РЫСКУЛОВ ОМ даму жоспары » Абылай хан атындағы № 4 орта мектебі
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің
"№4 Абылай хан атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы

01
сентябрь
2021

РЫСКУЛОВ ОМ даму жоспары



«Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп»КММ

  2021-2026 жылдарға арналған даму бағдарламасы

Бағдарлама төлқұжаты.

Мазмұны

І

Бағдарлама төлқұжаты.


ІІ

Кіріспе


ІІІ

Мектеп қазіргі жай-күйінің қысқаша сипаттамасы


ІV

Қазіргі білім берудегі негізгі үрдістер


V

Мектептің мақсаты мен міндеттері,     миссиясы


VІ

Мектепті  дамытудың басым бағыттары. 


VІІ

Бағдарламаны жүзеге асыру тетіктері 


VІІІ

Бағдарламаны жүзеге асырудан     күтілетін нәтижелер


ІХ

Тәуекелдерді  басқару






(қаңтар 2021 жыл №1 хаттама бойынша енгізілді.)


Бағдарламаның     толық атауы

«Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп» КММ  

«2021-2026 жылдарға арналған даму бағдарламасы.»

Бағдарламаны әзірлеу негіздемесі

1.«Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы.

2. Қазақстан Республикасының Президенті Н. Назарбаевтың 2014 жылғы 11 қарашадағы "Нұрлы жол – болашаққа бастар жол" атты Қазақстан халқына Жолдауы;
 4. Мемлекет басшысының 2017 жылғы 12 сәуірдегі "Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру" атты мақаласы; 
 5. «Мәңгілік Ел» патриоттық актісі

6.Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері; 

7.Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығымен бекітілген, 2019-2024 жылдарға арналған «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында тәрбиенің Тұжырымдамалық негіздерін іске асырудың іс-шаралар жоспары;

8.Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың Тұжырымдамалық негіздері.
 9. Қазақстан Республикасының Президенті Н. Назарбаевтың 2018 жылғы 10 қаңтардағы "Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері" атты Қазақстан халқына Жолдауы;
  10. Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған  мемлекеттік бағдарламасы; ҚР Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысы

11."100 нақты қадам: баршаға арналған қазіргі заманғы мемлекет" Ұлт жоспары.

12.Жалпы білім беру ұйымдарының (бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру) түрлері бойынша қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 17 қыркүйектегі № 375 бұйрығы

(2019.30.07. берілген өзгерістер мен толықтырулармен)

13. ҚР білім және ғылым министрінің м. а. 2012ж. 27.04. № 194 бұйрығымен бекітілген «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДБҰ тәжірибесін енгізу бойынша базалық білім беру ұйымдарының қызмет ету қағидалары;

14. «Барлық білім беру ұйымдарында оқыту процесінің тәрбиелік құрамдасын күшейту жөніндегі үлгілік кешенді жоспарды бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 29 маусымдағы № 873 Қаулысы. 

15. «Т.рысқұлов атындағы орта мектеп» КММ  Жарғысы

Бағдарламаны әзірлеген және шешім қабылдаған күн 

«Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп» КММ-нің әкімшілігі, мұғалімдер мен оқушылар ұжымы, оқушылар мен жалпы мектептік ұжымдардың өзін-өзі басқару органдары және  ата-аналар.

 Педагогикалық кеңес шешімімен бекітілген. №1 хаттама, 2020 ж  қаңтар. 


Бағдарламаны жүзеге асыру кезеңдері

2021-2026

2021-2022 жылдары -   І кезең 

Бағдарлама мақсаты негізінде комплексті түрде жүйелі жұмыс ұйымдастыру.

Қажетті ресурстармен қамтамасыз ету 

Бағдарламаның нормативтік базасын әзірлеу және бекіту. 

Оны іске асыру бойынша жұмыстың негізгі бағыттарын анықтау және талқылау

 2023-2024 оқу жылдар-    ІІ кезең 

Бағдарламаны жүзеге асыру

2025-2026  жылдар- ІІІ кезең

 Бағдарламаны жүзеге асыру барысындағы нәтижелерді жинақтау, сараптама жасау,талдау, нақты ұсыныстар енгізу. Нәтижелерді рәсімдеу және қорытындылау. Озат тәжірибе жетістіктерін енгізу. Бағдарламаның жүзеге асырылуына     қорытынды жасау.

Бағдарламаның негізгі мақсаты 

1.Мектептің  одан әрі дамуының басымдықтарын анықтау; 

2.Мектептің     білім беру жүйесін жаңғыртуда мақсатты сипатты қамтамасыз ету бойынша білім беру кеңістігі субъектілерінің қызметін үйлестіру, күш-жігер мен ресурстарды шоғырландыру үздік әлемдік практикаға сәйкес келетін гимназияны  дамыту;

 3.Білім беру саласының әлеуметтік-мәдени мәселелерін шешу және экономикалық өсуге білім берудің тиісті үлесін қамтамасыз ету;

 4.Мектепте     білім беруді дамытудың жергілікті бағдарламаларын әзірлеу үшін негіз құру


Бағдарлама міндеті

1. Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, педагогикалық білім беруді жаңғырту.
 3. Оқытудың қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз ету.
 4. Үздік практикалар негізінде білім алушылардың, педагогтердің және білім беру ұйымдарының сапасын бағалаудың жаңартылған жүйесін енгізу.
 6. Білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету.
  7. Білім беру ұйымдарын цифрлық инфрақұрылыммен және қазіргі заманғы материалдық-техникалық базамен жарақтандыру.

Нысаналы индикаторлар

1.1-6 жас аралығындағы балаларды мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен 85,3 %,

 3-6 жас аралығындағы балаларды 100 % қамту.
 2. PISA (Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы (бұдан әрі – ЭЫДҰ) халықаралық зерттеуіндегі 15 жастағы қазақстандық оқушылардың нәтижелері – математика – 480 балл, оқу – 450 балл, ғылым және жаратылыстану – 490 балл.
 3. Қазақстан Республикасындағы балалардың әл-ауқаты индексі – 0,73 балл.

Бақылауды ұйымдастыру жүйесі

педагогикалық және ғылыми-әдістемелік кеңес,

ғылыми-практикалық конференциялар, 

әртүрлі деңгейдегі ғылыми-әдістемелік семинарлар, 

мектептің шығармашылық есептері деңгейінде бағдарламаның негізгі бағыттарын орындау бойынша есептік ақпарат ұсыну

Индикаторлар

Көрсеткіштер

Орта білім беру




ІІ.КІРІСПЕ

       «Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп» КММ 2021-2026 жылдарға арналған   Даму бағдарламасы Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы, Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2017 жылғы 31 қаңтардағы "Қазақстанның Үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік" атты Қазақстан халқына Жолдауы және "Рухани жаңғыру" бағдарламасы, 2018 жылғы 10 қаңтардағы  "Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері" атты Қазақстан халқына Жолдауы, Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы және де    білім беру саясатына және оның әлеуметтік және экономикалық бағытына қатысты   негізінде әзірленді.

Бағдарлама жалпы білім берудің мектеп жағдайындағы модернизация стратегиясын анықтайды.

Білім беруді дамыту және жаңғырту бағдарламасының негізгі мақсаттары, міндеттері гимназияның  жалпы мәдени, ұлттық-мәдени, әлеуметтік-экономикалық, экологиялық, ерекшеліктерін ескереді.

Бағдарлама Қазақстан Республикасындағы барлық білім беру жүйесінің даму стратегиясы мен әлеуметтік саясатты іске асыруды ескере отырып, мектептегі білім берудің қазіргі жай-күйі, оның дамуын болжау негізінде әзірленген 

Бағдарлама жалпы гимназия ұжымы қызметінің негізгі бағыттарын анықтайтын құжат болып табылады. 


Бағдарламаның мониторингі


Мониторинг нәтижелері негізінде:

  1. Мектеп әкімшілігі, жалпы мектептік өзін-өзі басқару ұйымы Бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шараларға түзетулер енгізеді.
  2.  сондай-ақ мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық, білім беру саясатының басым бағыттарындағы ықтимал өзгерістерді енгізіп отырады








ІII. Т.Рысқұлов атындағы орта мектебі білім беру жүйесінің қазіргі жай-күйін Swot-талдау 

Мектептің сыртқы және ішкі даму перспективаларын бағалау

Кадрлық ресурстар 

Ішкі күшті жақтары

56

Ішкі әлсіз жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Педагогикалық кадрлар біліктілігінің жоғары деңгейі.

