства Министерства финансов Республики Казахстан и действует по 2021-12-31 года


  1. Следующие события влекут за собой изменение сроков продолжительности услуг в части их увеличения:


  1. Заказчик запрещает пользоваться всеми участками Объекта, что в свою очередь влечет задержку оказания услуг;


  1. Заказчик дает Поставщику указание на остановку предоставления услуг для проведения испытаний, не запланированных Договором. При этом, в случае если данные испытаний не выявили дефектов, то время остановки оказания услуг добавляются к сроку оказания услуг;


  1. Заказчик может в любое время в одностороннем порядке отказаться от исполнения условий Договора, направив Поставщику соответствующее письменное уведомление, если Поставщик становится банкротом или неплатежеспособным. В этом случае отказ от исполнения условий Договора осуществляется немедленно, и Заказчик не несет никакой финансовой обязанности по отношению к Поставщику при условии, если отказ от исполнения условий Договора не наносит ущерба или не затрагивает каких-либо прав на совершение действий или применение санкций, которые были или будут впоследствии предъявлены Заказчику.


  1. Договор может быть расторгнут по соглашению сторон, в случае нецелесообразности его дальнейшего исполнения.


  1. Когда Договор аннулируется в силу вышеуказанных обстоятельств, Поставщик имеет право требовать оплату только за фактические затраты, связанные с расторжением по

 

Договору, на день расторжения.


  1. Без ущерба каким-либо другим санкциям за нарушение условий Договора Заказчик с учетом требований пункта 7.4. настоящего Договора может расторгнуть настоящий Договор полностью или частично, направив Поставщику письменное уведомление о невыполнении обязательств:


  1. если Поставщик не может оказать Услуги в сроки, предусмотренные Договором, или в течение периода продления настоящего Договора, предоставленного Заказчиком;


  1. если Поставщик не может выполнить свои обязательства по Договору.


  1. Договор о государственных закупках может быть расторгнут на любом этапе в случае:


  1. выявления нарушения ограничений, предусмотренных статьей 6 Закона в отношении закупки на основании которой заключен данный Договор;


  1. оказания организатором государственных закупок содействия Поставщику, не предусмотренного Законом;


  1. установления уполномоченным органом факта заключения договора о государственных закупках с нарушением законодательства Республики Казахстан о государственных закупках, за исключением договоров о государственных закупках, по которым обязательства исполнены надлежащим образом;
  2. Уведомление


  1. Любое уведомление, которое одна сторона направляет другой стороне в соответствии с Договором, высылается оплаченным заказным письмом или по телеграфу, телексу, факсу, телефаксу либо посредством веб-портала


  1. Уведомление вступает в силу после доставки или в указанный день вступления в силу (если указано в уведомлении) в зависимости от того, какая из этих дат наступит позднее.
  2. Форс-мажор


  1. Стороны не несут ответственность за неисполнение условий Договора, если оно явилось результатом форс-мажорных обстоятельств.


  1. Для целей Договора «форс-мажор» означает событие, неподвластное контролю Сторон, и имеющее непредвиденный характер. Такие события могут включать, но не исключительно: военные действия, природные или стихийные бедствия и другие.


  1. При возникновении форс-мажорных обстоятельств Поставщик незамедлительно направляет Заказчику письменное уведомление о таких обстоятельствах и их причинах. Если от Заказчика не поступает иных письменных инструкций, Поставщик продолжает выполнять свои обязательства по Договору, насколько это целесообразно, и ведет поиск альтернативных способов выполнения Договора, не зависящих от форс-мажорных обстоятельств.
  2. Решение спорных вопросов


  1. Заказчик и Поставщик должны прилагать все усилия к тому, чтобы разрешать в процессе прямых переговоров все разногласия или споры, возникающие между ними по Договору или в связи с ним.

 




 
 
 
  1. Если после таких переговоров Заказчик и Поставщик не могут разрешить спор по Договору, любая из сторон может потребовать решения этого вопроса в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
  2. Прочие условия


  1. Налоги и другие обязательные платежи в бюджет подлежат уплате в соответствии с налоговым и таможеным законодательством Республики Казахстан


  1. Любые изменения и дополнения к Договору совершаются в той же форме, что и заключение Договора


  1. Внесение изменений в заключенный Договор о государственных закупках при условии неизменности качества и других условий, явившихся основой выбора поставщика допускается:


  1. по взаимному согласию Сторон в части уменьшения цены на Услуги и соответственно суммы Договора;


  1. в части уменьшения либо увеличения суммы Договора, связанной с уменьшением либо увеличением потребности в объеме оказываемых Услуг, при условии неизменности цены за единицу услуг, указанных в Договоре. Такое изменение заключенного Договора допускается в пределах сложившейся экономии по данной государственной закупке;


  1. в случае, если поставщик в процессе исполнения заключенного с ним Договора предложил при условии неизменности цены за единицу услуги более лучшие качественные и (или) технические характеристики либо сроки и (или) условия оказания услуги, являющихся предметом заключенного с ним Договора;


  1. в части изменения сроков исполнения Договора в случае изменения финансирования по годам за счет государственного бюджета, при условии неизменности суммы заключенного Договора или уменьшения сметной стоимости услуг и внесения соответствующих изменений в проектно-сметную документацию (при наличии), в последующем прошедшую государственную экспертизу.