Жаңартылған форматтағы біліктілік санаттардың өсуі.          46

Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша, үш тілділік курстары,шет тілі бойынша курстар,деңгейлік курстар арқылы біліктілікті арттыру.         41

Біліктілігін арттыруға уәждеменің болмауы жеке санаттағы педагог? ("ескі" шыңдалған адамдар)

Олардың  біліктілігін арттыруға уәждемесін арттыру үшін педагогтарды көтермелеу жүйесін құру.     12

Демографиялық жағдайға байланысты бастауыш буын және орта буын пән мұғалімдеріне деген қажеттіліктің өсуі.

Ағылшын, орыс тілі, математика, физика пәні мұғалімдерінің жетіспеуі

Материалдық-техникалық ресурстар

 Ішкі күшті жақтары

 Ішкі әлсіз жақтары

 Қолайлы мүмкіндіктер

 Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Интернет желісіне қосылған қазіргі заманғы оқу кабинеттерінің, компьютерлік сыныптардың, спортпен айналысу үшін жағдайлардың, тамақтанумен, медициналық қызмет көрсетумен қамтамасыз етудің болуы. Оқулықтармен, оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуі.


Ерекше балалардың қажеттілігіне бейімделген кедергісіз білім беру ортасының болмауы.

 Компьютерлік паркті жаңарту. Онлайн-оқыту үшін Интернетті пайдалану мүмкіндіктері

     Ерекше балалардың қажеттіліктеріне бейімделген кедергісіз білім беру ортасын құру үшін жеткіліксіз қаржыландыру.

Ақпараттық ресурстар

 Ішкі күшті жақтары

 Ішкі әлсіз жақтары

 Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Интернет желісіне қосылудың болуы. Оқыту сапасына мониторинг жүргізу; 

электрондық журнал және күнделіктер.

 Мектептің бірыңғай ақпараттық кеңістігі арқылы отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуі.

Болмауы: - мектеп кафедра сайттары; - электрондық білім ресурстары Банкі. 


 Басқарушы қызметі автоматтандыруды ұйымдастыру.


 Онлайн-оқыту мүмкіндігін іске асыру.

 Мектеп педагогтарының педагогикалық интернет-бірлестіктерге қатысуы.

Ата-аналар мен оқушылардың мектеп интернет-ресурстарын тұрақты пайдаланбауы.









БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН АРТТЫРУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ШАРТТАРЫ ЖӘНЕ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ

Ішкі күшті жақтары

 Ішкі әлсіз жақтары

 Қолайлы мүмкіндіктер

 Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Жұмыс істеуі – әдістемелік кеңес,   проблемалық шығармашылық кафедралар,

 - сертификатталған мұғалімдердің желілік қоғамдастығы. Педагогтардың ішкі корпоративтік біліктілігін арттыру (коучинг). Әдістемелік-дидактикалық құралдарды әзірлеу.


Облыстық және республикалық деңгейде мұғалімдердің озық тәжірибесін ұсынбау. Педагогикалық шеберліктің, олимпиадалардың байқауларына тиімсіз қатысуы. Жалпы білім беретін мектеп жағдайында ЖВЗ бар балаларды инклюзивті білім беру ұйымына ұжымның дайын еместігі.

 Педагогогтарды ОПТ бойынша орта құруға ынталандыру және әртүрлі деңгейлерде оның диссеминациясына уәждеу. Онлайн-оқытуды ұйымдастырудың тиімділігі ретінде ЦБР әзірлеу.

Жалпы білім беретін мектеп жағдайында ЖВЗ бар балаларға инклюзивті білім беруді іске асыру кезінде мұғалім тьютор-көмекшісін даярлаудың болмауы.

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ІСКЕ АСЫРУ

Ішкі күшті жақтары

Ішкі әлсіз жақтары

 Қолайлы мүмкіндіктер

 Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Мектепте білім берудің жаңартылған мазмұнын (ОСО) және үш тілді енгізу бойынша іс-шаралар жоспарының болуы және іске асырылуы. Lesson Study зерттеуін жүргізу. Оқушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелілігінің мониторингі.

 Оқыту жүйесінің өзгеруіне қатысты кейбір педагогтардың консервативті тәсілі. Мұғалімдердің шет тілін жеткіліксіз меңгеруі?


ЖОО әдіскерлерімен өзара іс-қимылды кеңейту.


Кейбір оқушылар мен олардың ата-аналарының білім берудің жаңартылған мазмұнын қабылдауға дайын болмауы.


ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗИЯТКЕРЛІК ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ ШАРТТАРЫ, БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН

Ішкі күшті жақтары

Ішкі әлсіз жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Оқыту сапасының оң динамикасы. Қорытынды мемлекеттік аттестаттаудың, ҰБТ-ның оң нәтижелері. Конкурстарда жүлдегерлер мен жеңімпаздардың санын арттыру.

Білім сапасының жоғарығы пайызы  % жеткіліксіз (50%)  8-9 сыныптарда ЖМО пәндері бойынша көрсеткіштердің төмендеуі және теріс динамика Жеткіліксіз іске асыру: - оқудағы үлгерімсіздікті жеңу мақсатында оқушылармен жеке жұмыс; -барлық оқушылардың зерттеу және жобалау қызметі; - мектеп оқушыларының республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадаларға қатысуы. Дарынды балалармен жұмыс жүйесінің нашар болуы. 8-9 сыныптарда ЖМО пәндері бойынша көрсеткіштердің төмендеуі және теріс динамика Жеткіліксіз іске асыру: - оқудағы үлгерімсіздікті жеңу мақсатында оқушылармен жеке жұмыс; -барлық оқушылардың зерттеу және жобалау қызметі; - мектеп оқушыларының республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадаларға қатысуы. Дарынды балалармен жұмыс жүйесінің нашар болуы.


Білім беру нәтижелеріне педагогтардың, ата-аналардың қызығушылығы. Оқушылардың жеке білім беру бағыттарын жүзеге асыру.

 Мектептің дарынды оқушыларының шамадан тыс жүктелуі. Интернетті аралық аттестаттауда және бақылау жұмыстарында білім көзі ретінде пайдалану

ЖАЛПЫ АЗАМАТТЫҚ  ЖӘНЕ  ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР МЕН  ИДЕАЛДАРҒА БАҒДАРЛАНҒАНБЕЛСЕНДІ АЗАМАТТЫҚ ҰСТАНЫМЫ БАР ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ ӨЗІН-ӨЗІ ІСКЕ АСЫРУ ШАРТТАРЫ 

Ішкі күшті жақтары

Ішкі әлсіз жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

"Мәңгілік Ел" патриоттық актісі мен "Рухани жаңғыру"бағдарламасына негізделген тәрбие жұмысының жүйесі. Мектеп дәстүрлерінің болуы. Ата-аналарды жалпы мектептік іс-шараларға қатысуға тарту. Жалпы мектептік ата-аналар комитеті мен қамқоршылық кеңесінің, "қауіп тобындағы" балалармен алдын алу кеңесінің жұмысы, қала мекемелерімен әлеуметтік серіктестік.

 Мектептің ұйымдастыру құрылымында тең-басқару мен өзін-өзі басқарудың жеткіліксіз дамуы.


 Мектепте басқару моделін жетілдіру. Жалпы қоғаммен байланысты кеңейту, мектептің әлеуметтік серіктестерін іздеу. Әр түрлі инновациялық педагогикалық технологияларды, тәрбие жұмысының түрлері мен әдістерін енгізу.

 Интернет желісінің өсуі. Контенттік (заңсыз және әдепсіз материалдар) және коммуникациялық тәуекелдердің болуы. БАҚ-тың өскелең ұрпақтың азаматтық сана-сезімінің қалыптасуына теріс әсері.

ОҚУШЫЛАРДЫҢ САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ ІСКЕ АСЫРУ ШАРТТАРЫ

Ішкі күшті жақтары

Ішкі әлсіз жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)


Білім беру процесінде салауатты және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау жөніндегі құқықтық актілер мен нормативтік-техникалық құжаттарды орындау.

 Дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары, медициналық–психологиялық–педагогикалық консилиум жұмысын тиімді атқару, Денсаулық мониторингі жүйесінің болуы, ыстық тамақ.


«Денсаулықты нығайтуға мүмкіндік беретін мектептер» жобасын жүзеге асыру барысында     2019-2021 жж арналған         балалардың денсаулығын нығайту, дұрыс тамақтану, балалар мен жасөспірімдер арасында аурушаңдық деңгейін төмендету, мектеп медицинасының денсаулықты нығайтуға ықпалын жақсартудың     үш жылдық жобаға ену 


Оқушылардың қозғалыс белсенділігінің жеткіліксіздігі жеке оқушылардың дене шынықтырумен және спортпен айналысуына мотивация деңгейі. Қосымша білім берумен және спорт секцияларымен жеткіліксіз қамту.

Оқушылар үшін таза ауада және рекреацияларда қозғалу белсенділігін (ойындар) ұйымдастыру. Балалар мен ата–аналардың дене шынықтыру-сауықтыру және ағартушылық бірлескен іс-шараларын өткізу


Мектеп оқушыларының кейбір отбасында дұрыс тамақтану мәдениеті мен салауатты өмір салты болмауы. Мектеп оқушыларының белгілі бір бөлігі үшін қажетті спорттық мүкәммал мен спорттық формаға ие болмауы.






IV. Мектептің мақсаты мен міндеттері, миссиясы

            Мектеп миссиясы-Рухани құндылықтарға негізделген академиялық терең білшімді меңгерту арқылы өмірлік ұстанымы мен огтансүйгіштік қасиеті қалыптасқан жеке тұлғаны тәрбиелеу.

Мектеп мақсаты: Мектептің білім сапасын арттыруға бағытталған іс-шаралар ұйымдастыру арқылы білім алушылардың жазылым, айтылым дағдыларының  жақсаруына ықпал ету, мектептегі әрбір тұлғаның мәдениетін   арттыруға  және жағдаяттық өзгерістерге дайын болу қабілеттерін жетілдіруге    бағытталған оқу-тәрбие үдерісін   ұйымдастыру. Оқыту мен оқу үдерісінде   мұғалімдердің кәсіби шеберлігі арқылы пәнді терең меңгерту, жобалық жұмыстарды жүргізу арқылы оқушыларға кәсіптік бағдар беру жұмыстарын жүйелі жүргізу, мұғалімдердің құзыреттілік деңгейін арттыру мақсатында  жыл бойы атқарылған жұмыстардың нәтижесін мониторингілеу.

Стратегиялық дамудың  бағыты Қазақстандық білім беруді жаңғырту үшін жағдай жүйесін құруға бағытталған мектеп қызметінің барлық жақтары болуы тиіс. Қазіргі заманғы формалар арқылы тәрбие үдерісіне оқушылардың ең көп санын тарту.


Мектеп міндеттері.

         Жаһандық білім беру : 

-жаһандық білім беру трендтерінде негізгі Қазақстандық білім және ғылым саласындағы мемлекеттік саясатты іске асырудың сапалы көрсеткіштерін қамтамасыз ету; 

-оқушылардың білім берудің жаңартылған мазмұны мен технологияларын іске асыру үшін жағдай жасау; 

-Тіл және жалпы мәдениеттің өзара байланысқан дамуы және жаһандық ойлаудың қалыптасуы орын алатын трансұлттық құзыреттілікті дамыту; 

-әлеуметтік сұраныстарға сәйкес білім беру қызметіне тең қол жеткізуді және барлық білім беру субъектілерінің үйлесімді дамуын қамтамасыз ету.

Білім беруде ұлттық бағдарлы тәсілдің міндеттері:

-мемлекеттік тілді орыс тілін қолдай отырып және шет тілін үйреніп дамыту; 

-"Мәңгілік ел" патриоттық актісі, "Рухани жаңғыру" бағдарламасы және "Туған жер" кіші бағдарламасы негізінде тәрбие жұмысының жүйесін іске асыру; 

-мектептің білім беру полимәдени ортасын полиэтникалық қазақстандық социумның дамыту


Аймақтық  және   мектептік бағытталған тәсілдер міндеттері:

  • оқу жоспарының вариативтік бөлігін анықтаудағы өңірлік проблематиканы қарастыру; 
  • білім берудің жеке сипатын дамыту, білім берудің заманауи инновациялық технологияларын енгізу; 
  • баланың өзін-өзі еркін дамыту және оның өміршеңдігі аймағын кеңейту мақсатында мықты, сабақтан тыс және мектептен тыс қызмет жүйесін құру;

оқушылардың мектептік өзін-өзі басқаруды дамыту шарты ретінде көшбасшылық қасиеттерін және болашағы үшін жауапкершілікті жетілдіру; 

  • дарынды балалармен және жастармен жұмыс жүйесін іске асыру; 

             жұмыс берушілермен, әлеуметтік серіктестермен байланысты кеңейту; 

  • білім берудің инновациялық даму міндеттерін тиімді іске асыруға мүмкіндік беретін  
  • педагог кадрлардың үздіксіз кәсіби дамуын қамтамасыз ету;
  • педагогтердің кәсіби шеберлігін арттыру, білім беру саласына жас мамандарды тарту үшін жағдай жасау, оқушылардың мектептік өзін-өзі басқаруды дамыту шарты ретінде көшбасшылықты жетілдіру; 






Мектеп қызметінің негізгі принциптері.

Білім беру саласындағы мемлекеттік саясатты ұстану.

 Білім беру кеңістігінің аксиологиялануы.


Базалық ұлттық құндылықтар барлық оқу мазмұнын, мектеп өмірінің барлық тәртібін қамтиды, оқушылардың сабақтан тыс және мектептен тыс іс-әрекетін анықтайды. Мектептің басты басымдығы азаматтыққа, патриотизмге, адам құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін, әлеуметтік белсенді және жауапты тұлғаны құрметтеуге тәрбиелеу болып табылады. 

Жалпы білім беруді гуманистік құндылықтарға, ынтымақтастыққа, барлық деңгейлердегі тұлғааралық қатынастар жүйесіндегі әріптестікке, жалпы шығармашылық қызмет түрлеріне, диалогқа, көмек пен қолдауға бағыттау, білім беруге қатысушылардың тұлғасын өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге ықпал ететін жағымды эмоциялық-мотивациялық,   адамгершілік климат жасау.

Әлеуметтендіру принципі мектептегі іс-әрекет ортасын және тұлғаның тиімді әлеуметтік бейімделуін, оның адамгершілік тұрақтылығы мен әлеуметтік белсенділігін көрсетуді қамтамасыз ететін қоғамдық қатынастарды ұйымдастыруды көздейді. Пәндік және рухани кеңістікті игерудің" ашылу " белсенді-танымдық позициясына оқушының қойылуы.

Оқушы тұлғасының дамуын дараландыру принципі.

Білім беру сапасын арттыруға бағытталған жеке мүмкіндіктерді, жеке білімалушының қажеттіліктері мен қабілеттерін ескере отырып, білім беру бағдарламаларының шектелмеген нұсқасымен қамтамасыз етілген білім беру траекторияларының көптүрлілігі үшін жағдай жасау.

Ғылым және инновациялылық. 

Жаңа ғылыми жетістіктерді пайдалануға үнемі ұмтылу, жаңа технологияларды, ғылыми білім мен ақпаратты қолдануға дайын болу. Инновациялық тәжірибені үздіксіз дамытуды және ілгерілетуді қамтамасыз ету. 

Мұғалімнің үздіксіз тұлғалық-кәсіби даму принципі. 

Әрбір педагогтың кәсіби шеберлігіне қол жеткізудегі ішкі резервтерді ашу мен іске асыруды, шығармашылық әлеуетті көрсету үшін жағдай жасауды, әрбір мұғалімнің өзін-өзі Үздік жеке қасиеттері мен таланттарын жүзеге асыруды болжайды.

Транспаренттілік. Педагогикалық қоғамдастықтың, жұртшылықтың, ата-аналардың білім беру ұйымының қызметі туралы ақпаратқа толық ашықтығы мен қол жетімділігін, құрылымдық бірлік пен барлық жүйенің ашықтығын қамтамасыз ету

Болашақ мектебінің үлгісі - тәрбие мектебі 

Миссияға сүйене отырып, мектеп қазақстандық және әлемдік қоғамдастық азаматын қалыптастыру үшін қолайлы жағдай жасайды.

Тиімді оқу моделін жасайды, оның мақсаты — түлектердің функционалдық сауаттылығын арттыру


Негізгі концепция - уақыттың сын-қатерлеріне, өмірдің жаңа болмыстарына икемді жауап беретін тірі организм жатыр, бірақ сонымен қатар, мектептің тәрбие кеңістігінің және білім беру процесінің қалыптасу және біртұтас даму шарттарын нақты анықтауға мүмкіндік береді.

Тәрбие негізі өскелең ұрпақты Қазақстан Республикасының көпұлтты халқының рухани-адамгершілік дәстүрлеріне, негізгі ұлттық құндылықтарына жүйелі түрде тарту арқылы құрылады. Негіздердің бірі-өзге мәдениетке құрмет көрсету рухында тәрбиелеу,қарым-қатынас, сенім, бейбітшілік. 

Тәрбиелеудің жеке тұлғаға бағытталған моделі барлық білім алушыларды әлеуметтендіру үрдістеріне белсенді тартуды, өзін-өзі басқарудың қолжетімді нысандарын дамытуды, көшбасшылық пен өзін-өзі көрсетуге ұмтылысты психологиялық-педагогикалық қолдауды көздейді.