  1. Передача обязанностей одной из Сторон по Договору допускается только с письменного согласия другой Стороны.


  1. Договор составлен на казахском и русском языках, имеющих одинаковую юридическую силу, заключенный посредством веб-портала


  1. В части, неурегулированной Договором, Стороны руководствуются законодательством Республики Казахстан.
  2. Реквизиты Сторон



 

Заказчик:

Коммунальное государственное учреждение "Средняя школа №4 имени Абылай хана" государственного учреждения "Отдел образования по Енбекшиказахскому району Управления образования Алматинской области" Алматинская область, Енбекшиказахский район, г.Есик, АБАЙ, 138

БИН 380140000010 БИК KKMFKZ2A

ИИК KZ90070103KSN0912000

РГУ "КОМИТЕТ КАЗНАЧЕЙСТВА МИНИСТЕРСТВА ФИНАНСОВ РК"

Тел.: 87778115967


 


Поставщик:

ИП Нокабаева Ж.Ж.

Алматинская область, Енбекшиказахский район, с.Ават, АБЛАЙХАНА, 42

БИН/ИИН 680718402066 БИК IRTYKZKA

ИИК KZ65965T221202660602

АО "ForteBank" Тел.: 77773408408

ИП Нокабаева Жанна Жумабаевна


 

Директор Тункаева Лейля Ауелхановна                                                                                                                                                                                                                                                    


 

Расшифровка аббревиатур:

БИН – бизнес-идентификационный номер; БИК – банковский идентификационный код;

ИИК – индивидуальный идентификационный код; ИИН – индивидуальный идентификационный номер;

ИНН – идентификационный номер налогоплательщика; УНП – учетный номер плательщика;

НДС – налог на добавленную стоимость; Ф.И.О. – фамилия имя отчество.

2021-06-09 10:19:50

Тункаева Лейля Ауелхановна "Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "Абылай хан атындағы №4 орта мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Коммунальное государственное учреждение "Средняя школа №4 имени Абылай хана" государственного учреждения "Отдел образования по Енбекшиказахскому району Управления образования Алматинской области"


 









2021-06-15 13:39:09

Нокабаева Жанна Жумабаевна

ЖК Нокабаева Ж.Ж. ИП Нокабаева Ж.Ж.


 























 

Приложение 1


Перечень закупаемых товаров(работ/услуг)


№ электронной закупки:

Наименование электронной закупки: Решение о проведении государственных закупок



 лота


Наименование заказчика


Наименование


Краткая характеристика


Дополнительная характеристика


Единица измерения


Количество, объем

Цена за ед., тенге

Планируемый срок поставки

Срок поставки по договору


Места поставки

Размер авансового платежа,

%

Общая сумма, тенге

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

082-015-163 : Затраты Фонда всеобщего обязательного среднего образования

Затраты Фонда всеобщего обязательного среднего образования (Услуги по организации обеспечения питания детей)



Коммунальное государственное учреждение "Средняя школа №4 имени Абылай хана" государственного учреждения "Отдел образования по Енбекшиказахскому району Управления образования Алматинской области"





Услуги по организации обеспечения питания детей





Услуги по организации обеспечения питания детей





Услуги по организации обеспечения питания детей






Одна услуга






1






2 052

975.00






1 месяц






1 месяц





Алматинская область, Енбекшиказахский район, г.Есик АБАЙ, 138 (1)






0






2 052

975.00


 


Мемлекеттiк сатып алулары портал                                                                                 Портал государственных закупок


#ID12901299                                                                                                                                                                                         №380140000010/210040/00



Құжат тексеру үшін, сілтемені басыңыз: https://v3bl.goszakup.gov.kz/kz/egzcontract/cpublic/show_file/12901299



Для проверки документа перейдите по ссылке: https://v3bl.goszakup.gov.kz/ru/egzcontract/cpublic/show_file/12901299

Похожие публикации:

01 октябрь 2021 Лагерь
01 октябрь 2021 Ыстық тамақ
17 апрель 2017 Мекен жайымыз
17 апрель 2017 Мектеп ұжымы