Тұжырымдаманың негізгі бағыты - рухани-адамгершілік құндылықтарды игеру, оның ішінде "Рухани жаңғыру" бағдарламасы шеңберінде, салауатты және қауіпсіз өмір салтының мінез-құлықтық стереотиптерін қалыптастыру, сапалы білім алу, еңбек этикасын игеру және өзекті тұлғалық бағдарлар жүйесінде аса маңызды мәдени құндылықтар ретінде кәсіби шеберлікке қол жеткізу. 

Мектепте оқушы тұлғасын барынша есепке алу үшін тәрбие үрдісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу саласында бірыңғай тәсілдер, білімалушылардың өзін-өзі билеуіне ықпал ету және жеке ұстанымды қалыптастыруға ықпал етудің тиімді әдістерін құру құрылған.


Мектеп педагогының моделі


Кәсіби  құзыреттілік : 

  • білім алушылардың білім алуына бағытталған педагогикалық үдерісті жобалау және іске асыру үшін жүйеленген теориялық және практикалық білімді пайдаланады;
  • заманауи тапсырмаларды шешуге бағытталған педагогикалық процесті жобалайды;
  • әр түрлі әдістерді, формаларды, технологияларды пайдалана отырып, білім беру және оқу бағдарламаларын жүзеге асырады;
  • өзінің білім жетістіктері мен проблемаларын бағалайды, әрі қарай білім беру қажеттілігін анықтайды;
  • қалалық, облыстық және республикалық семинарларға, конференцияларға, конкурстарға және т. б. белсенді қатысады.;
  • құзыретті мінез-құлықты көрсетеді-нәтижеге, білім алуға, кооперация мен диалогқа деген қабілетке өз жауапкершіліктерін көрсетеді
  • өз затымен әуестенуді көрсетеді.

әлеуметтік құзыреттілік:

-қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайда бағдарланады;

 - оқушыларға тілектестік және қызығушылық танытады;

 - оқушылар мен әріптестерден сындарлы сын қабылдауға дайын; 

— әлеуметтік жағдайға және қоршаған ортаға өз көзқарасы бар.

коммуникативтік құзыреттілік:

 - педагогикалық үрдістің әр түрлі субъектілерімен шексіз қарым-қатынас жасайды; 

- қарым-қатынастың түрлі үлгілерін көрсетеді;

 - білім алушылардың ынтымақтастығын ұйымдастырады;

 - анық, түсінікті, икемді тілді бейнелі өрнектермен қолданады.

ақпараттық құзыреттілік: 

- ақпаратты әр түрлі көзқараспен талдайды,  ең негізгісін   құрылымдайды, бағалайды, басқа түрде қол жетімді түрде ұсынады; 

- педагогикалық үдерісте ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктерін қолданады.


Бастауыш мектептің І сатысының түлегінің моделі:


Әлеуметтік құзыреттілігі:

  • Оқушылардың "отбасы", "мектеп", "патриот", "азамат", "мұғалім", "Отан", "табиғат", "құрдастарымен достық", "үлкенге құрмет" сияқты құндылықтарды қабылдауы мен түсінуі; 
  • Азаматтық белсенділік бастауыш сынып оқушыларына   қол   жетімді болуы;
  • оқушылар үшін ережелерді орындау, адамдардың жақсы және жаман қылықтарын ажырата білу, сыныптастардың әрекеттері мен мінез-құлқын дұрыс бағалау, мектеп пен қоғамдық орындарда тәртіп пен тәртіпті сақтау қажеттілігі;
  • қоғамдық пайдалы істерді дайындау мен өткізуге қатысу тәжірибесі, сыныпта және мектепте тіршілік әрекетін ұйымдастыру процесінде тапсырмалар мен тапсырмаларды жеке және ұжымдық таңдауды жүзеге асыру; 
  • дене шынықтыру және спортпен шұғылдануда күшті, жылдам, епті және шыңдалған болуға ұмтылу;



оқу-танымдық құзыреттілігі:

 оқу сабақтарына тұрақты қызығушылық, оқу-жаттығуға қажеттілік,еркін саналы оқу, есеп, сауатты жазу дағдыларының қалыптасуы; 

- оқу еңбектерінде белсенділік пен бақылау, танымға тұрақты қызығушылық, жоғары мектепте оқуға дайындығы;

 мотивация, мақсат қою, жоспарлау, бақылау әрекеті сияқты оқу іс-әрекетінің компоненттерінің қалыптасуы;

- зерттеу қызметінің бастапқы дағдыларын қалыптастыруы;

коммуникативтік құзыреттілік:

  • сөйлеу және тыңдау арқылы қарапайым коммуникативтік дағдылар мен дағдыны меңгеру; 
  • сезу қабілеті арқылы басқа адамдарға, жануарларға, табиғатқа көңіл бөлу;
  • өзін-өзі реттеудің алғашқы дағдыларын қалыптастыру;

Мәселелерді шешу құзыреті:

  • мәселелерді шешудің негізгі тәсілдерін меңгеру;
  • жан-жақты қызығушылықтары мен шығармашылық қызметіне қатысты оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай интеллектуалдық, ығармашылық мүмкіндіктерінің қалыптасуы;

ІІ саты. Негізгі мектептің түлегі  моделі  


Әлеуметтік құзыреттілігі: 

  • "Адам", "тұлға", "жеке тұлға", "патриот", "патриотизм", "Отан", "еңбек", "қарым-қатынас"," ұжым", сенім,"таңдау" құндылықтарын қабылдайды және түсінеді; 
  • Мектеп дәстүрлерін біледі және сақтайды;
  • Азаматтық белсенділік  танытады; 
  • Өз "мен" мүмкіндіктерін, артықшылықтары мен кемшіліктерін түсінеді, өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі тәрбиелеу әдістері мен тәсілдерін меңгереді, өзін-өзі жүзеге асыру және өзін-өзі бекіту тәсілдеріне және әлеуметтік құнды формаларға бағдарланады;
  • Өз ар-намысы мен намысы үшін күресуге, өз іс-әрекеттері мен іс-әрекеттері үшін жауап беруге дайын; 
  • сынып пен мектеп өмірінде өз тұлғасының күшті жақтарын белсенді және көрсете алады, 
  • ұжымдық шығармашылық іс, әңгіме, ойын және т. б. жоспарлай алады;
  • гармония мен сұлулықты көре және түсіне алады;
  • дене шынықтыру және спорт сабақтарында өз күштерін сынап көргісі келеді;

оқу-танымдық құзыреттілігі: 

  • мектепте оқылатын пәндер шеңберіндегі ғылыми дүниетаным, стандарт деңгейіндегі білім;
  • жоғары мектепте одан әрі оқу мүмкіндігін қамтамасыз ететін ұйымдастырушылық, ақпараттық жалпы оқу іскерліктері мен дағдыларын стандарт деңгейінде қалыптастыру; 
  • зерттеу қызметінің негізгі дағдыларын қалыптастыру; 
  • оқу іс-әрекетінің жеке стилінің, тұрақты оқу қызығушылықтары мен бейімділігінің, тұлғаның танымдық процестерін дамыту және басқару біліктерінің, сабақта таңдау жағдайында барабар әрекет ету біліктерінің қалыптасуы; 

коммуникативтік құзыреттілік: 

  • тұлғаның коммуникативтік мәдениетінің негіздерін меңгеруде:
  • өз көзқарасын білдіру және қорғай білу; 
  • қарым-қатынас дағдыларын меңгеруде;
  • әр түрлі жағдайларда қарым-қатынас жасау және жүргізу қабілеті;
  • қазақ тілінде, орыс тілінде, шет тілдерінде қарым-қатынас дағдыларын меңгеруде; 




мәселелерді шешу құзыреттілігі: 

  • стандартты емес жағдайда білімді қолдана білу;
  • өз бетінше білім ала білу; 
  • жұмыстың ұтымды тәсілдерін және өзін-өзі бақылау, өзін-өзі бағалау дағдыларын меңгеру; 
  • оқушылардың шығармашылық мүмкіндіктерінің қалыптасуы.


ІІІ жоғары саты түлегінің моделі:


             Әлеуметтік құзыреттілігі: 

  • адамның өмірін басты құндылық ретінде қабылдайды; 
  • құрметті, борыш, жауапкершілік, кәсіби мақтаныш, азаматтық, Отан ұғымын ұғынуы мүмкін; әлеуметтік белсенді; 
  • адам құқықтары мен оның негізгі бостандықтарын құрметтейді және қорғайды; кез келген қоғамдық пайдалы қызметте табысқа бағытталған; 
  • өзінің нақты және әлеуетті мүмкіндіктерін барабар өзін-өзі бағалауын, өзіне сенімділік, кәсіби өзін-өзі анықтауға дайындығын көрсетеді;
  • өз денсаулығына қамқорлық көрсетеді және қауіпсіз өмір сүру негіздерін біледі;

            оқу-танымдық құзыреттілігі:

  • мемлекеттік стандарттар деңгейінде және жоғары білімі   берік, жүйелі; 
  • білім саласын тереңдете оқытудың қажеттілігі мен дайындығының қалыптасуы, өз бетімен қол жеткізуі; 
  • мектептен кейін оқуды жалғастыру қажеттілігі ; 
  • теориялық ойлау қабілетін қалыптастыруы; 
  • рефлексия, еңбекті ғылыми ұйымдастыру тәсілдері, өзін-өзі дамыту қабілеті;
  •  зерттеу іс-әрекетінің икемділігін қалыптастыру;
  • экономика негіздерін меңгеру, ақпараттық технологиялар көмегімен ақпарат пен білімді тасымалдауды түсіндіру және жүзеге асыру;

            коммуникативтік құзыреттілігі

  • қазақ, орыс, шетел тілдерін еркін меңгеруде;
  • басқа адамдармен конструктивті қарым-қатынас орнату білімінде; 
  • өз бетінше шешім қабылдау және олар үшін жауапкершілік шараларын түсіну;
  •  заманауи жағдайларға бейімделе білуде; 
  • компьютерлік сауаттылыққа;

            мәселелерді шешу құзыреттілігі: 

  • мәселелерді шешу тәсілдерін меңгеру; 
  • шығармашылық ойлауға және креативтілікке ие болу;   
  • кез келген іске шығармашылықпен жақындай білу;
  • жан-жақты мүдделердің қалыптасуы; 
  • өмірде үйлесімділікке ұмтылу; 
  • өзі үшін көркемдік және шығармашылық белсенділік  оңтайлы деңгейде;
  • өзін-өзі анықтау және өзін-өзі іске асыру қабілеті ; 











V. Мектеп дамуының басым бағыттары


I Бағыт

Жаһандық білім беру трендтерінде негізгі білім беру сапасын қамтамасыз ету


1-міндет.Мектептегі білім беру мазмұнын жаңартуды іске асыру бойынша жағдай жасау.

Іске асыру және күтілетін нәтиже:

1

Жаңартылған білім беру мазмұнының жұмыс оқу жоспарларын әзірлеу және оқу жүктемесінің төмендеуі

(2021 ж.)


2

Педагогтарға арналған консультациялар, оқыту семинарларын, оның ішінде білім берудің жаңартылған мазмұнына көшу мәселелері бойынша онлайн форматта ұйымдастыру 

(тұрақты).


3

Жаңартылған білім беру мазмұнын іске асыру бойынша педагогтар қызметінің нәтижелілігіне мониторингті жүзеге асыру 

(жыл сайын).


4

"Білім сапасын басқару" кіші бағдарламасын әзірлеу және іске асыру 

(2021-2026 жж.).


5

Жаңа бағдарламалар бойынша жұмыс істейтін мұғалімдерді психологиялық-педагогикалық және әдістемелік қолдау 

(2021-2026

 оқу жылдары).


6

Жаңартылған білім беру мазмұнының базалық оқулықтары мен МЖМБС сәйкестігіне педагогтардың ОӘК-ін апробациялау және сараптау 

(тұрақты).


7

Білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша жұмыс істейтін сыныптарда психологиялық-педагогикалық консилиумдар өткізу 

(тұрақты).


8

Нәтижесі бойынша оқыту процесін түзету






























2-міндет. Мектептегі білім беру мазмұнын жаңартуды іске асыру. 


Іске асыру және күтілетін нәтиже:

1

Білім берудің барлық деңгейлерінің сабақтастығын сақтай отырып, жаңа білім беру стандарттарына кезең-кезеңмен көшуді жүзеге асыру 

(жаңа МЖБС енгізудің республикалық кестесіне сәйкес).


2

Бастауыш кезеңде үйірме жұмысы арқылы латын әліпбиіне көшу арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту 

(2020 ж. – 0-1 сыныптар, 2021 ж. – 0-1-2 сыныптар, 2022 ж. – 0-1-2-3 сыныптар, 2023 ж. – 0-1-2-3-4 сыныптар, 2025 ж. – 0-1-2-3-4-5, 9 сыныптар, 2025 ж. – 0-9-10, 11 сыныптар


3

"Акт" және "Информатика" оқу пәндерінің типтік оқу бағдарламасы бойынша оқуға көшуді жүзеге асыру 

(2019 ж. – 4, 9, 10 сыныптар, 2020 ж. – 5, 6, 11 сыныптар, 2021 ж. – 1 сынып, 2021 ж. – 2, 3, 7 және 8 сыныптар).


4

10 және 11 сыныптарда "кәсіпкерлік және бизнес негіздері" оқу пәнін енгізу тиімділігін бағалау 

(2021ж.).


5

7-9 сыныптар оқушылардың анықтамасы инвариантты компоненттен таңдау бойынша оқу пәндерінің комбинациясы 

(әр оқу жылының соңында)?


6

Жаңа оқу-әдістемелік жинақтарды енгізу 

ҚР БҒМ жоспарына сәйкес).


7

Педагогикалық үдерістің мазмұнында метапәндемелікті іске асыру. Кем дегенде 3 метапән арнайы курстардың, робот жасау және техника үйірмесінің, 1 клубтың жұмыс істеуі 

2022 жылдан бастап


8

Оқу жоспарының вариативті компонентіне "Графика және жобалау" курсын енгізу 

2021 ж.


9

Жаңа МЖБС жағдайында заманауи технологияларды пайдалану (жобалау, зерттеу, командалық, әртүрлі деңгейлі, ойын, модульдік, IT, мобильді, STEAM технологиялары және т.б.) 

тұрақты


10

4К моделіне бағдарланған білім беру процесін жетілдіру (сыни ойлау, креативтілік, коммуникация, үйлестіру) 

тұрақты


11

Оқушылардың білім сапасын бағалаудың формативті және жиынтық бақылауын жүзеге асыру 

үнемі


12

Оқушылардың білімін баламалы бақылау формаларын әзірлеу (портфолио, жобалар, эссе және т.б.) 

2021 ж


13

Оқушылардың қорытынды мемлекеттік аттестациясын, ҰБТ талдау. Мемлекеттік гранттарды иеленген білім алушылардың білім сапасын  талдау 

жыл сайын

жыл сайын.


14

Білім беру сапасын бақылау жүйесін әзірлеу және іске асыру, оның нәтижелерінің көпшілік қол жетімділігін қамтамасыз ету 

2021-2026 жж






3-міндет. Үш тілді дамыту, тіл және жалпы мәдениетті өзара байланысты дамыту, 

Іске асыру және күтілетін нәтиже:

1

Үш тілді білім беру моделіне кезең-кезеңмен көшу: 

  • "Қазақ тілі", "Қазақ әдебиеті", "Қазақстан тарихы" оқу пәндерін қазақ тілінде, "Орыс тілі", "Орыс әдебиеті", "дүниежүзі тарихы" пәндері орыс тілінде оқу 
  • педагогикалық кеңестің және мектептің ата-аналар комитетінің алқалық шешімі негізінде мақсатты тілде оқытылатын мектеп пәндерін таңдау); 
  • мұғалімдермен пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту технологиясын меңгеру (CLIL) 
  • CEFR түрі бойынша барлық үш тілді деңгейлік оқытудың салыстырмалы үлгілерін енгізу 
  • сөйлеу қызметінің төрт түрі бойынша оқушылардың тілдік құзыреттілігін қалыптастыру мониторингі 

2021 жылдан бастап


2021 ж. бастап


2022 ж.


2023 жылға қарай


үнемі


2

Үш тілде оқушыларға қосымша білім беру бағдарламаларын әзірлеу 

2021-2026 жж


3

Оқушылардың жобалық қызметін үш тілде ұйымдастыру 

2021 жылдан бастап


4

Мектептің барлық іс-шараларын 3 тілде ұйымдастыру және өткізу 

үнемі


5

Мектеп радиосы мен баспасөзінің жұмысын үш тілде ұйымдастыру 

тұрақты


6

Қазақ, шет тілдерінде сыныптардың вариативті компоненті пәндерінің бағдарламаларын әзірлеу 

2024 жылға қарай 5-тен кем емес


7

Қазақ және шет тілдерінде үйірмелердің жұмыс істеуі 

кемінде 2 жыл сайын


8

Оқушылардың ғылыми жобаларын қазақ, шет тілдерінде дайындау 

жыл сайын кемінде 2-5


9

Халықаралық тілдік қашықтық олимпиадаларына қатысу ("Русский медвежонок", "Кенгуру-лингвист", "Бритиш бульдог", "Ақбота" және т. б.; 

үнемі


10

Қазақ, орыс және шет тілдерінде оқу кабинеттерін, көрмелерді, іс-шараларды ресімдеу 

тұрақты


11

Ата-аналардың мақсатты тобы үшін үш тілді енгізу бойынша ақпараттық жұмыс 

үнемі


12

Үш тілді білім беруді ақпараттық сүйемелдеу бойынша жыл сайынғы медиа-Жоспарды іске асыру.

үнемі


















4-міндет. Инклюзивті білім беруді дамытудың инновациялық тетіктері мен жағдайларын жасау.

Іске асыру және күтілетін нәтиже:

1

ҚР инклюзивті білім беру бойынша нормативтік-құқықтық құжаттар банкін құру 

2021 ж.


2

0-ден 18 жасқа дейінгі мүгедек балалардың мектептік компьютерлік банкін қалыптастыру 

2021-2023 жж.


3

Мектепте инклюзивті білім беруді дамыту бойынша бастамашыл топ құру 

2021 ж


4

Инклюзивті білім беру бойынша мектеп консилиумын құру 

2021 ж


5

инклюзивті білім беруді дамыту бойынша қалалық, облыстық, республикалық Кеңестерге, семина-кеңестерге, практикалық семинарларға, консультацияларға қатысу 

тұрақты


6

Мүгедек балалар үшін қолжетімді тіршілік ортасын қалыптастыру 

тұрақты


7

Мүгедек балалардың қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, жеке білім беру бағытын анықтау 

әрбір оқу жылының басында


8

Оқушылармен түзету жұмыстарын жүргізу және тағайындау 

тұрақты


9

Қашықтықтан білім беруді дамыту 

2023 жылдан бастап


10

ЖВЗ бар  балаларын психологиялық-педагогикалық және оқу-әдістемелік сүйемелдеу 

үнемі


11

Балалар мен ата-аналарға жеке кеңес беру 

қажет болған жағдайда


II бағыт

Білім беруде ұлттық бағдарлы тәсілді іске асыру: 

1-міндет рухани-адамгершілік құндылықтарды, патриотизмді нығайту және оқушылардың азаматтық белсенділігін арттыру


Іске асыру және күтілетін нәтиже:

1

"Мәңгілік ел" ұлттық идеясы, "Туған жер" бағдарламасы және салауатты өмір салты мәдениеті контекстінде қазақстандық патриотизмді тәрбиелеуге білім беру ұйымдары педагогтарының тәрбие бағдарламаларын бағдарлау 

тұрақты


2

"Мәңгілік ел" идеясын насихаттауға, "Туған жер" бағдарламасын іске асыруға бағытталған іс-шараларды тұрақты негізде өткізу (жыл сайын кештер, кездесулер, конкурстар, экскурсиялар, TEDx форматы, дөңгелек үстелдер, акциялар және т.б.).

жыл сайын


3

Жалпы республикалық "Туған елге тағзым" экспедициясынан, "Тарих тағылымы" (мемлекеттің дамуына үлес қосқан қалалар мен ауылдардың, көшелер мен тұлғалардың тарихын зерттеу) және "Қазақ мәдениетінің антологиясы" (ақындар, жыраулар, күйшілер шығармашылығы арқылы ұлттық фольклорды зерттеу) әлеуметтік жобаларынан тұратын "Ұлы дала мұрасы" жобасын іске асыру

анықтама: жұмыс мектепте 2 жыл жүргізіледі 

ҚР БҒМ жоспарына сәйкес


тарих мұғалімі Б.Джумабаев


4

Абайдың туғанына 175 жыл толуына арналған арнайы жобаны әзірлеу 

2021 ж


5

"Қоғамға қызмет" Балалар волонтерлік жобасының әлеуметтік жобаларын, "Ұлы дала мұрагерлері" азаматтық-патриоттық тәрбие жобасын іске асыру ("НЗМ" ДББҰ тәжірибесі бойынша) 

2022-2026 жж.


6

Тұтас педагогикалық үдерістің мазмұндық және іс-әрекет аспектілерінің әлеуетін пайдалану 

Үнемі


7

Арнайы ұйымдастырылған педагогикалық сала, педагогикалық факторлардың құрылымдық жүйесі және тұлғаның ұлттық сана-сезімінің қалыптасу жағдайы ретінде әлеуметтік тәрбие кеңістігін дамыту 

Тұрақты


8

Өлкетану қызметімен қамтылған білім алушылардың үлесін ұлғайту 

2023 жылға қарай-100%



9

Құқық қорғау органдары мен діншілікті тарта отырып, балалар мен жастар арасында деструктивті діни секталардың, экстремизм мен терроризм идеяларының таралуының алдын алу (кездесулер, дискуссиялар, семинар-тренингтер, дөңгелек үстелдер, акциялар, кездесулер және т.б.) 

тұрақты


10

Білім алушылардың кәсіби-тұлғалық дамуын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру, болашақта өзін-өзі тануға және өзін-өзі жүзеге асыруға ықпал ететін олардың қажеттіліктері мен қабілеттерін ашуға көмек көрсету, сондай-ақ әлеуметтік-психологиялық көмек қызметі желісінің жұмысын жетілдіру 

тұрақты


11

Әр түрлі этностық топтардың қарым-қатынас ортасы, мәдениет құндылықтарына, көпұлтты ортадағы мінез-құлық нормалары мен өзара қарым-қатынастар сияқты ұлтаралық балалар мен жастар қоғамдық бірлестіктерінің қызметін өзектендіру 

тұрақты


12

Көгалдандыру, "Туған жерге тағзым" акциясына қатысу 

жыл сайын


13

Тәрбие жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктері бойынша ұсыныстар әзірлеу және енгізу



14

Қазіргі жағдайда Қазақстан азаматтарының өскелең ұрпағын рухани-адамгершілік тәрбиелеуді дамытуда отбасының, мектептің және социумның әлеуетін шоғырландыру 

тұрақты


15

Оқушылардың тәрбиелілік, патриотизм деңгейін жыл сайын диагностикалау және талдау.





2-міндет.Оқушыларды әлеуметтік қатерлерді төмендету бойынша мәдени-демалыс және алдын алу іс-шараларымен қамту.


Іске асыру және күтілетін нәтиже:

1

 "Қиын" оқушыларды әлеуметтік және психологиялық қолдау жүйесін қамтамасыз ету. "Біз-біргеміз"клубының жұмысын ұйымдастыру



2

Ішкі істер, КІБ, прокуратура органдарымен бірлескен қызметті ұйымдастыру. "Жасөспірім және заң" клубын құру.



3

Құқыққа қарсы мінез-құлықтың алдын алу бойынша мәдени-демалыс орталықтарының, ағарту мекемелерінің мүмкіндіктерін тарту



4

Балалар-жасөспірімдер қозғалысымен, оның ішінде "Жас ұлан", "Жас қыран" қозғалыстарымен қамтылған оқушылар үлесін ұлғайту 

2026 жылға қарай 90% дейін


5

Үйірмелердің жұмысымен қамтылған білім алушылардың үлесін арттыру 

2024 жылға қарай 100%


6

Шахмат үйірмесінде шұғылданатын оқушылардың үлесін арттыру 

2026 жылға қарай 20%


7

Мектептің спорт секцияларымен, оның ішінде республикалық балалар-жасөспірімдер спорт турнирлерімен қамтылған білім алушылардың үлесін ұлғайту 

2026 жылға қарай 10% - ға дейін


























III бағыт

Білім саласындағы аймақтық және мектепшілік бағытталған тәсілдерді іске асыру.

1-міндет. Білім беру мазмұнындағы аймақтық проблематиканың көрінісі. Әлеуметтік әріптестікті дамыту.


Іске асыру және күтілетін нәтиже:

1

Оқу жоспарының вариативті бөлігін анықтаудағы өңірлік тақырыпты қамтамасыз ету 

жыл сайын


2

Әлеуметтік әріптестердің ұсынымдарына сәйкес өңірдің қажеттіліктеріне бағдарланған факультативтік курстарды енгізу 

3-тен кем емес


3

. 5-сынып оқушыларымен кәсіптік диагностика және кәсіптік бағдар беру жұмыстарын жүргізу 

2022 жылдан бастап


4

Жоғары мектепте (10-11 сыныптар) 2 бағыт бойынша таңдау бойынша оқу профилін қамтамасыз ету:

- жаратылыстану-математикалық;

- қоғамдық-гуманитарлық 

2022 жылдан бастап


5

Білім алушылардың, олардың ата-аналарының анықталған бейімділігі мен сұраныстарын, өңірдің қажеттілігін және мектеп пен әлеуметтік серіктестердің мүмкіндіктерін ескере отырып, таңдау бойынша қосымша курстардың мазмұны мен ОӘК әзірлеу 

2021 жылдан бастап


6

Жалпы және кәсіптік білім беру арасындағы сабақтастықты қамтамасыз ете отырып, колледж, жоғары оқу орындарының оқытушылары, жұмыс берушілер тұлғасындағы әлеуметтік әріптестерді таңдау бойынша курстарды әзірлеуге және жүргізуге тарту, мектеп түлектерінің неғұрлым тиімді өзін-өзі анықтауы 

тұрақты


7

Бейіналды және бейінді оқытуды енгізудің әрбір кезеңінде нәтижелер мониторингін ұйымдастыру және жүргізу 

жыл сайын


8

Бейіндік сыныптарға қабылдау, бейінді сыныптардың (топтардың) жұмысы туралы ақпараттық ашықтықты қамтамасыз ету 

жыл сайын


9

Бейінді және бейінді оқытуды іске асыру жағдайында балаларға қосымша білім беру, мәдениет және спорт ұйымдарымен, базалық кәсіпорындармен және ұйымдармен өзара іс-қимыл моделін әзірлеу және бекіту 

2021ж.


10

ЖОО-мен, ТжКБ ұйымдарымен өзара іс-қимыл туралы ұзақ мерзімді шарттарға қол қою 

кемінде 5 шарт


11

Оқушылардың ғылыми жобаларына кеңес беруге және басшылық жасауға әлеуметтік әріптестерді тарту 

үнемі


12

Педагогтардың қалалық, облыстық және республикалық конкурстарға таңдау бойынша курстар бағдарламаларын әзірлеу бойынша қатысуы 

жыл сайын 3-5 бағдарлама







2-міндет. Оқушылардың өзін-өзі басқару жүйесін дамыту 

Іске асыру және күтілетін нәтиже:

1

Сыныптағы балалардың өзін-өзі басқару негізі ретінде «Көшбасшылыққа қадам» тәрбие жүйесін әзірлеу және іске асыру 

2021 жылдан бастап


2

Сынып ұжымдарының табыстылығының ретингтік жүйесін енгізу 

2021 жылдан бастап


3

Оқушылардың әлеуметтік жауапкершілігін, адамгершілік міндеттерін көрсету, өздерінің үздік қасиеттерін афишалау үшін жағдай жасау. «Мен – көшбасшымын»конкурстарын өткізу 

үнемі


4

Оқушылардың өзін-өзі басқару органдарын дамыту. ""Ең үздік сынып"  сынып ұжымының шығармашылық белсенділігінің конкурсын өткізу 

жыл сайын


5

Мектеп Парламентін құру (2020 жылдан бастап), " Президент сайлауы

тұрақты


6

Мектептегі "электрондық үкіметті" енгізу 

2021 жылдан бастап


7

Әр білім алушыға іс-шаралар, акциялар, ойындар, тренингтер, рөлдік және іскерлік ойындар, әлеуметтік маңызды акциялар, флэш - мобтар, фестивальдар, конкурстар жүйесінде ашуға мүмкіндік беретін әлеуметтік-педагогикалық кеңістікті ұйымдастыру.

тұрақты


8

Әлеуметтік-бағытталған бағдарламаларды іске асыру (төзімділік бағдарламасы, дүниетанымдық кино, демократия мектебі, пікірталас клубы, Трио студиясы және т.б.) 

тұрақты


9

Социум өкілдерін тарта отырып және социум үшін волонтерлік қызметті ұйымдастыру 

үнемі


10

Білім алушылар үшін әлеуметтік жауапкершілік аймағын анықтау

тұрақты


11

Оқушыларды әлеуметтік жобалау бойынша жұмысты ұйымдастыру



12

Оқушылардың әлеуметтік жобаларын әзірлеу. Жергілікті қоғамдастық проблемаларын шешу бойынша әлеуметтік серіктестермен өзара іс-қимыл жасау.



13

Әлеуметтік-бағытталған жобаларды іске асыру (сабақтан тыс, сыныптан тыс қызмет, бейресми білім беру, әлеуметтік жобалар жәрмеңкесі (файндрайзинг) және т. б.). "Менің мектебім - менің үйім" оқушылардың шығармашылық белсенділігінің конкурсын өткізу 

жыл сайын

















3-міндет. 

Қазақстанның білім алып жатқан мектептерінің, болашақ элитасының зияткерлік әлеуетін айқындау және өсіру. Дарынды және талантты балаларды қолдау жүйесін дамыту.

Іске асыру және күтілетін нәтиже:

1

"Дарынды балалар"электрондық банкінің жұмыс істеуі. 

Дарынды балалармен жұмысты реттейтін жергілікті актілерді әзірлеу: 

Дарынды балалар "бағдарламасы»;

Оқушылардың ғылыми қоғамы туралы ереже;

Мектеп олимпиадасы туралы ереже; 

Оқу-зерттеу жұмыстарының мектепішілік ғылыми-практикалық конференциясы туралы ереже 

2021 ж


2

Дарынды балалармен жұмысты психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу: 

оқытудың әртүрлі сатыларында дарынды балаларды анықтау,

білім беру кеңістігі субъектілерінің жайлылық деңгейін, дарындылығын дамыту серпінін айқындау

үнемі


3

Дарынды балалардың жеке бағдарларын әзірлеу 

жыл сайын


4

Білім алушылардың зияткерлік іскерлігін дамытуға бағытталған авторлық бағдарламалар, оқу және таңдау бойынша курстар әзірлеу 

жыл сайын


5

Дарынды балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін қосымша білім беру жүйесін кеңейту 

үнемі


6

Әлеуметтік әріптестерді (жоғары оқу орындарының оқытушыларын, жұмыс берушілерді, бизнес-құрылымдардың, ҰАҚ өкілдерін) білім алушылардың зерттеу және шығармашылық жұмыстарын басшылыққа тарту 

тұрақты


7

. Білім алушылардың білім беру және шығармашылық Интернет-жобаларға, желілік мастер-кластарға, сырттай мектептерде қатысуын ұйымдастыру 

үнемі


8

Дарынды балалардың әлеуетін анықтау және дамыту мақсатында шығармашылық ортаны дамыту (олимпиадалар, конкурстар, конференциялар, көрмелер, зерттеу жұмыстары, оқушының "портфолиосын" қалыптастыру) 

тұрақты


9

Дарынды балалардың аудандық, облыстық, республикалық және халықаралық конкурстарға, конференцияларға, олимпиадаларға қатысуы 

тұрақты


10

Олимпиада, конкурс жарыстарының жеңімпаздарының санын арттыру 

жыл сайын 5% - ға


11

Жобалау және зерттеу қызметімен айналысатын оқушылар санының өсуі 

жыл сайын 10% - ға


12

Оқушыларды халықаралық және Ұлттық зерттеулерге қатысуға дайындау (PISA-2020: математика, Жаратылыстану, оқу ("жаһандық құзыреттілік" бағыты); ICILS-2020: 8-сынып оқушыларының компьютерлік сауаттылығы және ақпараттық сауаттылығы, TIMSS -2019, PIRLS: 4-сынып: оқу; ОЖСБ: 4-сынып, 9-сынып) 

2021-2021жж


13

Дарынды балалардың зерттеу қызметінің өнімдері жәрмеңкесін өткізу 

жыл сайын


14

Дарынды балалардың білім беру сапасының мониторингін жасау; 

(ағымдағы, қорыт. т.б.).


15

Дарынды бала отбасын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу 

үнемі


16.

Мектеп сайтында "дарынды балалар" ақпараттық ортасын құру

2021 ж



4-міндет. Адами капиталды дамыту және педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру.


Іске асыру және күтілетін нәтиже:

1

Педагогикалық қарым-қатынастың жаңа формаларын енгізу: « Тәлімгерлер Ассоциациясы», «Инициатива+ ЖММ» , Мұғалімдердің желілік қауымдастығы, «Стратегиялық шеберханалар».



2

Педагогикалық және басқарушы кадрларды даярлаудың перспективалық жоспарын әзірлеу 

2021 ж


3

Біліктілікті арттырудан өткен педагогтардың санын арттыру 

жыл сайын кемінде 20%


4

Педагог-шебер, педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы біліктілік санаты бар педагогтар санын арттыру 

100% - ға дейін


5

Педагогтердің қазіргі заманғы білім беру технологияларын меңгеруі-оқытудың инновациялық технологиялары енгізілген пәндердің үлесі 

2026 жылға қарай 100%


6

Жобалық технологияларды қолдану арқылы оқу сабақтарының үлесін арттыру 

2026 жылға 90%


7

Шет тілінде сабақ жүргізетін педагогтардың үлесін арттыру 

2026 жылға қарай 10% кем емес


8

Орыс тілді сыныптарында қазақ тілінде сабақ жүргізетін педагогтардың үлесін арттыру 

2026 жылға қарай 5% - дан кем емес


9

РМК жетекшілері, мұғалімдері және әдіскерлері үшін "қазақ тілінде сөйлейміз", "ағылшын тілі - баршаға" қашықтық жобаларына қатысу 

2026 жылдан бастап


10

Үш тілді меңгерген мұғалімдер арасында кәсіби шеберлік конкурстарына қатысу 

жыл сайын


11

"Қазтест" бағдарламасы бойынша педагогтардың сынамалық тестілеуіне қатысу 

2021 жылдан бастап


12

Мұғалімдердің халықаралық тілдік байқауларға қатысуы 

2022 жылдан бастап


13

Халықаралық, облыстық бағдарламаларға қатысатын ғылыми және шығармашылық қызметке (зерттеу, эксперименталды) қосылған мұғалімдердің санын арттыру 

10% - дан 30% - ға дейін


14

Жыл сайын республикалық педагогикалық конкурстардың дипломанттары, жүлдегерлері, номинанттары иегерлерін 1 адамға ұлғайту



15

Жыл сайын аттестаттау барысында біліктілік санатын арттыратын педагогикалық және басшы қызметкерлерді аттестаттаудың жаңа жүйесіне, соның ішінде үш тілді білім беру аясында қатысу (Қазақстан тарихы мұғалімдері – Қазтест, АГ сертификаттары). (информатика, химия, физика, биология – TOEFL, IELTS және IT-құзыреттіліктері).


17

Оқушылардың жетістіктері мен ата-аналардың пікірлерін ескере отырып, мұғалімдердің қызметін көтермелеудің сараланған жүйесін енгізу 

2021 жылдан бастап


18

Жас мұғалімдердің резервін алдын ала қалыптастыру мақсатында педагогикалық мамандыққа кәсіптік бағдар беру жүйесін әзірлеу және енгізу 

2021 жылдан бастап


9

«Мектеп мұғалімдерінің еңбегін ынталандыру және көтермелеу шаралары туралы»  жергілікті нормативтік-құқықтық құжатты әзірлеу және іске асыру




Мұғалімнің еңбегін рейтингтік бағалау жүйесін енгізу










5-міндет. Материалдық-техникалық жағдайлар жасау.

Іске асыру және күтілетін нәтиже:

1

Мектептің материалдық-техникалық базасын дамыту және қолдау 

Демеушілердің көмегімен


2

Мектепті басқарудың бағдарламалық кешенін сатып алу, енгізу, сүйемелдеу және дамыту 

Демеушілердің көмегімен


3

Мектеп педагогтары әзірлеген сандық білім беру ресурстарының санын арттыру (видеолекциялар, электрондық оқу басылымдары және т. б.) 

жыл сайын 5-тен кем емес


4

Мұғалімдердің сабақтарда IT-технологияларды қолдануы 

2022 жылға 100%


5

Қазіргі заманғы білім беру технологиялары мен  МБ негізгі міндеттерін іске асыру саласындағы озық педагогикалық тәжірибені диссеминациялау бойынша ақпараттық-насихаттау жұмысын жүргізу 

тұрақты).


6

Мектептің үздік педагогтарының тәжірибесін тарату бойынша іс-шаралар өткізу. Бейне-сабақтарды, онлайн сабақтарды, конференцияларды, семинарларды, мастер-класстарды түрлі сайттарда және БАҚ-та орналастыру 

үнемі.


7

Мектеп сайтында  «Мұғалімнің әдістемелік қоржыны», «Мұғалімдердің мектептік желілік қоғамдастығы»,  «Мұғалімнің жеке сайты» айдарларын ашу арқылы мектептің кеңістіктік білім беру ортасын құру;



8

Оқушылар үшін –«Идея +», «бұл білу қызықты» мектептің кеңістіктік білім беру ортасын құру;.



9

Оқушыларды қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру



10

"Отбасылық тәрбие университеті"ата-аналарға үздіксіз білім беру бағдарламасын әзірлеу. "



11

«Ата-аналарға арналған мектеп» кеңес беру желілік пунктін ұйымдастыру.  





























VI. Бағдарламаны іске асыру тетігі


 Осы бағдарламаның ережелері  іске асырылатын болады:

  • білім беруде жаһандық, ұлттық және аймақтық бағытталған тәсілдерді жүзеге асыру; 
  • білім беруді жаңарту тиімділігінің мониторинг жүйесін құру; 
  • 2021-2026 жж арналған МБ негізгі бағыттарын ұйымдастырушылық қамтамасыз ету; 
  • оқушылардың өзін-өзі басқару жүйесін дамыту және оқушы тұлғасын әлеуметтендіру; 
  • білім беруді жаңғыртуды және педагогтардың инновациялық бастамаларын ақпараттық қолдау; 
  • әлеуметтік серіктестік жүйесін кеңейту; 
  • педагогтардың кәсіби деңгейін, ата-аналардың педагогикалық сауаттылығын арттыру;


VII. Бағдарламаны іске асырудан күтілетін нәтижелер


Бағдарламаның негізгі ережелері мен бағыттарын іске асыру: 

  • білім алушылардың сапалы орта білімге тең қол жеткізуін қамтамасыз ету, қалыптасқан жаһандық және Ұлттық ойлауы бар зияткерлік, дене бітімі, рухани дамыған және табысты азаматты қалыптастыру; 
  • жаңа ғылыми жетістіктерді, жаңа технологияларды, ғылыми білімді қолдануға дайын болу арқылы сапалы білім беру қызметін ұсыну;
  • оқушыларға білім берудің жаңартылған мазмұны мен технологияларын енгізу; 
  • білім алушылардың тілдік сауаттылығын қамтамасыз ету; 
  • білім беру үдерісін дербестендіру, білім беру траекториясының әралуандығы үшін жағдай жасау; 
  • оқушылардың бойында рухани-адамгершілік құндылықтарды, ұлттық сана-сезімді, патриотизмді қалыптастыру және оқушылардың азаматтық белсенділігін дамыту, үнемі өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қажеттілігін түсінуін дамыту;
  • педаготардың өз бетінше білім алуы, өзін-өзі ұйымдастыруы және өзін-өзі бақылау мәдениетін дамытуы, қоршаған ортаның тұрақты өзгеретін жағдайында және кәсіби қызметте зерттеу тәртібін қалыптастыруы; 
  • білім беруді жаңғырту саласындағы өңірлік және республикалық деңгейлерде жоғары рейтингке жету және мектепті мойындауға бағытталған ұсыныстарды қабылдау.














VIIIТәуекелдерді басқару

Ықтимал тәуекелдің атауы

 Тәуекелдерді басқару бойынша шаралар қабылданбаған жағдайда ықтимал салдарлар

Тәуекелдерді басқару жөніндегі іс-шаралар 

Ішкі тәуекелдер

1.2021-2026 жж  арналған Білім және ғылым мемлекеттік бағдарламасының қарастырылған проблемалар мен бағыттардың толық қамтылмауы

Білім және ғылым мемлекеттік бағдарламасының міндеттерін орындамау

 2021-2026 жылдарға арналған мемлекеттік білім беру бағдарламасының басым бағыттарына, мемлекеттің білім беру саясатына, білім беру саласындағы нормативтік құжаттарға сәйкес мектеп қызметінің құрылымы мен мазмұнын сәйкестікке келтіру

2. Педагогтар құзыреттілігінің жеткіліксіз деңгейі

 Білім беру үдерісі сапасының төмендеуі  және білім беруді жаңғыртуды жүзеге асыру, білім берудің жаңартылған мазмұнын енгізу

  Мұғалімдердің педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру бойынша шаралар жүйесін әзірлеу

Сыртқы тәуекелдер

1.Педагогикалық ұжым мен ата-аналар қоғамының бір бөлігі  білім беруде болып жатқан жүйелі өзгерістерді қабылдамауы

Білім берудегі жаңалықтардың енуіне  қарсы іс-қимылдардың пайда болуы

 Педагогтармен және ата-аналармен жүйелі ақпараттық-ағартушылық жұмысты жүзеге асыру. Және білім беруде болып жатқан процестерге соңғыларын тарту

 2. Қойылған проблемаларды шешуге байланысты бағдарламаларды іске асыру үшін мектеп қызметінің (бюджеттік) және материалдық-техникалық құралдармен толық қамтамасыз етілмеуі

 Қойылған міндеттерді іске асырудың мүмкін еместігі

 Бюджеттен тыс қаржыландырудың қосымша көздерін тарту. 

Қамқоршылық кеңесін пайдалану.